Hoi meiden, even snel want mijn mannetje komt net thuis van een avondje overwerk. De foto's van de pretecho staan op de babysite: www.nynkegrotezus.babysite.nl Ik heb ze helaas niet zo duidelijk op de foto gekregen, ze zijn een beetje wazig. Nou ik ga mijn mannetje weer even gezelschap houden.
@rolia,nee het trekt niet meer helemaal weg.vroeger was ik net een wandelend telefoonboek en agenda.ik had geen agenda nodig.boodschappenlijstje?geen denken aan wist wat ik moest hebben.nu is mijn korte termijn geheugen bar slecht.de 1 zegt dat het komt omdat ik het ontzettend druk heb nu mar ik had het al toen ik nog bij een baas werkte na de oudste.sinds die zwangerschap moet ik alles opschrijven.nu is het soms zo erg dat ik nu iets bedenke en het over 3 minuten alweer kwijt ben heel vervelend.
hee allemaal, Heb bijgelezen maar ff geen tijd om te reageren Ga morgen een paar daagjes op vakantie met mn beste vriendin naar een 4 sterren hotel, zoveel zin in! Laatste kans voor de baby er is Ben er dus de komende paar daagjes niet, ben benieuwd hoeveel jullie gaan schrijven terwijl ik weg ben, haha
tam27 ze zijn wel erg mooi hoor! kiezeltje veel plezier, en neem maar even de tijd als je terug bent om bij te lezen, als we zo doorkletsen als de afgelopen dagen heb je dat wel nodig!, Jammer dat het morgen niet zulk mooi weer wordt voor je, maar ja je kan niet alles hebben hé. Tot snel! Blub76 dat had ik al voor dat ik zwanger werd... zou het nu erger worden dan? Want dan mag ik echt alles wel vast gaan plakken aan mijzelf. fijne avond/nacht allemaal en hopenlijk slapen we een beetje met die broeierige lucht.
Tam,mooie foto's!Ik vind ze wel duidelijk hoor. Kiezeltje,veel plezier in het 4 sterren hotel! Zena,proficiat meid,het eerste deel is binnen! Timzijnmama,ik was naar Jamaica. Marije,wat raar dat de vk zegt dat je te laat was.Slaat nergens op.Maar gelukkig is alles goed met de baby! Denise,moest je morgen niet terug naar het zk?Veel succes alvast. Bambie,ik hoop dat je je man zover krijgt dat hij het geslacht ook wil weten. ik ga slapen! weltrusten Simone
Oh hansje super mijn mannetje is altijd te laat en nu daarjuist lagen we in bed en hij is in slaap gevallen met zijn hand op mijn buik... begon ze toch wel te schoppen zeker alleen weet ik nu niet echt of hij echt al in slaap was gevallen of niet. Denise, hoop dat je je snel beter voelt en ben heel blij dat je denkt/weet dat je de 14 gaat halen dat zal al een hele opluchting voor je zijn denk ik. EUhm heb er gekocht in H&m, en in C&a, maar voor de rest was het vooral voor mezelf schaam schaam maar moet toch ook beetje deftig lopen. dat op de bank slapen heb ik niet zo lang volgehouden... ben toch maar bij men ventje gekropen bank slaapt heus niet zoooooooooo lekker en bij het ventje is altijd leuker he Tam27, fijn voor je dat alles goed was het zijn mooie echootjes zena, gefeliciteeeeeeeeerd al voor de eerste module wow mamajanneke dat lijkt mij al een heel goed gewicht voor je kindje en heel leuk voor jou dat je er zelf amper van bent bijgekomen ben eigenlijk ook wel bang voor wat kilootjes... moet het er allemaal terug afkrijgen natuurlijk... TZM ai ai ik haat het ook als dat gebeurt... was al eens aan de post om mijn aangetekende brieven te halen en wat rekeningen te betalen... geen portefeuille bij dan komt het rood opmijn wangen Bambi, dat is wel leuk dat hij met je meegaat naar cursus, dat zie ik mijn vriend eigenlijk nog niet echt doen... dus je hebt al veel bereikt of ik gewoon weinig Hey vlinder, ach schoonmoeders he iedereen heeft er hier wat last van denk ik mss net zo als de warmte hahahaha nou nee ze zeggen het toch altijd op zulke manieren waar je haren van overeind komen he. mijn moeder had daarstraks een heel goed punt. Ze zei: nou iedereen denkt dat zwanger zijn zoooooo leuk is, nou je ziet het wel zo heeeeel veel leuks is er niet aan he" ik vind zwanger zijn super... maar er zijn wel wat mindere kantjes inderdaad... Kiezeltje, amuseer je maar neem het ervan .... zo het is midden in de nacht en ik kan echt niet slapen door het gedonder en gebliksem en getik van de regen opmijn koepel. ik word helemaal gek. ik zaag misschien altijd of het nuwarm is of koud of het regent... maar geef me dan toch maar de warmte hoor daar kunnen we nog iets aan doen blazertjes of zwembadjes of eender wat mijn kleine pup is ontzettend bang telkens ze zo'n gedonder hoort, ze vliegt me bijna in de nek xx
liz,ik hou ook niet van onweer hoor,ben daar hartstikke bang van. en ik heb ook veel liever de zon! Zijn er nog meiden die vandaag een echo hebben?Of controles?Succes! Ik ga nog even een dutje doen tot straks. groeten Simone
Goedemorgen op deze donderdagochtend, bambie[/b] ik heb vooral last van maagzuur als ik s'avonds in bed lig, heb er helaas nog niets tegen en echt veel melkproducten gebruik ik niet. Tof hoor dat je je vriend heb kunnen overhalen om een pretecho te laten maken ga het ook eens in de groep gooien hier. Kiezeltje geniet van de vakantie met je vriendin 8) tam27 leuke echo's, zeker die met de duim in de mond ! Liz0104 zo af en toe jezelf in het zonnetje zetten, geeft ook positieve energie,hier regent het nu maar ook niet heftig,heb nog geen onweer gehoord, had gedacht dat met de regen het benauwde wel weg zou gaan maar is nog steeds goed benauwd hier. Ik ga me douchen en aankleden om me op te maken voor het ziekenhuis, duimen jullie voor me dat me vruchtwater weer op peil is. Heel veel liefs Denise
Ik moet even iets van me afschrijven hoor.. Wij wonen op een bedrijventerrein met daaraan vast een woonwijk... Mijn vriend heeft een eigen zaak en we wonen boven de loods.. Niks mis mee.. Alleen toch jammer dat onze buren (een staalbedrijf) de laatste tijd geen rekening met ons houden... Al 2 weken lang werken ze lang door, beginnen ze te vroeg.. Bijv. Half 2 's nachts is mn vriend er laatst heen gelopen omdat ik niet kon slapen, al 3 ochtenden op een rij beginnen ze voor 7en met herrie maken.. Snap best dat ze willen werken, maar dit kan zo niet langer, ze veroorzaken overlast en ik ondervind er lichamelijke en geestelijke klachten door nu ik zwanger ben.. Elke dag opstaan met hoofdpijn, vastzittende nek van de stress, harde buiken en zere onderrug zijn klachten waar ik niet op zit te wachten, maar wel last van heb! We zijn al naar de baas gegaan, daar heeft mn vriend ook best goed contact mee, maar zn personeel is gewoon enorm hardleers. Vanmorgen weer voor 7en lassen, slijpen, met heftrucks heen en weer rijden.. En daarna doen ze de deur dicht.. Oftewel, dat heeft geen zin want het kwaad is al geschiedt en we zijn alweer verrot wakker geworden! Ben zo boos... Zit hier echt te janken.. En nu moet ik ook nog es naar mn werk met half dichte ogen.. Pff.. Wat kan een dag toch klote beginnen... Bedankt buren, bedankt hormonen!
Marije: Kan me voorstellen dat je baalt van die buren, zeker als ze zo elke ochtend wakker moet worden, kan die baas ze niet eens wat harder aanpakken dan? Tam: Mooie echofoto's hoor, las al dat je kleintje niet echt stil wou liggen voor de foto... Denise: Ik duim voor je dat het vruchtwater weer op peil is.... Ik heb nog niet echt verder gelezen... Kom net van de gynaecoloog vandaan en alles was gelukkig wederom goed, doordat de spanning nu weer een beetje begint te komen, heeft hij me gezegd dat hij nu weer wat extra controles zal uitvoeren en dat tegen het einde hij zal kijken of ik eerder ingeleid kan worden net als de vorige keer... Toch weer een geruststelling....
Zo een hoop bijgeschreven, Denise wat goed dat je bijna niet meer "lekt" gewoon nog lekker zo lang mogelijk doorzwangeren! Succes in het ziekenhuis! Kiezeltje maak je borst maar nat want als ik na een avondje kijk en al 3 bladzijdes moet doorlezen kun je je lol op! Tam27 wat schattig he om zo je kleine wondertje te zien. Bambie spannend hoor! Dinsdag mag je al heel veel plezier! En lekker van genieten! TZM VERGEET JE PORTEMONNEE NIET VANDAAG! (ff een geheugensteuntje ) Bianca ik ben ook 13 kilo aangekomen en dat terwijl ik ook niet raar eet of snoep. En ook voor zo ver ik (en gelukkig ook anderen) kan zien is het alleen mijn buik. Iedereen komt verschillend aan en groeit anders dus gewoon lekker van genieten en na de bevalling zien we wel. Heb wel een WII fit aangeschafd Zena gefeliciteerd met het behalen van je module! Marijeee wat raar van de vk zeg! Kan me voorstellen dat je het dan wel gehad hebt. Gelukkig heb je een goede herinnering aan die mooie 3d foto's! En niet zo mooi dat ze Ishias geconstateerd heeft. Wat balen dat de buren zo vervelend zijn zeg! Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Mocht je een nachtje door willen slapen heb ik nog wel een heerlijk logeerbedje hoor Hopelijk zijn ze snel klaar met de klus of is dit altijd zo geweest? Ik las dat meerdere meiden hier last van hebben dus voor jullie allemaal sterkte en hopelijk hebben jullie er niet te veel last van. Symoen JAMAICA lekker hoor! wat gaat de tijd hard dan he op zo een mooie vakantiebestemming. Mironne wat fijn dat de gynaecoloog zo meeleeft en je gerust heeft kunnen stellen. Ik slaap erg slecht de laatste week zal wel door het weer komen. Plus dat ik het werken echt helemaal zat ben. Heb er nu 3 avonden op zitten en moet er nog 2 incl vandaag. Dan gelukkig weer een weekend vrij. Maarja wil ook niet minder gaan werken want dan moet ik 6 weken van te voren stoppen en dat wil ik eigenlijk niet. Dus dan maar ff bikkelen. En als ik tijdens mijn dienst mijn kleine meid voel bewegen dan voel me erg blij en kan de rest me gestolen worden erg he hahaha. Nog 1,5 week en dan weer een pretecho heb er weer zin in. Leef daar maar naar toe Verder heb ik eigenlijk niet veel meegemaakt door al die avonddiensten. Iedereen die een echo of naar de vk moet veel plezier/sterkte. Liefss
@ butterfly Ik wil eigenlijk ook een WIJ fit kopen, maar ben benieuwd wat jou ervaringen er mee zij... Dus als je er op hebt gestaan hoor ik het graag van je... Wie heeft er nog meer last van dat beeb al zo hoog zit? Ik heb het gevoel dat hij/zij met het kontje tegen mijn rib aan ligt, en dat voelt echt niet fijn.....
Tam, jouw kleintje duimt ook, net als de mijne. Schattig he?!?! Denise, succes en hartstikke fijn dat het zo goed gaat met je. Wat een spannende tijden zo he?! Ik ben trouwens ook al 12 kg aangekomen. Weet niet meer wie dat vroeg. Maar waar het zit weet ik ook niet. Jam n borsten zijn 3 maten gegroeid, maar dat is geen 12 kg Vlinder, wat vervelend dat je krukken nodig hebt en dan ook nog een schoonmoeder die denkt dat dat leuk is! Ja zou dr toch wat doen he?! Nou ja...op je tong bijten dan maar. Fijn dat je het weer zie zitten met je kleine monstertje thuis. Ik kan me voorstellen dat het een opluchting is. En ik vind het echt super dat je hem zoveel tijd en hulp geeft. De meesten hadden hem allang terug gebracht denk ik. Je bent een fijne uitzondering op de regel zo! Kiezeltje, veel plezier met je vriendin! Marijee, om gek van te worden. En je hebt je slaap zo hard nodig nu. Ik snap dat je laaiend bent. Niks hormonen, gewoon vervelende buren! Gisteren de gastouders ontmoed en dat zijn hele vriendelijke, lieve mensen. Blijkt dat het broertje van de vader zeg maar, heel de basisschool bij mij in de klas gezeten heeft. Dus ik weet ook wat voor soort gezin het is. Fijn idee. Ik heb net toch even de poli gebeld ivm die harde buiken, het worden er nl steeds meer en nu heb ik nog vakantie, doe ik geen drol. Hoe gaat dat straks als ik werk. Ze willen dat ik vanmiddag even naar de spoedpoli ga. Daarna heb ik een afspraak met de MDL arts staan (duim maar dat ik met de prednison mag stoppen, ben het zo zat, slik die troep al zinds januari!) Dus ik heb een leuk middagje ziekenhuis voor de boeg. Jullie horen het morgen wel....
Nou hij staat nu nog even in de kast en we halen hem eruit als de kleine geboren is. Dan kan ik mooi sporten als ze ligt te slapen want wil wel weer "strak" en met mijn oude figuurtje terug naar mijn werk Maar als ik het niet vergeet dan hoor je het zeker van me! De wachttijd is heel lang voor zo een WII fit dus vandaar dat wij hem al besteld hadden. Zena heel veel succes vanmiddag! Liefss
zena,succes bij de MDL en ik hoop voor je dat je mag stoppen,kan best dat je door die rotzooi 12 kilo bent aangekomen.Sinds ik het slik ben ik ook enorm gegroeid,gelukkig nog niet qua kilo's maar wel weer opgeblazen.En ik hoop dat ze je iets kunnen vertellen over die harde buiken. Denise,hoe was het in het zk?Was je vruchtwater weer op peil? Marije,o wat irri,dat ze een keer iets eerder willen beginnen goed,maar dat ze het gewoon al 2 weken lang doen,ggrrr.Ik kan me voorstellen dat je er door heen zit,dat is geen pretje zo,kan je niet ergens anders een klacht indienen?En anders vandaag nog eens naar die baas gaan en je gewoon flink laten gaan (naderhand op je hormonen steken) misschien helpt dat.Ik ga voor je duimen dat het snel op houdt. We gaan zaterdag weer naar Kesteren en Veenendaal,nog wat meubeltjes opmeten. (mijn man maakt ze zelf,dus moet even de maten precies weten) en spullen kopen,heb er echt zin in! Gisteren met mijn schoonmoeder al begonnen om spullen in te pakke voor de verhuis.De zolder heeft ze al gedaan.Ik heb de babyspulletjes uit gesorteerd en in dozen gedaan.Gaat nu toch hard,als het goed is dan verhuizen we in aug,Dan hoop ik dat de gemeente de goedkeuring heeft van de volksgezondheid.we duimen weer dat het goedkomt! groeten Simone
Wij hebben ook de WII en hebben de WII fit besteld. Om dezelfde reden als Butterfly. Ik ben ook heel benieuwd, vooral naar het effect Zena, succes in het ziekenhuis vandaag en ik duim voor goed nieuws. Denise, ik duim ook voor jou. Nony, bij mij ligt de baby ook hoog. Dat is bij alle drie de zwangerschappen zo geweest en je kunt het ook zien aan mijn buik van de buitenkant. Het nadeel is dat je snel last krijgt van maagzuur, het voordeel dat de baby niet zo op je blaas ligt of duwt. Butterfly, balen dat je er zo door zit op je werk. Sterkte! Mironne, fijn dat alles weer goed was bij de gyn en ook dat je weer extra controles krijgt vanaf nu. Marije, ik kan me voorstellen dat je enorm baalt van die nachtrust die zo verstoord word steeds. Vooral dat 's nachts met kabaal werken
De Wii fit daa rhad ik eigenlijk nog niet aan gedacht maar ik denk dat ik het bij een gewoon fitnessabonnementje met een vriendin ga houden voor na de zwangerschap... zo is een uurtje of twee drie per week moet lukken he en goed veel gaan wandelen met mijn kleine spruitje dat iedereen haar kan zien haha ben al aan het dromen... met hondjes kan je toch een huis geen dag proper houden... ik mag al weer gaan poetsen.... het zal wel door die kleine pup komen... ai ai ai mijn teenslippers hebben er al aan mogen geloven... misschien een goede tip voor me in het vervolg dat alles op de juiste plaats moet staan door mijn nachtelijke avontuurtje hier op het forum had ik me een klein beetje overslapen voor men vriend voor het werk... al goed dat ik niet de enige was de collega was namelijk ook weer te laat dus viel het helemaal niet op iedereen met een echo vandaag heel veel succes en plezier Denise ik duim voor je dat het op peil is TZM: idd vergeet je portefeuille niet!!! Marije, ik zou eens een zwaar gepeperde brief naar de gemeente sturen ofzo... mss kunnen zij iets aan de uren doen of dergelijke... ik weet het niet maar zo kan het ook niet verder!! Mironne, ben blij voor je dat alles goed was en meer controles zijn zowiezo leuker dan kan je de beejb nog meer zien Simone, vind je zeer moedig zou het absoluut niet kunnen opbrengen om tijdens dit deel van de zwangerschap te verhuizen ik duim voor je mee voor de rest weet ik het zo even niet meer nou goeiendag dames, ik begin aan depoets... xx
hai meiden,ben ik weer...(tja tis niet meer zo warm he ) Ik was vergeten te zeggen dat mn man en dochtertje dit weekend de kleine ook gevoeld hebben! dat was heel mooi,ik vond het vooral heel ontroerend de blik van mn man te zien,aangezien dit zijn eerste is. timzijnmama mooi kamertje hoor! marijewat een rotsituatie,ik zou het er idd ook niet bij laten,hopelijk komen jullie eruit! Tam: wat een mooie echo's!je bent 1,5 week verder dan mij en ik heb zo mooi een idee hoe het eruit ziet erg mooi! oproepje zijn er ook dames die naar de meeting komen met de trein? ik kom vanaf Kampen en stap in zwolle op de trein,misschien heeft iemand zin om samen te reizen? Kan iemand me ook vertellen of er al een verzamelpunt is? (als ik er over heen gelzen mocht hebben) een week later heb ik een meeting met 5 meiden van het flairforum gezellige weken zo! Gister kregen we een aanslag van de belasting van 1000 euro...zo dat is erg balen...zacht gezegt.
@ allwoman: goed dat je er weer bent ! @ denise: meid hoe was het in het ziekenhuis ? @liz: ik heb ook echt een vreselijke hekel aan onweer ! hoop voor je dat je vannacht beter slaapt ! @mironne: wat fijn dat je wat extra controles krijgt ! @zena: gefeliciteerd met het behalen van de module ! @marije: wat een $%#@$ situatie met de buren zeg ! Ik hoop voor je dat het gauw opgelost is / wordt ! @simone: veel plezier vast zaterdag en zal voor je duimen dat het goed komet met de gemeente . Kom net terug van de fisio, heb idd ischias en ben net flink gebeuld. Ik hoop zo dat het gaat helpen.