Goedemorgen.... Ik begin me oopeens een best wel zorgen te maken, iedereen vind dat ik al zo'n dikke buik heb... Sta de hele dag in de winkel met alleen maar zwangere klanten en iedereen zegt er wat van.... Wordt er echt verdrietig van, het zal toch wel goed zitten.... Nou woensdag naar vk kijken wat die er van zegt... Sorry voor dit echo berichtje maar moest het ff kwijt... LIEFS nony
Nony, Ik wilde serieus hetzelfde berichtje hier gaan posten! Gisteren waren wij op een autoevenement en ken daar veel mensen, iedereen zei het weer.. Zo gingen de conversaties: "Zo hé, hoe lang moet je nog?" Ik: tot eind september/begin oktober nog... "Wow, wat een buik al! Weet je wel zeker dat het er 1 is?" Maakt me ook zo verdrietig soms.. Nu voelde ik me gister ook wel echt dik, buik stond recht naar voren. Langer dan 5 minuten staan hield ik al niet vol.. Merk dat de buik zwaarder wordt! Hoe moet ik dat volhouden de komende 12 weken vraag ik me wel es af! En tuurlijk moeten we de mensen gewoon laten praten maar soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan!
Tja we weten allebei dat we iedereen moeten laten zeuren, maar toch trekken we het ons aan.... Nou ja eigenlijk moeten we gewoon denken als de beeb maar lekker zit... En ik vind dat jij een hele mooie buik hebt hoor... Ik wacht oordeel van vk gewoon af... LIEFS nony PS ik ga zo naar beurs nieuwe babykleertjes inkopen voor de winkel.... (JAAA echt voor winkel kijk echt niet een beetje voormezelf )
hallo iedereen, Wil alleen even melden dat het goed gaat hier maar ik even niet de puf heb om te reageren, maar vind het ook weer zo raar om niets van te laten horen, reageer vanavond of morgenochtend weer volledig. liefs Denise
@ Marije en Nony.... Jammer dat mensen zo reageren op jullie buik en dat je daar zo mee zit,... Hier is het probleem precies tegenovergesteld.. Ik ben van mezelf al wat zwaarder en er is niemand die het opvalt dat ik zwanger ben... En dat terwijl ik a) al 24 weken ben en b) het echt wel duidelijk te zien is... Mensen denk nu dat ik gewoon dik(ker) ben geworden... Is ook weer niet leuk (( Maar ja, ik ben uiteindelijk trots op me buikje
Goedemorgen allemaal, wat een weertje weer vandaag! Vandaag weer 25 weken, je doet de weken nu echt al aftellen. Marije en Nony, Ik zelf heb ook al een flinke buik, maar die groeit echt naar voren. En krijg ook reacties van de mensen, van zo hij is het er wel 1tje. En ik zeg dan gewoon "het moet toch ook iets worden" dan zijn ze bij mij vrij snel stil. Maar ik persoonlijk vind het niet zo storend. Ik weet wel beter moeten jullie denken. Het kan storend zijn maar trek het je niet aan. Er zijn hier een paar dames in de buurt, 1tje is net zo ver als ik en 1tje is 4 weken korter dan mij. En zij klagen dat ze bij hun nog niets kunnen zien. Je moet maar zo denken bij mij kunnen ze het wel lekker al zien. Sterkte ermee dames. Kim, mensen zijn soms rare wezens, ze zeggen iets zonder na te denken. maar trek het je niet aan. Jij hebt over ongeveer 16weken (of eerder) een mooie baby in je armen, dan maakt het allemaal weer goed. Voor jou ook sterkte. Gr Audrey
@ Marije en Nony.... Ok krijg die zin ook vaak, als ik dan vertel moet nog tot oktober en kijken ze met zo'n gezicht dan moet je nog de hele zomer door! Ja hoor, hopelijk wordt die zomer niet te heet
Zo ik zal ook eens even reageren naar al mijn ego berichtjes mironne jammer dat je niet meekan naar de meeting!, heb je mijn berichtje nog gekregen via de hyves? Ischa31 bij mij gaan ze dinsdag nog wel een groeimeting doen bij de pretecho, dus ik neem aan van wel joli wat heerlijk dat je babykamer klaar is, ik kan niet wachten om ook iets te kunnen doen! vke beter laat dan nooit........... fijne vakantie! triessie ik had je berichtje gelezen, en nog niet gereageerd... foei mij Maar ik vind het een goed idee, moeten we even onze nummers uitwisselen! trouwens jij bent er ook bij bij de meeting toch, kunnen wel elkaar meteen even zien.. Timzijnmama grappig dat Tim zo weg is van zijn stofzuiger, nou maar hopen dat hij het ook leuk vind om later het "echte" werk te doen, dat hij even uit school je huis stofzuigt ofzoiets... hi hi.. Zena bah Zena wat een naar nieuws allemaal, kan je er een beetje mee omgaan? tam27 Jammer dat je niet meekan naar de meeting, zo blijven er niet veel over, maar je hebt helemaal gelijk hoor, eerst jij en de kleine en dan pas andere dingen! We zien elkaar naar de bevalling toch wel een keer met alle kleintjes, kunnen we die meteen bewonderen, en dan plannen we gewoon een data dat iedereen kan! Hou je maar gewoon even lekker rustig nog. Hansje Als je elke keer kleine beetjes moet plassen moet je het niet ophouden hoor! Daar kan je heel goed blaasontsteking van krijgen! Kus lees net dat je vriend in het ziekenhuis ligt, sterkte nony laat ze toch kletsen! er zijn er meer van ons die een hele dikke buik hebben en er zijn er ook een aantal die dat niet hebben. Ik heb een dikke buik en het gaat prima, ik kom niet teveel aan (nog niet ) en heb ook niet teveel vruchtwater, het ligt er gewoon aan hoe je baarmoeder in je buik ligt. Naar voren of naar achter, of hij breed of hoog is.. Lekker laten kletsen en je er zeker geen zorgen om maken, als er wat niet goed zou zijn heeft de verloskundige dat wel in de gaten hoor! denise1976 geeft niets hoor! Ik reageer ook nu pas op iedereen! Hé hé volgens mij ben ik weer bij... Over de meeting.......... ik ben 34 en kom uit de Bilt, dus waarschijnlijk met de bus naar het station. Verder ben ik de laatste dagen heel erg emotioneel herkennen jullie dat? ALs ik iets niet leuk vind, hup janken... en als ik ergens niet mee eens ben, nou dan spuit ik vuur... van het ene extreme in het andere.. Verder gaat het allemaal wel goed hier! Bedankt voor jullie lieve woorden, ik maakte me echt wel zorgen zeker omdat ik voor de zekerheid een tasje mee moest nemen.. Gisteren heeft mijn moeder voor het eerst de kleine echt voelen schoppen en ze was helemaal emotioneel..hi hi en ik heb gisteren voor het eerst kleertjes gekocht! en een zwangerschapsdagboek (nu gaan bijhouden..) Fijne dag allemaal! tot vanavond, ik ga naar een verjaardag vanmiddag! groetjes bambie
@marije en nony: als je het over oktober hebt, klinkt dat voor de meeste ook nog heel ver weg, terwijl het over 12 weken al zover is. Ik heb niet zo'n grote buik en onbekende mensen in de winkel gaan nu voorzichtig vragen hoever ik ben, zeg ik dan dat ik in oktober uitgerekend ben zeggen ze, o, dat duurt nog zo lang ! Geniet maar lekker van jullie buikies hoor en laat andere maar kletsen, denk dat we hem over een half jaartje gaan missen die buik !
He meiden, Hier hetzelfde, Gister stond ik bij douglas en was er ook een verkoopster die zei: zo zo dat is een behoorlijke buik hoe lang moet je nog? Als ik dan idd zeg eind september/begin oktober staat ze toch raar naar me buik te kijken dus ik er gelijk achteraan: Ja het is er 1. Ze moest meteen lachen dus ik vond het ook niet zo erg was wel een aardig vrouwtje Ach ze zien in ieder geval dat je zwanger bent en ik ben er trots op dus heb zoiets van je praat maar een eind heen Ik zal even een foto plaatsen in mijn album van de plafonniere.
Mooie lamp butterfly! Laat iedereen maar kletsen over de buiken! Niet vergelijken en gewoon lekker genieten! Vanmorgen op kraambezoek geweest. Wat een humpie dan weer...ik wil er geen eentje van 8 pond hoor, doe maar lekker 6 ofzo (tim was 5,5 en dat was wel weer ERG klein) 8 pond worden ze toch wel...Deze was ook 6 pond en zo schattig!
Marije en Nony, ik weet PRECIES hoe jullie je voelen, ik hoor nl iedere dag echt hetzelfde! Werd er op een gegeven moment chagrijnig en heel onzeker van, ik ben toch zeker niet de enige of de eerste vrouw met een lekkere aanwezige buik? ik ben ook niet zo heel erg lang, 162 en het kind moet toch ergens de ruimte vandaan halen? Ik heb mezelf ook voorgenomen om ze lekker te laten lullen en natuurlijk gaat dat de ene keer beter dan de andere keeer, maar ik vertik het echt om die buik te gaan verbergen, ik ben er supertrots op. ONS kind zit erin en dat die gezond is, dat is toch het allerbelangrijkst? En weet je, het is nooit goed bij mensen en mensen weten het altijd beter, om moe van te worden. Jullie merken het omdat je ook veel met mensen werkt, ik werk in een restaurant, nou, echt iedere avond zijn er wel een paar hoor. Toevallig zei gisteren een vrouw tegen me dat ze me zooooo mooi vond! Dat is een keer leuk om te horen zeg! En ik moest moeite doen om niet meer te zeggen dan Dank je wel. Wou me al gaan verontschuldigen, gelukkig kon ik me beheersen en heb het complimentje lekker aangenomen! Heerlijk! Dus meiden, laten wij lekker genieten van onze dikke zwangere buik, vinden jullie ook niet?
vke leuk de ardennen wou dat ik meekon hahaha Bambie, je kan nooit te veel gaan je kan nooit te zeker zijn maar ben wel heel blij voor je dat alles goed gaat, probeer je gewoon een beetje kalm te houden voor de rest Butterfly, ooooooooooh cadeautjes kopen dat vind ik eigenlijk net zo leuk als cadeautjes krijgen hahaha kan er echt zo in opgaan een hele mooie lamp trouwens TZM, leuk voor je zoontje je kan misschien stiekem je eigen stofzuiger roze verven wie weet is dan heel het huis opgepoetst mijn broertje was ook altijd gek van stofzuigers en keerborsteltjes was het trouwens een leuk kraambezoek? Zena, helemaal geen leuk nieuws voor jou dit weekend :s je zou je voor minder beduusd voelen :s sterkte meid Joli, als ik je enthousiasme lees over je kamertje word ik zelf ook helemaal enthousiast ben heel blij voor je dat het af is zo ik heb de meeste wel gehad denk ik en anders sorrysorrysorrysorry... ik moet een beetje de tol betalen van mijn shopgedrag heb nu enorme pijn aan de binnenbovenkant van men been en het trekt verder... ben gisteren weer naar de solden geweest maar dan ergens anders... de dag ervoor ben ik ook nog wat winkels in antwerpen binnengesprongen. ik vrees dat het allemaal een beetje te veel was... heb wel heele mooie (goedkope) spulletjes gekocht en ben er superblij mee... toch zal ik maar wat blijven stilliggen de komende dagen... morgen nog naar de tandarts en dat is hier een eindje vandaag, maar om van die tandpijn vanaf te geraken zou ik alles doen... maar meiden nu weten jullie mijn laatste nieuwsjes ik ga maar eens terug braaf bankhangen xx
Hahaha! Liz, jij shopt wat af he?! Heerlijk hoor. Is Solden uitverkoop? Wel balen dat je het nu moet bekopen mte pijn. Meiden met "dikke"buiken, geniet van jullie buiken en laat de rest maar l*llen. (is zo makkelijk gezegd, I know)Er groeit een prachtig kindje in, dus dat mag iedereen ook zien toch? Ik werk samen met een meisje wat 1 week achterloopt op mij. Ik ben een hele tijd "groter"geweest en nu haalt ze me in. Daar hoor je ook iedereen over. Mensen moeten gewoon wat te zeggen hebben. Tam en Mironne, balen voor jullie dat jullie niet naar de meeting kunnen. Ik baalde er ook zo van toen ik zag dat ik niet meekon. Maar als de beebjes er straks zijn, gewoon een herkansing! En van wie zag ik nou die mooie lamp? Hier gaat t wel. Op de oom van mn vriendin na stonden die mensen niet dicht bij me, maar vooral het overlijden van dat babietje heeft diepe indruk op me gemaakt! Zo maar is kijken of ik een geschikte kaart heb voor die collega. Wil het niet zo voorbij laten gaan... Vanmiddag komen vrienden en gaan we lekker barbeque'en. Hopelijk blijft het droog! Maar anders eten we gewoon binnen. Maakt ook niets uit. Morgen is onze vakantie weer voorbij. Hubbie begint dan ook gelijk weer met wekren en ik begin dinsdag weer. Nog 9 weken tot verlof! Wat komt t allemaal ineens dichtbij he?!
Manlief is wel van de poets, dus Tim heeft het niet van een vreemde...hihi. Zou mooi zijn als hij dat later ook nog wilde ja! Kraambezoek was leuk. Succes bij de tandarts Liz! Zena, eetsmakelijk vanavond! Wij gaan ook bbq'en, dus we duimen samen voor droog weer!
bambi: Heb je berichtje via hyves gehad, ook al wat teruggestuurd.... het staat hier ook al op de lijst vermeld....