Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Aperitivo Utrecht
    Vinkenburgstraat 20
    3512 AB Utrecht
    030 233 19 89

http://www.aperitivo-utrecht.nl/

2. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Zijn er meer meiden die de HELE dag moeten plassen? Ik geef er meestal niet aan toe, alleen als ik denk, nu MOET ik, maar meestal is het dan nog bijna voor niets!
    Heb mijn piesie al naar de dokter gebracht, hihi, maar gelukkig geen blaasontsteking. Er zit vast en beeb bovenop! hihi. Het geschop is ook vaak net op mijn blaas heb ik het idee.

En mijn rug gaat me ook in de steek laten. Moet echt opletten dat ik Tim helemaal niet til, maar ja, dat is makkelijker besloten dan gedaan.

Ik ga vroeg naar bed, heb het helemaal gehad!

3. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Lieve dames

Ik heb alles geprobeerd maar was er al bang voor, maar het gaat toch echt niet lukken om naar de meeting te komen.... :( :( :cry:

Het feestje is zoals ik al zei van 15.00 tot 18.00 en is niet bij ons in de omgeving.
    Ik dacht misschien nog een kans te maken om naar de meeting te komen, door iets eerder te gaan, maar ja dan zit ik weer dat ik flink om moet rijden voor de terugweg! Aangezien naar het feestje mijn manneke en zoon ook meegaan werd het allemaal een beetje lastig, heb al flink zeten rekenen met de kilometers en tijd, maar wordt allemaal zo krap...

In overleg ook al geprobeerd of we een andere dag konden komen, maar ze gaan zelf weer op vakantie en daarna wordt het ook niets omdat ik dan op het laatst loop.... :cry:

We gaan dus wel naar dat feestje, want mijn mannetje en Milan gaan natuurlijk ook mee.

SORRY, SORRY, SORRY!

Voel me er heel lullig onder omdat ik het heb bedacht en geregeld, maar zou echt niet willen dat jullie de meeting afzeggen hoor! Er zijn al zoveel dames die er zin in hebben en alles is al geregeld, jullie hoeven alleen maar naar het restaurant en te gaan zitten ;). Ik moet wel iemand hebben die de "leiding" over wil nemen, ze hebben mijn mobiele nummer genoteerd, dus dat ik iemand heb die ik kan bellen als ze me ergens voor bellen. :(

4. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Jeetje Mironne wat jammer....zeker omdat je het zelf bedacht en geregeld hebt!

Ik sta niet meteen vooraan om de 'leiding' te nemen, dus als iemand anders wil, graag. Anders doe ik het wel.

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wie gaan er WEL mee naar de meeting 19 juli:
    Allwoman
    Timzijnmama
    Simone
    Kiezeltje
    Tam27
    Kim Hofstede (vegetarisch)
    Hansje
    Sindhu (oktober Mama Hyves)
    Brenmg
    Triessie
    Bambie

Heb mezelf maar even van de lijst gehaald.... :cry: :( :(

6. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Marijee: Ik zag gisteren idd ook dat echobureau voorbij komen! Moest meteen aan jou denken joh! (Je foto daar voor de deur ;) )

Maar nee, daar ben ik niet geweest, ik ben bij Marja Schouten geweest 10 weken geleden en ga daar woensdag weer naartoe! Vervelend trouwens van je ischias en BI zeg :( , ik duim voor je dat je de weekjes nog uit kunt zingen zo....

Zooooo....terug van m'n werk en ben verrot! De babykamer is zo goed als klaar, de meubeltjes staan. Dus zondag mag ik los gaan :whistle: ! Schoonmaken, stoffen, kleertjes wassen (om het vervolgens straks weer te doen, maar goed....iedere gek z'n gebrek, toch :D ) Alhoewel het nu nog een beetje kaal is allemaal, ben ik er nu al gigantisch gelukkig mee :D !

Ischa: kan me voorstellen dat je je toch een beetje zorgen maakt meis, net als Zico trouwens! Je mag nu toch ook weer over 2 weekjes terug voor controle?! Ze zullen je vast wel goed in de gaten blijven houden toch?! Niet te druk maken hoor, beebje zal echt nog wel een eindspurt gaan maken qua groei straks!

Maria: Héééé Michelinpoppetje :D ! (of mag ik olifantje blijven zeggen ;) ) Laat ze maar l*llen hè?! Je ziet er prachtig uit meis! Ik hoop dat je ondertussen weer wat vrolijker bent ;) ...

Ik ben trouwens toch ook wel benieuwd hoe het nu met Bambi is hoor! Hoop niet dat ze moest blijven in het ziekenhuis....

Denise: In Leiden en Leidschendam schijnen ook goeie echobureau's te zitten!

Zena: Die foto wil ik zeker zien ja! Ben nu toch wel benieuwd geworden naar die nieuwe tuin van jullie hoor ;) ...

Ik ga nu ècht ff met de hond naar buiten en dan doe ik lekker helemaal niks meer! Behalve op de bank ploffen met een zak chips :oops: en m'n voetjes omhoog ;) ....

7. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Eet smakelijk Joli.

Woensdag heb ik nog een pretecho en volgens mij meten ze dan ook wel alles op toch?

8. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Dankjewel Ischa ;) ...

Volgens mij meten ze het allemaal wel op dan hoor! Ik ga het iig wel vragen woensdag tijdens onze pretecho.

9. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wel spannend heh die pretecho, ben wel benieuwd. Heb jij ook een pakket van 2d, 3d en 4d? Mijn moeder gaat mee, heeft nog nooit een echo meegemaakt.

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Bambie ben je al terug uit het ziekenhuis? Ik hoop dat alles goed is.

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama.
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl

23 SEPTEMBER
    Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN
    28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    1 OKTOBER
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje
    Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-#
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-#
    Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-#
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    5 OKTOBER
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    6 OKTOBER
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE
    Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    Sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    10 OKTOBER
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING
    Jimmy, 24jaar
    Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ???
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN
    Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE
    12 OKTOBER
    Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-#
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    13 OKTOBER
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-#
    Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE
    Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE
    17 OKTOBER
    Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING
    MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING
    18 OKTOBER
    Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE
    Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    23 OKTOBER
    Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    24 OKTOBER
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE
    Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Triessie, 28 jaar, 1e kindje
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE
    29 OKTOBER
    Allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE

Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-#

AFSPRAKENLIJST
    7 juli
    Brennmgn: Controle Vk, jennefer26: controle Vk, Annika: uitgebreide echo

9 juli
    Ischa: pretecho, Triessie: controle VK, Joli: pretecho
    10 juli
    Annika1985: Controle Gyn, Annika: controle
    14 juli
    vke: Controle HA, Butterfly: pretecho, Liz0104: echo gyn
    15 juli
    Tam27: controle Vk
    17 juli
    Linnepinn: pretecho
    18 juli
    Symoen: controle gyn, Zena: echo, Kibi: controle gyn, Tzm: 13.30u vk, Ischa: gyn
    19 juli
    Truus1980: 3d echo
    22 juli
    Zena: controle, Mironne: pretecho 13.30
    28 juli
    Ellen1984: afspraak gyn
    22 augustus
    vke: echo
    12 september
    Mironne: verlof!!!

Onze gedachten gaan uit naar:
    Coni en haar dochter Nikkie*
    Klusser en haar zoontje Jort*

BUDDYLIJST:

Blub76 - Annika
    Bianca24 - Lotte27
    Mironne - Tam27
    Liz - Zico
    Rolia - Ischa
    Brennmgn - Butterfly
    Gerda1975 - Allwoman
    Susanna - Audrey23
    Lief - Timzijnmama
    Vlinder - Hansje
    Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama)
    Kiezeltje - Kus26
    Mariaatje - Joli
    Tal - Vke
    Symoen - Zena
    Joel - Denise1976

Zoekt nog een buddy:
    Triessie
    Truus1980

12. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @bambie: jeetje meid, ik hoop dat alles meevalt en je gauw weer thuis bent !

@marije: ik vind jeroen en diana echt een tof stel by the way, grappig dat jij ook naar dat echobureau bent geweest !

@joli: super dat de babykamer klaar is, geniet maar lekker van het keutelen in je kamertje ! Ben jaloers hoor, die van ons is nog in aanbouw !

verder niet zo veel te melden, dus weltrusten dan allemaal, ik ga lekker onder de wol, morgen weer werken(bleg)

13. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Kus, oei ik hoop dat het snel beter gaat!

Kibi, het zal je goed doen dat bouwverlof, mij ook trouwens want dan is men ventje thuis:) :D

Triessie, ja ik herken het... alsof ik enorm hard gewandeld heb :s verschrikkelijk gewoon... wist ook niet wat het was en panikeerde wat

Joli, super van je man dat hij dat deed :D

allwoman, ben blij dat je van je kiespijn vanaf bent :D heb de grote stap dan ook maar genomen en gebeld vor een afspraak bij de tandarts... ik bibber al bij de gedachte
    maandagmorgen is het zo ver............. :( maar dan ben ik ereindelijk vanaf, de pijn is ondraaglijk

Bambie, hoop dat alles goed was met de uitslag... kan het wel begrijpen dat je je zorgen maakte, zou dat waarschijnlijk ook doen :) ik hoop dat je je een beetje beter voelt nu

Zena, ben blij voor je :)

TZM, hoe was het bij de ikea? :D veel gekocht? :D en euh hier ook pipiproblemen hahaha :D

Oei zicootje... khoop dat je je snel weer beter voelt... want dat is ook niet alles...
    een zwangerschap is mooi... maar zou nog zoooooooooooo veel mooier zijn zonder de kwaaltjes he :D
    en ik hoop ook op beter nieuws voor je volgende week

Ischa, ik wens je een fijn vol weekend :) en khoop dat je je niet te veel zorgen moet maken over je spruitje :)

Mariaatje dat is minder fijn dat je nog 18dagen geduld moet hebben :D maar geduld wordt meestal goed beloond dus :D

niet zo veel te melden... heb eens een goed geruststellend gesprek gehad met mijn ventje daarjuist en dat deed goed. heb in h&m nog een zwangerschapsbroek gevonden heel mooi :) en was aan dehelft van de prijs... maar ik ga weer eens slapen
    fijn weekend iedereen xx

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nog geen nieuws van Bambie zie ik.

Ik ben er waarschijnlijk de rest van de dag niet mijn mannetje en ik gaan dadelijk samen lekker winkelen ivm zijn verjaardag. Hij vindt het niet zo leuk om zijn verjaardag te vieren mede doordat zijn beide ouders al zijn overleden.

Fijne dag iedereen.

15. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    goeiemorgen allemaal!

Ischa, gefeliciteerd met je hubbie! Ondanks dat ie niet zo veel zin heeft om het te vieren ivm zijn ouders, hoop ik toch dat jullie een lekker dagje hebben samen! Vanavond ook nog visite of hebben jullie echt de hele dag het rijk met zijn tweetjes?

Ik was gister voor het eerst een dagje vrij deze week, stond oproepbaar, wat inhoudt dat als het druk word ik gebeld kan worden, maar heb even duidelijk gemaakt dat ik daar helemaal geen zin in had en eigenlijk gewoon een vrije avond wilde, moet vanavond en morgen ook nog, dus vond het wel even welletjes, gelukkig kon het geregeld worden!

Vandaag lekker een rustig dagje tot 6 uur, dan mag ik weer, ga lekker een beetje rommelen en wasjes draaien, maar verder ben ik niet veel van plan haha. Heb ook totaal geen behoefte om in de zon te zitten dit jaar, wel jammer, want een gezond bruin kleurtje ontbreekt daardoor, lang leve de zelfbruinende cremés! :D

Komende week zullen er weer aardig wat echo's voorbij komen geloof ik! Leuk hoor, ben zooooo benieuwd hoe die kleine eruit ziet, hoe groot ie is en ben ook zeer benieuws hoe zwaar die is, zeggen ze dat ook? Nog een paar daagjes geduld dan mogen we weer! :whistle:

Iedereen een fijne dag vandaag! Doe allemaal maar lekker rustig aan!

Lin, werkse meis, ik mail je! :D

16. vke

vke Actief lid

16 feb 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Hallo dames,

nu even geen tijd meer om terug te lezen want ik vertrek zodadelijk voor een week naar de Ardennen. Gewoon lekker luieren en relaxen, dat zal wel eens deugd doen!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat! Tot over ruim een week!

Xje
    Veerle

17. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Dag Meiden,

daar is ze weer... Ik heb gisteren de hele avond in het ziekenhuis door gebracht, verschillende keren mijn bloeddruk opgemeten en aan dat apparaat gelegen wat wëeen registreerd, mijn bloeddruk schommeld de hele tijd dus.
    Het ene moment is hij heel hoog en het andere moment is hij juist heel laag, dus van onderdruk rond de 100 naar een onderdruk rond de 55, vandaar dat ik me dus elke keer niet echt lekker voel.
    Waardoor dat komt weten ze dus niet maar het schijnt wel vaker voor te komen.
    Ook had ik weer eens bacteriën in mijn urine, die hebben ze op kweek gezet en daar hoor ik donderdag de uitslag van.

Met de beeb is alles goed, volgens mij vind hij of zij, zo'n band om je buik om de hartslag van de beeb te registreren alleen niet zo leuk, de verpleegster moest lachen omdat mijn buik echt alle kanten op bewoog, ik heb de beeb nog nooit zoveel gevoelt!
    Verder kreeg ik te horen dat ik misschien wel oefen weeën heb gehad, die schijnen dus wel pijnlijk te kunnen zijn, maar ze doen dus niets verder, dus gewoon in de gaten houden en als ze langere tijd met enige regelmaat komen bellen!

Dus eigenlijk ben ik een beetje voor niets geweest, behalve dat ik me schijnbaar toch te druk maak...
    Sorry dat ik nu pas reageer maar ik wilde gisteren alleen nog maar naar mijn bedje, voelde me doodmoe..
    groetjes
    Bambie

18. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Bambie; ' gelukkig' dat er niets 'ergs' geconstateerd is, het is natuurlijk wel erg vervelend en ik zou me ook idd erg ongerust maken, gaat het je lukken rustiger aan te doen?
    (had je mn pbt'je gelezen vorige week?)

Mironne; jammer dat je niet mee kunt, maarrrrr je hebt van alles geprobeerd en wat niet gaat gaat niet he?! Straks met de kleintjes erbij moet het wel lukken he?

Ischa; gefeliciteerd met je mannetje...fijne dag!

Allwomen; ik kan ook rond die tijd op centraal station zijn...ik denk dat het dan nog 10 a 15 min lopen is (sukkelgangetje dan he ;)) als ik zo op het plattegrondje kijk.

Vke; enjoy je weekje ardennen...lekker hoor!

Liz; jij hebt er dus ook last van gehad...gek he? alsof je kei hard gerent hebt en buiten adem bent...ik heb er verder geen last meer van gehad! Fijn dat je een goed gesprek met je ventje hebt gehad...lucht altijd weer op!

Joli; wat leuk dat je kamertje af is en je nu kunt gaan 'tutten' er mee!

Ischa en Zico; gelukkig houden ze jullie beeb goed in de gaten, die kleintjes kunnen idd nog een flinke groei spurt maken hoor...voor je het weet...

Pfff...ik heb net beneden flink schoon gemaakt...zweet zweet...sinds ik zwanger ben, zweet ik zoooo snel, voornamelijk onder mn kont...bah bah...en je kunt er niets aan doen he?! Volgens mij vind beeb dat ik teveel gedaan heb, dit zit me nu toch te schoppen, vind ik stiekum heerlijk!
    Op vakantie voelde ik de kleine bijna constant en nu ik thuis ben en dagelijkse en werk dingen doe, voel ik de beeb veel minder?!
    Vanavond gaan we met groepje vrienden bbq'en, heb ik wel erg veel zin in...hoop dat het droog blijft anders moeten we richting schuur!

19. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

He meiden,

Wat een mooie dag gaat het worden (als het weer zo blijft even afkloppen natuurlijk).

Bambi ben blij dat het niks ernstigs was.

Mariaatje het ligt er denk ik aan waar je de echo laat maken maar bij ons meten ze het hoofdje,buikje en bovenbeen en dan komt er een gewicht uit. De lengte kunnen ze denk ik niet meer meten doordat het niet op het hele beeld past ;) Spannend hoor! Heel veel plezier maar dat komt wel goed denk ik. Lekker dat je even een avondje vrij was!

Iedereen die een echo heeft deze week heel veel succes!

Ik ga vandaag even cadeautjes halen want er komen weer aardig wat verjaardagen aan en dan kan ik mijn mannetje mooi aan de gang laten gaan want ik heb gister de lamp en plafonniere opgehaald en die moeten natuurlijk wel gelijk hangen ;) Echt zo schattig het is zo een grote wolk met van soort kerstverlichting er omheen en in het midden 3 kroontjes. Helemaal top.

Doei doei

20. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Bambie, fijn dat het niets 'ergs' was. Hoop dat je bloeddruk nu een beetje stabiel blijft.

Liz, ik heb niet heel veel gekocht bij de ikea, was ik ook niet van plan. Moest eigenlijk alleen onderlakens voor Tim zijn nieuwe bed hebben.

Doe vandaag lekker niet zoveel, de was en verder tour de france kijken. Ben vanmorgen even naar het dorp geweest om een cadeau voor een bevallen vriendin te kopen en heb een speelgoedstofzuiger gekocht voor Tim. Hij is de hele dag in de weer met die van ons en we krijgen echt ruzie als ik hem weghaal. Bij een vriendinnetje was hij altijd al in de weer met zo'n speelgoedding, dat ik er nu maar eentje voor hem heb gekocht. Eigenlijk krijgt hij nooit zomaar iets, maar dit krijgt hij omdat hij zo goed in zijn grote bed slaapt ;) Dat er 'girls only' op staat en dat ie knalroze is maakt voor Tim gelukkig niet uit :D

Deel Deze Pagina