@tim zijn mama: Echt een super leuk kamertje voor tim hoor ! En schattig zijn die meegroeibedden van ikea he ! Mijn dochter heeft er ook een, vind ze zoooooo leuk !
Tvm,gave muurschildering op Tim zijn kamer! Rolia,heerlijk dat alles goed was met jullie kleintje,en ik hoop voor je dat die zijn eigen nog eens omdraait. Zo smelt bijna weg in de tuin,heb zin om te zwemmen,ha ha maar geen zwembad in de tuin ha ha. groeten Simone
HOi meiden, Wat warm he...pfff.. Heb het badje van mijn dochter in de tuin opgezet dus daar zit ik met mijn voeten in... hihi.. @Denise: Mag je dan wel zwemmen? Omdat je vruchtwater lekt. Ik dacht dat je dan niet meer in bad mocht enzo. Kan me vergissen hoor. Hoop trouwens dat het vruchtwater weer op peil is morgen! Verder weet ik het allemaal niet meer. Het is zo warmmmmmmmmmmmmm bahhhhh Groetjes Lotte
Ik sta hier warm eten te koken en vraag me echt af waar ik in godsnaam mee bezig ben. Pppfff het is toch veelst te warm voor warm eten
hallo meiden poosje niet geweest en al heel wat bijgeklets...leuk zal ook niet weten waar allwoman blijft, vind het wel een beetje verontrustend als ik het mag zeggen, ze was hier toch altijd wel elke dag aanwezig.. ik moet ff klagen: lang verhaal trouwens. vanaf de 12de week ben ik al onder behandeling van de fysio voor mijn rug en mijn bekken... in de tussentijd ben ik al therapeutisch gaan werken, eerst wilde dit wel lekker, maar toch steeds nog erge last van de bekken.. nu inmiddels, ben ik verleden week bij de fysio geweest en ze advieseerde mij of minder te gaan werken ( dat houdt in dat ik 2 uurtjes per dag moet gaan werken) of helemaal te stoppen.. dus ik vandaag afspraak verlos.k (overigens alles goed met de kleine), dus het onderwerp ter sprake gebracht, zij vond het helemaal geen goed idee om nu te stoppen met werken, want dan zit ik 3 maand bij huis, en komen de muren op mij af bla bla bla :x nah lang te hebben gepraat...ect...heeft ze toch opgeschreven dat ik in de ziektewet mag, maar ik vind ddat dit zo stom is gegaan... ze kapte me eigelijk een beetje af, en heb het gevoel dat ze dacht: "jij bent een aansteller". snappen jullie? bah mijn hele dag is er door verpest en moet er aldoor aan denken... de fysio zegt dit en zij weer dat!
He Bianc: Die verloskundige weet gewoon niet wat ze zegt. Jij weet het beste hoe je je voelt en zij kan echt niet bepalen of je wel of niet in de ziektewet mag. Daarbij heb je ook nog te maken met een arboarts. Ik zit al vanaf week 19 in de ziektewet en werk nu arbotherapeutisch. Het gevoel dat ik niet moet werken, maar wel mag werken is voor mij al heel goed (veel stress op het werk) En aangezien wij hetzelfde werk doen vind ik niet dat een verloskundige hierover kan beslissen! Dus laat lekker lullen! Ik heb nu veel kantoordienst, veel artsen bellen, dossiers bijhouden en achterstallige adminstratie bijhouden.... Groetjes Lotte En idd... waar is allwoman...?
Ik vind dat Lotte gelijk heeft Bianca. In de zomer zullen de muren wel niet zo snel op je af komen bovendien. Ook kan ik me goed voorstellen dat je er een rot gevoel over hebt. Jammer dat de vk daar niet over na heeft gedacht voordat ze dit uitsprak. Fijn dat alles goed was met de baby. Tam, daarom heb ik koude macaroni gemaakt (pasta salade) Vanmorgen al macaroni gekookt. Vanmiddag daar ham, kaas, komkommer, ananas, zilveruitjes en een beetje slasaus (op yoghurt basis) doorgedaan. Heel simpel en lekker fris. Tip voor morgen misschien? Morgen wordt het hier nog warmer volgens de voorspellingen.
Ik mis naast Allwoman nog meer meiden: Semmie, Gerlinde, Truus, mamaJanneke, Steffie, justthe2ofus, ..... Er staan ook een aantal op die hier verder volgens mij nog nooit geschreven hebben.
@rolia, goeie tip meid voor morgen, ga ik zeker onthouden. @bianca, mijn vk vertelde dat als er sprake is van rug en/of bekkenklachten de vk hierin helemaal geen rol speelt qua wel of niet stoppen met werken. Dat alleen de bedrijfsarts hierin kan bepalen of je mag stoppen met werken of niet. Dus eigenlijk snap ik al helemaal niet waar zij zich druk om maakt en het gaat toch om jou lichaam, jij weet het beste tot hoever je kan gaan. Toen ik bij mijn eerste zwangerschap ook bekkenpijn kreeg, heb ik dit inderdaad via mijn bedrijfsarts moeten spelen. Daar ben ik toen naar toe gegaan met een begeleidende brief van mijn fysio, met daarin het advies om te stoppen met werken. Fijn dat alles goed was met je beeb En inderdaad waar zijn al die meiden, vooral allwoman, die hier toch wel elke dag was.
allwoman was voor het laatst hier op 26 juni, ze vertelde toen dat danique ziek was geweest snachts, misschien is ze nu zelf ziek? Trouwens ik heb nog geen buddy, wie wil mijn buddy zijn? voor de rest reageer ik straks, ik leg het af momenteel van de warmte..pfff.... tot later! groetjes bambie
Klinkt lekker rolia, ga hem ook zeker even van je overnemen ! Dan ga ik hem van de week gelijk nog even uit proberen
rolia,klinkt lekker die salade! geen idee waar all woman is. heb een paar 3d foto's in mijn album gezet, de rest staat op de babysite. daar kunnen jullie ook kijken als je zin hebt. www.minileenaepje.babysite.nl groeten Simone
Ik wil ook eventjes mn gevoel kwijt...vandaag zou mijn vermoedelijke bevallingsdatum zijn geweest van ons eerste kleintje wat niet heeft mogen komen omdat het buiten mijn baarmoeder genesteld zat. Ik moet er toch zo af en toe aan denken en voel dan vaak ons kleintje bewegen in mn buik.... en dat is best wel een dubbel gevoel. Ben zoooo blij dat we gezegend mochten worden met dit wondertje (en ookal weer zo snel), maar....vandaag is er een maarrrr....voelt beetje als een afscheid nemen ofzo, ik kan het eigenlijk moeilijk onder woorden brengen...maar tranen komen en gaan vandaag...
@triessie, oh meid ik kan me goed indenken dat dit een erg moeilijke dag voor je is, heel veel sterkte Ik heb een berichtje achtergelaten op de hyves van allwoman, hoe het met haar gaat en dat we haar missen hier
@triessie: heel veel sterkte meis, kan me het heel goed voorstellen hoe je je voelt ! als mijn vorige zwangerschap goed gegaan was, was ons kindje ongeveer 4 weken geweest nu.
Triessie: Da's idd een heftige dag vandaag hoor.... Sterkte, want het voelt echt niet fijn! Huil als je huilen wilt, lucht alleen maar enorm op! Rolia: Fijn dat alles weer goed is gekeurd bij de VK! En je macaronisalade ga ik ook zeker onthouden, klinkt superlekker! Simone: Wat een mooie foto's van jullie kindje zeg! Sooo cute! Bianca: Niet druk maken meis, gewoon lekker laten l*llen die VK! Ik neem aan dat de fysio jou niet voor niks adviseert op minder te gaan werken. Denk nu maar lekker aan jezelf en je kleintje, het werk loopt niet weg.... Ik voel, neeee.....ik weet dat ik iets vergeet, maar weet het echt ff niet meer! Sorry! Vanmiddag moest ik werken, gelukkig mocht ik vandaag in de winkel mèt airco staan, dus ik heb me prima vermaakt hoor ! Het was gigantisch druk, dus de tijd vloog om! Nu zit ik weer brak met dikke voeten thuis, maar hoef lekker helemaal niks meer vanavond.... Heerlijk! We hebben het eten trouwens heel simpel gehouden vandaag: stokbroodje gezond met sla, komkommer, eitje, tomaatje...echt yummie! Vanmiddag belde m'n man me nog op m'n werk dat ze donderdagochtend EINDELIJK! de meubeltjes, kinderwagen en het badje komen brengen! Whaaaaaa! Ben helemaal blij \/ ! Morgen gaan we nog naar Babypark in Gouda, op zoek naar een box, dus het is een duur, maar heeeeel leuk weekje zo! Aankomend weekend dus eindelijk lekker alles inruimen, kan nu al niet meer wachten ....
Oh ja! Zie je nou wel! Ik weet het weer! Timzijnmama: De kamer voor Tim vind ik onwijs leuk zo joh! Vooral de muurschildering is helemaal top ! Kleurtjes ook lekker vrolijk en blij, dus ik neem aan dat Tim helemaal trots is op z'n nieuwe kamer, niet?!
ben net bij de vk geweest, alles was goed met de beeb. Zelf moet ik naar de fysio i.v.m. lage pijn in mijn onderrug/bil en been. Het heeft een naam, maar kan er even niet opkomen.