Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Marije, heel veel sterkte meis, ook voor Dennis en vooral voor je schoonmoeder.
    knuf

2. carma

carma Niet meer actief

Marijee, gecondoleerd en veel sterkte komende tijd met dit plotseling verlies.
    Denk je wel een beetje aan jezelf en aan de kleine.
    Wist je schoonvader wat het werd?

Ja joh het is niet eerlijk, maar ik heb altijd het idee dat er iemand gaat voor een nieuw leven.
    Bij mij is mijn beste vriendin nog niet zo lang geleden overleden.
    Klinkt wel diep op de vroege morgen oke ander onderwerp.

Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad in Utrecht.
    Ik vond zelf dat ik nog te kort op dit forum zit om hieraan deel te nemen.
    Jullie kletsen al zo lang met elkaar.

Super leuke foto's, goede telefoon als je er deze plaatjes mee krijgt TZM.

Ga ff lekker voor de buis hangen, manlief slaapt uit.
    Vandaag weer een beetje ruimen en alvast de eerste babyspullen wassen.

Fijne zondag allemaal
    groetjes marieke

3. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Marije en Dennis,gecondoleerd en heel veels terkte met dit grote verlies.
    Dikke knuffel.

Liz,nou jij had idd je dagje niet,hopelijk voel je je nu wat beter.

Bambie,alles zo goed als over verhuisd?

TzM,leuke fto's van de meeting,maar wie is nu wie?

Joli,en hoe is het met de poes?Al bevallen?

Zico,ik heb geen hartkloppingen,maar ben wel uitgeput.En daar hoef ik dan zo goed als niks voor te doen,top conditie dus ;)

groeten Simone

4. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Lieve meiden,

Gisteravond nam ineens een compleet andere wending...

Hij was in principe al dood verklaard.
    Kort erna werd er hersenactiviteit gemeten! :confused:

Ze zijn de hele nacht met hem bezig geweest en
    over een half uur gaan ze m van de apparaten afkoppelen.

Hij is zo enorm aan het vechten, zijn strijd is nog niet gestreden.

Laten we hopen dat hij dit gevecht overwint, alhoewel de kans natuurlijk evengoed klein is
    aangezien de hersenactiviteit die waargenomen is minimaal is.

Wij gaan nu die kant op.. Hopen jullie met ons mee op een wonder?

5. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    ...Marije, ik ben voor je aan he duimen voor (nog) een wonder...wat een vechter!
    xxx

6. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Marije ik duim voor jullie!

7. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Jeetje MArije, wat een verhaal! Wat een vechter, sterkte ermee!

Meiden van de meeting, leuke foto's en wat goed dat het zo geslaagd was, kan me voorstellen dat 6 zwangere vvrouwen een leuke bezienswaardigheid zijn buiten haha!

Verder weet ik niet meer wat ik wou zeggen....pfff word je af en toe ook moe van,ach komt wel weer!

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik duim heel hard voor jullie Marije [-o<

9. carma

carma Niet meer actief

Hoi Marijee

Ik heb een kaarsje voor jullie aangestoken en denk aan jullie.

Liefs Marieke

10. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Marije, m'n duimen draaien voor je schoonvader! Wat een vechter zeg!

Symoen: Nog steeds niks nee, ik denk ook niet dat ze vandaag de perfecte dag vind om te gaan bevallen, ze is nog veeeeels te druk met andere dingen :rolleyes: ....

Ach...ze zal m'n geduld wel op de proef stellen en gewoon lekker tot het laatste moment wachten ;) .

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Kim, wat rot dat de terugweg dan ook nog eens niet meezat! Volgende keer ook maar met de trein denk ik?!

Liz, wat vervelend dat je man niet even had laten weten dat hij weg wilde gaan. En met de auto...wat een gedoe! Fijn dat jullie hem alsnog hebben nu. Veel toer plezier ermee.

Mariek, ik geloof ook dat er altijd iemand 'plaats moet maken' voor nieuw leven...Aangezien het bij ons nog niet het geval is, sta ik daar best weleens bij stil.
    Je had het eerder moeten zeggen dat je daarom niet kwam! Je was natuurlijk van harte welkom geweest! Wij kenden elkaar toch ook helemaal niet?!

Ik had inderdaad wel op kunnen schrijven wie wie is Joli, zal ik alsnog doen.

12. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0

Van links naar rechts:

Hansje, Allwoman, Triessie, KimHofstede, Kiezeltje en ik zei de gek. (in omgekeerde volgorde van uitgerekende datum)

Had met het op de computer zetten van de foto's trouwens nog een lekkere actie. Ik had het kaartje uit mijn telefoon gehaald om te kijken of ik hem in de ingang voor de fotokaartjes op mijn laptop kon doen. Was ie te klein....moest ik met een pincet aan de gang om hem er weer uit te krijgen... :oops: :)

13. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Meiden, wat super dat jullie het gezellig hebben gehad, aan de foto's kan je dat wel aflezen... ;) Was het allemaal nog goed geregeld ook mbt tot het vegetarische van Kim?

Marije: Ik duim voor je schoonvader dat alles goed komt! Sterkte!

Ons feestje was ook achteraf gezien wel gezellig. Was voor ons even een eindje rijden, maar ja dat mag de pret niet drukken, Milan heeft genoten met al die andere kindjes. 's Avonds heb ik mijn eigen verjaardag alvast gehouden (a.s. dinsdag ben ik jarig) dus dat hebben we ook weer gehad. Het was erg rustig want de meesten zijn (zoals altijd met mijn verjaardag) op vakantie... :(

Vanmiddag weer een feestje, ook dit keer weer een eindje rijden, pffff we blijven aan het rijden! Maar ja wel weer gezellig, soort van familie reunie!

14. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Marije, heel veel sterkte deze dagen, en laten we hopen dat je schoonvader het er goed vanaf brengt! En als hij er bovenop komt, zoveel mogelijk weer de oude wordt!

Fijn dat jullie het gister ook zo leuk hebben gehad tijdens de meeting!
    zie je ook eens gezichten bij namen he?

Verder had ik gister vrijgezellenfeestje van mijn schoonzus, was super leuk! Hebben eerst bonbons gemaakt, en dat was echt super! En ook zo lekker, mochten gewoon alles ook proeven! Misselijk dat ik was, maar gewoon door doen he.. Nu heb ik nog drie doosjes met zelfgemaakte bonbons in de koelkast staan! Daarna nog een rondvaart in een boot en heerlijk gegeten. Toen ben ik maar naar huis gegaan, de rest ging nog in stappen, maar dat kon ik niet meer opbrengen!

15. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ha! TzM wat goed dat je de foto's erop hebt kunnen zetten (met pincet ;))
    Het was idd erug gezellig, tijd vloog voorbij en we hadden genoeg te kletsen! Maar ook ik was gebroken toen ik in de trein zat...zoooo moe!

Kim; jammer dat je terugreis ook nog zo lang duurde, het zat je niet mee het reizen he?!
    Mironne; oohh leuk dat je al je eigen verjaardag hebt gevierd! Je hebt een hoop feestjes...feestbeest?!?
    Joli; baby poesjes...zoooo lief...hoop dat ze snel komen...hoeveel katten heb je nu al? hou je ze?
    Marijeee; zo he...dat is echt een andere wending...ongelooflijk zeg! Sterkte!!
    Mariek; veel plezier met wassen...volgens mij is 'die' was de enige was die ik niet erg ga vinden :)
    Liz; wat een verhaal, zat je/jullie niet mee en je dan ook nog niet fit voelen, hoe is het nu met je?

Manlief heeft gister een hele hoop gedaan, plafond erin gezet en ook nog parketvloer gelegd...zoooo blij...we hebben net wiegje in elkaar gezet, in dit wiegje heb ik zelf ook gelegen en mn moeder komt vanmiddag met originele bekleding, kijken of we die nog kunnen gebruiken!

Morgen op pad naar Rennie's....

16. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    TzM: Leuk dat je het er ff bij hebt gezet :D ! Vind het toch wel leuk om een gezicht achter de naam te zien! Haha! Zie je al helemaal zitten met je pincetje joh :) ...

Mironne: Leuk dat je feestje toch nog gezellig was! Druk weekend voor je zo joh! Maar dan heb je het ook wel gehad allemaal ;) ...

Linnepin: Gezellig zeg! Bonbons maken! En nog 3 doosjes in voorraad, lekker hoor ;) ....

triessie: Ik heb nu 3 katten, 2 (ex)katers en één poesje, helaas ga ik er geen eentje houden nee... Het zijn brits korthaarkittens die via de rasvereniging verkocht gaan worden, er is al een ontzettend lange wachtlijst joh :confused: ! Ach...ik mag straks eerst nog 13 weken van ze genieten voordat ze naar hun nieuwe personeel gaan ;) ....

Meiden, ik heb sinds gisteravond serieus last van maagzuur! Echt nog nooit eerder gehad, maar nu weet ik dus wat sommigen van jullie doormaken! Wat een raar gevoel zeg :( .... Rennies waren het toch?! Dan ga ik die morgen halen!

17. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    marije: ook ik duim hard voor jullie mee...jeetje wat ee verhaal, lijkt me moeilijk, eerst is hij eigelijk al "overleden", en later is er toch nog hersen activiteit gevonden....dus voor jullie erg moeilijk lijkt me dit...

hey meiden ik zie dat veel last hebben van zuurbranden... me 2... ik heb er een homeopatisch middel voor..zijn gewoon tabletten hoor, kun je bij de kruidvat ect wel kopen, bij zuur heet het....en ook geschikt voor zwangere vrouwen staat op het doosje aan de voorkant...

18. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    marije heel veel sterkte gewenst,ook voor je man en je schoonmoeder!
    Meiden foto's zien er gezellig uit!Leuke middag gehad dus!
    had al eerder geschreven,er is ook een drankje Antagel,verkrijgbaar bij de apotheek,werkt ook goed,zeker als Rennies nog maar kort werken!

19. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    he meiden,

Marijeee: idd wat een vechter die man,..hoe gaat het nu?

*alwoman buigt voor TZM*toch de foto's erop gekregen!(we zwijgen even over het pincet incident hihihi)leuk hoor!

Kim: wat balen dat de terugreis ook niet zo verliep,het zat je niet mee he!

Ze hadden sandwiches met allerlei,kaas ,kip en zalm..ook scones met creme fraiche en jam en allerlei kleine gebakjes...ik gellof dat we zo'n 800 liter aan 4 verschillende soorten thee geproefd hebben..zelfs de theepot kon het niet aan en dreigde uit elkaar te springen ;)

Op de terugweg toen we met zn allen naar het station liepen riep ik nog dat ik nog alle energie had,eenmaal in de trein(stoptrein 65 min en daarna nog 30 min)zakte ik helemaal in hahah.

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he marije wat en nieuws, ik hoop dat jullie op een wonder mogen rekenen.
    Hij is nog jong van hart dus laat het aub goed komen.

Dat van brandend maagzuur ken ik hier ook al de laatste 14 dagen, mag ze zantac voor innemen.

Deel Deze Pagina