Zijn er meer meiden die de HELE dag moeten plassen? Ik geef er meestal niet aan toe, alleen als ik denk, nu MOET ik, maar meestal is het dan nog bijna voor niets! Heb mijn piesie al naar de dokter gebracht, hihi, maar gelukkig geen blaasontsteking. Er zit vast en beeb bovenop! hihi. Het geschop is ook vaak net op mijn blaas heb ik het idee. En mijn rug gaat me ook in de steek laten. Moet echt opletten dat ik Tim helemaal niet til, maar ja, dat is makkelijker besloten dan gedaan. Ik ga vroeg naar bed, heb het helemaal gehad!
Lieve dames Ik heb alles geprobeerd maar was er al bang voor, maar het gaat toch echt niet lukken om naar de meeting te komen.... Het feestje is zoals ik al zei van 15.00 tot 18.00 en is niet bij ons in de omgeving. Ik dacht misschien nog een kans te maken om naar de meeting te komen, door iets eerder te gaan, maar ja dan zit ik weer dat ik flink om moet rijden voor de terugweg! Aangezien naar het feestje mijn manneke en zoon ook meegaan werd het allemaal een beetje lastig, heb al flink zeten rekenen met de kilometers en tijd, maar wordt allemaal zo krap... In overleg ook al geprobeerd of we een andere dag konden komen, maar ze gaan zelf weer op vakantie en daarna wordt het ook niets omdat ik dan op het laatst loop.... We gaan dus wel naar dat feestje, want mijn mannetje en Milan gaan natuurlijk ook mee. SORRY, SORRY, SORRY! Voel me er heel lullig onder omdat ik het heb bedacht en geregeld, maar zou echt niet willen dat jullie de meeting afzeggen hoor! Er zijn al zoveel dames die er zin in hebben en alles is al geregeld, jullie hoeven alleen maar naar het restaurant en te gaan zitten . Ik moet wel iemand hebben die de "leiding" over wil nemen, ze hebben mijn mobiele nummer genoteerd, dus dat ik iemand heb die ik kan bellen als ze me ergens voor bellen.
Jeetje Mironne wat jammer....zeker omdat je het zelf bedacht en geregeld hebt! Ik sta niet meteen vooraan om de 'leiding' te nemen, dus als iemand anders wil, graag. Anders doe ik het wel.
Wie gaan er WEL mee naar de meeting 19 juli: Allwoman Timzijnmama Simone Kiezeltje Tam27 Kim Hofstede (vegetarisch) Hansje Sindhu (oktober Mama Hyves) Brenmg Triessie Bambie Heb mezelf maar even van de lijst gehaald....
Marijee: Ik zag gisteren idd ook dat echobureau voorbij komen! Moest meteen aan jou denken joh! (Je foto daar voor de deur ) Maar nee, daar ben ik niet geweest, ik ben bij Marja Schouten geweest 10 weken geleden en ga daar woensdag weer naartoe! Vervelend trouwens van je ischias en BI zeg , ik duim voor je dat je de weekjes nog uit kunt zingen zo.... Zooooo....terug van m'n werk en ben verrot! De babykamer is zo goed als klaar, de meubeltjes staan. Dus zondag mag ik los gaan ! Schoonmaken, stoffen, kleertjes wassen (om het vervolgens straks weer te doen, maar goed....iedere gek z'n gebrek, toch ) Alhoewel het nu nog een beetje kaal is allemaal, ben ik er nu al gigantisch gelukkig mee ! Ischa: kan me voorstellen dat je je toch een beetje zorgen maakt meis, net als Zico trouwens! Je mag nu toch ook weer over 2 weekjes terug voor controle?! Ze zullen je vast wel goed in de gaten blijven houden toch?! Niet te druk maken hoor, beebje zal echt nog wel een eindspurt gaan maken qua groei straks! Maria: Héééé Michelinpoppetje ! (of mag ik olifantje blijven zeggen ) Laat ze maar l*llen hè?! Je ziet er prachtig uit meis! Ik hoop dat je ondertussen weer wat vrolijker bent ... Ik ben trouwens toch ook wel benieuwd hoe het nu met Bambi is hoor! Hoop niet dat ze moest blijven in het ziekenhuis.... Denise: In Leiden en Leidschendam schijnen ook goeie echobureau's te zitten! Zena: Die foto wil ik zeker zien ja! Ben nu toch wel benieuwd geworden naar die nieuwe tuin van jullie hoor ... Ik ga nu ècht ff met de hond naar buiten en dan doe ik lekker helemaal niks meer! Behalve op de bank ploffen met een zak chips en m'n voetjes omhoog ....
Eet smakelijk Joli. Woensdag heb ik nog een pretecho en volgens mij meten ze dan ook wel alles op toch?
Dankjewel Ischa ... Volgens mij meten ze het allemaal wel op dan hoor! Ik ga het iig wel vragen woensdag tijdens onze pretecho.
Wel spannend heh die pretecho, ben wel benieuwd. Heb jij ook een pakket van 2d, 3d en 4d? Mijn moeder gaat mee, heeft nog nooit een echo meegemaakt.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-# AFSPRAKENLIJST 7 juli Brennmgn: Controle Vk, jennefer26: controle Vk, Annika: uitgebreide echo 9 juli Ischa: pretecho, Triessie: controle VK, Joli: pretecho 10 juli Annika1985: Controle Gyn, Annika: controle 14 juli vke: Controle HA, Butterfly: pretecho, Liz0104: echo gyn 15 juli Tam27: controle Vk 17 juli Linnepinn: pretecho 18 juli Symoen: controle gyn, Zena: echo, Kibi: controle gyn, Tzm: 13.30u vk, Ischa: gyn 19 juli Truus1980: 3d echo 22 juli Zena: controle, Mironne: pretecho 13.30 28 juli Ellen1984: afspraak gyn 22 augustus vke: echo 12 september Mironne: verlof!!! Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Zoekt nog een buddy: Triessie Truus1980
@bambie: jeetje meid, ik hoop dat alles meevalt en je gauw weer thuis bent ! @marije: ik vind jeroen en diana echt een tof stel by the way, grappig dat jij ook naar dat echobureau bent geweest ! @joli: super dat de babykamer klaar is, geniet maar lekker van het keutelen in je kamertje ! Ben jaloers hoor, die van ons is nog in aanbouw ! verder niet zo veel te melden, dus weltrusten dan allemaal, ik ga lekker onder de wol, morgen weer werken(bleg)
Kus, oei ik hoop dat het snel beter gaat! Kibi, het zal je goed doen dat bouwverlof, mij ook trouwens want dan is men ventje thuis Triessie, ja ik herken het... alsof ik enorm hard gewandeld heb :s verschrikkelijk gewoon... wist ook niet wat het was en panikeerde wat Joli, super van je man dat hij dat deed allwoman, ben blij dat je van je kiespijn vanaf bent heb de grote stap dan ook maar genomen en gebeld vor een afspraak bij de tandarts... ik bibber al bij de gedachte maandagmorgen is het zo ver............. maar dan ben ik ereindelijk vanaf, de pijn is ondraaglijk Bambie, hoop dat alles goed was met de uitslag... kan het wel begrijpen dat je je zorgen maakte, zou dat waarschijnlijk ook doen ik hoop dat je je een beetje beter voelt nu Zena, ben blij voor je TZM, hoe was het bij de ikea? veel gekocht? en euh hier ook pipiproblemen hahaha Oei zicootje... khoop dat je je snel weer beter voelt... want dat is ook niet alles... een zwangerschap is mooi... maar zou nog zoooooooooooo veel mooier zijn zonder de kwaaltjes he en ik hoop ook op beter nieuws voor je volgende week Ischa, ik wens je een fijn vol weekend en khoop dat je je niet te veel zorgen moet maken over je spruitje Mariaatje dat is minder fijn dat je nog 18dagen geduld moet hebben maar geduld wordt meestal goed beloond dus niet zo veel te melden... heb eens een goed geruststellend gesprek gehad met mijn ventje daarjuist en dat deed goed. heb in h&m nog een zwangerschapsbroek gevonden heel mooi en was aan dehelft van de prijs... maar ik ga weer eens slapen fijn weekend iedereen xx
Nog geen nieuws van Bambie zie ik. Ik ben er waarschijnlijk de rest van de dag niet mijn mannetje en ik gaan dadelijk samen lekker winkelen ivm zijn verjaardag. Hij vindt het niet zo leuk om zijn verjaardag te vieren mede doordat zijn beide ouders al zijn overleden. Fijne dag iedereen.
goeiemorgen allemaal! Ischa, gefeliciteerd met je hubbie! Ondanks dat ie niet zo veel zin heeft om het te vieren ivm zijn ouders, hoop ik toch dat jullie een lekker dagje hebben samen! Vanavond ook nog visite of hebben jullie echt de hele dag het rijk met zijn tweetjes? Ik was gister voor het eerst een dagje vrij deze week, stond oproepbaar, wat inhoudt dat als het druk word ik gebeld kan worden, maar heb even duidelijk gemaakt dat ik daar helemaal geen zin in had en eigenlijk gewoon een vrije avond wilde, moet vanavond en morgen ook nog, dus vond het wel even welletjes, gelukkig kon het geregeld worden! Vandaag lekker een rustig dagje tot 6 uur, dan mag ik weer, ga lekker een beetje rommelen en wasjes draaien, maar verder ben ik niet veel van plan haha. Heb ook totaal geen behoefte om in de zon te zitten dit jaar, wel jammer, want een gezond bruin kleurtje ontbreekt daardoor, lang leve de zelfbruinende cremés! Komende week zullen er weer aardig wat echo's voorbij komen geloof ik! Leuk hoor, ben zooooo benieuwd hoe die kleine eruit ziet, hoe groot ie is en ben ook zeer benieuws hoe zwaar die is, zeggen ze dat ook? Nog een paar daagjes geduld dan mogen we weer! Iedereen een fijne dag vandaag! Doe allemaal maar lekker rustig aan! Lin, werkse meis, ik mail je!
Hallo dames, nu even geen tijd meer om terug te lezen want ik vertrek zodadelijk voor een week naar de Ardennen. Gewoon lekker luieren en relaxen, dat zal wel eens deugd doen! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat! Tot over ruim een week! Xje Veerle
Dag Meiden, daar is ze weer... Ik heb gisteren de hele avond in het ziekenhuis door gebracht, verschillende keren mijn bloeddruk opgemeten en aan dat apparaat gelegen wat wëeen registreerd, mijn bloeddruk schommeld de hele tijd dus. Het ene moment is hij heel hoog en het andere moment is hij juist heel laag, dus van onderdruk rond de 100 naar een onderdruk rond de 55, vandaar dat ik me dus elke keer niet echt lekker voel. Waardoor dat komt weten ze dus niet maar het schijnt wel vaker voor te komen. Ook had ik weer eens bacteriën in mijn urine, die hebben ze op kweek gezet en daar hoor ik donderdag de uitslag van. Met de beeb is alles goed, volgens mij vind hij of zij, zo'n band om je buik om de hartslag van de beeb te registreren alleen niet zo leuk, de verpleegster moest lachen omdat mijn buik echt alle kanten op bewoog, ik heb de beeb nog nooit zoveel gevoelt! Verder kreeg ik te horen dat ik misschien wel oefen weeën heb gehad, die schijnen dus wel pijnlijk te kunnen zijn, maar ze doen dus niets verder, dus gewoon in de gaten houden en als ze langere tijd met enige regelmaat komen bellen! Dus eigenlijk ben ik een beetje voor niets geweest, behalve dat ik me schijnbaar toch te druk maak... Sorry dat ik nu pas reageer maar ik wilde gisteren alleen nog maar naar mijn bedje, voelde me doodmoe.. groetjes Bambie
Bambie; ' gelukkig' dat er niets 'ergs' geconstateerd is, het is natuurlijk wel erg vervelend en ik zou me ook idd erg ongerust maken, gaat het je lukken rustiger aan te doen? (had je mn pbt'je gelezen vorige week?) Mironne; jammer dat je niet mee kunt, maarrrrr je hebt van alles geprobeerd en wat niet gaat gaat niet he?! Straks met de kleintjes erbij moet het wel lukken he? Ischa; gefeliciteerd met je mannetje...fijne dag! Allwomen; ik kan ook rond die tijd op centraal station zijn...ik denk dat het dan nog 10 a 15 min lopen is (sukkelgangetje dan he ) als ik zo op het plattegrondje kijk. Vke; enjoy je weekje ardennen...lekker hoor! Liz; jij hebt er dus ook last van gehad...gek he? alsof je kei hard gerent hebt en buiten adem bent...ik heb er verder geen last meer van gehad! Fijn dat je een goed gesprek met je ventje hebt gehad...lucht altijd weer op! Joli; wat leuk dat je kamertje af is en je nu kunt gaan 'tutten' er mee! Ischa en Zico; gelukkig houden ze jullie beeb goed in de gaten, die kleintjes kunnen idd nog een flinke groei spurt maken hoor...voor je het weet... Pfff...ik heb net beneden flink schoon gemaakt...zweet zweet...sinds ik zwanger ben, zweet ik zoooo snel, voornamelijk onder mn kont...bah bah...en je kunt er niets aan doen he?! Volgens mij vind beeb dat ik teveel gedaan heb, dit zit me nu toch te schoppen, vind ik stiekum heerlijk! Op vakantie voelde ik de kleine bijna constant en nu ik thuis ben en dagelijkse en werk dingen doe, voel ik de beeb veel minder?! Vanavond gaan we met groepje vrienden bbq'en, heb ik wel erg veel zin in...hoop dat het droog blijft anders moeten we richting schuur!
He meiden, Wat een mooie dag gaat het worden (als het weer zo blijft even afkloppen natuurlijk). Bambi ben blij dat het niks ernstigs was. Mariaatje het ligt er denk ik aan waar je de echo laat maken maar bij ons meten ze het hoofdje,buikje en bovenbeen en dan komt er een gewicht uit. De lengte kunnen ze denk ik niet meer meten doordat het niet op het hele beeld past Spannend hoor! Heel veel plezier maar dat komt wel goed denk ik. Lekker dat je even een avondje vrij was! Iedereen die een echo heeft deze week heel veel succes! Ik ga vandaag even cadeautjes halen want er komen weer aardig wat verjaardagen aan en dan kan ik mijn mannetje mooi aan de gang laten gaan want ik heb gister de lamp en plafonniere opgehaald en die moeten natuurlijk wel gelijk hangen Echt zo schattig het is zo een grote wolk met van soort kerstverlichting er omheen en in het midden 3 kroontjes. Helemaal top. Doei doei
Bambie, fijn dat het niets 'ergs' was. Hoop dat je bloeddruk nu een beetje stabiel blijft. Liz, ik heb niet heel veel gekocht bij de ikea, was ik ook niet van plan. Moest eigenlijk alleen onderlakens voor Tim zijn nieuwe bed hebben. Doe vandaag lekker niet zoveel, de was en verder tour de france kijken. Ben vanmorgen even naar het dorp geweest om een cadeau voor een bevallen vriendin te kopen en heb een speelgoedstofzuiger gekocht voor Tim. Hij is de hele dag in de weer met die van ons en we krijgen echt ruzie als ik hem weghaal. Bij een vriendinnetje was hij altijd al in de weer met zo'n speelgoedding, dat ik er nu maar eentje voor hem heb gekocht. Eigenlijk krijgt hij nooit zomaar iets, maar dit krijgt hij omdat hij zo goed in zijn grote bed slaapt Dat er 'girls only' op staat en dat ie knalroze is maakt voor Tim gelukkig niet uit