Goeiemiddag! Zo mijn huis is weer spik en span,nu helemaal uitgeteld en pijn,dus ga zo lekker dutten. Annika,jee meis het zit je ook niet mee hè,veel sterkte.Dikke knuffel. Butterfly,mooie buik heb je! Saris,welkom en dubbel gefeliciteerd,met je as baby en met je as huwelijk. groeten Simone
hai meiden alles goed hier. heb wel wat terug gelezen maar niet heel veel, heb vakantie maar ben niet helemaal lekker en dat moet wel want vrijdag is de grote dag, zullen we spanningen izjn. ook slaap ik sinds paar dagen sn achts wat minder maar daar ben i niet de enige mee lees ik. ik heb onder mijn borst bij mij maag een dof gevoel en blijkt dat er zenuwem klem kunne zitten moet nog ff afkijken anders moest ik bellen, tha die kleine krijg je niet voor nks haha maar saris ondertouw stelt niet veel voor daht ik ook maar is eht niks maar wel gefeliciteerd met je huwelijk en zwangerschap geniet ervan. ben dalijk weer een paar daagjes erniet want we gaan er nog na de bruiiloft ff er tussen uit. maar wens iedereen hier nog een fijne zwangerschap en tot over een goeie 1 1/5 week. en duimen voor ons dat we geod weer hebben he en laat die buikjes maarlekker groeien ik lees wel bij na de vakantie< doei doei
@joel: toch een fijne vakantie en geniet van je grote dag ! @Tzm: ben bang dat het nog een weekje of drie gaat duren voordat de verbouwing afgerond is. En dan kan ik eindelijk ook behangen op de babykamer, daar slapen wij nu namelijk nog. @Denise: leuk dat je me hebt toegevoegd, ben idd klaar met poetsen, heb al eten gekookt en moet zometeen weer naar de fisio, kortom druk druk druk. @saris: Van harte gefeliciteerd met jullie ondertrouw en voorgenomen huwelijk ! @annika: das even schrikken meid ! Enne wel rustig aan doen hoor ! dikke digiknuf ! @simone: jij bent ook flink aan de poets geweest lees ik,( ben ook helemaal gebroken) lekker even uitrusten en niks meer doen vandaag !
Nou lief, ik kan me voorstellen dat je dan blij zou zijn als het af is! Wat een gedoe nog voordat de baby komt....Pfff, moet er niet aan denken!
annika: Heel veel sterkte. doe maar kalm aan! MIJN 3D echo staat in mijn album! alleen de metingen die ze hebben gedaan verbazen me, namelijk bpd: 68.2 = 25 weken en 5 dagen hc: 242.2 = 25 weken 5 dagen ac: 244.7 = 28 weken 1 dag fl: 49.2 = 26 weken en 3 dagen een dikke buik dus, weet iemand wat dat zou kunnen betekenen? bij de gyn lag de beeb goed op schema, en nu niet? groetjes Bambie
Bambie leuke foto's, sorry kan je niet verder helpen met de buikomtrek.Zou het niet kunnen zijn dat het baby's buikje vol zou kunnen zitten en daardoor groter lijkt, of kan dat niet ? Hopelijk kon je er snel meer over te weten.
Ik heb net de vk gebeld (onzekere muts die ik ben) en die vertelde me dat het makkelijk een meetfoutje zou kunnen zijn, ze zei als het kindje net heeft "gegeten" dan is het buikje dikker, het zou kunnen zijn dat als ze het morgen opmeten het wel goed in de curve past, ik mocht me er niet teveel zorgen over maken.... maar bij de 20 weken echo liep het buikje ook voor.....
hihi ik had denk precies het zelfde gedaan,nu heb je in ieder geval weer een beter gevoel en kan je genieten van de 3d echo die je gehad zonder twijfel in je achter hoofd. Vanavond de cursus ?
ja inderdaad ik heb stad en land afgelopen om een yoga matje te vinden, er stond bij neem een matje of een tuinstoel kussen mee, (daar ga ik dus niet mee lopen slepen) dus maar een matje die kan je oprollen.. Oja ik moet nog even opzoeken hoe we er komen, voor dat ik in de auto zit en geen idee heb waar mijn mannetje heen moet rijden... vind hij vast leuk (not ) ben wel benieuwd wat hij ervan vind..
Lieve meiden bedankt voor de lieve reacties! Vandaag is al weer wat beter, ik heb nog niet gehuild gelukkig. Hier wat late reacties; Mariek, mmoi kamertje hoor! Erg leuk dat strakke hout. Ik vind je wagen ook mooi trouwens! Hansje ik zag dat jij een naam zocht, misschien Willemijn iets? Lotte ik vond die spreuk erg mooi over het vermeerderen van liefde als je het deelt. Nog gefeli met je verjaardag Vlinder top dat je je kat nog een kans geeft! Ik hoop dat het goed uitpakt. Tzm, sinds mijn moeder weg is heb jij me voor het eerst laten lachen met je stofzuiger voor Tim Ik zie het al voor me zo'n klein baasje met een roze stofzuiger. Erg schattig. Kus hoe is het nu met je vriend? Ik hoop dat ie al behoorlijk is opgeknapt. Meiden met die mooie 3d echo's! Ik heb ze allemaal bekeken. Simone, zo lief ,met dat vingertje in de neus. Mijn 2e briefje met aantekeningen van de posts heeft mijn man per ongeluk weggegooid dus bepaalde reacties ben ik vergeten Sambi, Saris en ? (vergeten) welkom en van harte met jullie toekomstige baby's! Denise ik heb ook veel haartjes op mijn buik, vooral rond mijn navel. Tal ik vind Oilily ook geweldig! Ik zie echt dat de meesten hier mooie grote buiken hebben. Gelukkig ben ik nu echt zo ver dat ik mijn kleine buik accepteer. De gyn. zijn vorige week dat mijn buik perfect is voor een lange meid als ik. Mijn navel is gepopt voor een gedeelte Nog meer meiden? Ik ben jaloers op de NL temperaturen. Het is hier elke dag zo tussen de 27 en 35 graden, met altijd een warme wind, nooit een frisse. Mijn voeten zijn balonnen dus ik zal het bed ff verhogen aan het voeteneinde. Iemand vroeg of mijn moeder komt als ik bevallen ben...ja ze komt. Als het goed is krijg ik een geplande keizersnede dus ze kan zelfs komen op de dag dat het geboren wordt. Volgende week op vakantie naar Long Beach Island in de staat New Jersey. Lekker niksen en voor het laatst met zijn 2-en weg. Maar voorlopig ben ik hier nog weer even.
Susanna,ben blij te lezen dat het wat beter met je gaat,en wat gaaf dat je moeder bij de geborte kan zijn! Mag ze ook mee de ok in tijdens de keizersneden?Of wil je dat zelf niet? Hoe komt het dat je een geplande keizersnede krijgt? Bambie veel plezier bij de yoga,ik moet zo ook weer.Ik moet zeggen dat ik het zwemmen leuker vind dan de yoga. groeten Simone
Ik weet even niet meer wie het vroeg over die extra pauze, zie hieronder wat SZW op hun site zegt: [size=9[size=7]]Aanpassing werktijden bij zwangerschap Ook kunnen de werktijden en rusttijden worden aangepast. Op de volgende zaken hebt u recht maar overleg wel altijd met uw werkgever: 1. regelmatige werktijden en rusttijden 2. extra pauzes (maximaal 1/8 van uw werktijd) 3. een geschikte, afsluitbare ruimte om te rusten (met bed of rustbank) 4. geen overwerk en nachtdiensten 5. zwangerschapsonderzoek onder werktijd U hebt hier tot zes maanden na de bevalling recht op (met uitzondering van de onderzoeken).[/size][/size] Ik heb dit bovenstaande met mijn leidinggevende vanmorgen besproken en ik mag nu (wanneer nodig) hier elke dag gebruik van maken, wat voor mij zou betekenen dat ik eerder naar huis kan gaan. Ik ben er erg blij mee! Bambie; mooie 3d foto's zeg...op wie lijkt de kleine? Ben je nu wel weer wat gerustgesteld? Trouwens mijn man en ik gaan vanaf 28 augst precies dezelfde cursus volgen als jullie heen gaan vanavond...ben benieuwd wat jij er van vind!? Oef Annika, goed rust houden meis...sterkte!
Hallo Bambie, voor die afkortingen kun je via internet opzoeken. Hebben wij toen ook gedaan met de 12weken echo, kregen wij ook een brief mee, met van die afkortingen. En we waren er toch iets wijzer van geworden. Gr Audrey
Voor degene die hier nieuw zijn (ben de namen kwijt ) gefeliciteerd en welkom. Annika, meid sterkte. Susanna, gelukkig gaat het weer een beetje. Sorry als ik iemand vergeten ben. Ik merk toch wel dat het allemaal wat zwaarder begint te worden, buik zit in de weg, je bent sneller moe. Eigenlijk komen nou de negatieve dingen weer. Maar dat zeggen ze ook dat de laatste 3maanden ook weer minder zijn. Maar dat zijn we weer snel vergeten zodra de kleine er is. Morgen naar de gyn voor controle. Ik voel ukkie ook niet constant trappelen de ene moment meer dan de andere. De geboorte kaartjes hebben wij ook al uitgezocht, we krijgen eerst een paar proefmodellen en als wij iets aangepast willen hebben dan kan dat. Voor iedereen nog een fijne avond. Groetjes Audrey
Susanna, ooh ik krijg op slag medelijden met je :'( begin bijna mee te huilen... dat begrijp ik best wel ik zou geen dag zonder mijn mama willen leven) is er eigenlijk een speciale reden dat je in de VS woont want ik was er niet van het begin bij dus dat heb ik niet kunnen volgen; geniet maar van je vakantie met z'n 2e volgende week... Het zijn prachtige foto's ook de voortuin Zena Allwoman, ooh wat naar dat ze heimwee heeft ik hoop dat het morgen beter gaat Lotte27, je hebt hartstikke gelijk als je moe bent, moeten ze maar luisteren haha Vlinder het zit je idd echt niet mee he Welkom bianca en gefeleciteerd Zico, ik duim met je mee en oe was de echo? Saris ook jij welkom en gefeleciteerd Mariek, goh dat hangt ervan af, de ene dag is ze heeel energiek... en de andere iets minder... maar ik voel het toch vooral s'avonds...of als ik me nu neerleg of even zet, voel ik haar gegarandeerd schoppen. nony, amuseer je vanavond bij de info-avond in het ziekenhuis... ik moet het ook nog maar eens gaan doen... Bambie, de pijn valt wel mee... al voel ik het wel maar hij had al gezegd dat ik preventief mijn paracetamol moest blijven innemen waar ik dan al zo geen voorstaander van ben... dus ik doe het ook niet echt preventief maar heb het nog af en toe nodig voel ik... amuseer je maar op je pufavondje Tal, wat dom van dat ziekenhuis... als je je dan al zo lang erop verheugd baal je wel enorm denk ik :s haha ik zie de klanten al kijken haha Blub als je annika nog eens hoort zeg dan dat ze rustig aan doet ja en doe haar vele groetjes... ze heeft precies ook veel pech zo'n nieuws vind ik nu nooit leuk... en voor jou is het natuurlijk niet zo leuk dat je weekendje tegensloeg Butterfly mooie foto ik ben dan nog niet zo ver als jou maar ben daar ook heel blij van dat ik nog geen striae of wat daan ook heb... nu nog hout vasthouden want wat niet is kan altijd helaas nog komen smeren maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar Tzm... ik denk dat ik me vergis al weet ik het zo gauw nog niet... ik zag staan dat je morgen een nieuwe buikfoto plaatst want dat je dan precies 6 maanden bent... ben ik nu gek aant worden want op je banner staat dat je al wel wat verder bent... ik ben namelijk vandaag net 6 maanden en er staat bij mij 24 weken... nou help :s vor de rest heb ik niet zo veel te melden... buiten dat het nieuwe bed in elkaar staat... (en wat was ik blij dat men vader in debuurt was... zelf had ik het nooit gekund...) maar ik hoop dus dat ik nu goed ga slapen vannacht... want dat is ook al een aantal nachten geleden... maar ik ben niet de enige zie ik zo ga jullie laten dames... tot vanavond of morgen xx
Bambie, wat vreemd dat je je eigen matje mee moet nemen? Is dat elke week? Susanna, wat fijn dat ik je aan het lachen heb kunnen maken! Mijn navel plopt waarschijnlijk deze keer ook niet. Die is zoooo diep...echo! hihi. Lekker dat jullie nog op vakantie gaan. Audrey, ik vind het ook zwaarder worden hoor. Krijg last van mijn rug én bekken! En met bukken zit mijn buik steeds meer in de weg! Vandaag moest Tim doorlopen omdat het regende en dat snapte hij niet...toch maar optillen, maar dat is geen feest meer... Ook ben ik 's avonds weer ineens zo moe, maar dat had ik bij Tim rond deze tijd ook.
TzM: aah jah owkeej als je het zo bekijkt ik deed het aantal weken gedeeld door vier... en zo kwam ik aan mijn maanden haha laat mij maar dromen zo heb nog net drie nieuwe buikfoto's van zo net geplaatst... en men laatste echo van twee weken geleden die stond er nog niet op... groetjes x