Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden,

ben doodop ganse dag, ook sinds vanmorgend echt zeer misselijk, moet net niet braken,zit tot in de keel.
    Borsten zijn gevoelig en vol.
    Heb al meer klachten dan toen ik zwanger was en een mk had.
    Toch hou ik m'n hartje nog vast.

Ben kerjeus, we hebben door clomid kans op een 2 ling. Ik hoop van niet want we hebben er al 2 rondlopen.
    28 Febr zullen we het weten he ;)

2. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    @zico, lijkt me spannend ofdat het 1 of 2 minimensjes zijn. Dan duurt wachten lang of niet?

3. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ow ja Semmi, kan het ook heb ik gelezen! ;)

Hoe zit het me de klachtjes dames?
    Ik heb vanmiddag gigantisch last gehad van lage rugpijn, maar nu is alles weer goed. Niet misselijk, niets smaakt gek, niet emotioneler dan anders. Nergens last van gelukkig!

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik ga er vanuit 1 tje, heb een FM gehad op dag 11 van m'n cyclus toen en had 1 mooi eitje dat ze opgewekt hadden dat er perfect uitzag.
    Was toen al zo content.

Ik denk als 28 febr bij de echo te horen krijg dat het er 2 zijn dat ventje van z'n stoel valt, dringend een cognacske nodig heeft.

hahahha zie het al gebeuren.

5. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Ik heb ook al de hele dag last van rugpijn. Heb ik normaal (niet zwanger)nooit last van. Hoort dit ook al bij de eerste symptonen?

Hoe zit het nu met eten? Houdt iemand rekening met wat je mag eten of leef je gewoon lekker door?

Zo ik ga nu lekker slapen, slaaplekker allemaal en tot morgen.

6. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @Tweety, thxs meid, het is inderdaad elke keer wat hier, ik wordt er soms echt niet goed van :(
    Ik denk dat het allemaal wel te regelen valt met het werk.

@Zico, zo dat zou wat zijn 2 minimensjes, ik kan me voorstellen dat je man dan even achterover zou slaan haha.

Hier gaat verder alles goed, wel een onrustige nacht gehad omdat mijn dochtertje veel wakker was. Volgens mij voelt ze aan dat er iets met papa is.

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ben wakker van 6.30u en al doodop, heb precies al bergen verzet, hihihihi

Ja audrey ik hou wel wat rekening, geen americian, of rauw vlees en vis, niet gezond voor mij.
    Alsook kaas als brie en camambert mag ik niet eten.
    Heb van weekend 5 stukjes brie gezondigd, had het later pas door.
    Moet oppassen voor een bacterie die erin kan huizen.

Ook rauwe groenten mag ik pas eten na zeer goed spoelen, net als fruit.

8. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Goedemorgen allemaal,

Heb het idee dat het vandaag al weer iets beter
    met me gaat, hopelijk morgen helemaal beter.
    Nog 3 nachtjes en dan heb ik mijn echo....
    Voor de rest heb ik weinig kwaaltjes, alleen
    zere borsten en een beetje miselijk....

Nou fijne dag allemaal

LIEFS nony

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het met jullie.

Ik ben druk bezig met aftellen. Nog 1 weekje en dan heb ik mijn 1e echo.
    Donderdag komt moeders voor moeders.

10. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Goedemorgen oktober mama's!

Hoe is het hier?Wij zijn van het weekend een weekendje naar Center Parcs geweest,was erg gezellig.
    Morgen naar het ziekenhuis,vind het erg spannend,en ben erg benieuwd naar de echo.Alleen is er niet veel te zien denk ik!

Zena,ik heb ook ziekte van Crohn,bij mij is het gelukkig al wat langere tijd rustig.I heb er ook geen last van nu.Alleen lees je heel vaak dat mensen obstipatie krijgen als ze zwanger zijn,maar dat heb ik niet.Ik kan juist goed naar de wc.

Diegene die de lijst aanpast,kan die erbij zetten dat ik volgens de kalender een meisje krijg?Alvast bedankt!

groeten Simone

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Symoen, ik kon ook juist goed naar de wc. Maar de afgelopen dagen is het een hel. Hoop voor jou dat het goed blijft gaan.

12. muffie

muffie Actief lid

27 jan 2007
    187
    0
    0
    meiden even een vraagje hier

weten jullie het adres van die site waar je zo mooi de ontwikkeling van een baby kunt zien met mooie foto's etc?
    ik kan hem ineens niet meer vinden

bedankt alvast!

13. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    ik ben net wakker, alweer misselijk en kapot moe. Poehpoeh.

En bij deze aangepaste eetgewoontes hou jij het gewoon. Ik vraag mezelf af of ik nou bij elk dingetje dat ik eet moet gaan kijken of ik het wel mag hebben. Japanse mix (chips) gezouten cashewnoten, tonijn salada, kipkerrie salade mag dit wel dan of moet ik alles gaan checken?

Meiden allemaal veel succes vandaag en geniet nogmaal van het mooie weer.

14. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    @audrey, je moet uitkijken met rauw vlees, rauwmelkse kazen enz enz. Maar de meeste kazen mag je hier in NL wel, rauwmelkse kazen mogen niet in de gewone supermarkt liggen, en als het wel zo is dan staat het er meestal met grote letters op.

Wat je zelf allemaal noemde mag je gewoon eten hoor :)

15. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hallo allemaal,

Inderdaad, over kaas hoef je je dus bijna geen zorgen te maken.

Hoe gaat het bij jullie met je broeken? Ik krijg ze niet meer dicht!
    Ik denk dat ik deze keer echt heel dik ga worden, help...

16. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal! Wat een drukte hier! GEzellig hoor!

Muffie, volgens mij bedoel je: de zwangerschap van week tot week. hier kun je je zwangerschap van week tot week volgen en heb je ook foto's erbij staan volgens mij. Weet het niet zeker!

HIer gaat alles nog prima, vandaag mijn laatste test verbruikt die ik in huis had en het teststreepje was veel donkerder dan de controlelijn, dus ik geloof het nu écht: jipppieeeee!

Krijg af en toe met vlagen een misselijk gevoel. GIster zijn we uit eten geweest en toen kreeg ik ineens een kokhals gevoel. Ben maar gelijk gestopt met eten :( . Normaal ontbijt ik heel slecht, maar nu merk ik dat als ik niet snel eet ik ook een beetje misselijk word. Dus ontbijten maar!

Letten jullie meer op je voeding nu? Meer groente en meer fruit enzo? Ik probeer er wel op te letten nu!

Verder weinig te melden hier!

17. muffie

muffie Actief lid

27 jan 2007
    187
    0
    0
    heeeee
    mariaatje
    te gek!
    die bedoelde ik inderdaad

dankjewel!

18. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    ziet er mooi uit

19. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Goedemorgen dames!
    Moeders voor moeders is vanmorgen geweest en ik mag weer lekker meedoen. Was alleen vanmorgen vroeg vergeten dat ze kwam, dus wat later pas urine opgevangen, maar nog steeds een vet positieve test gelukkig. Vorige keer was de test heel vaag, deed ze er nog een die was wel duidelijk, maar na een paar dagen moest ik al stoppen helaas. Nu heb ik er veel meer vertrouwen in. Was ook niet bang voor negatieve test en dat was ik vorige keer wel. Had er echt van wakker gelegen.
    Morgen echo. Spannend! Ben benieuwd naar de meiden die vandaag een echo hebben.
    Ik heb een weekje vrij, dus ik zal wel veel hier zijn. Dit is echt een uitlaatklep voor mij, nu verder nog niemand het weet. Lekker hoor, om alles t ekunnen delen met meiden in hetzelfde schuitje.

20. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Hier ook alles goed, ik ga zo bij mijn mannetje op ziekenbezoek. Met een beetje mazzel mag hij morgenavond naar huis :D
    Het gaat goed en hij mag al over op orale antibiotica. Wel gaan ze binnenkort nog een colonscopie doen bij hem.

Met de kwaaltjes gaat het ook goed, wel pijnlijke borsten, steekjes in mijn onderbuik en heel erg moe, maar gelukkig nog niet misselijk.
    Bij mijn vorige zwangerschap kwam dat ook pas bij week 6, dus ik moet nog niet te hard juichen.

Deel Deze Pagina