Ben ik ook weer Vrijdagavond voelden we ons gelukkig allebei wel beter, dus toch lekker naar t concert geweest, was een akoestisch concert van Neal Morse (maar hij s niet zo erg bekend dus zal jullie wel niet veel zeggen neem ik aan ) Ik word nog wel elke dag met hoofdpijn wakker helaas, snap niet waar het van komt, want ik slaap de laatste nachten als een roos en kan ook niet zeggen dat k nou verder kopzorgen heb ofzo, dus heel vreemd. Voel me ook de hele dag door heel duf en moe, dus er zit niet al te veel tempo in. @ susanna: vervelend diarree, hoop dat het snel verholpen is @ hansje: das ook balen Laat je je oren uitspuiten en wordt het er niet echt beter van, hoop dat het snel wat beter wordt @ allwoman: ik vind Quinten en Noa wel leuk, maar ik zag al dat iedereen wat anders vind @ mironne: vervelend al die harde buiken! @ tzm: ik zou die naam wel nemen hoor als het iemand is die niet echt dichtbij staat. De naam die wij nu hebben komt ook vrij veel voor, maar wij vinden em gewoon erg mooi, en zolang niemand in de familie of nabije vriendenkring zo heet vind ik t wel best. Wat trouwens heel bizar is: een vriendin van me noemt ons kindje al bij de naam die zij er bij vind passen, maar dat is dus precies de naam die wij em gaan geven Mn man wilde daarom al bijna een andere naam gaan verzinnen, maar dat vind ik onzin, ik bedoel: we hadden deze naam al voor ik zelfs maar zwanger was, dat mag dit niet verpesten vind ik..
hallo hier ben ik ook weer! het is weer een hele tijd geleden. we zijn twee weken geleden begonnen met de verbouwing van de zolder. wij moeten hier komen te slapen. we zijn toen begonnen met een nieuw raam er in en vorige week zijn we echt begonnen met nieuwe gipsplaten en gisteren is er glasvezel behang op de muren gegaan en de balken zijn nu in de grond verf gezet. vandaag hebben we een rust dagje ingelast. morgen worden het dak/plafon voor het eerst geverfd met latex en dit blijft dan wit. dus ik hoop dat eind van de week het plafond en de balken allemaal geverfd zijn. dan moet de muur de deurtjes moeten nog gemonteerd worden voor de schuinekant (rommel) weg te werken en dan de vloer nog en dan is hij zo goed als klaar. maar we hebben een cv ketel daar hangen wat een open ketel is dus daar moeten we nog een nieuwe voor laten hangen en dat wordt pas in de week van 11 aug. dus eer dat we klaar zijn moet ik al bijna bevallen. en dan moet de baby kamer nog. ik hoop dat we op tijd klaar zijn. verders gaat het wel goed. heb veel lasr van mijn buik en heb af en toe harde buiken. en dat is geen pretje. (ik klus zelf niet mee want dat mag niet) als ik een hele dag op m'n kont zit heb ik er nog last van. zijn er veel meiden hier die er ook last van hebben? zaterdag hebben we de 3d/4d echo. en ik kijk er al echt naar uit. ben echt benieuwd hoe onze kleine ukk er uit gaat zien. ik heb verder niets bijgelezen dus sorry hiervoor.
Hallo, Jeetje 7 pagina's bijgeschreven pfff..... Voel me eindelijk weer stukken beter, gelukkig. Semmi gelukkig heb ik nu minder last van kortademingheid, komt met vlagen. Butterfly1 veel plezier morgen bij de pretecho spannnend Zena veel succes morgen op de spoedpoli, klinkt niet best eiwit en glucose in je urine. triessie nog gefeleciteerd met jullie verjaardagen,hoe is jullie weekend geweest ? Hansje Wat vervelend zeg met je oren, heel veel sterkte ermee! Gaat het al iets beter ? zico gefeliciteerd met je collega haar zoon, fijn te horen dat alles goed is. allwoman voor jongens spreekt mij Quinten en Dylan wel aan en bij de meiden Benthe.Gezellig zeker om je dochter weer in je armen te kunnen sluiten, leuke avond gehad vanavond ? Mironne vervelend zeg die harde buiken, hoop dat het snel beter met je gaat, doe het rustig aan ! audrey23 zo je bent al een heel eind ik moet alles nog wassen en doen.
Hey, Ik heb alles gelezen maar wederom geen puf om te reageren.. Voel me vanaf donderdag niet erg lekker, niet gewerkt maar wel gewoon dingen gedaan als boodschappen, op visite gegaan bij vrienden enz. Dacht dat het beter ging maar de hele dag ben ik al misselijk en beroerd. De neiging om te spugen, koortsig gevoel, vervelend gevoel bovenin mn buik (rond mn middenrif) en gewoon algeheel ellendig voel ik me. Ik hoop maar dat het een griepje is en niet iets om me druk over te maken.. Voel de kleine wel bewegen gelukkig, maar toch maak ik me snel zorgen. Zo vervelend, waarschijnlijk weer voor niks... Zie er alweer tegenop om zo naar bed te gaan. Weet toch dat ik niet kan slapen en voel me dan 's nachts zo eenzaam alleen! Bah... Nou ja, misschien een paracetamolletje nemen. Moest het even kwijt hoor, voel me ook zo emo.. Gatver! Wat een rotdagen zo! Oja trouwens, ik heb ook last van veel en HARD boeren... Zo enorm veel lucht.. Misschien hangt dit wel samen met de pijn rond mn middenrif bedenk ik me net.. Hebben meer van jullie dit misschien?
hallo hier ben ik ook weer! het is weer een hele tijd geleden. we zijn twee weken geleden begonnen met de verbouwing van de zolder. wij moeten hier komen te slapen. we zijn toen begonnen met een nieuw raam er in en vorige week zijn we echt begonnen met nieuwe gipsplaten en gisteren is er glasvezel behang op de muren gegaan en de balken zijn nu in de grond verf gezet. vandaag hebben we een rust dagje ingelast. morgen worden het dak/plafon voor het eerst geverfd met latex en dit blijft dan wit. dus ik hoop dat eind van de week het plafond en de balken allemaal geverfd zijn. dan moet de muur de deurtjes moeten nog gemonteerd worden voor de schuinekant (rommel) weg te werken en dan de vloer nog en dan is hij zo goed als klaar. maar we hebben een cv ketel daar hangen wat een open ketel is dus daar moeten we nog een nieuwe voor laten hangen en dat wordt pas in de week van 11 aug. dus eer dat we klaar zijn moet ik al bijna bevallen. en dan moet de baby kamer nog. ik hoop dat we op tijd klaar zijn. verders gaat het wel goed. heb veel lasr van mijn buik en heb af en toe harde buiken. en dat is geen pretje. (ik klus zelf niet mee want dat mag niet) als ik een hele dag op m'n kont zit heb ik er nog last van. zijn er veel meiden hier die er ook last van hebben? zaterdag hebben we de 3d/4d echo. en ik kijk er al echt naar uit. ben echt benieuwd hoe onze kleine ukk er uit gaat zien. ik heb verder niets bijgelezen dus sorry hiervoor.
Hallo, Jeetje 7 pagina's bijgeschreven pfff..... Voel me eindelijk weer stukken beter, gelukkig. Semmi gelukkig heb ik nu minder last van kortademingheid, komt met vlagen. Butterfly1 veel plezier morgen bij de pretecho spannnend Zena veel succes morgen op de spoedpoli, klinkt niet best eiwit en glucose in je urine. triessie nog gefeleciteerd met jullie verjaardagen,hoe is jullie weekend geweest ? Hansje Wat vervelend zeg met je oren, heel veel sterkte ermee! Gaat het al iets beter ? zico gefeliciteerd met je collega haar zoon, fijn te horen dat alles goed is. allwoman voor jongens spreekt mij Quinten en Dylan wel aan en bij de meiden Benthe.Gezellig zeker om je dochter weer in je armen te kunnen sluiten, leuke avond gehad vanavond ? Mironne vervelend zeg die harde buiken, hoop dat het snel beter met je gaat, doe het rustig aan ! audrey23 zo je bent al een heel eind ik moet alles nog wassen en doen.
Hey, Ik heb alles gelezen maar wederom geen puf om te reageren.. Voel me vanaf donderdag niet erg lekker, niet gewerkt maar wel gewoon dingen gedaan als boodschappen, op visite gegaan bij vrienden enz. Dacht dat het beter ging maar de hele dag ben ik al misselijk en beroerd. De neiging om te spugen, koortsig gevoel, vervelend gevoel bovenin mn buik (rond mn middenrif) en gewoon algeheel ellendig voel ik me. Ik hoop maar dat het een griepje is en niet iets om me druk over te maken.. Voel de kleine wel bewegen gelukkig, maar toch maak ik me snel zorgen. Zo vervelend, waarschijnlijk weer voor niks... Zie er alweer tegenop om zo naar bed te gaan. Weet toch dat ik niet kan slapen en voel me dan 's nachts zo eenzaam alleen! Bah... Nou ja, misschien een paracetamolletje nemen. Moest het even kwijt hoor, voel me ook zo emo.. Gatver! Wat een rotdagen zo! Oja trouwens, ik heb ook last van veel en HARD boeren... Zo enorm veel lucht.. Misschien hangt dit wel samen met de pijn rond mn middenrif bedenk ik me net.. Hebben meer van jullie dit misschien?
Hansje, pfff wat rot voor je dat is zo'n irritant gevoel als er precies iets in je oren zit... TZM, ik vind dat je volledig zelf moet kiezen qua naam... een buurkindje is niet hetzelfde als een kindje in de familie met dezelfde naam he dus dat kan toch... Zena, dat vind ik toch ook echt super super moedig van die man ik zou het idd ook niet gekunnen hebben... chapeau Susanna, blij dat het toch ergens ook echt Zomer is... want hier ai ai ai ai Blub76 goede moed om de volgende 75 te maken Zico, fijn om zo'n goed nieuws te horen want dat is toch ook een maand te vroeg ongeveer he maar vind het super dat alles oke was khoop voor je dat de gyn zegt dat het oke is zo'n vakantietje is altij leuk he Linnepinn, nee vakantie zit er hier niet in aangezien we in mei naar turkije zijn geweest... ik hoop toch nog stiekem op een weekendje center parcs ofzo je weet maar nooit, maar vriendlief is nogal strikt hij wil dat eerst het "financiële" geregeld wordt nu... Allwoman voor de jongens vind ik: Jayden, Milan en jesse heel leuk en voor de meiden vind ik: Noa en Demi wel leuk klinken. Mironne, hoop dat je je snel beter voelt. Kiezeltje, misschien eens laten nakijken van wat het komt... het kan nooit geen kwaad he. maar kan me wel inbeelden dat een dag vol hoofdpijn niet echt iets is waar je naar uitkijkt... ik heb nog altijd last van tandpijn... verschrikkelijk gewoon... één tand was blijkbaar niet genoeg ik vrees zelfs dat ik nog is terug moet... normaal moet ik zo en zo terug deze week... maar ik dacht eronderuit te kunnen Wow Sambi, druk bezig geweest Zo binnen enkele uurtjes naar de gyn voor een echo en zo van die dingetjes... ik kijk ernaar uit om men beejbje nog eens te zien... voelen doe ik ze genoeg ik wou dat ik dat bed niet gekocht had hahahahaha men vriend slaapt nu namelijk zo goed dat ik amper nog slaap... Ook heeft hij nu plots het idee om nog te gaan verhuizen... verhuizen rond oktober nou we zullen wel zien wat ervan komt... het is nu normaal bouwverlof... hij neemt er nog een paar extra dagen bij. vanaf vrijdag begint zijn verlof... en dat voor twee weken ik hoop dan dat we veel tijd samen doorbrengen lekker onder ons tweetjes(drietjes) verder ga ik nu nog wat slapen dikke zoenen xx
ola, nou , wij hebben weer wat. wij hebben in mei een Amerikaanse Bulldog herplaatst omdat de 2 reuen in elkaar klapten.die man waar T-Bone naartoe is gegaan ishartstikke gek met hem.het enige minpuntje was dat ze toen nog een cane-corso teef erbij hadden maar die steeds maar wegliep en ook loops werd.ze hadden ze apart zitten maar de teef was uitgebroken en T vond dat geweldig. jullie raden het al.erop gezeten en gekoppeld. 3 dagen later naar de DA gegaan (het was weekend toen T de teef dekte)maar daar zeiden ze dat er niks was dus ok weer naar huis. de oorspronkelijke eigenaren van de teef wilden haar eigenlijk terug (ja zij was ook een herplaatser)dus zo gezegd zo gedaan. komt Henk van de week die mensen tegen,blijkt ze toch pups te hebben van T 7 levenden en 1 dood.2 teven en 5 reuen.! henk heeft er een teefje uit genomen.die mensen waren niet echt blij in het begin maar nu vinden ze het wel leuk. dat even terzijde vond het wel leuk om te vertellen. gisteren de kaartjes begonnen.heb ik weer,verkeerde kleur.had roze en paarse.de roze is goed te doen op de lichtbak om te embossen.alleen de paarse zijn te donker.beetje jammer want ik heb ze al gesneden en gevouwen.ik doe daar dan maar op prikken en toch proberen te embossen maar dat moet dan bij donker zodat het lampje van de lichtbak er goed doorheen komt.zucht............het zal wel eens meezitten.ik had geen lint meer dus heb dat nieuw besteld.nu is het niet dezelfde kleur.gelukkig heb ik de familie kaartjes zover af maar er moet aan de zijkant nog een lintje in om de binnenkant in te voegen.krijg ik dus 2 verschillende kleuren. is niet heel erg maar ik ben een symetrisch type. nou ja komt wel goed. heb gebeld voormijn kinderkamertje.alles is nog niet binnen.mijn kamertje wel maar mijn kinderwagen nog niet en een lampje,en aangezien ik alles in 1 keer geleverd wil hebben.nou ja maakt niet uit.ze verwachten alles in de eerste week augustus binnen te hebben.das vroeg genoeg want mijn vloerbedekking komt 30 juli. volgende week even het laatste muurtje sausen en dan is het wachten hihi. mijn laatste werkweek gaat nu in.heb 40 klanten nog te doen.de eerste komt nu binnen dus ik ben er weg van.heb er vandaag 8 te doen dus ik kan mijn borstje nat maken. toedels
Jeetje wat is er weer een hoop bijgeschreven. Ik las de er een verbouwing goed op weg is En over de naam als jij de naam mooi vind zou ik er lak aan hebben als het buurjongen of meisje ook zo heet. Het gaat erom wat jij vind ja toch! Het is inderdaad heel apart als iemand al de naam kan noemen zonder dat je het verteld hebt. Gelukkig heeft niemand dat bij ons gedaan. Over het boeren, tja als ik koolzuurhoudende dranken drink gaat het heel makkelijk en soms ook met bepaald eten. Ben je wel naar je werk gegaan Marijeee of heb je je ziek gemeld. Als het niet gaat gaat het niet he! Wel aan jezelf denken! Verder hebben we een druk weekend gehad met een verjaardag en dagdiensten ben blij dat het erop zit want was echt gesloopt. En toen werd ik om kwart over 8 wakker! Heel vervelend! Vooral omdat ik de wekker van 6 en 7 uur ook heb gezien. Ach nu maar ff met mijn hondje in het park lopen en straks de kruidvatdoos halen en vanavond de pretecho! Wordt weer een leuk dagje! Iedereen die ook een echo heeft of naar de vk moet veel plezier of succes! Liefssss
Als ik je moet helpen hoor ik het wel (= een grapje he hahaha. wel raar om het even niet meer te hoeven doen en nu deed ik het alleen voor vrienden en kennissen hoor want naast en 40 uren baan heb ik geen zin om nog eens 8 klanten op een dag te hebben. En het is een uit de hand gelopen hobby zeg maar hahaha. Maar als ik naar mijn nagels kijk mis ik toch wat.) Doe je je eigen nagels ook? Heeft altijd wel wat he. Werkse!
Zo er wordt wat afgeschreven hier.... Hoe moet dat straks als we allemaal met verlof zijn... Heb vannacht zo slecht geslapen, had een mug in de kamer... maar volgens mij was ik niet de enige... Ga vanmiddag wat foto's maken van babykamer en spullen en 2 ideeen voor kaartje...kijken of ik ze er op krijg. Eerst heb ik een hele stapel was te doen, en kan straks blije doos ophalen. LIEFS nony
Hoi meiden! Even snel: allemaal bedankt voor de reacties! mn meisje is weer lekker thuis heerlijk zeg! Komend weekend hebebnw e haar voro het eerst het hele weekend thuis,anders nooit(omgangsregeling is elke week 1 dag en elke 3e weekend het hele weekend bij dr vader)heb ik dan zaterdag wel de meeting. heb ik onwijs zin in,jammer alleen dat we als gezin dan niet het hele weekend hebben,ach mnman heeft ook bijna vakantie! Hebben jullie ook dat je soms precies kan voelen waar de baby ligt? dan heb ik aan een kant echt een harde bobbel en de andere kant bijv de voetjes,heerlijk!
hoi over slapen, ik kan erg slecht in slaap komen, echt vervelend, mijn vriend ligt allang naast me te snurken, en ik zit nog een beetje in de ronde te kijken... s'avonds komt de kleine ook echt tot leven, dus das dan wel weer mooi wie van jullie heeft de placenta ook aan de voorkant liggen?
Nou het is me nu duidelijk waarom ik die harde buiken heb (gehad)... Ik heb dus een blaasontsteking Moet vanmiddag een kuurtje ophalen bij de apotheek, ze zegt dat die tijdens de zwangerschap gebruikt mag worden, maar vind het nog wel eng! Maar goed er is een oorzaak gevonden....
Hoi allemaal Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant. Net bij de angsttandarts in best geweest, nou het enige waar ik nu bang van werd was van de prijs voor het trekken van 1 kies en het plaatsen van een implantaat 3000,- . en aangezien ik al een paar jaar niet geweest ben zal er wel niets vergoed worden. zo ga nu weer ff aan het werk groetjes marieke