Jeetje blub dat is niet zo leuk, ze komen voor de nagels en niet voor je huishouden toch? Wat voor nagels zet je acryl of gel? Ik zette altijd acryl maar ben gestopt toen ik wist dat is zwanger was. Zitten naar mijn idee te veel chemische luchtjes aan (al vind ik het wel altijd erg lekker ruiken) dus pak het na de bevalling gewoon weer op Het is hier gelukkig nu droog en het zonnetje schijnt zelfs! Ik ga nu even naar de drukker om de naam van onze meid door te geven voor op het geboortekaartje! (ja ja we zijn het eens geworden)
Hoi! Als ik dat allemaal zo lees, heeft bijna iedereen al een geboortekaartje uitgezocht... Hmmmzz.. Dan mogen wij toch ook wel eens haastig op zoek! Er zijn weer vele berichten bij geschreven in een korte tijd.. Allemaal zo moeilijk te onthouden, en soms weet ik ook gewoon niet wat te reageren. Dus vandaar dat ik niet zoveel schrijf hier, maar lees altijd wel mee, en blijf dardoor wel op dehoogte
Nony: dank je wel hoor! Linnepin: wij hebben nog niet eens over kaartjes nagedacht hoor,dus je bent zeker niet de enige...ik ga dat pas doen als ik 30 wken ben of zo haha..en voornamelijk zelf,dat scheeld ook.
Ik lees over splinters in huis, wat een ellende zeg! Allwoman, leuk shirt, mooie buik! Ik heb 2 dagen van kraambezoek achter de rug. Heb er zó'n zin in om dat straks ook allemaal weer mee te maken!
TZM: dank je wel hoor...normaal is mijn buik laten zien echt NOT DONE..groot zwak punt (met nadruk op groot) Lijkt me zo leuk om nu op kraamvisite te gaan! Ik heb nu geen kleintjes in de buurt,maar durf te wedden dat je nu helemaal weer smeld als je er een vast hebt.Ik vind het altijd van die heerlijke kleine kacheltjes!
Het is ook heel leuk om te gaan, alleen is Tim niet te houden in een ander huis...Hij wil óveral aankomen! Dus heb ik het met hem nog drukker dan dat ik naar de baby kan kijken (helaas) Vandaag is ie alweer anderhalf!
tja een vrouw zonder ballen inderdaad.als je dan toch wil blijven komen bespaar je dan de moeite om de brief te tikken en op te sturen.scheelt je ook een postzegel.erg zielig. mooie buik allwoman butterfly,ik zet al bijna 9 jaar acryl.heb wel gel gedaan in het begin maar dat vind ik echt zooi. en ach........de luchtjes.........ben er verslaafd aan das 1 ding en ten tweede,als je buiten gaat staan in de uitlaatgassen van een auto is dat ook niet gezond dus ja...........nee ik stop er echt niet voor.dood gaan we toch wel.nou ja dan ga ik een jaar eerder.lekker boeiend.ik kan ook niet stoppen want het is mijn broodwinning.ik heb ook geen verlof zoals iedereen hier.ik moet gewoon door tot aan de bevalling en na de bevalling heb ik 3 weken vakantie.ik heb geen geld als ik niet werk.dat is het enige nadeel als je zelfstandig en vrouw bent.
Hallo allemaal Ik ben weer terug van weggeweest. Heerlijk weekend amsterdam gehad, lekker genoten. Zaterdag samen mijn verjaardag geviert (35 ) En nu ben ik toto van al dat gewandel, Maar ja toch maar weer aan het werk vandaag. Blub, ik ben ook zelfstandig maar er bestaat sinds juni 2008 een nieuwe regeling voor zwangere zelfstandige vrouwen de ZEZ regeling. Hierdoor krijgen ook wij doorbetaald als we "zwangerschapsverlof" hebben. Dit zodat je niet zonder geld zit of iemand in kan huren die de zaak doordraait als jij afwezig bent. Navraag hierover bij het UWV. Verder is er weer heel veel geschreven in het weekend poeh Kus , fijn dat je man weer thuis is. hoop dat hij snel weer opknapt. Bambi, das bale. lekkere klus al dat glas. suc 6 nou ga weer ff werken. groeten marieke
Goeiemiddag meiden! Nou ja, goeie?!.... Ik lees gelukkig dat ik niet de enige ben, maar ook ik heb dus de heeeeeeele nacht (en dan ook ècht de hele nacht!) wakker gelegen! Ik kon echt niet slapen gewoon! Rond 3 uur vanmorgen heb ik toen maar besloten dat ik me ziek zou gaan melden vandaag, want 10 uur lang nonstop op m'n benen staan en klanten helpen (ik moest alleen staan vandaag, zonder collega's) zag ik dus echt niet zitten.... Ik ben vandaag dus echt aan 't bijkomen en ik moet zeggen: het bevalt me stiekum wel hoor .... Morgenmiddag ga ik gewoon weer werken, ik hoef deze week alleen maar halve dagen gelukkig, behalve zaterdag, dan mag ik van 8 tot 16u. Toch wel lief van m'n baas hoor (m'n papsie), ik vond het onwijs moeilijk om 'm te bellen vanmorgen, maar hij vatte het super op gelukkig! Zo...dat was weer mijn beklag ... Allwoman: Wat een geweldig mooie foto's heb je geplaatst meid! Je straalt helemaal, super joh! En je blote buik foto mag zeker gezien worden .... Bambi: En?! Ben je thuisgebleven vanmorgen?! Hopelijk is al het glas nu wel weg... Zul je zien dat je in de loop van de tijd toch altijd nog een paar verdwaalde stukjes tegenkomt ... Blub: Wat een aso zeg , vind het echt onbeschoft om jou anoniem zo'n brief te sturen! Toch doe je waarschijnlijk wel iets goed, want ze blijft toch komen .... Ik ben pas gestopt bij m'n nagelstyliste en ben hard op zoek naar een ander, ik hoop dat ik dus binnenkort ook weer met mooie acrylnageltjes rondloop! Mariek: Fijn dat jullie zo genoten hebben in A'dam en nog gefeliciteerd met je verjaardag! Kus: Hopelijk knapt je man weer snel op! Fijn dat hij iig weer thuis is.... TzM: Gefeliciteerd met Tim z'n 1,5 jarig jubileum Linnepin: Je hebt nog tijd zat voor die kaartjes hoor! Ik ben best wel vroeg met alles vind ik zelf, maar ja....ik ben wat dat betreft ook wel miss ongeduld hoor ! Denise: Wat fijn dat alles met je ukkie goed is! En ook nog een nette bloeddruk, super hoor! Ik ben idd nog geslaagd voor een box afgelopen woensdag! Levertijd is 8 weken, dus we moeten weer ff geduld hebben ben ik bang . Ischa: Thanks voor de tip! Ik heb geen wasverzachter gebruikt, maar van die geurbuiltjes zal ik dan nog eens navragen dan... Ik heb ze trouwens niet tussen de kleertjes liggen hoor, alleen maar in dezelfde lade, zodat het er lekker fris ruikt. Liz: Hoe was 't bij de tandarts?! Ik ben weer bij geloof ik! Ik kom straks wel weer ff langs!
He meiden, Bambie: Dat emotionele herken is wel. Pff wordt er soms knettergek van. dat je moeder heeft voelen schoppen is idd wel erg leuk! Je deur kapot. Jeetje, wat een troep geeft dat he.. bah.. Liz: Tandpijn?? AU. En heb je lekker bank gehangen? Of ben je toch maar weer iets gaan doen? Zena: Lekker gebbqt? Wij hebben het ook geprobeerd en hebben de partytent maar opgezet, want net toen wij wilden gaat beginnen, begon het te regenen. Bah! Simone: heerlijk he, winkelen voor de baby. Ik heb nog niet alles gekocht in één keer. Dan kan ik namelijk volgende maand weer gaan shoppen...haha... Jammer dat je niet naar de meeting kan, ik ga ook niet, maar met de babymeeting ga ik zeker tijd vrij maken. Butterfly: Superlamp! Leuk. Joli: En vonden ze de kinderkamer mooi? En wat ben jij snel met wassen van alles... moet nog beginnne... Allwomen: Ik herken het wel. Mijn dochter is naar mijn vader geweest voor een weekend (gelukkig geen week) Ik ben dan ook heel heel blij als ze weer terug is. Succes deze week. Mooie buik trouwens!! Triessie: Ook ik heb moeite met slapen. Wordt er helemaal gek van.. bah. Kus: ben blij dat je vriend weer thuis is. Wat zal je geschrokken zijn. Blub: waar bemoeien sommige mensen zich mee zeg. Jeetje. En idd, waarschijnlijk komt ze nog gewoon elke keer haar nagels bij je doen. Ik heb het zelfde gehad met massage. Ben zelf sportmasseuse en mensen moesten ook door mijn woonkamer. Vond het ook erg vervelend. TZM: Heerlijk he, kraamvisite. Hier ga ik vanavond en morgenavond op kraamvisite.. Heerlijk!! Lekker alvast een beetje tutten. Joli: Ik heb me vandaag ook een dagje ziek gemeld. Ook even bijkomen. Volgens mij heb ik iedereen gehad. En anders Sorry! Gisteren was ik jarig. Ik had alleen mijn ouders uitgenodigd omdat ik geen zin had om voor iedereen te lopen. Uiteindelijk heb ik nog heel veel trap af, trap op moeten lopen want iedereen wilde de babykamer zien. Dat is dan wel weer leuk om te doen, maar heel vermoeiend. MIjn ouders zijn gescheiden en allebei hertrouwd.. dus dan heb je toch nog een volle partytent.. Vandaag dus lekker aan het uitrusten, samen met mijn dochter, want die heb ik een dagje laten spijbelen. We hebben elkaar vanochtend lopen schminken en bij elkaar de haren gedaan. Echt heel grappig. Daarna lekker met zijn tweeën in bad.. heerlijk. De baby is flink onrustig en heb zelf heel erg last van mijn darmen. Heb namelijk PDS (prikkelbaardarmsyndroom) Dus ik denk dat de baby mijn darmen heel de tijd hoort pruttelen. Verder weet ik het even niet meer. Iedereen heel veel liefs Lotte
lotte27 nog van harte feliciteert met je verjaardag. Lekker hoor z'on dagje genieten samen met je dochter, moet op zijn tijd kunnen.
@ blub Ik ben ook zelfstandige en heb ook die nieuwe "uitkering" aan gevraagd, krijg over een week of 5 uitslag. Het is 12 weken lang het minimum inkomen, volgens mij iets van 1400,00 per maand. Wie weet kom je ook in aanmerking, ik zou zeker informeren als ik jou was...
nou ik heb net m'n park in de living gezet, pfffffff weer een dingetje minder te doen. Heb de foto in m'n album staan alsook een nieuwe buikfoto
Allwoman, mooie foto's hoor!!! super als je dat kan zelf een muurschildering maken ben helemaal niet zo crea... Bambie, ja in zo van die deuren zit idd veel glas, kan er van meespreken... Kus, ik kan begrijpen dat je verschoten bent... verzorg hem maar goed dan wordt die snel beter denise wat goed dat je controle goed was wat een zin hahaha Blub, wow zou het helemaal niet fijn vinden zo'n brief te ontvangen. is wel heftig :s ik hoop voor je dat je dan binnekort idd wat meer privacy hebt want zo is het ook niet echt leuk. Linnepin, hier ook nog geen kaartjes hoor... ik ga er eind volgende week eens werk van maken met mijn ventje... dan heeft hij bouwverlof... lekker drie weken thuis Joli, rust maar goed, het lijkt me echt wel alsof je het nodig hebt lotte27, het is bij bankhangen gebleven en mijn vriend was super super super lief hij knuffelde de hele tijd en gaf kusjes... ik werd er helemaal stil van happy b-day voor gisteren trouwens *schaam schaam (dat ik te laat ben )* xx zo zo... vanmorgen bij de tandarts geweest... had heel de nacht amper geslapen... en dan liep de wekker weer zo vroeg af... eerst voor het mannetje enkon toch niet terug gan slapen dus was gelijk wakker... ik had verschrikkelijke zenuwen dus dat sloeg even op mijn maag... voelde me echt niet lekker... zat ik daar in de tandartsstoel... helemaal gek te worden van zenuwen... zei de tandarts dat de tand getrokken moest worden en dat die niet wist of ik helemaal verdoofd kon worden ik wilde eigenlijk al zo snel ik kon wegrennen maar ben toch maar "moedig" blijven zitten... men moeder was erbij en die zei dat op een gegeven moment mijn buik bijna helemaal terug plat was... nou kindje was misschien net zo bang als ik haha de tand is er met succes uit... nu moet ik volgende week terug voor de andere tand langs de andere kant... pfffffffffffffffffffff ook naar dekapper geweest ben wel blij met het resultaat eigenlijk gisterennacht dan nog een nieuw bed voor ons besteld via neckermann. morgen leveren ze al... dat werd tijd... hahaha zo verder even niets te melden... beejbje is heeeeeeeeel actief nu xxx
Terug op het forum, maar met dikke tranen nog steeds. Zaterdag is mijn moeder weer terug naar huis gevlogen en ik loop alleen maar te huilen. Het is toch zo leuk en gezellig geweest. Waarom realiseer je je pas dat je zoveel van haar houdt als ze ver weg is? Het was zo'n bijzondere week en nu moet ik haar weer laten gaan. Het doet letterlijk zeer in je hart. Van het huilen heb ik nu heel veel harde buiken, wel 6 of 7 per uur en een vreselijke rugpijn. Vanmorgen zei ze nog voor de telefoon dat ze zelf ook nog 100% in de VS zit met haar hoofd en hart. Door de zwangerschap zijn de emoties alleen maar heviger. Ik probeer te stoppen met huilen maar het gaat niet. Het is nu 13 uur hier, ik heb vanaf 11.15 alles terug gelezen en ik zal later reageren als ik wat minder overstuur ben. Liefs, Susan
Hey dames! Ben ik ook weer even. Toen ik naar de supermarkt geweest was probeerde ik mn tas in het karretje te zetten. Had wat meer gekocht dan de bedoeling was, dus was goed zwaar. Het deed goed zeer in mn bovenbuik. Schrok ik echt even van. Dus maar even laten staan voor hubbie, zodat ik niet hoefde te tillen. Hubbie lag beneden even te pitten met de radio aan en ik liep door naar boven. Werd ineens helemaal eng, zweten, misselijk, draaierig. Zat op een gegeven moment echt op mn knietjes op de overloop te vechten om niet flauw te vallen. Heb mn man wel 100 keer geroepen, maar die hoorde me niet (radio en slapen). Uiteindelijk trok het vanzelf weg en nu voel ik me weer prima, maar dat was wel even doodeng, vooral omdat mn man niets hoorde (hij schrok zich dood toen hij het hoorde!). En nu heb ik bankarrest van hem. Ik heb ws gewoon teveel gedaan vandaag denkt hij, dus vandaar. (hij is niet thuis, ik ben eigenwijs, dus toch even achter de computer gekropen). Bambie, wat een pech zeg, als je over 2 weken gaat verhuizen. Who did you piss off in the universe Kus, fijn dat je ventje weer lekker thuis is. Linnepin, ik heb ook nog geen kaartjes hoor. Degene die ze gaat ontwerpen is op huwelijksreis... Lotte, alsnog van harte gefeliciteerd. Liz, dapper dat je bent blijven liggen bij de tandarts! Ik ben trots op je! (ik was nl hard weggerend!). Simone, ik zit alweer een maandje op 5 mg, nu nog 3 weekjes 2,5 (ik vind het echt onzin, afbouwen vanaf 5 mg, maar goed, ik heb mn zin, ik mag straks écht stoppen!)en dan lekker HELEMAAL NIKS GEEN PILLEN! Ik heb het een keer eerder geprobeerd zonder medicatie en toen ging het al snel mis, maar ik voel me nu zo goed, nog nooit zo goed gevoeld op crohn gebied als sinds ik zwamger ben. Ik heb normaal ook altijd wat gewrichtsklachten (niet in de mate waarin jij ze hebt hoor, bij lange na niet) maar ook daar heb ik helemaal geen last meer van en zelfs de vermoeidheid voelt anders. allwoman, snap dat je je kleine meid mist! een week kan best lang zijn. O ja, ik heb net even een foto van de tuin gemaakt en van de babykamer en nog een laatste buikfoto. Zal ze zo even in mn album kijken. (als jullie de voortuin niks vinden, doe maar alsof, anders kom ik even langs!
Liz: wat een naar tandartsverhaal zeg bleeehhh,ik deel je angst! wat moedig dat je het toch maar ondergaan hebt,..viel het een beetje mee met de pijn? hopelijk heb je niet veel napijn,..veel succes voor de volgende afspraak! Suzanna: wat rot voor je dat je je zo voeld,en dat je je moeder moet missen...wat mooi dat jullie blijkbaar toch een goede band hebebn samen,dat is heel veel waard!De zwangerschap maakt het nu extra moeilijk..sterkte hoor en een virtuele knuf
Zena: doe het maar wat rustiger aan meis! heb je ook niet toevallig een wat lagere bloeddruk? zwaar tillen lekker aan anderen overlaten! mijn meisje blijkt heimwee te hebben,ik sprak net mijn ex man.....ze proberen het gewoon nog even hoor,maar ja. We moeten er vanavond even heen om wat te brengen,als ze slaapt,anders is hij bang dat ze gelijk weer mee naar huis wil,..maar ik vind het wel een beetje gek als ik daar ben en ze vlakbij ligt te slapen! Als het van de week echt niet gaat dan beld ze en halen we haar op.woensdag gaan ze een paar dagen naar Ameland en dat geeft haar vast een hoop leuke afleiding! De hormoontjes speelden weer op en het is weer gezellig hier...resultaat dat mn man maar even is gaan douchen :S