bambi je kan beter een beetje teveel daar zijn geweest dan het telaat is he Goed dat er niets ernstigs uit de bus is gekomen.
Pfff meiden, ik heb een vreemd weekend. Van de week hoorden we dat de oudoom van mijn man overleden is. Hij woont in joegoslavië, dus ik ken hem verder niet, maar Sulja was wel even geraakt hierdoor. Gisteren belde mijn vriendin dat haar oom gaat overlijden. Wij zijn samen opgegroeid en hij was een deel van mn jeugd, even flink om gejankt dus. Het is eerder een kwestie van dagen dan van weken. Ik zei nog tegen Sulja, wie zal de derde zijn? (verpleegkundigen bijgeloof, al het overlijden gaat in drievoud). Vandaag kreeg ik een email. Een collega van mij zijn vrouw was zwanger. Hun kindje is van de week met 34 weken intra-uterien overleden. Afschuwelijk! Ik moet echt heel de tijd al nadenken....
Wie gaan er WEL mee naar de meeting 19 juli: Allwoman Timzijnmama Simone Kiezeltje Tam27 Kim Hofstede (vegetarisch) Hansje Brenmg Triessie Bambie (allergisch voor noten en pinda's) Kreeg net een mail dat Sindhu wegens omstandigheden ook niet kan
Ik 'geloof' ook in dingen die in drieën komen...Dat bewijst dit ook wel weer. Ook denk ik altijd dat er iets of iemand 'plaats' moet maken voor een nieuwe baby. In mijn vorige zw. schap ging onze poes dood en een moeder van een vriend. Nu hou ik mijn hart dan ook vast.... Wel naar voor je zeg... Wat is intra-uterien?
intra uterien is in de baarmoeder. ik geloof ook dat alles in 3 en komt, zo gaat het bij ons in de praktijk ook vaak. 3 miskramen, 3 mensen overtijd, 3 mensen groen vruchtwater, enz enz. voor iedereen met klachten succes hier 2 logeetjes die mijn energie opgevreten hebben ..... vanavond dienst dus op tijd naar bed. gr Norway
@bambi, gelukkig ben je weer thuis en viel het allemaal mee Rustig aan doen hoor. @zena, wat vreselijk al die berichten, zo kom je meteen met beide benen weer op de grond te staan. Meiden, ik heb lang zitten twijfelen maar ik ga ook niet mee ga naar de meeting. Ondanks de rust heb ik nog steeds veel last van harde buiken en ik merk dat eigenlijk elke inspanning gewoon teveel is. Om naar de meeting te kunnen moet ik vanuit Dordrecht met de trein naar Utrecht en al dat reizen heeft denk ik geen gunstig effect op die harde buiken. Ik hoop er met de meeting met alle beebs er wel bij te zijn. Ik had jullie graag allemaal willen ontmoeten, maar ik moet nu eerst aan mezelf en mijn kleintje denken.
Hey meiden, @ mariaatje dat is jammer dat de spullen pas de 18e komen. En ook niet echt leuk dat mensen je olifantje noemen.Ik hoop ook dat het niet zo'n hete zomer gaat worden. Zoals het vandaag was vindt ik prima. @ marije jeetje meid wat vervelend die bekken, ik hoop voor je dat het allemaal uit houden is tot het eind! @TZM ik merk ook wel dat ik steeds vaker moet plassen. En soms voelt het echt als hoge nood en dan is het niet zoveel. Ik probeer er niet altijd aan toe te geven een beetje opsparen zeg maar haha @ mironne echt balen meid dat je niet mee kan naar de meeting. In ieder geval heel veel plezier op dat andere feestje! @ liz fijn meid dat je een goed gesprek hebt gehad met je ventje. Hopelijk blijft het nu allemaal een beetje rustig @ ischa lekker gewinkeld meid? @ VKE veel plezier meid in de ardennen, geniet ervan! @ bambie wel goed dat je zo goed in de gaten wordt gehouden toch? Hopen dat het nu allemaal beter gaat! @ triessie gezellig dat je ook meereist naaar de meeting! En over zweten ik zweet ook een stuk sneller en meer Ach ja hoort erbij. Ik vole de kleine meid ook alleen maar als ik lekekr ontspannen op de bank zit of in bed lig. Als ik druk bezig ben voel ik haar niet echt. @ butterfly tja verjaardagen.......... Ben eigelijk wel benieuwd naar die lamp heb je een plaetje? @ zena jeetje wat een overlijdens..... Ik ken het ook wel toen ik in het verzorgingshuis werkte daar gingen ze ook altijd in drievoud. Apart he? Veel sterkte.... @ tam jammer meid dat je niet meegaat, Doe lekker rustig aan en je voelt zelf het beste wat je lijf wel en niet aan kan! Zo poepoe volgens mij heb ik iedereen gehad. Ik zit nu illigaal een bericht te sturen tijdens mijn werk Babykamer schiet ook alweer een stukje op, we zijn zo goed als klaar met schilderen en misschien dat we dit weekend al het vloertje erin hebben. Leuk leuk leuk. Verder geen nieuw onder de zon! Oja ik ga 31 augustus met m'n mannetje naar tarzan de musical heb er enorm zin in! Fijne dag nog en misschien tot vanavond of morgen! xxx
Hansje, ik heb een foto maar maak er vanavond in het donker nog 1 als ik tijd heb zal ik hem in mijn album plaatsen. Zena wat erg meis sterkte. Ik ga lekker bankhangen want was weer een drukke dag! Liefss
@hansje : Tarzan is echt leuk ! Ben er een half jaar geleden geweest en het was echt genieten ! @ Zena: sterkte meid, wat een vreselijke berichten allemaal . @tzm: Maud heeft die stofzuiger ook gehad en is echt letterlijk kapot gezuigerd ! Goede aankoop geweest dus en ach dat ie roze, dat maakt voor zo'n klein manneke echt niet uit ! @bambie: Fijn dat alles goed is ! Zo eindelijk voor mij ook het weekend begonnen. Heb vandaag wat rug betreft weer eens een 'goede'dag gehad ! Moet zeggen ga je dan ook echt waarderen. Fijne avond allemaal !
Hallo meiden! Bambi: Wat fijn dat je eigenlijk 'voor niks' bent geweest! Liever te veel dan te weinig controle, toch?! Rustig aan hoor meis! Zena: Wat een kl*tenberichten joh! Sterkte voor iedereen! Ischa: Wij hebben idd ook een 2/3/4D echo a.s. woensdag, ik ben nu al zo ongeduldig als een klein kind ! Nou ja, nog maar 4 nachtjes slapen.... Lekker geshopt met hubbie vandaag?! Nog gefeliciteerd trouwens ... Maria: Meis, bedankt voor je heeeeerlijke mailtje , morgen ga ik er ff goed voor zitten, nu maakt het toch niet meer uit, aangezien je aan 't werk bent ... Werkse wijffie, denk aan je hoor! TzM: Die Tim joh! Geweldig! Hij en z'n roze stofzuiger! Lijkt me een heel leuk gezicht om te zien ! Hansje: Tarzan is zoooo mooi! Je zult er echt je ogen uitkijken ... Butter: Zo te lezen heb jij echt een onwijs leuke lamp joh! Foto?! ... Triessie: Lekker hè?! Dat geschop! Mijn beeb vanmiddag ook de hele tijd op m'n werk, zalig gewoon! Zou het trouwens kunnen dat je je er minder bewust van bent dat je kleintje beweegt omdat je weer gewoon 'druk' bent met je dagelijkse bezigheden?! Tijdens je vakantie kon je je er natuurlijk meer op focussen.... Veel plezier met BBQ'en in de schuur .... (Tenminste....hier was het net echt ff nat hoor!) Veerle: Veel plezier in de Ardennen en tot volgende week! Zoooo...volgens mij iedereen weer gehad! Ons kamertje is echt zo mooi geworden joh! Gisteravond was ik weer helemaal hyper en ben ik tot 00.30u bezig geweest met schoonmaken en inruimen! Opzich niet zo erg natuurlijk, maar m'n wekker ging wel weer om half 7 .... Op m'n werk was ik dus niet zo vlot vandaag .... Vandaag zijn de laatste dingetjes opgehangen, dus nu is hij echt helemaal af! Ik ben er dolgelukkig mee! Oh ja! En alweer 26 weken op weg vandaag !
Hee allemaal, Ben ik weer! Mn 'weekendje' hotel was echt heerlijk! Dus ben voldaan maar wel supermoe, heb sinds een week of 2 dat lichamelijke inspanning me echt meer moeite kost dan voorheen. @ Kus: las dat je vriend in het ziekenhuis ligt, sterkte! @ timzijnmama: het gevoel dat je de hele tijd moet plassen herken ik wel, en dan ga je en dan gebeurt er niks of bijna niks. Ben zelf van mening dat het de beeb is die op je blaas gaat liggen ofzo, want ik heb het ook wel es als ik net ben geweest, en soms gaat het na een uurtje ook opeens weer weg Wat betreft de meeting, ik las dat een aantal dames wilden afspreken bij de AH(to go?) op Utrecht centraal, en ik vind het ook wel handig om daar af te spreken. Mijn trein komt aan om 12.07 dan iig Ohja, ik had nog iets vreemds... afgelopen nacht had ik echt last van bandenpijn, tenminste ik neem aan dat het bandenpijn was, maar ik droomde dus dat ik al overtijd liep en weeën had Was echt niet lekker, en toen werd ik dus wakker en deed het nog steeds behoorlijk pijn. K wist ff niet meer hoe k moest liggen
Wie gaan er WEL mee naar de meeting 19 juli: Allwoman Timzijnmama Simone Kiezeltje Kim Hofstede (vegetarisch) Hansje Brenmg Triessie Bambie (allergisch voor noten en pinda's) Tam: Heb je van de lijst gehaald!
Wie gaan er WEL mee naar de meeting 19 juli: Allwoman Timzijnmama Simone Kiezeltje Kim Hofstede (vegetarisch) => 24 jaar Hansje Brenmg Triessie Bambie (allergisch voor noten en pinda's) Heej... Ik ben benieuwd hoe oud iedereen eigenlijk is die meegaat naar de meeting.. Ik heb mijn leeftijd erachter gezet
Wie gaan er WEL mee naar de meeting 19 juli: Allwoman (trein 12.10) Timzijnmama (trein 12.15) Simone Kiezeltje (trein 12.07) Kim Hofstede (vegetarisch) Hansje (trein 12.10) Brenmg Triessie Bambie (allergisch voor noten en pinda's) Iemand vergeten die ook naar de ah komt?!
@ hansje, ik ben 2 keer bij tarzan geweest en zou nog wel 3 keer willen...zo mooi! Ben benieuwd of je ook even stiekem je tranen moet wegvegen als het licht aangaat voor de pauze @ Tam, jammer dat je niet mee kunt... @ Norway, succes met je dienst. Hopelijk kun je blijven slapen! @ Lief, Tim stofzuigt hem denk ik ook snel stuk Ik ben zelfs van boven naar beneden helemaal gezogen @ Joli, het is inderdaad leuk om te zien. Hij is er helemaal mee in zijn nopjes. Ben benieuwd naar je kamertje! Foto's?! Meiden ik ga morgenochtend op kraambezoek bij een meisje die donderdag op vrijdag is geboren! Zo'n zin in... Nu ff lekker bankhangen!
Wie gaan er WEL mee naar de meeting 19 juli: Allwoman ===> Timzijnmama Simone ===> 30 Kiezeltje ===> 20 Kim Hofstede (vegetarisch) ===> 24 Hansje ===> 25 Brennmg ===>34 Triessie ===>29 Bambie (allergisch voor noten en pinda's)
Ik heb het restaurant inmiddels nog een keer gebeld dat er maar 9 personen aanwezig zijn ipv 12, ook heb ik aangegeven dat er nog iemand allergisch is voor noten en pinda's. Van het vegetarische weten ze al van. mocht er nu nog iemand niet mee gaan of nog op/aanmerkingen hebben zullen ze zelf even moeten mailen of bellen naar het restaurant. De reservering staat op naam van: NIJHUIS
Wie gaan er WEL mee naar de meeting 19 juli: Kiezeltje ===> 20 (trein 12.07) Allwoman ===> 29 (trein 12.10) Hansje ===> 25 (trein 12.10) Timzijnmama===> 30 (trein 12.15) Simone ===> 30 Kim Hofstede (vegetarisch) ===> 24 Brennmg ===>34 Triessie ===>29 Bambie (allergisch voor noten en pinda's)