Susanna, De tas had ik idd ook in de winkel gezien(geweldig!ik heb ook een delfts blauw geboortekaartje op t oog). Heb een jongensshirt gekocht, een meidenshirt, een meidenbroekje en een vestje...en toen mocht ik niet meer van manlief! succesmet je schildkliertest!
Hey meiden, Heb even niet alles terug gelezen. Echt even geen puf voor. Gisteren bedacht ik me ineens dat je van een urineweg infectie vaak geen klachten hebt als je zwanger bent, behalve harde buiken, dus ik heb mn urine even gestickt op mn werk. Nou ja, geen urineweginfectie, maar wel glucose en eiwit. Dus nu moet ik maandag wéér naar de spoedpoli komen. Nou ja, die harde buiken worden ook steeds maar erger, dus kunnen we t daar ook nog even over hebben. Over sollicitatie van mannetje: Allemaal bedankt voor t duimen, het hielp. Deze week wordt hij gebeld voor een gesprek met de directeur. Hopelijk vindt die hem net zo leuk als de mensen van gisteren!
Zena dat klinkt positief! Hopelijk heeft ie de baan in de pocket. Tal ik vind die delftsblauwe kaartjes ook zo leuk en mijn man ook, dus die maken een kans. Helaas willen veel drukkers niet naar de states verzenden Door de antibiotica ben ik nu al 2,5 week aan de diaree, ik zit wel 11, 12 x p.d. op de wc. Ik ben nu aan de probiotica's. De kuur is een week geleden al afgelopen. Als het van het weekend nog niet over is moet ik een ontlasting monster naar het ziekenhuis brengen voor controle (lekker ) het kan een darmontsteking zijn. En wat geven ze daar voor...... idd nieuwe antibiotica. Ik word er moedeloos van. Ik heb net 3 weken die rotzooi geslikt.
Susan, de meeste antibiotica's zijn inderdaad niet best voor je darmen en maag. Een dag of 8 na je kuur moet het als bijwerking wel over zijn. Mocht je idd een darmontsteking hebben en daarvoor ab nodig hebben, dan kan je wel (weer) diarree krijgen, maar dat is dan bijwerking. De bacterie wordt zo gedood en dus zal na je ab-kuur de bijwerking diarree ook overgaan. Overigens zijn veel soorten ab gewoon te gebruiken tijdnes de zwangerschap hoor! Dus daarvoor geen zorgen. Snap dat je t irritant vind, ik heb ook zo'n hekel aan pillen slikken (en dan ben je chronisch ziek...lekker dan!) en ab heeft vaak vervelende bijwerkingen (vieze smaak, maagpijn, diarree enz. Sterkte joh! En zorg dat je genoeg vocht binnekrijgt! Zo...de zuster heeft gesproken
Zico,ongeveer 70 stuks.Ik hoop dat jij wat kan vinden. Susanna,kan je niet die delftsblauwe geboortekaartjes zonder tekst bestellen bij je moeder af laten leveren en je moeder ze opsturen naar de states.En dat je ze dan in de states van tekst voorziet bij een drukker? Zena,nou ik ben benieuwd wat ze zeggen van die glucose en eiwit in je urine,die harde buiken is niks.Succes alvast. Allwoman,o ja ik krijg de uitslag ook aankomende vrijdag als ik naar de gyn moet. wel er is weer geen reet op tv,dus we gaan maar een dvdtje van westenwind kijken. groeten Simone
dinsdagavond heb ik een collega die nog het vak zit en ga het ze z'avonds vragen, zal ook de prijs vragen.
hey was er weer, heb vanmiddag even geboortekaartjes boeken opgehaald bij de drukkerij, vanavond al druk aan het kijken geweest met vriend, en we hebben al 2 hele mooien gezien...dus dat word voor ons niet moeilijk kiezen. hahaah watten fobie's en sperciebonefobie's .... heb het zelf wel met zakdoeken, dat geeft ook zon raar creapie geluidje brrrrrrrr... ow jah en met het houten stokje van een ysco just the 2 of us> kan me indenken dat je graag wilt dat die 9 maanden voorbij zijn...is je bloeddruk te laag dan ivm het flauw vallen? symoen> idd een zware job om zo net voor het eind te gaan verhuizen, maar je kunt ook makkelijke dingen gaan doen..beetje koffie zetten ect..maar dan nog .... je zult wel blij zijn als het voorbij is en je lekker kunt gaan geniete van je nieuwe huis en je kindje strakkies. tzm> die tegenstrijdige dingen komt me bekend voor...de één zegt..zo jij hebt al een dikke buik, en de ander zegt, goh je buik is nog niet zo zo.. als het kindje maar gezond is, en jezelf prettig voelt is het belangrijkste vind ik susanna> leuke tekst voor op het kaartje....trouwens ze zijn allemaal mooi de tekstjes, van iedereen! heb je een slecht werkende schildklier? kan wezen dat je het al eens hebt verteld, maar je weet, die zwangerschapsdementie Vervelend die AB kuurtjes steeds tal74> leuk hé dat babyshoppen, heb ook periodes dat ik haast niet kte stoppen ben ....en jij mag alles dubbel kopen Zena> vervelend die harde buiken, glucose en eiwit in de urine had toch een naam, weet niet meer .....maar ben benieuwd wat er op de poli uitkomt... wie heeft er gister babyboom gezien?Heb ff flink gehuild samen met vriendlief....dat kleine kruimeltje heeft het niet mogen halen... zo ene wij hebben a.s woensdag de pretecho, ben zeer benieuwd naar ons kleine manneke...maar eerst duurt het nog ff, maar ben de dg aan het aftellen voor nu trusten allemaal, hoop op een goede nachtrust.. [-o<
Zena dank voor je reactie. Ik begrijp dat in NL dus dezelfde maatregelen genomen zouden worden. Ik ben alijd erg huiverig hier in amerika voor artsen. Het is nl. bekend dat er hier veel sneller AB wordt voorgeschreven dan in europa. Mijn hollandse huisarts waarschuwde me er destijds helemaal voor. Simone ja! Wat een idee! Ik zal meteen volgende week es wat drukkers vragen of ze dat willen doen hier. Bianca nee hoor mijn schildklier is niet slechtwerkend. Het is hier gewoon standaard testen op dit functioneren tijdens zwangerschap. Je bent dus niet zo dement als je denkt Ik ga toch es dat Babyboom via Uitzendinggemist.nl bekijken. Ideaal dat internet
Oh God! Ik zie net dat Babyboom met die akelige Tensen is! Ik heb zo'n hekel aan haar. Ik zal proberen me niet te ergeren.
Ik heb net 2 afleveringen gezien van Babyboom. Als je dit niet kijkt hoef je deze post niet verder te lezen. Tsja het blijft Tensen maar ik vond het wel leuk om te kijken. Mooi iets om te volgen! Wat ik leuk vond was om te zien hoe mensen wonen. Dat Ajax stel met die vreselijke Ajax babykamer! Ongelooflijk dat mensen daarvoor kiezen maar ook wel weer grappig. Of dat stel die met haar ouders samenwonen. Datzelfde stel is trouwens wel raar bezig met zeggen dat ze een meisje niet zo zien zitten. Daar moet je zo mee uitkijken met dat soort uitspraken! Wat ik dom vond was een 'oefenbaby' sta je ook lekker voor l*l! Ik het zo te doen met dat stel met dat overleden zoontje. Wat zielig! Alle respect voor die BOM moeder, ik dacht alleen 'waar betaald zij dat allemaal van?" op vakantie naar Thailand met 2 kids. Lekker Hollands
Ha meiden, ik ben er ook weer even, kon niet meer slapen, dus dacht, ga maar eens op het forum spoken haha. Het regent en onweert hier echt verschrikkelijk, blijf lekker binnen vandaag, alhoewel,denk dat hond dan niet zo blij is haha. Hier gaat alles verder prima, lees iedere dag wel mee hoor, maar heb geen tijd of puf om te reageren, maar ben blij dat het met iedereen goed gaat en dat alles voor de meeste van ons allemaal vorm krijgt, zeker wat betreft de kamertjes, de kaartjes, de doopsuikers enz. Heerlijk toch meiden, over 3 maanden hebben we een klein hummeltje erbij! Ik moet maandag ook mijn urine laten controlen op een blaasontsteking, heb vaak van die kleine rotplasjes en af en toe heb ik het idee dat ik mezelf ruik dat kan er ook mee te maken hebben, dus ik laat het voor de zekerheid maar even controleren, beter een keer voor niks dan een keer te laat, nietwaar?! Ik moest trouwens wel lachen om bepaalde "tiks" van sommige mannen hier, die sperzieboontjes bijvoorbeeld haha, geweldig! nou meiden, ik ga even verder lezen op het forum tot later!
@susanna: jeroen en diana met hun ajax kamer, ach ja, toch vind ik het een heerlijk stel. Wat die gasten met die nepbaby betreft, ow heb zo gelachen kon me niet voorstellen dat dat serieus was. Je hebt er mensen bij.... @bianca: ik kon mijn tranen ook niet inhouden bij het verhaal van dylan, zoo zielig, dat kleine moppie. Ik heb ook een fobie, watten, die vind ik zooooo vies, als ik er aan denk krijg ik al kippenvel, denk een kleuterschool trauma ofzo, watten en lijmen die blijven dan lekker aan je nagels hangen brrrrrrr. Wat een sh*t weer vandaag zeg, heel de dag alleen thuis, manlief moest klussen en heeft de auto mee, dan thuis maar even aan de gang. tot laterz !
Wat verlof betreft, ik ga in de week van 20 september met verlof, heb daarvoor 4 weken vakantie, dus nog 6 weekjes werken ! jippie !
Goedemorgen meiden, pfff wat een nacht,heb bijna niet geslapen. ging om 21:30 naar bed en ben er om 1;00 uit gegaan omdat ik de slaap niet kon vatten,heb van 1:00 tot 4: 50 beneden gezeten en werd om 6:30 weer wakker van de kleine!bleehhh leuk die fobies dat van het houten stokje van een ijsje heb ik ook ,dara zal ik mijn tanden niet langs laten gaan! Ook een houten snijplank afdrogen vind ik niks,krijg ik echt kippenvel van. Babyboom heb ik allemaal via internet gezien,heb toen echt zitten meejanken om Dylan (mooie naam trouwens)en toen het ajaxstel zwangerraakte.Ik vind die kamer ook niks,maar het lijken me heeel lieve mensen trouwens. O ik vind carolien tensen ook maar zo zo hoor vandaag en morgen gaan we de muren en de vloer van de babylamer afmaken..ik wilde een muurschildering maken maar dnek dat ik toch maar voor makklijk ga,ik heb er eerlijk gezegt de puf niet voor Als ik het in de bol mocht krijgen kan ik het altijd alsnog doen! Ga me aankleden,we gana zo laminaat of zijl kopen fijne dag vandaag!
@allwoman: Veel plezier vandaag met het klussen op de babykamer ! Leuk !( en het shoppen ervoor natuurlijk )
Ha! Even snel berichtje van mij hier....alles gaat goed hier...woensdag vk controle gehad en alles prima! Blijft heerlijk positieve berichten he?! Deze week best heel druk, dus weinig gepost...vanmiddag vieren manlief en ik onze verjaardagen, dus we zijn nu druk aan de schoonmaak...maar beebje vindt die drukte van mama niet zo leuk dus moet ik even pauzeren (lees: forum checken )! Laterrrrr....
Rolia het wordt iets heel speciaal. alle ik vind het toch speciaal een soort witten of rieten boot met schudbolletjes aan en daar aan hangen dan zo van die "netjes" met suikerbonen in. en vor de kindjes berensleutelhangers met "netjes" met suikerboontjes in allemaal afgewerkt met een soort fuschia roos. Semmi, wat fijn 3.5 week verlof en plannen? Butterfly, ik heb al eens rondgekeken op het net voor de kaartjes... en weet wel wat ik ongeveer wil... maar daar ligt nog niets vast Bianca, ja ik weet niet of dat in nederland ook zo is, maar als je bevallen bent hier in belgië en de mensen komen je in het ziekenhuis(of waar je bevallen bent) opzoeken met een cadeautje of gewoon dan is het een soort principe dat je die mensen doopsuiker (suikerbonen) meegeeft bij het naar huis gaan. dat is dan zo'n ineengestoken mand of dergelijke met figuurtjes aan waar suikerbonen bij zijn en dat is dan een aandenken voor die mensen aan de geboorte van jou kindje... (heb ik dit goed uitgelegd? :s ) allwoman, auw hechten zonder verdoving (en trouwens zonder bevalling) dar heb ik spijtig genoeg ook al ervaring mee... het doet niet goed justthe2ofus, wat rot dat je je zo slecht voelt ik hoop dat het snel een beetje beter word zodat je ook echt mag genieten Zico, wow dat vind ik dus super dat je dat allemaal zelf kan...ik wou het eerst ook proberen maar laat het toch maar over aan een professioneel iemand ben niet zo creatief... maar ja jij bent ineens al een professioneel iemand handig Tal, ik moest toch ook even lachen ik hoorde het geluidje *squeek* al in men gedachten denk nu dat ik ook even ga wachten met ze nog te eten hahahaa TZM, al die reacties toch altijd he Susanna, die tekst is ook echt prachtig word er zelfs beetje stil van zo gisteren nog eens gaan "socializen )" ik voelde me wel niet echt thuis, men ventje ging iets drinken in het danscaféetje over de deur bij ons... ik was sneller thuis dan daar hahahahaa maar het was wel leuk om nog eens wat volk te zien van het "uitgaansleven" haha zo meteen naar onze wagen gaan kijken... heb de foto er nog niet opgekregen omdat er iets mis is met ons programma hier. zal straks nog eens proberen, vanavond dan... en verder ben ik aan het twijfelen, wil misschien graag thuis bevallen (dan toch) maar weet niet zo goed waar ik daar voor terecht kan hier in belgië... en wat het allemaal inhoud... weer twijfelen dus tot straks dames x [/b]
ow jah op die manier dus, heb weleens meegemaakt dat ze van die netjes met die snoephartjes erin hadden om kraambezoek, dus zoiets is dus een suikerboon? dus je wilt toch ook thuis bevallen?tja ik zal idd ook niet weten hoe dat in belgie gaat hoor, wij konden dat direct doorgeven aan het kraamburo...