Marije, gecondoleerd! Meiden, heb toch maar even een foto geplaatst van de kinderkamer, zaterdag worden de muurschilderingen gemaakt, maar ik wou toch mijn trots even laten zien!
Marije, gecondoleerd! Mariaatje, mooi kamertje. De intake is geweest. Ze stelde gewoon de vragen die ik anders telefonisch kreeg. De reden van het gesprek was dat dit een beetje persoonlijker is dan een telefoontje.
zeeer mooi kamertje, om jaloers op te worden lig hier op onze nat feestdag nog steeds in m'n ponnetje op de zetel zeg....
Hey allemaal, Marijee heel veel sterkte ook voor je mannetje en schoonmoeder! Mariaatje lief hoor het kamertje! Ik zag dat jullie het leuk hebben gehad zaterdag! Wel jammer dat het aantal zo klein was maar misschien ook wel weer extra gezellig daardoor. Ik las iets over een hemeltje of dat verplicht was nou volgens mij niet. Maar het "hoort" erbij hahaha. Verder heb ik een beetje last van nesteldrang maar niet in de zin van schoonmaken maar in de zin van alles moet aan kant wezen en die dozen in de babykamer waar de box in zat moest ook weg. Ja je leest het goed ZAT want nu staat ie in de woonkamer in elkaar en al haha. Dus ben helemaal happy dat mijn mannetje dat gedaan heeft. Verder vond ik de prenataldoos heel erg leuk! Maar de kruidvat doos vond ik helemaal niks eigenlijk zonde van mijn tijd om hem op te halen maar goed. Ik hoop dat jullie hem wel leuk vinden Vanavond weer naar de vk en gelijk ff over het werk hebben. Ik trek het namelijk niet meer. Heb het ook aan het werk doorgegeven maar degene die erover ging was er niet dus als het goed is bellen ze me vandaag terug. En anders bel ik rond 1 uur nog een keer. Baal er wel van want dan moet ik 6 weken van te voren stoppen maarja mijn kindje gaat voor. Heb vreselijke rugpijn en steekjes in mijn buik gister (heb toen ook 5 dagdiensten achter elkaar gedraaid plus 2 uur reistijd per dag pfffff en als je dan bezig bent maar wij bijna niet) Dus nu maar kijken hoe verder.
Marije,Dennis en schoonmoeder gecondoleerd met dit grote verlies.Veel sterkte. Mariaatje,ik snap heel goed dat je trots bent het is een prachtig kamertje! Butterfly,nu ben ik wel benieuwd naar die kruidvatdoos,verwacht er niet veel van. groeten Simone O ja heb eerst de gyn gebeld,maar het is een feestdag in België dus die was er niet,dan de huisarts maar en mag straks iets op gaan halen tegen maagzuur,hè hè
Marije, dennis en schoonmoeder, heel veel sterkte in de komende tijd. 43 is inderdaad veel te jong! Ik heb inmiddels een afhaal bewijs voor de kruidvatdoos, maar nog steeds niet voor de blije doos....Geprobeerd nog een keer aan te melden, maar ze zeggen e-mail adres is al bekend. Afwachten maar. Simone, omeprazol slik ik ook altijd met hoge dosering prednison. Werkt toch het beste he? Al moet ik zeggen dat het nu prima gaat met antagel of rennies...Nog 2 dagen en dan ben ik voor het eerst in 7 jaar medicijn vrij! (nou ja, slik nog wel wat voor mn botten, maar dat is kauwtablet) Geloof dat ik alle zw.vitamines ook een paar dagen laat staan. Lijkt me zo heerlijk om niks in te hoeven nemen! Of zou dat kwaad kunnen, nee toch? Nou...ik ben de kasten aan het uitmesten, dus ga gauw weer verder. Kwam eigenlijk alleen maar langs de computer om een vuilniszak te halen. Man, man, wat een troep kan een mens hebben zeg!
Wat een rot weer zeg blijft maar regen hier bleh... mariaatje heel leuk babykamertje zo Butterfly1 vind de kruitvatdoos ook niet zo maar zaten wel paar leuke dingetjes in, ga als het droog is de prenatal doos halen ben benieuwd.
Ik heb net naar mijn zorgverzekeraar gebeld om te vragen voor een kraampakket maar die hebben ze niet. Ik kan z'on pakket toch ook kant en klaar ergens kopen of niet ?
Bij de thuiszorg winkel kan je dat bij ons kant en klaar kopen, maar ik heb het idee dat ze bij de etos ook veel dingen hebben die erin zitten. Mariaatje, hele mooie, rustige kamer. Komt de muurschildering naast de kledingkast? Wat is het voor feestdag in België? Butterfly, grappig dat je box al staat! Bij mij komt hij er 11 aug al in, omdat ik dan weer ga oppassen op de kids van mijn vriendin. Aangezien de kleinste nu bijna 5 mnd is, is het wel handig als ie er staat. Zeker aan de bel trekken hoor, als je het met werken niet meer redt! Simone, fijn dat je iets kan halen tegen maagzuur. Zena, je mag hier ook wel ff komen mesten hoor Wat lekker dat je bijna medicijnvrij bent! Het kan geen kwaad om de vitamines ook een paar dagen te laten denk ik? Denise, hier regent het ook al de hele dag pijpestelen. Ik moet straks naar de fysio, maar heb helemaal geen zin om door de regen te moeten.... Ga meteen ook maar even de kruidvatdoos halen, jullie maken me wel nieuwsgierig.
Thnx allemaal voor de leuke reacties op mijn kamertje! We wilden idd een rustig kamertje,l dat is wel gelukt! Tzm: de muurschildering komt idd naast de kast en 1 boven de commode, ben zo benieuwd hoe dat uitpakt straks! Zaterdag komt ze eindelijk! Werken, oh praat me er niet van, ik trek het ook zo slecht. Ik werk in een restaurant en ik moet mezelf zo voortslepen de hele avond, niet normaal joh. Heb steeds zere billen, moeie voeten, zere rug, het idee dat ik nog 6 weken moet trek ik ook slecht. Pfffff, voel me net een aansteller, maar vanmorgen ook toen ik uit bed kwam rollen, voelde me net een oud w*f, alles deed zeer en was stijf. Maar ja, alles voor de beeb toch?
Marije: Heel veel sterkte met dit verlies! Ook voor je schoonmoeder en je vriend! Ik heb inmiddels ook bericht van de kruidvat dat ik de doos op kan halen! Ben benieuwd, vorig jaar was het niet bijzonder! Morgen ben ik jarig en dan heb ik de pretecho, heb ik er zo'n zin in.... Heb nu ook lekker 3 weken vakantie en na de vakantie nog 5 weken werken en dan heb ik al VERLOF! De tijd gaat toch best snel...
- Marije: veel sterkte met dit verlies. Wat een rollercoaster van emoties heb je meegemaakt op zo'n korte tijd! - Tzm: België heeft vandaag zijn nationale feestdag. Bijna iedereen heeft dus een dagje vrij (zoals de gyn van Symoen). Ik heb ook mooie kamertjes zien langskomen. Als de renovaties verder gevorderd zijn, kunnen ook wij beginnen aan de inrichting. Bij de controle was alles goed. Ons kleintje is nu ongeveer 35 centimeter en zou 1,2 kg wegen en lag ook voor de eerste keer met haar hoofdje naar beneden. De gyn was zeer tevreden, dus ik ook. Hoewel mijn ribben 's avonds als boksbal gebruikt worden en ik 's nachts moeilijk kan slapen door de pijn en last heb van brandend maagzuur. Maar voor de rest klaag ik niet. Het begint nu echt wel te korten he!
Timzijnmama thuiszorg winkel daar had ik idd nog niet aan gedacht,bedankt, ik wacht nog wel even met de aankoop tot de volgende afspraak met de vk, want ga in het ziekenhuis bevallen dus weet ook niet of ik dan alles wel nodig heb. Mironne spannend morgen pretecho ! Heeft iemand al klossen onder het bed, ons bed is niet echt laag maar kan er nu al moeilijk uitkomen, komt iemand dit bekent voor ? Gelukkig zijn de voorspelling voor de komende dagen beter, kan wel weer wat zon gebruiken. Heb net de vk gebeld voor het maagzuur, zij adviseerde me om regla ph tabletten te proberen, en voor het slapen gaan een bakje vanilla vla te eten.Ben zo blij dat ik nu een vk heb waar ik alles gewoon alles aan kan vragen en heb het nogmaals gehad over wat als de bevalling ineens inzet en ze heeft me weer even gerustgesteld want ik blijf maar malen.
Mariaatje, het klinkt ook alsof je een zwaar beroep hebt. Hoeveel uur per week moet je werken? Kun je niet aangeven bij je werkgever dat het zo zwaar wordt? Misschien kun je dan wel een paar uurtjes per week minder gaan werken? Mironne, fijne dag morgen! Ik vind de tijd ook zo snel gaan. Moest vandaag een afspraak maken voor een groeiecho met 32 weken en dat is al over 3 weken! Maar 32 weken klinkt al zover...hihi Ik heb de kruidvatdoos net gehaald en inderdaad stelt het niet heel veel voor. 2 newborn luiers een doekje om te zorgen dat de kleuren niet doorlopen in de was (?) een bewaarbus voor friso flesvoeding een reisverpakking lotiondoekjes een kleine nutusan olie een aventfilm over borstvoeding proefmonstertje zwitsal buikbalsem Toch wel weer leuk om te krijgen hoor. Nationale feestdag in België, maar ter ere van wat dan? Denise, ik heb nog geen klossen onder het bed, maar nu je het zegt...ik kan manlief wel eens aansporen om weer cola kratjes mee te nemen van zijn werk! (er kunnen geen klossen onder ons bed) Aangezien hij niet zo vlot is met dingen regelen...hihi. Ik vond het héérlijk, mijn bed omhoog! Wilde het eigenlijk wel altijd zo laten.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-# AFSPRAKENLIJST 21 juli Butterfly1: afspraak Vk 22 juli Zena: controle, Mironne: pretecho 13.30 24 juli Rolia: vk 27 juli Bianca: vk 28 juli Ellen1984: afspraak gyn 30 juli Mironne: controle gyn, Nony: controle VK 31 juli Zico: gyn. 4 augustus Liz: controle en echo 6 augustus Tzm: vk 11 augustus Butterfly: pretecho 13 augustus Tzm: groeiecho (32 wkn) 22 augustus vke: echo 4 september Zico: gyn. 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Zoekt nog een buddy: VERLOF Timzijnmama: 27 augustus (6 weken van te voren) Mironne: 15 september (4 weken van te voren) Bambie: 11 juli Symoen: Altijd vrij Kiezeltje: 21 juli Rolia: 28 augustus Ischa: 25 augustus Bianca: Ziektewet tot verlof Gerda: Ziektewet tot verlof Nony: 1 augstus (10 weken van te voren) Tal74: ziektewet tot verlof Semmi: 18 augustus Joli: 16 augustus Susanna: altijd vrij Hansje: 30 augustus Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren) Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie) Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september) Liz: altijd vrij