Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Susanna,hier krijg je ook een suikertest.Ik kreeg hem omdat ik prednison slik en dan heb je een verhoogde kans op zw suiker.
    Jammer dat al die testen zo duur zijn!

Bambie,o ha ha :oops: ik dacht yoga omdat je een yoga matje ging kopen,sorry!

Nou ik kreeg me vannacht toch ineens een mega kuitkramp,amai kreeg hem er nbiet uit,dus ik lag allemaal capriolen uit te halen en te stuiteren in bed,werd mijn man wakker.Vraagt ie heel droog wat ik doe.(ha ha ) dus ik zeg kuitkramp,en toen pakte die mijn kuit en ging hem gelijk masseren,gelukkig!Dat vond ik wel lief.
    En nu uren later voel ik nog steeds die rotkuit.

iedereen met controles en echo's veel succes vandaag!

groeten Simone

2. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ annika: succes met rust houden!

@ bambie: wat een leuke foto's! Echt heel schattig. Ik wilde ook wel een pretecho, maar mn mannetje wil niet, dus helaas.

@ liz: mooie buikfoto's :)

@ kim: sjonge zeg, heel wat gebeurd bij jou! Sterkte met rust houden in ieder geval!

@ joli: wat een lieve babykamer :D :D :D

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Goedemorgen meiden!
    Wij zijn gister lekker uit eeten geweest,wezen wokken mmm,toen we klaar waren zag ik eruit alsof ik 13 maanden zwanger was 8)

Ik lig echt niet meer fijn snachts..als de kleine me al niet wakker houd dan is het wel omdat ik last van mn banden,rug of gewoon die zware buik heb...nu al :confused: nog meer mensen last van?Volgens mij zitten we echt weer in een groeispurt :confused:

Kim: heel rustig aan doen meis,sterkte!

Joli: geweldig mooi kamertje,krijg ook helemaal de kriebels nu

even een persoonlijke noot van mij:

Ik leef erg met susanna mee,hetzij op een totaal andere manier.
    Mijn moeder weet niet eens dat ik zwanger ben,athans,niet van mij.
    heb nooit geen goede band met haar gehad,mijn broer en zus ook niet met haar.Er is veel gebeurd en 6 weken voor mijn trouwen vorig jaar verbrook ze het contact met mijn zus,3 weken voor mijn trouwen greep ze alles aan om maar niet op ons trouwen te hoeven komen,ze trok zich terug van alles en dat was de druppel voor mij..ze heeft ook geen uitnodiging gehad.
    Mijn broer heeft al langer geen contact meer met haar.
    Omdat we met zn drietjes in hetzelfde schuitje zitten vinden we veel herkenning bij elkaar en onze band word steeds beter.
    Ik heb een hoop woede en verdriet in me,vooral omdat ik een moeder mis in mijn leven en niet eens zozeer om haar dus..want dat kan ze ons niet bieden.Met mijn vader heb ik al sinds mijn 4e geen contact meer.

Tja dat zijn dingen die je aan het denken zetten he,helemaal als je zwanger bent :confused: maar gelukig weet ik dat ik het goed doe met mn kleine meid,en ben heele dankbaar voor het nieuwegezinnetje ik nu metmn (2e) man mag beginnen!

Vandaag een rommeldagje hier,en vanavond bij een vriendin langs,..dat zal wel laat worden ;)

4. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Vlinder: vervelend zeg van die BI hopelijk heb je er snel minder last van! :(

Bianca Loman: welkom op het forum, gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

Susanna: kan me voorstellen meid dat je weer overstuur bent, doe lekker rustig aan, gelukkig komt ze straks weer na de bevalling... ;)

Saris: Welkom op het forum, gefeliciteerd met je zwangerschap en je voorgenomen huwelijk! :)

Annika: Wanneer je dit leest heel veel sterkte, hopelijk blijft je placenta gewoon goed functioneren!

Kimhofstede: Jeetje meid wat een verhaal, en een hoge bloeddruk doe maar rustugf aan dan, en laat j geregeld controleren... je kan zwangerschapsvergiftiging krijgen van oa. een hoge bloeddruk en hebben ze je al op blaasonsteking gecontroleerd...?

Symoen: Hihi ik heb ook erg last van kuitkramp, elke morgen en avond wel een keer last van, vervelend he!

Joli: Mooi kamertje geworden hoor! Ik heb dezelfde meubels... ;)

Zo ik heb vast niet iedereen gehad, maar heb even de puf niet meer...

Heb al een paar dagen slecht geslapen, want mijn kleine meisje is 24 uur per dag aan het kickboxen en het lijkt er zelfs op dat wanneer ik in rust ben zij juist harder bergint te schoppen en bewegen. Een schopje op zijn tijd is leuk, maar dit begint echt vervelend te worden... De hele dag door lijkt ze wel koprollen te maken, mijn buik beweegt alle kanten op en iedereen die kan dat ook zien... :oops: Ik wil niet klagen want ben juist blij dat ik leven voel, zeker na een kindje te hebben verloren, maar dit is weer net iets te! Ik kan er gewoon niet van in slaap komen en als ik wakker wordt is madam ook weer wakker en begint ze weer.... Pfff soms kan ik er wel van huilen, maar wil verder ook niet klagen, want dan krijg je juist reacties als; wees blij dat je juist leven voelt.... Ja ben ik ook, maar dit is wel erg extreem.... :oops:

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama.
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl

23 SEPTEMBER
    Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN
    28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    1 OKTOBER
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje
    Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-#
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-#
    Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-#
    Sarisha, 29 jaar, 1e kindje
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    5 OKTOBER
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    6 OKTOBER
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE
    Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    Sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    10 OKTOBER
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING
    Jimmy, 24jaar
    Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ???
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN
    Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE
    12 OKTOBER
    Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-#
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    13 OKTOBER
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-#
    Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE
    Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE
    17 OKTOBER
    Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING
    MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING
    18 OKTOBER
    Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE
    Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    23 OKTOBER
    Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    24 OKTOBER
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE
    Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE
    29 OKTOBER
    Allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE

Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-#

AFSPRAKENLIJST
    9 juli
    Ischa: pretecho, Triessie: controle VK, Joli: pretecho
    10 juli
    Annika1985: Controle Gyn, Annika: controle
    14 juli
    vke: Controle HA, Butterfly: pretecho, Liz0104: echo gyn
    15 juli
    Tam27: controle Vk
    17 juli
    Linnepinn: pretecho
    18 juli
    Symoen: controle gyn, Zena: echo, Kibi: controle gyn, Tzm: 13.30u vk, Ischa: gyn
    19 juli
    Truus1980: 3d echo
    22 juli
    Zena: controle, Mironne: pretecho 13.30
    28 juli
    Ellen1984: afspraak gyn
    30 juli
    Mironne: controle gyn
    22 augustus
    vke: echo
    12 september
    Mironne: verlof!!!

Onze gedachten gaan uit naar:
    Coni en haar dochter Nikkie*
    Klusser en haar zoontje Jort*

BUDDYLIJST:

Blub76 - Annika
    Bianca24 - Lotte27
    Mironne - Tam27
    Liz - Zico
    Rolia - Ischa
    Brennmgn - Butterfly
    Gerda1975 - Allwoman
    Susanna - Audrey23
    Lief - Timzijnmama
    Vlinder - Hansje
    Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama)
    Kiezeltje - Kus26
    Mariaatje - Joli
    Tal - Vke
    Symoen - Zena
    Joel - Denise1976
    Bambie - Triessie

Zoekt nog een buddy:
    Truus1980

6. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo iedereen,

Ik heb een hel nacht achter de rug, voelde me gisteravond al minder had moeite met ademen en tot overmaat van ramp had ik ook nog bloed na het afvegen op de toilet, dus er was lichte paniek hier in huis.
    Geprobeerd zo rustig aan te doen, eerst temperatuur opgenomen die was gelukkig goed, ben maar op bed gaan liggen om te kijken of ik nog meer bloed zou verliezen, wat gelukkig niet het geval was.. Ik heb nooit geweten dat ik zo paniekerig kon zijn, ben altijd de rust zelve maar deze baby betekent zo veel.

bambie heb je de cursus in een keer kunnen vinden ? Wel leuk toch z'on dag helemaal in het teken van de baby, is de cursus een aanrader ?

Susanna heerlijk 2 weekjes vakantie, ga er maar van genieten. Fijn dat je moeder gelukkig wel bij de bevalling is. Ik heb nog geen last van geplopte navel, hij is wel heel klein.

audrey23 veel succes bij de gyn vandaag. Ik begin de zwangerschap ook steeds zwaarder te vinden, veel last van vermoeide bovenbeen en rug.

kimhofstede dat wachten en niets te weten komen in het ziekenhuis vergt zoveel energie, doe het lekker rustig aan en luister goed naar je lichaam.

Joli spannend vanavond echo veel plezier, heel erg leuk kamertje hebben jullie er van gemaakt.

Mironne oh wat had ik graag gewild dat die kleine van mij zo lekker druk was (kan me ook goed indenken dat het vervelend kan zijn hoor :) ) zodat ik in ieder geval ht gevoel heb dat het goed zit.

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    In Lommel, de link van het bureau staat op m'n website, mag nu al 3x komen voor vast bedrag

Kan er iemand me op de afsprakenlijst zetten onderaan m'n banner staan alle data tot nu is beslist

8. carma

carma Niet meer actief

Hoi allemaal

Ischa veel plezier vandaag tijdens de pretecho :D
    Ik hoor het wel.

Ja dat slapen dat is wat he.
    Het lijkt wel of het iedere nacht slechter gaat en dan ben je op de dag zo moe.
    Nu is tot overmaat van ramp gisteravond ook nog een kies afgebroken (de eerste van voor gezien bovenin).
    We hoopte dat het hield tot na de bevalling ivm verdoving enz maar het ziet er naar uit dat het nu toch moet.
    Ik ben zooooo bang voor de tandarts.
    Ga nu naar de angsttandarts in best, hoop dat die mij kan helpen.

Groetjes Marieke

9. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    Ik wil jullie eerst een compliment geven dames dat jullie dat van iedereen zo goed onthouden. Hoe doen jullie dat toch?
    Strakjes naar de VK, ben benieuwd hoeveel ik ben aangekomen :$

10. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Jeetje, Annika, jou zit het niet mee zeg! Als je dit leest toevallig, heel veel succes. Ik hoop dat alles goed zal gaan!

Er waren twee nieuwe meiden, welkom!

Vlinder, wat ellendig dat je zoveel pijn hebt. Wel beter geslapen in het nieuwe bed?

Saris, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk en je ondertrouw!

Butterfly, mooie buik!

Joel, fijne vakantie en geniet ervan vrijdag! Alvast van harte gefeliciteerd!

Bambi, wat een super 3d echo, vooral het vingertje in het neusje. Geweldig!

Kim, wat een ellende zeg, geloof dat je goed geschrokken bent en dat het je stoort dat je eigenlijk nog niets weet. Doe maar rustig aan en jij en je beebje gaan voor op je werk!

Joli, wat een super kamertje zeg! Echt leuk!

Allwoman, wat naar dat je een moeder moet missen. Mijn man heeft ook heel slecht contact met zijn moeder en geen vader meer. Dus ik weet een beetje hoe het is, vanaf de zijlijn.

Denise, wat een schrik zeg! Gelukkig geen bloed meer gehad, maar moet je niet voor de zekerheid je gyn even bellen? Gezien alles wat er de voorgaande weken gebeurd is...Ik hoop dat je niets meer verliest!

Over de beweging van de beebjes. Ons kleintje is de ene dag ontzettend druk en de andere dag voel ik haar bijna niet. Is echt heel verschillend.

Ik voel me gelukkig weer helemaal goed, maar probeer wel echt rustiger aan te doen. Gisteren op mn werk tegen onze arts verteld en die zei ws bloeddrukdaling (zo voelde het ook) en inderdaad rustiger aan doen. Naar mn lichaam luisteren. Dus gisteren na t werk eerst een uurtje op de bank gelegen voor ik ging koken. Vond dat echt een hele prestatie van mezelf!

Bedankt voor de leuke reacties op de tuin!

Gisterenavond naar een voorlichting bevallen in het zkh geweest. Rondleiding door de verloskamers was erg leuk, maar alle presentaties waren dodelijk saai en er werd niets nieuws verteld. Dus in de pauze zijn we weg gegaan. Eigenlijk had ik mn eerste keer zwangerschaps gym, maar goed, daar ga ik nu volgende week voor t eerst heen. Ben benieuwd hoor, niet echt wat voor mij eigenlijk, met zn allen puffen, maar goed, wie weet leer ik nog wat!

11. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik schrijf alles op een papiertje! Uit mn hoofd onthoud ik momenteel mn eigen naam geeneens dus.... Hahaha.

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Zena: dank je meid ;)

Saris: als je antwoord met "nieuw antwoord"zie je onderaan alle berichtjes weer weergeven,zo kun je alles ter plekke nalezen en erop reageren ;)

Ik hoorde net van mijn zus dat ze onze vader op hyves gevonden heeft,..ze heeft de stap gezet hem ui te nodigen voor vriendjes.ik begrijp het wel,we hebben nu niks meer en niets te verliezen,ze moet vooral haar gevoel volgen,ik ben er zelf niet aan toe...ik heb mijn handen nu al vol aan mijzelf ! ;)

een vrouwtje van de kassa vroeg net of ik soms zwanger ben!ze twijfelde al ene poosje en wilde het niet vragen ,stel dat ze het mis had.
    Ik zei joh,maakt niks uit,ook dat heb ik meegmaakt..(maar ik dacht dat ik dat stadium nu al wel voorbij was?:S) ik ben gewoon dik en zwanger! misschien maar zo'n shirt kopen :S

13. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hye meiden, even gauw een vraagje of jullie dit ook hebben. Ik ben nu 25 weken zwanger en ik voel hem sinds gister echt tegen mijn ribben trappen?! Ik zie mijn bovenbuik ook echt bewegen wanneer hij schopt. Hoe kan dat nou? Hij zit toch nog helemaal niet zo hoog?

14. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hi vlinder, ik heb hier al een paar weken last van
    ligt echt met kontje tegen mijn ribben aan.
    Kan echt geen hand tussen buik en borsten.... :oops:
    Moet vanavond naar vk kijken wat die ervan zegt... :rolleyes:

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Zooo en ik maar denken dat ze met 35 weken pas tegen je ribben aankomen! Twee weken geleden bij de gyn lag mijn baarmoeder net boven m'n navel. Of schopt hij gewoon heel hard dat het doordreunt zeg maar? Ben benieuwd wat je vk zegt.

16. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Liz, als je 40 weken door 4 deelt, ben je 10 maanden zwanger in totaal...hihi, moet er niet aan denken :p

Kim, wat een dag! Doe maar rustig aan zeg!

Joli, wat lekker dat jullie konden uitslapen! Héél erg mooi kamertje, je bent er al helemaal klaar voor zie ik! Maar eh...voor de nieuwsgierigen onder ons.... :rolleyes: wat zit er in dat lage kastje?
    Veel plezier met de echo vanavond.

Lief, 8 pond...nou fijn om nu al te weten...*not*

Bambie, ik heb erg gelachen om je stinkmatje...zie je al helemaal misselijk liggen! :) :) Hoef je echt nog maar 2 dagen te werken!!!?? en dan helemaal niet meer?!

Susanna, ik krijg ook een suikertest, maar behoor dan ook tot degene met overgewicht...

Simone, wat doe je, staat er op mijn briefje....wat bedoel ik daar nou weer mee?! ff terug lezen... :oops: ow ja....hahahhaha :) ik moest ook zo lachen om je man! Wat doe je? Ik hóór het hem vragen midden in de nacht...hihi, wat een lol heb ik hier in mijn eentje :)

Allwoman, ik heb een kussen in bed en dat ligt best lekker. Het liefste zou ik mijn voedingskussen hebben, maar die heb ik aan een vriendin uitgeleend. Ook zo lullig om hem terug te vragen, want ze gebruikt hem echt nog vaak op een dag...Nou ja, met een gewoon kussen gaat het tot nu toe ook nog prima! Ik had vanmorgen ook iemand die niet zeker durfde te zeggen dat ik zwanger was....nou lekker dan, zo zie ik er normaal niet uit hoor :confused: ;)
    Wat vervelend dat je een moeder moet missen...

Mironne, ik kan me voorstellen dat je gek wordt van het geschop. Dat had ik bij Tim op een gegeven moment ook. Zei echt vaak 'auw' hardop (reactie) en dan keken mensen heeeel vreemd... :p

Denise
    , heb je de vk wel gebeld dat je bloedverlies had?

Saris, ik hou alles bij op een papiertje....

Ik heb me vanmorgen toch maar ziek gemeld. Baal ervan, maar mijn rug doet echt zeer. Ik heb ook voor morgen een afspraak bij een fysio die gespecialiseerd is in bekkenklachten. Fijn dat ik zo snel terrecht kan!
    En voor mijn werk is het zo erg niet, er heerst nog steeds (al 3 maanden!) waterpokken, dus daar mag ik toch nog niet komen. Moest elke keer vervangend werk doen op andere vestigingen, dus heb ik me wat eerder ziek gemeld dan ik anders gedaan zou hebben....

17. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama.
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl

23 SEPTEMBER
    Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN
    28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    1 OKTOBER
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje
    Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-#
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-#
    Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-#
    Sarisha, 29 jaar, 1e kindje
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    5 OKTOBER
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    6 OKTOBER
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE
    Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    Sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    10 OKTOBER
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING
    Jimmy, 24jaar
    Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ???
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN
    Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE
    12 OKTOBER
    Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-#
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    13 OKTOBER
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-#
    Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE
    Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE
    17 OKTOBER
    Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING
    MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING
    18 OKTOBER
    Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE
    Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    23 OKTOBER
    Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    24 OKTOBER
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE
    Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE
    29 OKTOBER
    Allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE

Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-#

AFSPRAKENLIJST
    9 juli
    Ischa: pretecho, Triessie: controle VK, Joli: pretecho
    10 juli
    Annika1985: Controle Gyn, Annika: controle
    14 juli
    vke: Controle HA, Butterfly: pretecho, Liz0104: echo gyn
    15 juli
    Tam27: controle Vk
    17 juli
    Linnepinn: pretecho, Zico: 3d echo + gyn.
    18 juli
    Symoen: controle gyn, Zena: echo, Kibi: controle gyn, Tzm: 13.30u vk, Ischa: gyn
    19 juli
    Truus1980: 3d echo
    22 juli
    Zena: controle, Mironne: pretecho 13.30
    28 juli
    Ellen1984: afspraak gyn
    30 juli
    Mironne: controle gyn
    31 juli
    Zico: gyn.
    22 augustus
    vke: echo
    27 augustus
    Tzm: Verlof!!!
    4 september
    12 september
    Mironne: verlof!!!
    25 september

Onze gedachten gaan uit naar:
    Coni en haar dochter Nikkie*
    Klusser en haar zoontje Jort*

BUDDYLIJST:

Blub76 - Annika
    Bianca24 - Lotte27
    Mironne - Tam27
    Liz - Zico
    Rolia - Ischa
    Brennmgn - Butterfly
    Gerda1975 - Allwoman
    Susanna - Audrey23
    Lief - Timzijnmama
    Vlinder - Hansje
    Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama)
    Kiezeltje - Kus26
    Mariaatje - Joli
    Tal - Vke
    Symoen - Zena
    Joel - Denise1976
    Bambie - Triessie

Zoekt nog een buddy:
    Truus1980

Zico, je afspraken staan erbij. Wil je ze volgende keer pb'en?

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Timzijnmama: dank je voor je reactie.
    Ik heb een kussentje tussen mijn knieen en een om mijn buik te ondersteunen,maar het werkt niet jammer genoeg...:(

weet jij of er nog mensen van de hyves komen naar de meeting die hier geen lid zijn?

mijn buddy gerda zie ik ook nooit hier?

19. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Geen idee?

Heb je geen voedingkussen? Die is misschien wat dikker?

20. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Zoals belooft ook van mij een nieuwe buikfoto.

Deel Deze Pagina