Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Maria, ik had ook suiker in mn urine van de week. Ik ben zelf verpleegkundige, dus even mn bloedsuiker geprikt. Anderhalf uur na het eten 5.0 dat is echt prima.
    Met de gyn over gehad, hij zei, je, misschien had je net iets gegeten of gedronken, dan kan je zomaar ineens glucose in je urine hebben. Dus...nog even niet teveel zorgen, er hoeft niets aan de hand te zijn! Ik hoop voor je dat je net zo'n verhaal hebt als ik.

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Maria: hopelijk valt het allemaal mee meid, kan me voorstellen dat je je ff zorgen maakt,sterkte ermee!

TZM: ik heb geen ervaring met etiketten maken, heb t op mn vorige werk wel es met zo'n speciaal aparaat gedaan wat je op de computer aan kunt sluiten, maar neem aan dat je die niet speciaal aan gata schaffen?

LIZ: mooi dat alles goed is met jullie meissie! En ach, van die magnums zal wel meevallen toch? Is 7 kg echt te veel dan? Ik ben nu ook al 9 kg aangekomen, gelukkig ging het bij mij met de BV de eerste keer erg vlot met afvallen, dus geniet er nu nog maar ff van, haha!

Hier ook een goede controle bij de VK gehad vanmiddag. Ons meissie is gelukkig gedraaid en ligt nu netjes met dr hoofdje naar beneden en niet meer overdwars. Kan nog alle kanten op, maar mijn dochtertje bleef vanaf 29 weken zo liggen, dus hoop dat dit meissie dat ook gaat doen.

Fijne avond verder!
    Ik moet morgen nog werken en dan lekker vakantie, jippieee!

Liefs Semmi

3. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Hoi hoi,

Heb van alles gelezen,moest me een berg bijlezen,maar ben het ook weer allmeaal vergeten!Oeps! :oops:
    Morgen doe ik weer actief mee.

Zico,die stenen aapjes zijn ook erg leuk,steen of pluche maakt me niet uit,als die pluche net zo leuk zijn dan.Ben benieuwd naar de prijzen.
    Ik hoor wel als je de prijs van ze weet,dan kan ik kiezen.
    In ieder geval alvast bedankt.

groeten Simone

4. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    @zena: ze hebben vanochtend mijn ochtendurine nagekeken, dus dan is dat toch anders dan wanneer je gegeten of gedronken hebt of zie ik dat verkeerd?

Nou ja ik moet maar even afwachten tot morgenochtend dan weet ik hopelijk meer!

5. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Maria: Hey meis, ik ging nog ff gauw bijlezen hier en zie je berichtje! Nog no worries meis, ik had ook een verhoogd suiker 6,7, nádat ik gegeten had is dat gechekt toen... Tijdje later weer nuchter geweest en m'n suiker was maar 4,5, niks aan de hand dus! Je moet morgen terug?! Ik ga duimen dat het bij jou ook 'loos alarm' is!

Marijee: Die krampen rond je middenrif heb ik gemiddeld zo'n 1 á 2 keer per 2 weken, volgens mijn VK zijn dat m'n darmen die steeds meer omhoog gedrukt worden. Ik heb het nu al meerdere malen aan haar gevraagd, omdat het terug blijft komen, maar volgens haar is het dus niks om me druk om te maken....

Verder heb ik niet echt goed alles bijgelezen, slecht van me eigenlijk! Maar heb vanmiddag de hele middag in het ziekenhuis gezeten voor onderzoeken die te maken hebben met m'n hypofise, gelukkig is alles goed, maar ben echt verrot na zo'n dag! Daarna nog wel ff naar Prénatal geweest (tjsa...die zit naast 't ziekenhuis dus daar moest ik ff naar binnen ;) ). We hebben een starterspakket voor Aventflesjes gekocht, een magnetronsterrilisator, een (eindelijk!) mooie klamboe voor om het ledikant, een extra waskussen en nog wat prulletjes.... Ik ben weer helemaal blij!

Fijne avond nog meiden, ik ga zo m'n bedje opzoeken! Truste!

6. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik duim voor je lieverd!

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ze komt morgen met allemaal voorbeelden, ga er dan foto's van maken en plaatsen. Ook de prijzen weet ik dan waarschijnlijk.
    Dan kan je kiezen of je er iets leuks tussen zie zitten.
    Van waar ben je ergens? Ivm verzenden of afhalen...

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dames en het geeft duidelijk verschil ivm suikertesten of je gegeten hebt of niet als je een urinestaal neemt, ik had het vorige keer ook, testte ook licht positief op suiker, maar had wel daarna gezegd dat ik al gegeten had.
    Moet nu donderdag terug urine meebrengen maar dan nuchter genomen.

9. carma

carma Niet meer actief

Hoi meiden.

Om te kijken of je echt suiker hebt moeten ze een suiker tolerantie test doen in het ziekenhuis.
    Bij mij was hij erg uitgebreid, maar normaal word er dan nuchter geprikt en na een vies zoet suikerdrankje :p word er 3x om het uur nog eens geprikt.
    Op deze manier krijgen ze een beter beeld of het een moment opname is of dat je daadwerkelijk suiker hebt.
    Het kan dus heel goed meevallen mariaatje.
    Ik hoop het voor je en zal voor je duimen.

Liz gewoon lekker van je magnum blijven genieten zo nu en dan hoor.
    Je bent meestal maar 1 of 2 keer in je leven zwanger GENIET ERVAN.

Hier alles goed gister weer naar de pufclub geweest.
    Morgen op controle in het ziekenhuis (28 wkn) als het goed is word de kleine dan weer goed bekeken met de echo op de groei.
    Mijn moeder gaat deze keer gezellig mee.

Nou ga vandaag lekker legaal shoppen ofwel inkopen voor de winkels voor zomer 2009.
    Zal vanavond wel weer toto zijn.

Fijne dag allemaal
    Groetjes Marieke :D

10. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Goedemorgen!

Zico,ik kom uit Roosendaal.Dat ligt 10 minuten van Essen af.

Mariaatje,ik hoop vor je dat je suiker gehalte vandaag goed is.Ik krijg vrijdag de uitslag van mijn suiker test.

Mariek,veel plezier met inkopen doen vandaag.

Tam,veel succes vandaag bij de controle bij de vk.

Liz,mooie foto's van jullie dochter!

Vanavond kunnen we het eerste deel van de geboortekaartjes ophalen!(het zijn namelijk geen gewone geboortekaartjes,en het kan dus in 2x gedrukt worden)Een neef van mijn man heeft een drukkerij,ben echt heel erg benieuwd.Kan ik ook al op mijn gemak de enveloppen gaan plakken met etiketten.Dan heb ik dat allemaal al af voordat we over een paar weken verhuizen.

fijne dag allemaal!

groeten Simone

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    symoeen wij wonen niet ver van de grens, tegen turnhout aan, dus is niet zover he ;)

12. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Vanmorgen om 8 uur al bij de dokter geweest om suiker te prikken en hij was hartstikke netjes, 4,7. Dus er is niks aan de hand. Over 2 weken moet ik nog eens bloed laten prikken voor de vk, dus ik ga er nu gewoon van uit dat er niks aan de hand is, gelukkig maar!

Ik ga nu ff aan de slag in huis, moet ook gebeuren en vanmiddag even kijken naar gordijntjes voor de babykamer, vrijdag word ie eindelijk geleverd, kan niet wachten haha!

Iedereen fijne dag vandaag!

13. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Zo daar gaan we dan, ik ben vanaf vrijdagmiddag niet meer bij jullie langs geweest omdat mijn moeder hier was om te helpen inpakken, pfff mijn hele huis is zo'n beetje ingepakt nu...
    Symoen wij gaan dus zaterdag verhuizen, jammer genoeg op de dag dat we dus de bijeenkomst hebben, waar ik dus niet bij kan zijn. Vriendlief is nu bijna klaar in het huis en wil dus nu ineens over voordat we op vakantie gaan. We blijven nog wel even hier slapen tot dat de badkamer in het nieuwe huis klaar is, die wordt 13 aug betegeld dus even met de matrassen op de grond en 1 bank, 1 tafel 1 kastje en de tv (wordt wel makkelijk schoonmaken :) ) Na de vakantie kunnen we dan eindelijk ook aan de babykamer beginnen
    Tal74 Grappig die spreciebonen, ik dacht dat mijn mannetje gek was.... er zijn er dus meer die rare dingen hebben, ik moest wel even hard lachen toen ik dat las van die sperciebonen..
    Zena wanneer krijg je de uitslag van de kweek? Bij mij dachten ze een blaasontsteking te hebben gezien een week geleden maar ik heb gezegd dat ze het eerst maar op kweek moesten zetten (de vorige drie kuren waren voor niets!) en ik had dus geen blaasontsteking, dus gelukkig ook geen antibiotica hoeven slikken, dus voortaan laat ik het eerst kweken dan weet ik het tenminste zeker.
    Susanna bah wat vervelend om de hele tijd aan de dia te zijn zeg. En zeker omdat je elke keer die antibiotica krijgt, zo heb je het idee dat je het een beetje instand houd of niet (diarree is vaak een bijwerking van antibiotica)
    Bianca24 veel plezier morgen bij de pretecho! Leuk he de kleine weer even te zien!
    lief649 misschien heeft mijn mannetje het ook wel van de kleuterschool, ik weet het niet, zal het eens vragen ;) Ik herinner me ook nog wel dat die lijm altijd zo plakte...vies hé
    allwoman fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die elke keer wakker wordt snachts, af en toe duren de nachten wel erg lang.
    triessie nog gefeliciteerd !
    audrey23 ha ha een hengst die op dierendag geboren zou worden... maar dan klopt het allemaal wel weer toch? zolang je het maar geen beesten naam geeft hi hi...
    Mironne hoe gaat het nu? wel kalm aan doen met die harde buiken hoor!
    Timzijnmama je hebt dus duidelijk geen pokerface ;) anders had je wel gewonnen met pokeren :p
    Marijeee vervelend dat je je niet lekker voelt, lucht kan inderdaad je middenrif iriteren, het drukt alles een beetje omhoog, en dat gebeurd toch al door het groeien van je baarmoeder. Ik heb sinds deze week dat ik weer af en toe misselijk ben, ik hoop niet dat het terug komt!

Zo volgens mij heb ik iedereen weer gehad ;) Over de placenta die heb ik rechts voor liggen, dus links kan mijn buik aardig bewegen, maar als het kindje rechts ligt voel ik vaak wel beweging maar heel licht (of ik moet echt een trap krijgen ;) ) Over namen, wij hadden ook een naam die we echt mooi vonden maar er is in onze vriendenkring net een kindje geboren dat ook zo heet, dus nu maar helemaal opzoek naar een nieuwe naam.
    Verder kan ik dus zeer waarschijnlijk er zaterdag niet bij zijn, en daar baal ik echt van, had het zo leuk gevonden om jullie allemaal te zien. Maar wij gaan dus het grootste gedeelte verhuizen op die dag.
    nu ga ik even stoppen anders krijgen we wel een erg groot bericht :)
    tot later!
    Groetjes Bambie

14. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hey allemaal,

Liz wat leuk dat je naar de echo vraagt. Het was echt weer onwijs leuk! Ze lag er zo mooi bij en stak zelfs d'r tong naar ons uit. Ze woog 1301 gram! En heeft zelfs al haar op d'r hoofd! Wat ze allemaal al niet kunnen zien he. Maar je moet je niet druk maken over een stuit ligging hoor. Want ons meissie lag ook steeds in een stuit en gister lag ze weer goed. Dus zegt niks. Mooie foto's heb je! Verslavend he... wij hebben weer 2 nieuwe afspraken gemaakt voor een pretecho.

Mariaatje gelukkig is er niks aan de hand nu idd hopen dat het zo blijft.

Liefss

15. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    He meiden,

Ik heb geen puf om terug te lezen. Sorry! Maar las iets over suiker in urine. En over pretecho's.

Zelf heb ik al vanaf het begin suiker in mijn urine, maar dat zegt volgens de verloskundige helemaal niets. Daar moeten ze idd eerst een test in het ziekenhuis voor doen om daar echt achter te komen of je suiker hebt.
    Iedereen met pretecho's: Ik ben jaloers!

Hier gisteren naar de vk geweest. Ben een halve kilo afgevallen. Dat is weer eens wat anders dan aankomen. Ben wel steeds erg duizelig, en bij de verloskundige ging ik bijna onderuit. Moest gelijk gaan liggen. Gelukkig duren de duizelingen nooit heel erg lang.

Ik ga weer liggen. Verder alles goed hier.

Veel liefs Lotte

16. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo iedereen,

Ben de afgelopen dagen niet zo trouw geweest aan het forum, ga vanaf vandaag weer dagelijks meelezen en reageren.
    Iedereen die een goede echo's heeft gehad super.
    Hier gaat alles redelijk goed vruchtwater is nog niet helemaal op peil ( nog steeds maar 11 cm ipv 14 ) maar gaat de goede kant op,. Vorige wk was de antibioticakuur afgelopen en heb me de dagen erna goed ziek gevoeld ( weet niet of het door de antibiotica komt of niet ).
    Had me via dit forum opgegeven om model te staan voor een internationale cursus voor gebruik van 3d echoscopie voor artsen en ben voor aankomende donderdag uitgenodigd, ben benieuwd.

Marijeee hoop dat je je al wat beter voelt, en minder last hebt van boeren, ik heb alleen veel last van maagzuur.

Kiezeltje hoe gaat het met je hoofdpijn ? Bizar hoor dat je vriendin de naam al geraden heeft, miscchien is het de juiste naam voor het kind, hoort het zo te zijn.

Bianca24 mijn placenta ligt ook aan de vorkant en voel de baby de ene dag ook veel meer dan de andere.Is bij iedereen verschillend.Geen zorgen.

Timzijnmama sorry technische vragen kan ik je helaas niet mee helpen.

mariaatje gelukkig is er niets aan de hand, wat een opluchting moet dat voor je zijn.

Joli gelukkig is alles goed met je hypofise

lotte27 sterkte met de duizeligheid, doe het rustig aan.

Hoop dat het droog blijft want wil straks nogmaals langs de ikea om een aantal spulletjes te kopen.

17. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    neeh niet zozeer dat die placenta daar ligt, dat kan me niet schelen waar hij ligt, haha, maar als ie ergens anders had gelegen had ik het kindje wel beter gevoeld.....en als ik het kindje niet zo goed voel op een dag, maakt me dat onzeker, op die manier ;)

ga nu ff verder lezen....

trouwen ben aan wachten op tel. van gemeente :( .....hebben een wespennnest in de spauw zitten...brrrrrrrrrrrr :evil:

18. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    getver wespen...

19. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama.
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl

23 SEPTEMBER
    Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN
    28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    1 OKTOBER
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje
    Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-#
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-#
    Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-#
    Sarisha, 29 jaar, 1e kindje
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    5 OKTOBER
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    6 OKTOBER
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE
    Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    Sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    10 OKTOBER
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING
    Jimmy, 24jaar
    Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ???
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN
    Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE
    12 OKTOBER
    Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-#
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    13 OKTOBER
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-#
    Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE
    Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE
    17 OKTOBER
    Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING
    MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING
    18 OKTOBER
    Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE
    Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    23 OKTOBER
    Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    24 OKTOBER
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE
    Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE
    29 OKTOBER
    Allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE

Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-#

AFSPRAKENLIJST
    15 juli
    Tam27: controle Vk
    16 juli
    Bianca: pretecho
    17 juli
    Linnepinn: pretecho, Zico: 3d echo + gyn.
    18 juli
    Symoen: controle gyn, Zena: echo, Kibi: controle gyn, Tzm: 13.30u vk, Ischa: gyn
    19 juli
    Truus1980: 3d echo
    20 juli
    Bianca: Bloedprikken (antis. + hb)
    21 juli
    Butterfly1: afspraak Vk
    22 juli
    Zena: controle, Mironne: pretecho 13.30
    24 juli
    Rolia: vk
    27 juli
    Bianca: vk
    28 juli
    Ellen1984: afspraak gyn
    30 juli
    Mironne: controle gyn, Nony: controle VK
    31 juli
    Zico: gyn.
    4 augustus
    Liz: controle en echo
    11 augustus
    Butterfly: pretecho
    22 augustus
    vke: echo
    4 september
    8 september
    Butterfly: pretecho
    25 september

Onze gedachten gaan uit naar:
    Coni en haar dochter Nikkie*
    Klusser en haar zoontje Jort*

BUDDYLIJST:

Blub76 - Annika
    Bianca24 - Lotte27
    Mironne - Tam27
    Liz - Zico
    Rolia - Ischa
    Brennmgn - Butterfly
    Gerda1975 - Allwoman
    Susanna - Audrey23
    Lief - Timzijnmama
    Vlinder - Hansje
    Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama)
    Kiezeltje - Kus26
    Mariaatje - Joli
    Tal - Vke
    Symoen - Zena
    Joel - Denise1976
    Bambie - Triessie

Zoekt nog een buddy:

VERLOF
    Timzijnmama: 27 augustus (6 weken van te voren)
    Mironne: 15 september (4 weken van te voren)
    Bambie: 11 juli
    Symoen: Altijd vrij
    Kiezeltje: 21 juli
    Rolia: 28 augustus
    Ischa: 25 augustus
    Bianca: Ziektewet tot verlof
    Gerda: Ziektewet tot verlof
    Nony: 1 augstus (10 weken van te voren)
    Tal74: ziektewet tot verlof
    Semmi: 18 augustus
    Joli: 16 augustus
    Susanna: altijd vrij
    Hansje: 30 augustus
    Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren)
    Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie)
    Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)
    Liz: altijd vrij

Butterfly, je afspraken staan erbij

20. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Butterfly ja idd verslavend :D amaj denk dat je kindje goed op schema is :D super he :) ja moet altijd om de drie weken naar de gyn en die neemt ineens de echo's en als het een beetje goed ligt krijg ik zo'n 3d echo :)

Bianca, jakkes wespen, als ik ergens als de dood voor ben dan zijn het wel wespen... (en tandartsen hahaha :))

denise ik ben blij dat het alsmaar beter op peil komt... :) houd je maar rustig en alles zal wel goed komen :)

Lotte, dat is ook niet zo aangenaam voor jou :s kunnen ze er niets aan doen?

Simone, dank je voor het complimentje :)

Mariaatje goed dat je suiker goed was :) (wat een rare zin :D)

ZO ik ga even terug wat liggen, voel me helemaal niet zo goed, kiespijn, misselijk altijd maar moe eigenlijk beetje vanalles, het is zo'n dag dat je beter in je bed had blijven liggen... en het huis ligt er maar wat bij... moet dringend poetsen, strijken en wassen... en opruimen mss ook maar... maar heb er echt geen fut voor... xx

Deel Deze Pagina