Joel getrouwde vrouw; van harte!! Waar ging de huwelijksreis heen? Suzanna; tsjonge zeg...knap maar weer snel op zodat je lekker saampies op vakantie kan! Denise; hmmm lekker mac donalds! Fijn dat alles ok blijft gaan bij...is het wel zo dat je vruchtwater blijft aanmaken, ik bedoel...is het vooruitzicht goed? hansje; hele leuke muurschildering en mooie buik zeg! hoe is het met je oren? Marijeee; ik heb er zelf geen last van gehad, maar ik zou zeggen, bij lichte twijfel meteen bellen... niet in onzekerheid blijven hoor dat is ' zonde'. Simone; pfff verhuizen...ik moet er niet aan denken als ik jou zo lees..good luck meid! Bambie; oooo je gaat niet mee (had mn buddie graag ontmoet hoor!) zaterdag..maar aan de andere kant wel lekker als je sneller over bent in je nieuwe huis...ook jij good luck met de verhuis drukte! Allwomen; grrr mensen moeten hun mond houden als ze niets zinnigs te vertellen hebben...ik had gister ook weer zo'n overdreven opmerking...hier gaf iemand de tip om te vertellen waar je anders een kindje van 30 cm moest laten..nou die zin gebruik ik echt heeeeel veel! Hoe is het met je buikpijn en rugpijn? Linnepinn; leuk morgen je echo...ennn...ben je er al uit hihi...moeilijk he? Kiezeltje; hup...ga wat leukers lezen... TzM; wij willen ook geen pretecho hoor..je bent niet de enige daarin..we weten al wel wat het geslacht is maar willen nog niet zien hoe ons kleintje eruit ziet...idd verassing!
Vandaag ben ik een daagje van werk thuis gebleven, was de laatste dagen zooo moe ik moest even slapen, nixen en ontspannen. Helaas voel ik me nu niet fitter ofzo maar dat is ook weer niet raar he als je de hele dag niets doet! Beeb vond het wel helemaal fijn, heb bijna hele dag beweging gevoelt (uhh is dat dan juist goed of juist niet hmmm?!) Onze feestje afgelopen zaterdag was gezellig, voor het eerst dat ik het overdag s vierde en dat beviel met prima, zo hadden we de avond nog aan ons zelf en zijn wel lekker uit eten geweest met een goede vriend! Mijn zorgverzekeraar is IZZ...weten jullie wanneer die hun kraampakket versturen, ik word nu ook wel een beetje nieuwsgierig. Het gaat waarschijnlijk niet lukken het kzoijn in de baby kamer op tijd te vervangen...ik maak me er best druk om...probeer daarin wel heel rationeel te denken dat de beeb eerste dagen (misschien weken) bij ons op de kamer ligt en het kozijn dat alsnog vervangen kan worden, maar het idee dat we in de zooi komen wanneer beeb er net is, zie ik niet zo zitten. We gaan nog 1x (laatste kans) alles op alles zetten of we met spoed het kozijn geleverd kunnen krijgen en dan nog is het dan 2 weken voor de uitgerekende datum helaas. Pfff...wat zit ik op de praatstoel zeg...hihi..paar dagen niet geweest he, dan krijg je dat! Met hoeveel gaan we zaterdag nu op pad?
Hansje pracht van een muurschildering!!!! en hele mooie buikfotootjes joel gefeleciteerd meid Susanna, nou dat hadden ze idd mogen zeggen voor je de antibiotica begon te nemen he... voel je je nu al een beetje beter? Marije ik zou het eigenlijk niet weten, heb er geen ervaring mee... al eens naar de vk gebeld? Zena bedankt voor het complimentje Triessie, rust maar zoveel je kan al is het maar omdat je weet dat dat er achtereen niet meer inzit hihi dat zeggen ze tegen mij ook constanat hahahaahaha zo hier even niets te melden... buiten dat vriendlief echt aan het aftellen is naar vrijdag vor zijn wagen hij kanamper wachten vind het echt wel schattig xx
Hansje wat een mooie muurschildering zeg! Allwoman, doe maar rustig aan! Joel, van harte gefeliciteerd! Susanna, wat een schrik. Hoop maar dat je je snel beter voelt! Symoen, ik heb nog wel zin in koken, maar niet om het op te eten.... Marije, als je morgen nog bloed verliest zou ik even de vk bellen. Denise, lekker zeg de mac! Mjammie... Zena, misschien is het de BABY die je mist? Triessie, succes met de kozijnen! Ik heb geen idee met hoeveel we zaterdag gaan. Heb ook al een poos niets van Brenda gehoord denk ik? Mironne enig idee?!
Joel: gefeliciteerd meid met je huwelijk! Heerlijk nog even voor de geboorte van de kleine, scheelt weer een hoop geregel haha. Hansje, ik vind je muurschildering geweldig! hartstikke leuk! wij laten ook een muurschildering maken, wij zijn zelf niet zo creatief, dus we laten het doen, volgende week zaterdag komt ze, ben zooo benieuwd! Ben ook heel benieuwd naar het kamertje, die word vrijdag geleverd, heerlijk, ik kijk al helemaal uit naar het tutten strakjes, alles inrichten en een plekje voor zoeken, geweldig, heb er zin in! Hebben jullie dat trouwens ook, een soort vlaag van ongeduld ineens, ik kan niet wachten totdat de kleine geboren word ineens! De echo vandaag is helaas niet gegaan zoals we gehoopt hadden, de kleine lag nog meer in de knoop dan vorige week en liet zijn gezicht helemaal niet zien haha, wel jammer hoor, was ook wel even teleurgesteld, maar ja, niks aan te doen. Heb ook besloten om niet nog een afspraak te maken, de kleine wordt alleen maar groter en de ruimte word kleiner, dus het word alleen maar moeilijker, de echoscopist zei ook dat we ons geld beter ergens anders aan uit konden geven omdat dit waarschijnlijk een favoriete positie is van onze uk. Jammer jammer jammer zeg, had graag een blik willen werpen op ons kindje. Trouwens, er waren er 2, tzm en nog iemand die, ik geloof triessi? die geen pretecho willen, tsja, dat kan toch meiden, het lijkt tegenwoordig idd alsof iedereen een pretecho laat maken, maar in mijn omgeving ben ik de enige dus zo vreemd is het niet. Wat mij alleen verbaasde van mijn vriendin, was haar reactie, die vond ik gewoon niet zo aardig, maar verder maakt het helemaal niks uit als je besluit om geen pretecho te laten maken! verder even weinig te melden, ik ben moe en heb nergens zin meer in, ik ga lekker bankhangen vanavond!
Ooo jammer Mariaatje dat je kleine niet juist ligt...die reactie van vriendin is ook niet leuk, ze had wel blij voor jou kunnen zijn ondanks haar persoonlijke mening...ik geniet bijv wel van alle echo's die ik voorbij zie komen en bedenk/droom dan hoe ons beebje er ongeveer uit kan zien (baby foto's vergelijken enzo hihi)! Wat voor muurschildering laten jullie maken?
Mariaatje, inderdaad niet zo leuk hoe ze reageerde. Mironne, hoe kun je nou niks krijgen? Moet je het dan allemaal zelf kopen?
Mironne ik heb wel gelezen dat je bij de etos zo'n pakket kan kopen. wel raar dat je niets krijgt trouwens zit dat niet gewoon in het "basis" pakket? mariaatje die tweede muurschildering vind ik echt super leuk zo boven dat plankje Susan jeetje zeg dat is niet mis. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Had je niet in de gaten dat je aan het uitdrogen was? Joel gefeliciteerd met je huwelijk! Zenafrustrerend die nesteldrang, ik heb het ook, maar ik kan er weinig mee.... misschien gaat het uitpakken wel extra snel erdoor Wil echt zo graag aan de slag in het nieuwe huis en helemaal klaar zijn, ookal weet ik dat ze pas 13 aug de badkamer kunnen komen doen, maar dan is het ook echt klaar (hoop ik) triessie ik baal er echt van dat ik niet mee kan, maar zie het niet zitten om iedereen die rondloopt te zeggen, euhm jongens ik ben even een middag weg (denk dat ze me dat niet in dank afnemen) was er al wel bang voor maar hoopte al over te zijn... maar ik wil zowiezo alles te snel.. (nesteldrang denk ik) dus gewoon een data prikken als de kleine er ook zijn waar we wel allemaal kunnen...
Meiden, ik ben net "tante"geworden. Mijn neef zijn vriendin is bevallen van een gezonde zoon; Lucas. Ik ben er helemaal emotioneel van...
@ mironne: ik zit ook bij anderzorg en wij krijgen idd geen kraampakket, stom he Maar k geloof dat ze van de kraamzorg zeiden dat je bij de thuiszorgwinkel voor 23 euro een kraampakker moest kopen dan... Ik heb zelf van iemand een bijna volledig kraampakket gekregen wat zij niet heeft gebruikt omdat ze plotseling toch in t ziekenhuis moest bevallen. @ tzm: een plu maat parasol is toch handig (nouja, niet om mee te nemen, maar je blijft er wel droog onder! Ik heb zon dingetje wat al bijna uit elkaar waait als je er naar kijkt, en grootte is ook niet echt zn sterkste kant) @ hansje: leuke muurschildering, en je buik ziet er ook goed uit @ allwoman: aan mij beginnen ze nu idd ook te vragen hoe lang ik nog moet, en soms krijg je dan idd van die rare gezichten of mensen die er zonodig een opmerking over moeten maken Sterkte trouwens met je rug en buik @ joel: gefeliciteerd met je huwelijk! @ susanna: sjonge das niet niks T zit je niet zo erg mee de laatste tijd geloof ik... sterkte iig. @ zena: gefeliciteerd! Mijn mannetje zit sinds een paar dagen te zeuren dat ie de naam die we hadden toch niet zo mooi vond, en ik dacht dat het alleen was omdat mn vriendin het dus al geraden heeft (wat idd niet zo leuk is, want ze kan nogal claimerig doen wat dat soort dingen betreft en waarschijnlijk gaat ze dan rondbazuinen dat het stiekem haar idee was). Maargoed, hij had nog meer bedenkingen bij die naam, dus toch nog maar ff ons lijstje met mooie namen erbij gepakt, en we zijn nu opeens heel enthousiast over een andere naam Haha, zo denk je dat je m hebt en zo heb je weer een andere naam Vandaag nog ff bij de vk geweest, alles was goed, beebje lag ondersteboven (als ie nou zo blijft liggen )
Zico,ik heb van de gyn uit het UZA een roze doos gekregen,en me via internet opgegeven voor de andere dozen. Alleen moest je een zh aanvinken,maar ik kon nergens het UZA vinden! Had je vriendin nog aapjes gevonden? groeten Simone
Hey meiden, Nog even illegaal reageren vanaf m'n werk, foei haha. Bedankt voor jullie reacties over de muurschildering en m'n buik @allwoman: wat belachelijk zeg dat ze dat zo tegen je zeggen, iedereen is toch anders zwanger? Gelukkig heb je ook nog genoeg zelfspot (over je kont ) Lekker laten lullen hoor! @ Joel: gefeliciteerd meid! @ mironne: ik krijg ook geen kraampakket moet hem ook zelf kopen. Ik ben bij agis verzekerd. Ik moet ook een eigen bijdrage betalen wat kraamzorg betreft ik geloof 3,70 per uur. Hebben jullie dat ook? En als ik in het ziekenhuis wil bevallen zonder medische indicatie moet ik 500,- eigen bijdrage betalen. Heb nu wel spijt dat ik mij van te voren mij niet echt heb verdiept in mijn zorgverzekering......... Meiden slaap lekker. Ik ga het heir op mijn werk ook afsluiten en duik ik lekker m'n mandje in. Morgen weer om half 7 op voor de eerste bewoners. xxx
Lekker terugpikken Het was overigens in eerste instantie ook onze jongensnaam, maar wij wisten al heel vroeg dat hij zo zou gaan heten, dus wij hebben onze jongensnaam toen al veranderd. Bedankt voor de felicitaties meiden, mn nicht moet nog een paar dagen in het siekenhuis blijven, is KZ geworden. Maar morgen ga ik gauw het nieuwste familielid bewonderen.