@bianca en saris: Welkom en nog van harte met jullie zwangerschap ! ik zie annika wel regelmatig voorbij komen op hyves, maar hier heb ik haar idd al een tijdje niet gezien, zat er toevallig gister nog aan te denken ! Meiden met een afspraak vandaag, succes ! Ik ga weer aan de schoonmaak, tot laterz
Ik lees iedere keer dat jullie elkaar op hyves ook allemaal al gevonden hebben, wie wil mag mij ook toevoegen mijn hyves is http://eyeinthesky.hyves.nl
Hee allemaal, Heb vandaag een rust-dagje ingepland. Heb het de afgelopen week en super druk gehad en veel mensen gezien enzo, was erg gezellig, maar ben hooggevoelig, en merk dat ik dus af en toe echt ff tot mezelf moet komen anders trek ik t niet. @bambie: las dat je deur kapot viel! Wat een pech zeg @ kus: goed om te lezen dat je vriend weer thuis is, hoop dat ie snel helemaal opknapt! @ liz: las dat je tand getrokken was, en moet ff zeggen dat ik je wel zoooo dapper vind! Ik was zelf echt gillend weggerend (en om dat te voorkomen ga ik wel weer na de zwangerschap naar de tandarts ) @ susanna: welkom terug! Kan me goed voorstellen dat je verdrietig bent hoor! Hormonen maken het idd ook niet beter helaas. Sterkte in ieder geval, en ik hoop dat je je snel wat beter voelt. @ zena: sjonge, bijna flauwgevallen zeg! En zo eng dat je vriend het niet hoorde ff rustig aan doen he @ vlinder: he bah, t zit je inderdaad niet mee zeg Sterkte in ieder geval! @ bianca en saris: welkom bij de oktobermamma's @ Mariek: heel herkenbaar hoor, ik heb ook de ene dag een beweeglijk beebje en de andere dag voel ik opeens bijna niks. Heeft volgensmij ook een beetje te maken met hoe de baby zelf ligt, en verder met hoe druk je bent enzo.
Zena, wat een afschuwelijke tuin, wanneer kom je?! Neehoor, ff serieus, ik vind hem supermooi! Gen last meer gehad van rare duizelingen? Susan, welkom terug, kan me voorstellen dat je zo verdrietig bent. Allwoman, wat sneu dat die kleine zo'n heimwee heeft. Hopen dat t beter gaat en dat Ameland leuk wordt. Mooie foto's trouwens! Heb nog wat buikfoto's gezien en kamertjes, vind ze erg leuk allemaal! Hier ook nog weinig kaartactie ondernomen, twijfel of ik 1 kaartje wil of 2, voor allebei 1 dus, maar van 2 aparte kaartjes kan ik weinig voorbeelden vinden... Heb Annika ook gemist... Lotte, wat een gedoe, met je schoonmoeder. Lekker meelevend van dr, not! Denise, gelukkig is alles goed! Voorlopig niet echt lekker weer om bij Knus te gaan zitten he?! Bambie, lekker verhaal, die deur! Meiden met slaapgebrek....irritant he? Ik ken t, ze zeggen dat je ook licht slaapt als voorbereiding op straks, als de beeb er is, maar dat hoeft nu toch nog niet?! Zico, mooie box! Liz, gaat t goed met je tandpijn nu? Vlinder, wat balen dat je je zo voelt zeg!Hoe gaat t met de kat? Kus, fijn dat mannetje weer thuis is Ischa, moest erg lachen om je bbq verhaal! Blub en mariek, lekker bijgetankt t weekend? Nog gebabyshopt?! Bianca en Saris, welkom en gefeliciteerd! Hier alles ok, heb alleen al een paar dagen zeurderige hoofdpijn die niet weg wil, ik word chagerijnig van t weer en gister belde t zh af, ik moest op controle, maar t echo-apparaat was kapot, ik baalde als een stekker, zit je je dan bijna 5 weken op te verheugen...Ben maar naar Rotterdam geweest met manlief 's middags en heb wat babykleertjes gekocht, gezellig bij oilily geweest, is altijd leuk met manlief, die vindt nl alles daar spuuglelyk(hij noemt t ook oilelyk!). Leverde heel wat geërgerde blikken van medeklanten op! xxx
heeeeej goedemorgen meiden! Nou ja,goedemorgen ,ook hier de zoveelste slechte nacht,ben altijd al een slechte slaper geweest,maar het spant wel de kroon nu. wat is er veel geschreven! lotte ik kreeg oppeens een liedje in mn hoofd: Goooooooooooi je schoonmoeder uit het raam met de ...... ene oor in andere oor uit,zegt meer over haar dan over jou,ze moet zich maar aanpassen,waait vast wel over. zicoerg mooie box hoor! bianca en saris welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! (we hebben een leuke meeting volgende week,hint hint hint whahahah ) vlinder ik heb ook BI (nog van dochter) maar niet zo heftig als jij,ik kan in ieder geval de trap nog wel op...heel veel sterkte hoor,dat is echt ronduit balen. susannahoe voel je je vandaag? ook ik heb hyves en als jullie het gezellig vinden voeg me dan gewoon lekker toe! http://essiealweer.hyves.nl ( hoop dat het lukt zo)
he meiden, hier ook eentje die na 5.00u niet meer kon slapen, ventje moest opstaan stond met de vroege dienst vandaag.pffffffffffffffff Heb maar een lekker badje genomen , buikje ingewrijft, haartjes gedaan. Daarna bijuit gekomen dat onze gps het begeven heeft, mannetje gebeld en is nu een nieuwe gaan kopen. Straks om 17.00u terug naar de 3D echo in lommel, ben zo kerjeus
ola, even snel. welkom voor de dames die nieuw zijn.klets gezellig mee. even over mijn buddy(annika dus) ze is gisteren geweest voor de echo en nu vermoeden ze dat de placenta in werking afneemt wat dus betekend dat het kindje niet goed kan groeien.ze moet veel rust houden en verder krijgt ze nu meer controles tussendoor en echo's.verder kunnen ze weinig doen. haar i-net ligt er uit en binnen nu en 3 weken heeft ze weer een nieuwe verbinding.was allemaal een beetje raar gegaan maar hebben nu nieuw aangevraagd. het weekend was lekker maar de omgeving was te benauwend.we zaten in het huisje van mijn oom en dat ligt dus op een park in de bossen.op zich niks mis mee maar mijn tante is nogal een m*ts en heeft alles dicht laten groeien zeg maar.dus op een meter van het raam staat een haag van laurier tot aan het dak.veel bomen enzo en weinig zon.het was in het park 4 graden kouder dan in het dorp nee wij gaan er niet meer naartoe.mijn vader heeft een huis in westerbork en daar zit je lekker vrij.niet opeengepakt tussen bomen en struiken enzo.en aan het water.de honden vonden het ook niks.die waren meer binnen dan buiten.terwijl ze op westerbork altijd buiten aan het spelen zijn en lekker op het gras in de zon gaan liggen.nou ja we zijn een keer geweest en is niet voor herhaling vatbaar.althans....niet in het huisje.iets verderop ligt de camping misschien is dat wel mooi.kunnen we altijd nog kijken.heb tenslotte een vouwwagen. verder even niks. toedels
bahhhh Annika: wanneer je dit leest: heel veel sterkte meid....we horen je vanzelf wel weer ....rustig aan! er zit een grote onweerswolk boven ons en het gaat al best tekeer( ik ben gek op onweer) maar ik doe mn pctje dus maar wel even uit....
nony waar in spanje ga je naar toe ? lekker hoor paar daagies zon. bambie Ben gister alleen buiten geweest om naar de vk te gaan verder de hele dag binnen gezeten en vandaag ziet er ook al niet veel belovend uit Spannend vanmiddag je 3d echo, heel veel plezier. Ben erg nieuwsgierig wat je mannetje vind van de cursus lief649 al klaar met poetsen ? tal74 hihi idd weer wil niet echt he Blub76 nu je het zegt staat me er idd iets van bij dat ze geen internetverbinding heeft, Hoop voor annika dat alles goed komt, wens haar heel veel sterkte. Iedereen bedankt voor de uitnodiging van hyves, gezellig
He bah wat vervelend voor Annika. Hopelijk gaat alles goed! Wij gaan vanmiddag in ondertrouw, best wel even spannend Ik heb geen idee wat ik ervan moet en kan verwachten hihi.
saris heel veel plezier vandaag met jullie ondertrouw maak er een leuke dag van en op naar de grote dag
Lief, ik hoop dat de verbouwing snel klaar is? Vlinder, wat een ellende die BI, zo duren 3 maanden nog lang! Sterkte... Bianca en Sarisha welkom, ik zal jullie op de lijst toevoegen Nony, wat lekker nog even naar Spanje!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-# AFSPRAKENLIJST 9 juli Ischa: pretecho, Triessie: controle VK, Joli: pretecho 10 juli Annika1985: Controle Gyn, Annika: controle 14 juli vke: Controle HA, Butterfly: pretecho, Liz0104: echo gyn 15 juli Tam27: controle Vk 17 juli Linnepinn: pretecho 18 juli Symoen: controle gyn, Zena: echo, Kibi: controle gyn, Tzm: 13.30u vk, Ischa: gyn 19 juli Truus1980: 3d echo 22 juli Zena: controle, Mironne: pretecho 13.30 28 juli Ellen1984: afspraak gyn 22 augustus vke: echo 12 september Mironne: verlof!!! Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Zoekt nog een buddy: Truus1980
He Allemaal, Alle nieuwe welkom! En veel plezier bij ons Annika wat balen zeg! Heel veel beterschap! Blub ja als het je enige inkomen is snap ik dat je wel moet. Bij mij is het meer een uit de hand gelopen hobby. En aangezien ik niet een goed afzuigsystheem heb pak ik het weer op als de kleine er is. Want vind het altijd erg mooi staan! Saris gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Bij ondertrouw moet je je ook niet te veel bij voorstellen hoor. Je staat met 5 minuten weer buiten hahaha. Je tekenend een papiertje en wordt gefeliciteerd. Wij kregen nog een bos bloemen en zijn toen naar huis gegaan. Maar het blijft spannend en leuk! Heel veel plezier! Er is een hele hoop bijgeschreven en ben alles eigenlijk kwijt. Las alleen dat Nony op vakantie gaat naar Spanje! Lekker hoor hopelijk heb je beter weer dan hier! En over nesteldrang: Geen last van Heb een blote buikfoto geplaatst in mijn album. Dacht zie zoveel buiken voorbij komen dan moet ik er ook maar aan geloven. (En ben er best trots op en blij dat er geen striee, of hoe je het ook schrijft, op zit). Liefss
He Saris: alvast gefeliciteerd met jullie ondertrouw. het is per gemeente verschillend,meestal is het vrij snel klaar en eigenlijk gewoon even een formaliteit,je moet het geluk hebben van een leuke ambtenaar! maak het zelf extra bijzonder door daarna bijv gebak te halen of ergens wat te gaan drinken ik ben nu voor de 2e keer getrouwd de eerste keer was het lopende band werk op valantijnsdag maar we kwamen wel in de krant haha deze keer hadden we een leuke ambtenaar maar was het oo zo klaar,we hebebn gebak gehaald en zijn bij schoonouders koffie gaan drinken..ervoor hadden we met zn 2tjes samen ergens geluncht.
Best moeilijk een foto van jezelf maken hahaha. Soms lijkt het op de foto dan heel anders dan in het echt he. Nu ben ik ook niet zo een fantastische fotograaf