Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Was natuurlijk een grapje hoor :)

wij weten toch niet precies wanneer we gaan bevallen.. de 37ste week valt voor mij ook in sept, en ik heb ook het gevoel dat ik in de tweede week van sept ga bevallen, heb jij bij Milan ook een voorgevoel gehad wanneer hij zou komen?

2. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Haha snapte ik wel dat het een grapje was.... ;)

Ja bij Milan dacht ik ook steeds dat hij eerder zou komen, maar als het aan hem lag was hij ook niet met 39 weken gekomen hoor... ;) Hij vond het nog veel te lekker in mijn buik... Ik ben ingeleid vanwege spanningen door het overlijden van Julian* met 37 weken....
    Ik denk dat ik met Milan overtijd was gegaan anders.... ;)

3. bij de eerste ben ik precies op de dag dat ik bevallen moest begonnen.
    ik had een zee aan weeen die ik niet echt meer op kon vangen.
    na dat de vliezen gebroken warenm kwamen ze er achter dat de kleine man in stuit lag.
    en moest ik naar het ziekenhuis.
    daar hebben ze hem na lange tijd (ik was er bijna niet meer) toch met een keizersnee gehaald.

ik ga nu met 36 weken naar de gyn en dan gaan ze kijken hoe dat deze licht. is het stuit weer een keizersnee en anders gewoon proberen.

4. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    mionne Dat kan ik me voorstellen dat je na 37 weken onrustig wordt, en dat is voor jullie beiden niet goed. Maar fijn dat ze meteen gaan kijken of je baarmoedermond rijp is dan en dat ze je dan kunnen inleiden of strippen.

Ik heb al vanaf het begin het voorgevoel voor sept, maar dat komt ook omdat ik toch elke keer voorloop met de echo's en omdat ik van mijn neefje niet op 23 sept mag bevallen (dat is zijn verjaardag) hij vond het als kadootje wel leuk om een neefje of nichtje te krijgen, maar niet leuk als ik dan niet zou komen... hi..hi

Weet je al of je meegaat de 19de?

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haa die oktobermama's!

Pff wat een misverstanden allemaal zeg.. ik wilde dan toch maar even iets laten horen, want ik vind het helemaal niet leuk wat hier nu gebeurd... 2 forums die elkaar nu gaan aanvallen, terwijl het iets was tussen Sambi en mij.

Beste Sambi,
    Als er iets is wat je dwars zit, richt dan in het vervolg je berichtje aan mij. Ik had je graag willen vertellen hoe de vork in de steel zit! Ik vind het super gezellig dat er nieuwe meiden bij komen, ik wil ze juist altijd graag even wegwijs maken in het forum. Mijn vraag of je niet liever bij de oktobermama's wilde was puur om je te helpen en niet om je de deur te wijzen...
    Als je me een beetje zou kennen, weet je dat ik nooit zoiets gemeens zou doen.
    Als jij dan je berichtje richt naar 'iedereen' en mij uitmaakt voor 'trien' krijg je daar natuurlijk reacties op en vinden mensen dat niet leuk.
    Klein misverstandje, grote uitspraken en roddels.
    Dat ik mijn berichtje heb aangepast is slechts om de reden dat ík geen ruzie wil, had alleen maar geschreven dat er stoom uit mijn oren kwam om jouw reactie.

Goed, de reden dat ik het hier zo uitgebreid opschrijf is omdat ik niet wil dat de mama's van hier met de mama's van daar ruzie gaan krijgen.
    Laten we aub niet zo gek op elkaar reageren en genieten van de prachtige wondertjes in onze buikkies!

Liefs van een hele gelukkige mama :)

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen dames.

weet eigenlijk niet wat ik moet schrijven hihihih
    Maar ff op Mironne bij mij gaan ze ook inleiden alleen wanneer de baarmoedermond rijp is.

Ben vandaag weer lekker misselijk.
    Manlief heeft me neit wakker gemaakt voor de medicijnen :( ik lag zo lief te slapen zei die.

Veel liefs Annika

OW voor ik het vergeet en toch gemist ga worden waarschijnlijk heb ik vanaf vanmorgen tijdelijk geen internet meer.

7. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    annika1985 wat gaan ze doen dan? en natuurlijk wordt je gemist!
    heb je nog steeds medicijnen tegen de misselijkheid?

8. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Precies de reden waarom ik ook bij jullie al een berichtje had achtergelaten. ben het er helemaal mee eens.... We moeten elkaar niet aanvallen maar juist genieten van die wondertjes in onze buik! ;)

9. annika1985

annika1985 Niet meer actief

wij stappen over van provider.
    Maar zo als gewoonlijk gaat dat nooit goed. dus word me huidige afgesloten vanwege einde contract en moet ik wachten op de nieuwe.

Ik slik nog steeds medicijnen voor de misselijkheid ja.
    Nu had ik ze gisteravond niet dus kn vanmorgen heel liefdevol de pot knuffelen

10. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama.
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl

23 SEPTEMBER
    Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN
    28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    1 OKTOBER
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje
    Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-#
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-#
    Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-#
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    5 OKTOBER
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    6 OKTOBER
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE
    Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    Sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    10 OKTOBER
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING
    Jimmy, 24jaar
    Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ???
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN
    Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE
    12 OKTOBER
    Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-#
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    13 OKTOBER
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-#
    Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE
    Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE
    17 OKTOBER
    Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING
    MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING
    18 OKTOBER
    Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE
    Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    23 OKTOBER
    Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    24 OKTOBER
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE
    Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Triessie, 28 jaar, 1e kindje
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE
    29 OKTOBER
    Allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE

Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-#

AFSPRAKENLIJST
    30 juni
    Symoen: uitgebreide echo ziekenhuis + s'avonds 3D/4D Echo, Kus: controle vk, Joel: afspraak VK, Bambie: Vk en gyn
    1 juli
    Lief: vk, Rolia: vk, Truus 13.40u vk
    2 juli
    Tam27: 13.45u pretecho, Linnepinn: controle Vk
    3 juli
    Mironne: controle Gyn, Triessie: Echo
    4 juli
    Annika: uitslag bloed
    7 juli
    Brennmgn: Controle Vk, jennefer26: controle Vk, Annika: uitgebreide echo
    9 juli
    Ischa: pretecho, Triessie: controle VK, Joli: pretecho
    10 juli
    Annika1985: Controle Gyn, Annika: controle
    14 juli
    vke: Controle HA, Butterfly: pretecho, Liz0104: echo gyn
    15 juli
    Tam27: controle Vk
    17 juli
    Linnepinn: pretecho
    18 juli
    Symoen: controle gyn, Zena: echo, Kibi: controle gyn, Tzm: 13.30u vk
    19 juli
    Truus1980: 3d echo
    22 juli
    Zena: controle, Mironne: pretecho 13.30
    28 juli
    Ellen1984: afspraak gyn
    22 augustus
    vke: echo
    12 september
    Mironne: verlof!!!

Onze gedachten gaan uit naar:
    Coni en haar dochter Nikkie*
    Klusser en haar zoontje Jort*

BUDDYLIJST:

Blub76 - Annika
    Bianca24 - Lotte27
    Mironne - Tam27
    Liz - Zico
    Rolia - Ischa
    Brennmgn - Butterfly
    Gerda1975 - Allwoman
    Susanna - Audrey23
    Lief - Timzijnmama
    Vlinder - Hansje
    Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama)
    Kiezeltje - Kus26
    Mariaatje - Joli
    Tal - Vke
    Symoen - Zena
    Joel - Denise1976

Zoekt nog een buddy:
    Triessie
    Truus1980

11. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Melanie, welkom en mooie buikfoto!

Mariaatje, mooie buik heb je hoor!

Marije, mooi kaartje hebben jullie uitgezocht.

Audrey, ook een mooie buik en dat kamertje van jullie (had ik nog niet bekeken) is ook heel mooi, lekker frisse kleur groen.

Annika, balen is dat toch altijd met internet providers, dan kan echt nooit soepel verlopen als je overstapt. Hopelijk is je internet er snel weer.

Wij gaan vanmiddag lekker zwemmen in een overdekt zwembad. Mijn schoonzusje gaat mee.

12. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Sambi: heb je erbij gezet op de lijst.... Als je nog meer info hebt over wat je denkt dat het wordt en wat de kalender zegt dan mag je me dat wel ff PBen.... ;)

13. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Annika wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent zonder medicijnen, ik had het geluk dat ik nadat ik een nachtje in het ziekenhuis heb gelegen goede medicijnen heb gekregen tegen het zuurbranden. Sinds dien geen pot meer hoeven knuffelen. wel af en toe flink misselijk, maar dat trekt na een 10 minuten/kwartiertje weer weg en daar is goed mee te leven.

Nou hopelijk heb je een goede nieuwe provider... die je lekker snel weer aansluit! en wel je medicijnen innemen hé, zeg maar tegen je mannetje dat hij je dan toch maar even wakker moet maken.
    en tot snel!

14. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Tam: Wat een mooi buikje heb je meis, jammer dat je niet naar concert at sea kon gaan, volgend jaar beter idd ;)

Ischa: Je hebt echt een perfecte week uitgezocht om niet te werken hè?! Geniet er maar lekker van :D

Kiezeltje: Ik heb vanmorgen wel één broek gesteken, en dat was puur omdat ik 'm per sé aan wilde vandaag :D ! Het zal ook nooit mijn hobby gaan worden vrees ik :rolleyes: En over dat getrappel in je buik, dat herken ik ja! Ik voel 'm ook heel vaak tegen m'n buik, maar als ik bijvoorbeeld nu achter de pc zit, zit 'ie heel duidelijk echt in m'n buik te schoppen, tegen iets wat achterin ligt zeg maar... Apart hè?!

Denise: Ik vind je foto echt tè leuk! Super gedaan en hij is echt al mooi groot hoor! Fijn dat de buikpijn weg is. Die haartjes op de buik heb ik ook ja! Ik heb het eigenlijk nog tegen niemand gezegd ofzo, dacht dat het aan mij lag, maar het zijn er echt veel meer dan normaal! Maar dat is dus ook gewoon normaal?! Nou ja, anders eens goed met een scheermesje eroverheen :D Den Haag ligt hier trouwens een half uurtje vandaan met de auto, ik woon in Alphen aan den Rijn.

Audrey: Jouw buik is ook flink gegroeid in 5 weken tijd hoor hé! En je shirt is ook errug leuk ;) ...

Sambi: Welkom bij de oktobermama's en leuk dat je mee komt kletsen!

Maria: Oooohhhhhwwww! Frustraties :evil: , we hadden het er al over in de mail hè?! Gestoord word je van al die bemoeials :x .... Lekker laten kletsen meis, want je ziet er prachtig uit met je buik!

Marije: Dát vind ik nou eens een strakke opmerking om te plaatsen! Die ga ik ook eens proberen tegen m'n klanten als ze morgen weer beginnen met zeiken! Ik probeer 't me ook niet te veel aan te trekken als mensen zeggen dat ze m'n gezicht dikker vinden, m'n heupen, m'n benen....Echt waar, waar ze het lef vandaan halen?! :rolleyes: , Je bent zwanger, dus hoppa! Alles mag inene tegen je gezegd worden! Nou, mooi niet! Ze gaan 'm vanaf deze week echt van voren krijgen :D

Lotte: Haha! Wat een leuke zeg, dat over die paal :D

Triessie: Welkom terug meis! Klinkt als een goddelijke vakantie die je hebt gehad!

Marijee: Veel plezier vanmiddag bij de echo! En wat betreft de kraamzorg, daar heb ik nog niks van gehoord... Iemand enig idee rond welke periode ze contact met je opnemen?!

Mironne: Hahahaha! De hormonstertjes hadden je in hun macht gisteren zeker :D ! Ik heb erg gelachen om je borstelavontuur ;)

Butter: Lekker dat je je kaartjes al hebt besteld joh! Je kan die enveloppen maar beter al klaar hebben liggen, toch?! Wij zijn er echt nog lang niet uit vrees ik :rolleyes: ....

Bambi: Fijn dat alles weer goed was bij de VK! Nu nog de gyn vanmiddag toch?!

Ingeltje: Toch prettig dat dit nu uit de wereld is verholpen! Ik was gisteren al helemaal verbaasd dat er een bepaalde 'strijd' aan het ontstaan was tussen september/oktober mama's! Hopelijk stopt dit nu en kunnen we gewoon met z'n allen happy zwanger zijn, ja toch?!

15. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hallo kletskousen ;) , er is weer heel wat geschreven geworden.

Bedankt voor jullie leuke reacties, over mijn buik. :)

Sambi, welkom hier bij ons en gefeliciteerd natuurlijk.

Vanavond komt mijn nichtje, zij doet de geboorte kaartjes maken dat is haar werk.
    Dus kunnen we zelf wat gaan verzinnen wat wel willen en zij maakt het.

En wat gewicht betreft ik ben 12 kilo bijgekomen :oops: :oops: :oops:
    Ik kon wel huilen :cry: , ben 4 jaar geleden 20kilo afgevallen. En dat zit er nu weer bijna allemaal aan. Maar ja het hoort erbij.
    Door mijn vorige medicijnen was ik zoveel bijgekomen i.v.m. het vocht vast houden. Ik kon lijnen wat ik wou er ging geen kilo vanaf. :(
    Toen ben ik langzaam over gegaan naar ander medicatie, en toen vlogen de kilo's eraf.
    Vandaar dat ik bijna kon huilen. :(

Veel plezier nog allemaal.

Groetjes Audrey

16. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Zo, dat was weer ff bijlezen zeg :confused: ! Maar ik geloof dat ik niemand vergeten ben!

Vanmorgen vroeg m'n bedje uitgegaan, de kleine heeft me weer heerlijk wakker geschopt! Alles wat ik 'moest' doen is gedaan, dus nu weer ff lekker niksen...

Vanmiddag naar de gyn voor de uitslag van m'n bloedonderzoek, vind het toch wel spannend hoor! Krijg dan meteen te horen of ik gewoon BV kan gaan geven straks... Om 14u moet ik er wezen, manlief kan voor het eerst niet mee, dus m'n moeder zei al: 'Je gaat niet alleen hoor, ik ga wel ff met je mee!' De schat!

Nou meiden, geniet van het weer, want oooohhhh, wat is dit toch zalig hè?!

17. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Even voor de duidelijkheid ik had wel vakantie maar ben gewoon in ons kikkerlandje gebleven lekker thuis haha. Had zoveel dingen die we nog moesten doen!

Annika vervelend dat je zo misselijk bent meis. Sterkte! Misschien blanke vla een idee?

Ik ben het er ook mee eens dat dit een forum is waar je gezellig kan babbelen over al die kleine wondertjes die we bij ons dragen en er niet een oorlogsforum van moeten maken! Dus laten we lekker gezellig babbelen over 1 ding ONZE KLEINTJES IN ONZE BUIKEN ;)

Jeetje met 37 weken? Als alles maar goed gaat met de kleine dat is prioriteit 1! (en natuurlijk met de moeder)

Liefss

18. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Tis echt (te) veel om te lezen meiden...ik stap gewoon in daar waar we nu zijn, goed?

Klusser; ontzettend veel sterkte met jullie verlies, moeilijk te bevatten welke keuze's je soms moet maken...echt heel veel sterkte samen!

Suzanna; wat fijn dat die teek niet al te veel schade heeft aan gebracht en de kuur goed aanslaat zonder dat je kleine er last van heeft.

Annika; jammer dat ook deze echo aan wees dat er kans is op misschien Down syndroom....lijkt me moeilijk te horen/zien...fijn dat je wel hebt kunnen genieten van jullie kleine met de pret echo...het blijft een klein wondertje he?

Heb gelezen over een aantal zieken, voelen jullie je al wat beter? Ik ben niet de enige die sinds kort last heeft van maagzuur....de haartjes op buik heb ik ook....en de opmerkingen over grootte van buik....zucht....ik heb besloten dat het me niet meer onzeker mag maken, ik voel me geweldig en ben zooo ape trots om mn buik met kleine erin, "schijt" aan iedereen die zonodig zijn mening aan me wil opdringen....dus ja ook ik ben er al knap geirriteerd over hoor!

Joli; spannend vanmiddag, hoop dat je een goede uitslag krijgt!

Audrey; schrikken he die weegschaal, ik heb het niet eens in de gaten wanneer de weegschaal toch hoger aan geeft dan ik me eigenlijk voel...maar als je al zo gestoeid hebt met je gewicht kan ik me voorstellen dat je even moet slikken nu je het weer uit handen moet geven!

Oja...kaartjes...wij hadden een hele tijd geleden een leuk kaartje gezien, ik heb me helemaal suf gezocht maar ben erachter van welke uitgever deze is, dus kan naar de drukker toe (gelukkig...want het uitzoeken van trouwkaart was vreselijk moeilijk dus zag de bui al hangen)!

Mooie buiken en super leuke kamertjes gezien...leuk leuk!

19. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    Hey meiden,

Wat gaan jullie toch hard, even twee dagen niet geweest en tis bijna niet aan te lezen !

@Sambi: Welkom bij de oktobermama's en natuurlijk nog van harte met het kleine wonder in je buik !

Ik heb een paar hele mooie buikfoto's voorbij zien
    komen van mooie ronde buikies ! En ik las dat er mensen zijn die al 10 kilo aangekomen zijn, nou ik kan je een hand geven (nou ben ik wel een half jaar voordat ik zwanger werd gestopt met roken, want die 10 kilo zit echt niet alleen op mijn buik )

@Tam: wat jammer van het concert ! Hoop volgend jaar beter voor je meid !

@denise: hoe gaat het nu met je meid ?

@tzm: wat vervelend van je schoonloeder zeg, mijn ouders hadden eerst ook zo'n handje van ze is nu bij opa en oma, maar gelukkig heb ik dat de kop in kunnen drukken. Geef je groot gelijk hoor dat je er wat van zegt !

triessie welkom terug meid !

Mijn toestenbord doet vreemd ! rare tekens enzo, zal wel iets verkeerds ingedrukt hebben denk !

bambi fijn dat alles goed is

mironne ik ken die huilbui momenten, lekker over je heen laten komen. je doet er toch weinig aan, aan die hotmonstertjes

joli succes bij de gyn en ik ga voor je duimen

verder ben ik blij dat het gezeur weer een beetje voorbij is, hou er helemaal niet van en wordt er zelfs een beetje moe van Laten we gewoon gezellig kletsen en ja die hormonstertjes, daar hebben we allemaal wel eens last van, toch !

20. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Zo er is weer veel geschreven, ik zit nu bij me ouders in Zoetermeer, heerlijk fietsritje achter de rug, voelde me er goed genoeg voor dus dacht hup vooruit met die geit.

zico ik ben ook precies 5 kilo aangekomen, valt idd mee.

bambie goede bloeddruk hoor,veel kind in je baarmoeder ??
    Bij mij zijn het vooral blonde haren maar er zitten ook een paar zwarte tussen, maar fijn te horen dat ik niet de enige ben, had van de vk begrpen dat ik het niet moest scheren omdat het dan wel blijft terug komen.

Annika heb je enig idee waar die misselijkheid vandaan komt ? Maar uit je woorden begrijp ik wel als je de medicijnen slikt de misselijk zo goed als weg is. Hopelijk wordt het snel minder.

rolia heerlijk zwemmen zou ik nu ook wel zin in hebben, ga deze wk toch eens kijken voor zwangerschapszwemmen.

Joli groot he die buik van mij, maar heb er weinig problemen mee. Alpen is inderdaad niet zo heel ver. In mijn bevestingsbrief van de kraamzorg staat dat ze in de 7de maand contact opnemen om langs te komen. Veel succes om 14.00 en hopelijk krijg je een goede uitslag.

lief649 gaat erg goed verlies nog maar kleine beetje, donderdag weer langs het ziekenhuis.

liefs Denise

Deel Deze Pagina