Goede zondagmiddag meiden, Wat een afschruwelijk weer he. Het is z'on geruststelling om te lezen dat er meer meiden zijn die net zo veel last hebben van maagzuur als ik, ik word er helemaal dol van niets helpt drink iedere keer maar kleine beetje water. Zena het heeft geholpen want we hebben gister laminaat in het kamertje gelegd en ziet er meteen al een stuk beter uit ( had eerder al zelf geverfd ) dus nu hoeven er alleen nog assecoires te komen en rolgordijnen. Symoen gaat redelijk goed met me, gelukkig, ik moet iedere wk voor controle en tot nu toe blijft me vruchtwater nog op 11 cm steken maar dat is genoeg dus volhouden en hopen dat die kleine blijft zitten. Joli spannende tijd ! Lees ik het nou goed zijn ze al geboren of interperteer ik het verkeerd / zico heb geen last van hartkloppingen maar ben na de minste inspanning wel bekaf. Blub76 geniet van je vakantie ! Timzijnmama foto's zien er gezellig uit. Marijeee ik duim met jullie mee ! heel veel sterkte toegewenst.
We hebben dus allemaal zitten inkakken in de trein! haha! Nou ik mag het vandaag bezuren hoor. Die bekken (en rug) van mij vonden het toch iets teveel van het goede, maar ja, ik had het er wel voor over. Manlief kan Tim vandaag overal voor me optillen en verder hadden we niet veel te doen gelukkig. Heb heerlijk liggen slapen toen Tim ook sliep! En vanavond gaan we met mijn broer, schoonzus en hun 2 kids pannenkoeken eten in een nieuw geopend pan.huis mjammie!
Marije, wat een verhaal meid. En wat worden jullie vreselijk heen en weer geslingerd in je gevoelens! Lijkt me heel moeilijk. Natuurlijk hoop en bid ik dat je schoonvader hier doorheen mag komen! Zo meiden, de meeting was leuk dus! De foto's zien er helemaal goed uit (knap hoor TzM, zelfs mét uitleg kan ik dat soort dingen nog niet!) Kan iemand er namen bij zetten? Ben ik nl erg benieuwd naar, wie nou wie is. Ik heb gewerkt vandaag en zojuist een serieuze aanval van nesteldrang gehad. Mijn hemel zeg, alles móest schoon! Maar ik klaag niet, ben nu helemaal tevreen. Van de week had ik van mn moeder een flesje RVS reiniger gehad. (had er geen idee van dat dat bestond) Thank God for that! Zelfs mn prullenbak glimt weer! Hebben er meer zo'n enorme nesteldrang? Ik heb het nu al een paar dagen. Begon ermee dat ik de babykamer moest soppen en het bedje opmaken. En jet b;ijft maar doorgaan. Gisteren was ik er echt te moe voor, toen lag ik na mn werk ineens in diepe slaap op de bank. Maar verder...ik erger me ook aan ieder stofje! Zooooo...ik ga even gezond eten koken (lees: langs de mcdrive) Manlief is buiten met hout en spijkers aan de gang, dus die stoor ik maar niet. Heb net gezegd dat zijn volgende project maar een poppnhuis voor de baby moet worden, maar daar kreeg ik alleen een schaapachtig lachje op als reactie.
hey meiden, Ben hier constant even geweest om te lezen maar heb niet gereageerd, we zijn mega druk met de verbouwing ! Al onze tijd gaat er op dit moment in zitten aangezien ik toch echt over 3 weken klaar wil zijn. @ Marije: Meid heel erg veel sterkte toegewenst en wat een verhaal zeg ! Ik duim voor je dat alles goed komt met je'stief schoonvader ! @ Alle meiden van de meeting: Super dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben. @ Zena: ow, die nesteldrang, ik ken het, DRAMA ! En zeker nu het bij mij overal een klere zooi is van de verbouwing, de waterlanders hebben gevloeid omdat ik die troep zo zat was. Toch bleef ik schoonmaken terwijl er de volgende dag weer gezaagd moest worden, echt compleet kansloos ! @tzm: ben zeer benieuwd naar dat buren verhaal, ga hem zo even lezen ! Ook las ik iets over maagzuur, vreselijk, hier zijn de rennies ook mijn beste vriendje, daarnaast veel last van kramp in mijn benen. Verder weet ik het niet meer, fijne zondag verder !
Marije, meid heel veel sterkt voor jou, je man en schoonmoeder. TZM, wat leuk die foto's. Susanna, gefeliciteerd met je zusje Kreeg net in 1keer in hele grote dip, we moeten nog naar een verjaardag met bqq. Met dit pokke weer, maar ze hebben wel een tent enzo opstaan. Hoop dat de dip nog weg trekt. Hier ook zo eentje die last van maagzuur heeft inderdaad geen pretje. Morgen ga ik de doos bij Prenal halen. Natuurlijk zal er ook geshopt worden. Voor idereen nog een fijne avond en tot morgen. groetjes Audrey
Maagzuur is echt irritant,ik heb rennies en gaviscon.Morgen ga ik even naar de gyn bellen of ik omeprazol krijg.Die moest ik normaal altijd bij slikken als ik prednison slik.Die zijn ook voor de maag omdat prednison de maag ook aantast.Dus ik hoop dat ik ze mag hebben,want de rest helpt echt niet. We hebben gisterenavond en vanmiddag visite gehad,ben echt gebroken nu,dus ga rap mijn pyamaatje aantrekken en lekker in mijn bed liggen en westenwind op dvd kijken. Morgen mag ik de doos ophalen bij kruidvat,ben benieuwd wat er in zit! groeten Simone
Ik heb de foto nog eens geplaats, maar toen met namen erbij. Waar heeft je moeder dat gekocht? Ik wil dat ook wel nl. Helaas geen nesteldrang hier. Wil wel veel opruimen, maar schoonmaken nog niet...
Hallo iedereen, Wij zijn het weekend lekker bezig geweest in de babykamer, laminaat ligt er in pff was echt een rot klus maar resultaat is mooi, ledikant staat in elkaar,bedje alvast opgemaakt met dekbedje voor de show, me moeder is vanmiddag langs geweest en daar ga ik van de week mee shoppen voor babydeken, hemeltje ( weet iemand of een hemeltje verplicht is of niet )en leuke dingetjes, genoeg te doen nog. Zie dat ik ook een mailtje heb dat ik de blije doos bij Prenatal kan ophalen en de kruitvat doos, leuk. Ga zo even bankhangen en vroeg naar bed want ik ben nog erg stijf van het helpen gister met laminaat leggen. Tot morgen ! groetjes Denise
@ marije: zo wat een verhaal zeg heel veel sterkte voor jullie @ liz: hoop dat je oefenweeën weer een beetje bedaren en dat je je snel weer beter voelt @ alle meiden met maagzuur: sterkte ermee! Heb er sinds gisteravond weer meer last van opeens Zijn net mn rennies bijna op, dus morgen maar weer nieuwe halen. @ susanna: gefeliciteerd met je zusje @ tzm: goed dat t je gelukt is om de foto's online te zetten 8) Zijn leuke foto's geworden Ben vandaag al niet minder moe dan gisterenavond... zoveel hebben we toch niet gedaan gisteren? Ik bedoel maar: hoeveel energie kan theedrinken en broodjes eten en kletsen je nou kosten Nesteldrang heb ik nog geen last van (helaas , lijkt me nou wel handig). Moet al mn energie bij elkaar rapen om t allemaal een beetje bij te houden.. ik hoop echt dat het nog wel komt
Ik heb helaas ook nog geen last van nesteldrang zou wel handig zijn want dan schiet alles hier in huis tenminste een beetje op hihi... maar zijn alweer een stap in de goede richting. Voelde sinds vorige week de kleine heel erg veel schoppen en nadat geklus van gister, voel ik eigenlijk weinig ( dus heb vanmiddag even snel met de angelsound geluisterd en gelukkig hoorde ik meteen het hartje ) raakte alweer in lichte paniek, maar gelukkig nu is de kleine weer lekker bezig.
@TzM, gewoon bij het kruidvat! Denise, leuk he...als het allemaal echt vorm begint te krijgen. Hemeltjes zijn niet verplicht. Ik heb trouwens van de blije doos en de kruitvatdoos helemaal nog nisk gehoord...
We komen net thuis vanuit het ziekenhuis.. We hebben 10 slopende uren achter de rug... Continu daar geweest en aan zn bed gezeten... Hij overleeft het niet.. Het wachten is dat zijn lichaam het opgeeft en hij officieel dood verklaard kan worden. Zijn hersenen werken niet meer en hij is dus hersendood. Zijn lichaam is echter zo sterk dat het maar niet op wil houden, hij is los van alle apparatuur en ademen doet ie zelfstandig. Hij zal alleen nooit wakker kunnen worden... Om 1 uur gaven ze m niet langer meer dan een uur. Het is inmiddels bijna 11 uur en hij ademt nog steeds. Hij gaat zo langzaam achteruit dat het nog wel even kan duren. Het hele verhaal staat in mijn dagboek op de site. Ben kapot nu, duik mn bedje in...
Lieve Marijee Wat een ellende is dit. Dan kan iemand maar beter direct zijn overleden als dat je hier doorheen moet. Voor je schoonmoeder en man lijkt me dit ook een hel. Wel dood niet dood. Ik hoop dat je schoonvader snel zijn rust zal vinden. Sterkte meid lieve groetjes marieke
Marije,wat verschrikkelijk zeg voor hem en jullie.Begrijp dat je gesloopt bent,veel sterkte.Dikke knuffel. Zena,mmmmm wat gek dat je nog niks van de blije doos en de kruidvatdoos hebt gehoord,als ik jou was zou ik je via internet nog eens aanmelden. Ik had me voor de kruidvatdoos op de 9 maanden beurs aangemeld,en hoorde ook maar niks.Dus vorige week via internet opnieuw gedaan en nu kan ik hem ophalen. De blije doos ook op de 9 mnd beurs maar daar heb ik wel gewoon bericht van gehad.en die is wel erg leuk,dus gauw aanmelden.Heb je dan wel de wij jonge ouders ontvangen tijdenze de zwangerschap?Want dat is ook via prenatal? Vannacht echt weer mega slecht geslapen,grrr dus zo maar weer even terug om een dutje te doen. Iedereen die vandaag echo of controle heeft veel succes! groeten Simone
goedemorgen! Marije: wat triest meid,veel sterkte! Zena: bij mij idem dito ook nog niks van prenatal en kruidvat gehoord,maar ik ben wel wat minder ver van jou? Ik ga vandaag of morgen op zoek naar een tankini het word weer warm weer eind van de week! fijne dag allemaal
ik heb van de kruitvatdoos een email gehad dat ik hem zaterdag kan halen, gister me opnieuw aangemeld voor de prenataldoos, daar had ik niks van gehoord
Marije, sterkte met alles. Wat een onzekerheid was dat. Gelukkig weet je nu dat het voor hem snel afgelopen is....ik kan me nl. voorstellen dat dit het enige is wat je nog wilt voor hem. Leuke foto's van de meeting. Leuk om eens gezichten bij de namen te zien. Hier ook nog geen dozen gehad of uitnodigingen daarvoor. Ik heb de prenatal doos aangevraagd op de 9mnd beurs en de kruidvat geeft via de mail steeds aan dat ik al in hun bestand sta (inderdaad van 2,5 jaar geleden ) Over een uurtje komt er iemand van de kraamzorg. Ik ben benieuwd...nog nooit gehad, bij de andere twee kreeg ik gewoon een telefonische intake.
las op de site van marije dat hij vannacht om 3.30 uur is overleden. Marije, gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies....
jeetje marije, veel sterkte meid en verzorg je goed he ik heb bij beide andere zw ook telkens een dierbare moeten afgeven, heb schrik voor deze keer....Maar leven en dood hangen zo dicht samen. Soms echt oneerlijk.....