Mironne, mooie buikfoto Mariek, de vorige keer heb ik een aangepaste verdoving gekregen... maar was wel redelijk goed verdoofd
He meiden, TZM mooie buik groeit goed he! Liz mooie foto's en leuk wit shirt! Ik ben nog op zoek naar een leuk wit shirt maar dat valt niet mee hoor! Allwoman zal voor die vrouw ook wel erg geweest zijn maar het is toch goed te zien dat je zwanger bent. Misschien moest ze nodig langs de opticien Mariaatje wat een service zeg! Lekker dat je nog een keer mag. Wat zijn die 3d/4d echo's verslavend he. Ik ga maandag weer en dat zal niet de laatste zijn . Iig Veel plezier woensdag maar dat komt vast wel goed Bambie wat leuk dat je mannetje dan komt. Moet je erin houden ook als de kleine er is blijft toch gezelliger he! En lekker verlof! Lekker hoor! Nu extra genieten dus. Zena is ook lekker om ff te slapen! Dan zal je het ook hard nodig gehad hebben! Heel veel succes voor je mannetje morgen! Mironne mooie buik hoor! Jeetje Denise het zit je niet mee! Vanmorgen was ik alweer om 8 uur wakker omdat de buren het nodig vonden om nieuwe kozijnen erin te laten zetten! Dus ik natuurlijk naar de wc en wat denk je wat ik zie.......... dat kozijn staat tegen ons hekje aan! Dus eerst maken ze me wakker (lag er pas om 1 uur in ivm avonddienst) en dan ook nog eens mijn hekwerk gebruiken als steunpaal ECHT NIET! Ik in mijn ochtendjas naar buiten en ze vriendelijk nogal dringend verzocht om het kozijn weg te halen. Staan ze me stom aan te kijken en dan vragen ze ook nog waarom! Dus heb ik ze verteld dat MIJN hekwerk niet een steunpaal voor hun werkzaamheden is en dat ze maar wat anders moeten zoeken. Vragen ze of ie nu in de weg staat JAAAAAAAAA dus. Ik hoefde er wel niet langs want dook mijn bed toch weer in, 8 uur is wel erg vroeg dus lekker in bed tv gekeken, maar het ging om het idee. Dus hebben ze het maar weggehaald. Morgen dus maar poging 2 om lekker uit te slapen. Vanmiddag lekker op de bank gezeten en Step Up2 gekeken met Marijeee samen. Heerlijk tomaten groentensoep gemaakt en zelfgemaakte kruidenboter was weer heerlijk. Dus in ieder geval een leuke middag na zo een rotochtend. Liefss
Hoi meiden, Na een erg drukke tijd met werk en opleiding, eindelijk meer rust. Moet nog 2 dagen werken en dan vakantie. Dus kan eindelijk hier weer vaker meeschrijven. Kwam er echt niet aan toe en jullie gaan zo hard met schrijven....haha! Hoe is het verder met iedereen? Ik lees over hard schoppende kindjes, zie mooie buikjes en ook al verlof in aantocht bij sommigen, waar blijft de tijd! Hier gaat het prima. Ons meisje groeit goed. En buikje ook...haha! Liefs Semmi
Nou ik heb weer iets anders waar ik me druk over kan maken. De echoscopiste (pretecho) denkt dat ze maar 2 aders in de navelstreng heeft gezien en wat ik net allemaal daarover op internet heb gelezen maakt me niet vrolijk. Ik kan me ook niet herinneren of ze hier naar gekeken hebben met de 20 weken echo. Volgens de echoscopiste zou het niet echt kwaad kunnen maar moet de groei heel goed in de gaten gehouden worden maar op internet las ik dat ze dan verschillende afwijkingen kunnen hebben . Zouden jullie morgen meteen met het ziekenhuis bellen of afwachten tot de afspraak van volgende week vrijdag? De 3D en 4D was ook niet echt goed gelukt omdat hij constant tegen mijn blaas aan ligt met zijn hoofd (wat voor mij ook niet echt fijn is). Ik zal zo 1 foto plaatsen waarvan je het profiel wel goed kunt zien.
Das balen Ischa, ik zou inderdaad ook gewoon gaan bellen. ALs het goed is kijken ze daar wel naar tijdens de 20 weken echo. Nou ik moet volgende week heen voor een groei echo (ben 27,5 weken zwanger en ze schat mijn buik op 29-30 weken). Niets om me zorgen over te maken, kan de lengte zijn van het kindje of dat mijn buik snel groeit of.. Nou de VK wil het gewoon graag weten. Iemand ervaring mee? Verder was alles goed en doet de kleine het prima! En moeders ook 8) Bloeddruk was prima 119/66 en ben nu 9,4 kilo aangekomen
Ik heb daar geen ervaring mee Saris. Maar wel fijn dat alles goed is . Wij kunnen ons dus niet herinneren dat ze echt naar de navelstreng hebben gekeken zoals ze wel naar de hersenen hebben gekeken met die rode en blauwe banen zeg maar. Misschien maak ik me wel druk om niets maar het is in ieder geval niet goed voor mijn bloeddruk.
Ik kan me het heel goed voorstellen dat je je druk maakt.... ZOu ik ook doen hoor... Ga je morgen contact opnemen met je vk?
Ischa ik kan het me wel herinneren en ze kijken er ook naar bij de 20 weken echo tenminste bij ons wel. Ik zou denk ik ook gewoon bellen. Nu maak je je misschien zorgen en dat is ook niet goed dus gewoon bellen zou ik zeggen! Saris, de vk van ons zegt dat elke buik anders is en groeit zou me niet te veel zorgen maken want je kan ook een hoop vruchtwater hebben he. Ben benieuwd wat de echo zegt. Heb je een foto van je buik?
Geen recente helaas... Maar heb ook een lange vriend en ben zelf klein... Ach maak me er ook niet al te druk over. Mijn moeder vertelde dat ze zelf ook altijd een grote buik had ( ze heeft 4 kinderen). VOlgende week gezellig 2 keer baby kijken, krijgen die week ook een 3D echo.
Ja inderdaad horen ze ernaar te kijken maar de echoscopiste was de hele tijd tegen zichzelf aan het praten van heb ik dit gedaan heb ik dat gedaan dat het best kan zijn dat ze het vergeten is. Ik ga dadelijk gewoon lekker slapen en bel morgen wel even voor de zekerheid met het ziekenhuis of ze dat even na willen kijken in mijn dossier.
Ischa,ik zou gewoon bellen,dat is beter voor je eigen,anders ga je je toch druk maken en stijgt je bloeddruk straks weer. Enne vragen staat vrij,dus gewoon bellen. Mironne,je buikje is goed gegroeid meid! Bambie,2 rollen rolo heerlijk! verder ben ik het weer kwijt! groeten Simone
Hallo meiden! Ik heb eerlijk gezegd niet alles teruggelezen, maar ben nog veels te hyper van m'n pretecho van vanavond! Het is zooooo'n knap kind! Ik ben echt smoorflieft op ons wonder zeg! Ik zal zo ff wat foto's in m'n album zetten! Bedankt trouwens ook nog voor jullie lieve reacties op ons kamertje ! Fleur: De klamboe komt bij Leen Bakker vandaan, kostte 3 euro ... Ischa: Ik zou als ik jou was morgen gewoon ff bellen meis, om nou weer een week in spanning te gaan zitten met jouw bloeddruk, zou ik niet doen geloof ik.... Voor je eigen gemoedsrust dus gewoon ff bellen! Maria: Bofkont! Volgende week weer lekker genieten meis ....
Mironne mooie buik! en inderdaad een mooi kamertje, kon me even niet herinneren of ik hem al had gezien. Ischa31 wat een naar nieuws, wel raar dat je het niet hebt gehoord met de 20 weken echo, bij mij is er toen wel degelijk naar gekeken. Het betekend niet altijd slecht nieuws hoor! Op internet vind je vaak alleen de slechte gevallen, maar ik heb ook wel vaker gehoord dat er helemaal niets aan de hand was en het kindje gezond was! Mag je nog eens terug komen voor de 3d? Semmifijn dat je ook vakantie hebt, tja we schrijven inderdaad wel erg veel Symoenik heb er nog 1 over hoor.... delen? Jolileuk hé die echo, leuke foto's en net zo'n klein neusje als die van ons, misschien zijn het oktober neusjes... hi hi Nou ga ik maar weer even bank hangen, ik wilde vanavond na dat mijn vriend weg was het een en ander doen, maar ben héél even op bed gaan liggen met mijn kleding aan, en werd om half 9 wakker omdat mijn vriend belde dat hij onderweg was naar huis.. Maar wel lekker geslapen... fijne avond en tot morgen! groetjes Bambie