Maria, ik had ook suiker in mn urine van de week. Ik ben zelf verpleegkundige, dus even mn bloedsuiker geprikt. Anderhalf uur na het eten 5.0 dat is echt prima. Met de gyn over gehad, hij zei, je, misschien had je net iets gegeten of gedronken, dan kan je zomaar ineens glucose in je urine hebben. Dus...nog even niet teveel zorgen, er hoeft niets aan de hand te zijn! Ik hoop voor je dat je net zo'n verhaal hebt als ik.
Heej meiden, Maria: hopelijk valt het allemaal mee meid, kan me voorstellen dat je je ff zorgen maakt,sterkte ermee! TZM: ik heb geen ervaring met etiketten maken, heb t op mn vorige werk wel es met zo'n speciaal aparaat gedaan wat je op de computer aan kunt sluiten, maar neem aan dat je die niet speciaal aan gata schaffen? LIZ: mooi dat alles goed is met jullie meissie! En ach, van die magnums zal wel meevallen toch? Is 7 kg echt te veel dan? Ik ben nu ook al 9 kg aangekomen, gelukkig ging het bij mij met de BV de eerste keer erg vlot met afvallen, dus geniet er nu nog maar ff van, haha! Hier ook een goede controle bij de VK gehad vanmiddag. Ons meissie is gelukkig gedraaid en ligt nu netjes met dr hoofdje naar beneden en niet meer overdwars. Kan nog alle kanten op, maar mijn dochtertje bleef vanaf 29 weken zo liggen, dus hoop dat dit meissie dat ook gaat doen. Fijne avond verder! Ik moet morgen nog werken en dan lekker vakantie, jippieee! Liefs Semmi
Hoi hoi, Heb van alles gelezen,moest me een berg bijlezen,maar ben het ook weer allmeaal vergeten!Oeps! Morgen doe ik weer actief mee. Zico,die stenen aapjes zijn ook erg leuk,steen of pluche maakt me niet uit,als die pluche net zo leuk zijn dan.Ben benieuwd naar de prijzen. Ik hoor wel als je de prijs van ze weet,dan kan ik kiezen. In ieder geval alvast bedankt. groeten Simone
@zena: ze hebben vanochtend mijn ochtendurine nagekeken, dus dan is dat toch anders dan wanneer je gegeten of gedronken hebt of zie ik dat verkeerd? Nou ja ik moet maar even afwachten tot morgenochtend dan weet ik hopelijk meer!
Maria: Hey meis, ik ging nog ff gauw bijlezen hier en zie je berichtje! Nog no worries meis, ik had ook een verhoogd suiker 6,7, nádat ik gegeten had is dat gechekt toen... Tijdje later weer nuchter geweest en m'n suiker was maar 4,5, niks aan de hand dus! Je moet morgen terug?! Ik ga duimen dat het bij jou ook 'loos alarm' is! Marijee: Die krampen rond je middenrif heb ik gemiddeld zo'n 1 á 2 keer per 2 weken, volgens mijn VK zijn dat m'n darmen die steeds meer omhoog gedrukt worden. Ik heb het nu al meerdere malen aan haar gevraagd, omdat het terug blijft komen, maar volgens haar is het dus niks om me druk om te maken.... Verder heb ik niet echt goed alles bijgelezen, slecht van me eigenlijk! Maar heb vanmiddag de hele middag in het ziekenhuis gezeten voor onderzoeken die te maken hebben met m'n hypofise, gelukkig is alles goed, maar ben echt verrot na zo'n dag! Daarna nog wel ff naar Prénatal geweest (tjsa...die zit naast 't ziekenhuis dus daar moest ik ff naar binnen ). We hebben een starterspakket voor Aventflesjes gekocht, een magnetronsterrilisator, een (eindelijk!) mooie klamboe voor om het ledikant, een extra waskussen en nog wat prulletjes.... Ik ben weer helemaal blij! Fijne avond nog meiden, ik ga zo m'n bedje opzoeken! Truste!
ze komt morgen met allemaal voorbeelden, ga er dan foto's van maken en plaatsen. Ook de prijzen weet ik dan waarschijnlijk. Dan kan je kiezen of je er iets leuks tussen zie zitten. Van waar ben je ergens? Ivm verzenden of afhalen...
dames en het geeft duidelijk verschil ivm suikertesten of je gegeten hebt of niet als je een urinestaal neemt, ik had het vorige keer ook, testte ook licht positief op suiker, maar had wel daarna gezegd dat ik al gegeten had. Moet nu donderdag terug urine meebrengen maar dan nuchter genomen.
Hoi meiden. Om te kijken of je echt suiker hebt moeten ze een suiker tolerantie test doen in het ziekenhuis. Bij mij was hij erg uitgebreid, maar normaal word er dan nuchter geprikt en na een vies zoet suikerdrankje word er 3x om het uur nog eens geprikt. Op deze manier krijgen ze een beter beeld of het een moment opname is of dat je daadwerkelijk suiker hebt. Het kan dus heel goed meevallen mariaatje. Ik hoop het voor je en zal voor je duimen. Liz gewoon lekker van je magnum blijven genieten zo nu en dan hoor. Je bent meestal maar 1 of 2 keer in je leven zwanger GENIET ERVAN. Hier alles goed gister weer naar de pufclub geweest. Morgen op controle in het ziekenhuis (28 wkn) als het goed is word de kleine dan weer goed bekeken met de echo op de groei. Mijn moeder gaat deze keer gezellig mee. Nou ga vandaag lekker legaal shoppen ofwel inkopen voor de winkels voor zomer 2009. Zal vanavond wel weer toto zijn. Fijne dag allemaal Groetjes Marieke
Goedemorgen! Zico,ik kom uit Roosendaal.Dat ligt 10 minuten van Essen af. Mariaatje,ik hoop vor je dat je suiker gehalte vandaag goed is.Ik krijg vrijdag de uitslag van mijn suiker test. Mariek,veel plezier met inkopen doen vandaag. Tam,veel succes vandaag bij de controle bij de vk. Liz,mooie foto's van jullie dochter! Vanavond kunnen we het eerste deel van de geboortekaartjes ophalen!(het zijn namelijk geen gewone geboortekaartjes,en het kan dus in 2x gedrukt worden)Een neef van mijn man heeft een drukkerij,ben echt heel erg benieuwd.Kan ik ook al op mijn gemak de enveloppen gaan plakken met etiketten.Dan heb ik dat allemaal al af voordat we over een paar weken verhuizen. fijne dag allemaal! groeten Simone
Goeiemorgen meiden! Vanmorgen om 8 uur al bij de dokter geweest om suiker te prikken en hij was hartstikke netjes, 4,7. Dus er is niks aan de hand. Over 2 weken moet ik nog eens bloed laten prikken voor de vk, dus ik ga er nu gewoon van uit dat er niks aan de hand is, gelukkig maar! Ik ga nu ff aan de slag in huis, moet ook gebeuren en vanmiddag even kijken naar gordijntjes voor de babykamer, vrijdag word ie eindelijk geleverd, kan niet wachten haha! Iedereen fijne dag vandaag!
Zo daar gaan we dan, ik ben vanaf vrijdagmiddag niet meer bij jullie langs geweest omdat mijn moeder hier was om te helpen inpakken, pfff mijn hele huis is zo'n beetje ingepakt nu... Symoen wij gaan dus zaterdag verhuizen, jammer genoeg op de dag dat we dus de bijeenkomst hebben, waar ik dus niet bij kan zijn. Vriendlief is nu bijna klaar in het huis en wil dus nu ineens over voordat we op vakantie gaan. We blijven nog wel even hier slapen tot dat de badkamer in het nieuwe huis klaar is, die wordt 13 aug betegeld dus even met de matrassen op de grond en 1 bank, 1 tafel 1 kastje en de tv (wordt wel makkelijk schoonmaken ) Na de vakantie kunnen we dan eindelijk ook aan de babykamer beginnen Tal74 Grappig die spreciebonen, ik dacht dat mijn mannetje gek was.... er zijn er dus meer die rare dingen hebben, ik moest wel even hard lachen toen ik dat las van die sperciebonen.. Zena wanneer krijg je de uitslag van de kweek? Bij mij dachten ze een blaasontsteking te hebben gezien een week geleden maar ik heb gezegd dat ze het eerst maar op kweek moesten zetten (de vorige drie kuren waren voor niets!) en ik had dus geen blaasontsteking, dus gelukkig ook geen antibiotica hoeven slikken, dus voortaan laat ik het eerst kweken dan weet ik het tenminste zeker. Susanna bah wat vervelend om de hele tijd aan de dia te zijn zeg. En zeker omdat je elke keer die antibiotica krijgt, zo heb je het idee dat je het een beetje instand houd of niet (diarree is vaak een bijwerking van antibiotica) Bianca24 veel plezier morgen bij de pretecho! Leuk he de kleine weer even te zien! lief649 misschien heeft mijn mannetje het ook wel van de kleuterschool, ik weet het niet, zal het eens vragen Ik herinner me ook nog wel dat die lijm altijd zo plakte...vies hé allwoman fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die elke keer wakker wordt snachts, af en toe duren de nachten wel erg lang. triessie nog gefeliciteerd ! audrey23 ha ha een hengst die op dierendag geboren zou worden... maar dan klopt het allemaal wel weer toch? zolang je het maar geen beesten naam geeft hi hi... Mironne hoe gaat het nu? wel kalm aan doen met die harde buiken hoor! Timzijnmama je hebt dus duidelijk geen pokerface anders had je wel gewonnen met pokeren Marijeee vervelend dat je je niet lekker voelt, lucht kan inderdaad je middenrif iriteren, het drukt alles een beetje omhoog, en dat gebeurd toch al door het groeien van je baarmoeder. Ik heb sinds deze week dat ik weer af en toe misselijk ben, ik hoop niet dat het terug komt! Zo volgens mij heb ik iedereen weer gehad Over de placenta die heb ik rechts voor liggen, dus links kan mijn buik aardig bewegen, maar als het kindje rechts ligt voel ik vaak wel beweging maar heel licht (of ik moet echt een trap krijgen ) Over namen, wij hadden ook een naam die we echt mooi vonden maar er is in onze vriendenkring net een kindje geboren dat ook zo heet, dus nu maar helemaal opzoek naar een nieuwe naam. Verder kan ik dus zeer waarschijnlijk er zaterdag niet bij zijn, en daar baal ik echt van, had het zo leuk gevonden om jullie allemaal te zien. Maar wij gaan dus het grootste gedeelte verhuizen op die dag. nu ga ik even stoppen anders krijgen we wel een erg groot bericht tot later! Groetjes Bambie
Hey allemaal, Liz wat leuk dat je naar de echo vraagt. Het was echt weer onwijs leuk! Ze lag er zo mooi bij en stak zelfs d'r tong naar ons uit. Ze woog 1301 gram! En heeft zelfs al haar op d'r hoofd! Wat ze allemaal al niet kunnen zien he. Maar je moet je niet druk maken over een stuit ligging hoor. Want ons meissie lag ook steeds in een stuit en gister lag ze weer goed. Dus zegt niks. Mooie foto's heb je! Verslavend he... wij hebben weer 2 nieuwe afspraken gemaakt voor een pretecho. Mariaatje gelukkig is er niks aan de hand nu idd hopen dat het zo blijft. Liefss
He meiden, Ik heb geen puf om terug te lezen. Sorry! Maar las iets over suiker in urine. En over pretecho's. Zelf heb ik al vanaf het begin suiker in mijn urine, maar dat zegt volgens de verloskundige helemaal niets. Daar moeten ze idd eerst een test in het ziekenhuis voor doen om daar echt achter te komen of je suiker hebt. Iedereen met pretecho's: Ik ben jaloers! Hier gisteren naar de vk geweest. Ben een halve kilo afgevallen. Dat is weer eens wat anders dan aankomen. Ben wel steeds erg duizelig, en bij de verloskundige ging ik bijna onderuit. Moest gelijk gaan liggen. Gelukkig duren de duizelingen nooit heel erg lang. Ik ga weer liggen. Verder alles goed hier. Veel liefs Lotte
Hallo iedereen, Ben de afgelopen dagen niet zo trouw geweest aan het forum, ga vanaf vandaag weer dagelijks meelezen en reageren. Iedereen die een goede echo's heeft gehad super. Hier gaat alles redelijk goed vruchtwater is nog niet helemaal op peil ( nog steeds maar 11 cm ipv 14 ) maar gaat de goede kant op,. Vorige wk was de antibioticakuur afgelopen en heb me de dagen erna goed ziek gevoeld ( weet niet of het door de antibiotica komt of niet ). Had me via dit forum opgegeven om model te staan voor een internationale cursus voor gebruik van 3d echoscopie voor artsen en ben voor aankomende donderdag uitgenodigd, ben benieuwd. Marijeee hoop dat je je al wat beter voelt, en minder last hebt van boeren, ik heb alleen veel last van maagzuur. Kiezeltje hoe gaat het met je hoofdpijn ? Bizar hoor dat je vriendin de naam al geraden heeft, miscchien is het de juiste naam voor het kind, hoort het zo te zijn. Bianca24 mijn placenta ligt ook aan de vorkant en voel de baby de ene dag ook veel meer dan de andere.Is bij iedereen verschillend.Geen zorgen. Timzijnmama sorry technische vragen kan ik je helaas niet mee helpen. mariaatje gelukkig is er niets aan de hand, wat een opluchting moet dat voor je zijn. Joli gelukkig is alles goed met je hypofise lotte27 sterkte met de duizeligheid, doe het rustig aan. Hoop dat het droog blijft want wil straks nogmaals langs de ikea om een aantal spulletjes te kopen.
neeh niet zozeer dat die placenta daar ligt, dat kan me niet schelen waar hij ligt, haha, maar als ie ergens anders had gelegen had ik het kindje wel beter gevoeld.....en als ik het kindje niet zo goed voel op een dag, maakt me dat onzeker, op die manier ga nu ff verder lezen.... trouwen ben aan wachten op tel. van gemeente .....hebben een wespennnest in de spauw zitten...brrrrrrrrrrrr
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-# AFSPRAKENLIJST 15 juli Tam27: controle Vk 16 juli Bianca: pretecho 17 juli Linnepinn: pretecho, Zico: 3d echo + gyn. 18 juli Symoen: controle gyn, Zena: echo, Kibi: controle gyn, Tzm: 13.30u vk, Ischa: gyn 19 juli Truus1980: 3d echo 20 juli Bianca: Bloedprikken (antis. + hb) 21 juli Butterfly1: afspraak Vk 22 juli Zena: controle, Mironne: pretecho 13.30 24 juli Rolia: vk 27 juli Bianca: vk 28 juli Ellen1984: afspraak gyn 30 juli Mironne: controle gyn, Nony: controle VK 31 juli Zico: gyn. 4 augustus Liz: controle en echo 11 augustus Butterfly: pretecho 22 augustus vke: echo 4 september Zico: gyn. 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Zoekt nog een buddy: VERLOF Timzijnmama: 27 augustus (6 weken van te voren) Mironne: 15 september (4 weken van te voren) Bambie: 11 juli Symoen: Altijd vrij Kiezeltje: 21 juli Rolia: 28 augustus Ischa: 25 augustus Bianca: Ziektewet tot verlof Gerda: Ziektewet tot verlof Nony: 1 augstus (10 weken van te voren) Tal74: ziektewet tot verlof Semmi: 18 augustus Joli: 16 augustus Susanna: altijd vrij Hansje: 30 augustus Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren) Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie) Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september) Liz: altijd vrij Butterfly, je afspraken staan erbij
Butterfly ja idd verslavend amaj denk dat je kindje goed op schema is super he ja moet altijd om de drie weken naar de gyn en die neemt ineens de echo's en als het een beetje goed ligt krijg ik zo'n 3d echo Bianca, jakkes wespen, als ik ergens als de dood voor ben dan zijn het wel wespen... (en tandartsen hahaha ) denise ik ben blij dat het alsmaar beter op peil komt... houd je maar rustig en alles zal wel goed komen Lotte, dat is ook niet zo aangenaam voor jou :s kunnen ze er niets aan doen? Simone, dank je voor het complimentje Mariaatje goed dat je suiker goed was (wat een rare zin ) ZO ik ga even terug wat liggen, voel me helemaal niet zo goed, kiespijn, misselijk altijd maar moe eigenlijk beetje vanalles, het is zo'n dag dat je beter in je bed had blijven liggen... en het huis ligt er maar wat bij... moet dringend poetsen, strijken en wassen... en opruimen mss ook maar... maar heb er echt geen fut voor... xx