zo heey, bij heel veel de placenta aan de voorkant.. ik bedoel ook niet dat je dan geen gezond kindje mag ontvangen, als je de placenta aan de voorkant hebt hoor... ik verneem de beeb gewoon niet zo heel erg veel overdag, wel s'nachts, overdag meer plopjes, de ene dag meer als de andere.. hebben jullie dit ook? vind het best wel een beetje eng hoor!
Mijn placenta ligt ook aan de voorkant, voel het wel minder, maar nog vaak zat. En ook deze beeb is zo eigenwijs als Tim. Stil gaan liggen als papa naar mijn bewegende buik wil kijken... Kiezeltje, drink je wel genoeg? Zou tegen die vriendin zeggen dat ze dat maar niet meer moet doen. Heb je die naam ooit verteld tegen haar? Marije, gevoel in je bovenbuik wel even in de gaten houden denk ik en anders even de vk bellen wat het kan zijn? Liz, verhuizen zou ik niet doen als het niet hoeft hoor! Je krijgt genoeg voor je kiezen straks. En met die hormonen, valt dat vaak niet even goed met een verhuizing. Ik ga weer lekker in de tuin zitten! Héérlijk dit weer!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-# AFSPRAKENLIJST 14 juli vke: Controle HA, Butterfly: pretecho, Liz0104: echo gyn 15 juli Tam27: controle Vk 16 juli Bianca: pretecho 17 juli Linnepinn: pretecho, Zico: 3d echo + gyn. 18 juli Symoen: controle gyn, Zena: echo, Kibi: controle gyn, Tzm: 13.30u vk, Ischa: gyn 19 juli Truus1980: 3d echo 20 juli Bianca: Bloedprikken (antis. + hb) 21 juli Butterfly1: afspraak Vk 22 juli Zena: controle, Mironne: pretecho 13.30 24 juli Rolia: vk 27 juli Bianca: vk 28 juli Ellen1984: afspraak gyn 30 juli Mironne: controle gyn 31 juli Zico: gyn. 22 augustus vke: echo 4 september Zico: gyn. 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Zoekt nog een buddy: VERLOF Timzijnmama: 27 augustus (6 weken van te voren) Mironne: 15 september (4 weken van te voren) Bambie: 11 juli Symoen: Altijd vrij Kiezeltje: 21 juli Rolia: 28 augustus Ischa: 25 augustus Bianca: Ziektewet tot verlof Gerda: Ziektewet tot verlof Nony: 10 weken van te voren Tal74: ziektewet tot verlof Semmi: 18 augustus Joli: 16 augustus Susanna: altijd vrij Hansje: 30 augustus Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren) Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie)
Wie gaan er WEL mee naar de meeting 19 juli: Kiezeltje ===> 20 (trein 12.07) Allwoman ===> 29 (trein 12.10) Hansje ===> 25 (trein 12.10) Timzijnmama===> 30 (trein 12.15) Simone ===> 30 Kim Hofstede (vegetarisch) ===> 24 Brennmg ===>34 Triessie ===>29 Bambie (allergisch voor noten en pinda's) Gaat iedereen die op de lijst staat nog gezellig mee?!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-# AFSPRAKENLIJST 14 juli vke: Controle HA, Butterfly: pretecho, Liz0104: echo gyn 15 juli Tam27: controle Vk 16 juli Bianca: pretecho 17 juli Linnepinn: pretecho, Zico: 3d echo + gyn. 18 juli Symoen: controle gyn, Zena: echo, Kibi: controle gyn, Tzm: 13.30u vk, Ischa: gyn 19 juli Truus1980: 3d echo 20 juli Bianca: Bloedprikken (antis. + hb) 21 juli Butterfly1: afspraak Vk 22 juli Zena: controle, Mironne: pretecho 13.30 24 juli Rolia: vk 27 juli Bianca: vk 28 juli Ellen1984: afspraak gyn 30 juli Mironne: controle gyn, Nony: controle VK 31 juli Zico: gyn. 22 augustus vke: echo 4 september Zico: gyn. 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Zoekt nog een buddy: VERLOF Timzijnmama: 27 augustus (6 weken van te voren) Mironne: 15 september (4 weken van te voren) Bambie: 11 juli Symoen: Altijd vrij Kiezeltje: 21 juli Rolia: 28 augustus Ischa: 25 augustus Bianca: Ziektewet tot verlof Gerda: Ziektewet tot verlof Nony: 1 augstus (10 weken van te voren) Tal74: ziektewet tot verlof Semmi: 18 augustus Joli: 16 augustus Susanna: altijd vrij Hansje: 30 augustus Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren) Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie) Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)
Hallo allemaal, vandaag een beetje een baal dag, en gisteren ging het zo lekker heb ik veel kunnen doen. Ik kom niet op gang i.v.m. die warmte, baal ervan dat manlief is moeten gaan werken die heeft middagdienst. Het liefste wil ik in de tuin ontkruid uit gaan doen maar dat gaat ook niet zo gemakkelijk, buik zit in de weg, krijg ik pijn van in mijn rug met dat gebuk. Ben erg moe. Dus ik denk dat ik mij er zo eens neer ga leggen. Sorry voor het ego bericht, maar moest er even van af. Ik heb mijn placenta ook voor liggen, je voelt de beeb wel goed, maar in het begin zou je door de placenta de beeb later voelen. Dat de placenta voor ligt maakt niets uit, zolang ie maar niet voor de uitgang ligt, want dan heb je een probleem. Mijn schoonzusje had dat en daar hadden ze met de controles niet opgelet, ze heeft toen kantje boord gelegen. I.v.m. de bloedingen. Te veel bloed verloren. Nou dat was het weer. gr audrey
Nou meiden, t was weer dolle pret bij de gyn. Ik had van de week al gezegd dat ik het niet zo nodig vond om langs te komen en dat ik die afwijkende urine uitslagen alleen even door wilde geven, maar goed, de assistente wilde perse dat ik wel kwam. Had afspraak om half 11. Om half 12 was ik eindelijk aan de beurt, zegt de gyn: tsja...was wel een beetje een storm in een glas water hoor, hier hoef je je echt gaan zorgen om te maken. Kreeg een urinebriefje mee voor kweek en toen stond ik weer buiten. Nou...ik maakte me al geen zorgen, maar ik heb mn tijd toch echt wel beter te verdelen dan zo! Maar goed, beter zo dan dat ze je niet serieus nemen als je wat ernstigs hebt. Vrijdag hebben we weer een groeiecho en maandag wéér naar de gyn...Ben benieuwd. Allwoman, ik vind voor een jongen Jesse erg leuk (was onze jongensnaam) maar dan wel op zn nl en niet op zn engels uitgesproken. Mironne, er zijn veel antibiotica's die geen kwaad kunnen in de zwangerschap hoor, uiteindelijk is een blaasontsteking schadelijker. Sterkte, blaasontsteking is irritant! Tzm, foei zeg, tot zo laat gokken;P Audrey, ik had wat opgeschreven achter je naam, maar ik kan het niet meer lezen...lekker dan. Kiezeltje, bizar zeg, dat je vriendin de naam al "weet". Betekend wel dat ze je of heel goed kent, of dat de naam echt bedoeld is voor jullie kindje! Sambi, jeetje, jullie zijn lekker bezig zeg! Succes. Marije, misschien toch even de dokter bellen? Zou geen risico nemen hoor. Veel beterschap in ieder geval. Blub, geef die T-bone is ongelijk zeg! Hahahaha! Bianca, ik heb ook de placenta aan de voorkant. Statistisch gezien zou dat bij 25% van ons zo moeten zijn, aangezien je placenta voor, achter, links of rechts aanhecht. Ik vind het geen probleem dat ik "stootkussen"heb. Als ik bij mn nicht af en toe die voetjes "uit"haar buik zie komen...pffff!
Heeej meiden, Zo er is weer flink door gekletst zeg. Heb ff niet zoveel tijd, want moet zo voor controle naar de VK, ff kort uit mn hoofd dus.... Ik lees dat sommige meiden al regekmatig harde buiken hebben, rustig aan doen meiden, goed om jullie zelf en de kleine beeb denken! En wat de placenta aan de voorkant betreft, hoer nog 1! Alleen voel ik de kleine juist vaker en veel meer als bij de eerste, dus de VK had al gezegd dat het kindje eerg bewegelijk en sterk was. Zena: spannend weer een groeiecho, blijft leuk om je kindje weer even te kunnen bewonderen! Audrey: lekker je rust pakken als je het nodig hebt. De nodige dingen in huis komen wel weer, al kan ik me voorstellen dat je er af en toe ff van baalt! TZM: hihi....jouw kindje dus ook al zo eigenwijs om stil te gaan liggen al paps wil kijken. Lekker he dit weertje, echt om van te genieten! Bianca: geen zorgen maken meid, de 1 voelt het kindje nu eenmaal duidelijker en vaker. Als je elke dag maar ff een teken van die kleine krijgt, dan zit het helemaal goed! Mariek: jeetje wat balen van de tandarts zeg, echt zonde geld! Mironne: bah blaastontseking, maar gelukkig weet je nu in ieder geval een oorzaak. Sterkte ermee, hopelijk is het snel weer over! Nou, meiden, ga weer afsluiten, man lief komt zo thuis en dan weer voor controle naar de VK. Ben benneuwd of ons meissie nog steeds overdwars ligt, heb het gevoel van wel.... Tot later! Liefs
Meiden ff een technische vraag. Omdat we voor een meisje en een jongen verschillende geboortekaartjes hebben (en dus ook verschillende enveloppen) kan ik de enveloppen niet van te voren schrijven. Ik moet dus adresstickers maken. Moet je dit in een bepaald (speciaal) programma doen? Thnx
Voor technische vragen ben je bij echt helemaal verkeerd. Sorry! Ik ga alles gewoon met de hand schrijven...denk ik...
Ha meiden, ik heb niks bijgelezen, maar wilde even laten weten dat ik vanochtend mijn urine heb laten contoleren op blaasontsteking. Blaasontsteking heb ik gelukkig niet, maar ze hebben wel sporen gevonden van SUIKER! Morgen moet ik dus om 8 uur naar de dokter om het te laten checken, een vriendin van mij is doktersassistente en zij vertelde dat als ik zwangerschapsdiabetes heb dat ik dan naar de internist moet en dat ik sowieso niet thuis kan bevallen. Op het internet kwam ik tegen dat kinderen van vrouwen met zw.diabetes vaak erg groot zijn en vaak eerder en met een keizersnede gehaald worden. ik ben dus niet zo blij met dit nieuws van vanochtend en wacht morgen wel af, maar maak me toch wel een beetje zorgen. Hebben sommige van jullie die al mama zijn hier ervaring mee?
je kan ze maken in microsoft word, daar zit een apar onderdeel van etiketten in, dan even goed kijken welke etiketten je hebt gekocht, dat kun je namelijk instellen, dan kan je ze zo typen en uitprinten
blub, ooh leuk puppy's khou van puppy's ... en ocharme al dat werk voor niets met de kaartjes... Butterfly, hoe was de echo? allwoman, ja dat klinkt bekend in de oren die bobbel Bianca, heb hem ook aan de voorkant liggen. en ik voel haar vooral s'avonds... al begint het nu tegenwoordig in de dag ook wel heel veel te zijn hoor Mironne, nu weet je wel ten minste waar het aan ligt e dan kan je het verhelpen Mariek ik schrik gewoon van de prijs heb voor het trekken van men kies iets van een 42 euro betaald... dus het zal de implantaat zijn dat je zoveel betaald... Audrey, je hoeft u niet te excuseren schrijf het maar van u af dat helpt een beetje he rust maar wat uit nu... ik ken het "baalgevoel" Mariaatje, oei dat is niet zo'n fijn nieuws voor jou ik hoop dat je het beetje kan aanvaarden ze hebben tegen mij wel gezegd (ik vreesde ook voor Zwangerschapssuiker) dat het niet zo erg is als je erop let dan moet je een speciaal dieet volgen en naar de gyn gaan in plaats van de vk... Zo vandaag echo gehad super gewoon... ik heb het gezichtje van men kleine meid supergoed gezien en ze lijkt al helemaal op haar papa iedereen zei het hier... al is het nog wel wat raar zo zonder haar te zien en zo de foto's staan erop en ook de foto van de nieuwe auto eindelijk Alleen ligt de kleine meid nog altijd in stuit... ze is nu 32.35cm en ze weegt iets meer dan 700gram... het is dus een flinke... ik ben nu in totaal 7 kg bijgekomen... moet van de magnums afblijven zei de gyneacoloog... helemaal ongelukkig ben ik nu mijn magnums zo dit was het even denk ik xx
Mariaatje, ik ga voor je duimen dat je het niet hebt! Chris, bedankt voor het antwoord Liz, ik zet je afspraken erbij. Stoere auto hoor! In stuit zegt nog niets toch...
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-# AFSPRAKENLIJST 14 juli vke: Controle HA, Butterfly: pretecho, Liz0104: echo gyn 15 juli Tam27: controle Vk 16 juli Bianca: pretecho 17 juli Linnepinn: pretecho, Zico: 3d echo + gyn. 18 juli Symoen: controle gyn, Zena: echo, Kibi: controle gyn, Tzm: 13.30u vk, Ischa: gyn 19 juli Truus1980: 3d echo 20 juli Bianca: Bloedprikken (antis. + hb) 21 juli Butterfly1: afspraak Vk 22 juli Zena: controle, Mironne: pretecho 13.30 24 juli Rolia: vk 27 juli Bianca: vk 28 juli Ellen1984: afspraak gyn 30 juli Mironne: controle gyn, Nony: controle VK 31 juli Zico: gyn. 4 augustus Liz: controle en echo 22 augustus vke: echo 4 september Zico: gyn. 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Zoekt nog een buddy: VERLOF Timzijnmama: 27 augustus (6 weken van te voren) Mironne: 15 september (4 weken van te voren) Bambie: 11 juli Symoen: Altijd vrij Kiezeltje: 21 juli Rolia: 28 augustus Ischa: 25 augustus Bianca: Ziektewet tot verlof Gerda: Ziektewet tot verlof Nony: 1 augstus (10 weken van te voren) Tal74: ziektewet tot verlof Semmi: 18 augustus Joli: 16 augustus Susanna: altijd vrij Hansje: 30 augustus Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren) Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie) Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september) Liz: altijd vrij