TZM ik zei toch dat het eigenlijk niet veel voorsteld Net mijn werkgever gebeld en ohhhh wat zijn zij vermoeiend zeg. Snappen niet dat ik na 5 dagdiensten stuk ben en met alle klachten erbij het niet trek. Dus ik zei al: Neem zelf 17 kilo suiker in een tas en draag dat de hele dag maar mee! En dan gaan ze vervolgens praten over dat ik dan eerder moet beginnen met werken bla bla bla. Vanavond toch naar de vk dus met haar maar even bespreken. Wordt er zo moe van. Zijn alle werkgevers zo?
Marije: gecondoleerd! Sterkte voor jou, je vriend en schoonmoeder.... Maria: Zonder muurschildering vind ik je kamertje al helemaal geweldig! Ben benieuwd hoe 'ie er na zaterdag uitziet . Wat 'grappig' dat ik nu heel veel meiden hoor over maagzuur! Is dit ongeveer de periode in de zwangerschap dat dit vaker voor gaat komen ofzo?! Heb net heerlijk onderuit op de bank een film liggen kijken op Film 1, manlief wilde deze extra optie nu we digitale tv hebben. Van mij hoefde het niet, maar nu ik zoveel thuis ben, moet ik toch wel eerlijk bekennen dat ik een stuk of 10 á 12 films per week kijk ... Nog steeds geen kittens trouwens, dus ik wacht nog even (on)geduldig verder. Kibi: fijn dat je controle weer goed was! Mironne: alvast van harte met je verjaardag meis! En lekker genieten van je prachtcadeautje hè?! Fijne vakantie trouwens ... Butter: leuk dat je box al staat joh! Ik zit nog met smart te wachten totdat 'ie binnenkomt! Nog 5 weken als 't goed is... Ennuh...wat je werk betreft: kom voor jezelf en de beeb op hè?! Jullie zijn nu belangrijker dan je werk! Zico: het aftellen gaat idd beginnen nu! Inene vliegt de tijd! Nog maar ruim 11 weken en ons ukkie ligt veilig, gezond, levend en wel in onze armen! Heerlijk vooruitzicht! Verder ff niks geloof ik... ga nog ff wat rondneuzen op het forum en daarna maar lekker verder met luieren ...
Butterfly: Beetje jammer dat er zo gereageerd wordt zeg ... Bij mij werd er gelukkig heel anders gereageerd, ik werk nu maximaal nog maar 20u per week, alhoewel dat ook moeizaam gaat, probeer ik dit nog zo lang mogelijk vol te houden, maar gaat 't niet meer, dan stop ik er lekker mee hoor! Alles voor onze kleine! Ik hoop voor je dat ze bijdraaien, want dit is gewoon echt niet leuk! En trouwens...als je je ziek meld, kunnen ze je niks maken toch?! Sterkte meis!
De kruidvatdoos is idd niet veel,maar bij mij zat er voor de vaders een blikje red bull in,dat vond ik wel grappig! Zena,dat kan geen kwaad als je een paar dagen geen vitaminen slikt,is wel eensfijn hè als je een keer niks hoeft te slikken. Ik ben benieuwd wat ik zo op kan halen voor het maagzuur,baal wel dat ik geen omeprazol krijg want dat helpt heel goed. Butterfly,wat een achterlijke reactie van je bazin,dat ze het lekker uitzoekt.Weet je dat een baas een zwangeren niks kan maken,als het niet gaat meld je je gewoon ziek,en vanavond overleggen met de vk Kibi,goed te horen dat alles goed was met jullie babytje. groeten Simone
Jammer Butterfly dat je werkgever zo reageert. Als hij slim is dan zorgt hij voor een compromis, dat het voor jou nog te doen is en hij je nog wel wat in kan plannen. Niet alle werkgevers zijn zo hoor. Ik ben snotverkouden. Wat mag je gebruiken tegen een verstopte neus?
Bedankt voor de reacties, Nou ik overleg ook eerst even met de vk en anders meld ik me ziek. Mijn mannetje zei dat ook al. Maarja druk druk druk he en vakantietijd en er zijn er net 6 weg (collega's) en geen nieuwe aannemen dus ja eigen schuld dan he. Maar om half 7 moet ik naar de vk dus dan is het daarna nog niet te laat om me ziek te melden. Rolia volgens mij mag je gewoon neusspray gebruiken hoor en anders water met zout. Ik las ook een artikel over dat noten, (dus ook geen pindakaas en pindasaus enzo) niet goed zijn als je er te veel van neemt want dan KAN (hoeft dus niet) je kindje astma krijgen. Nou het wordt echt steeds gekker. Ik heb net nog maar eens lekker een snicker gepakt. En is alles waar TE voor staat niet slecht dus echt zo een onzin maar goed.
Hmmm...m'n broodje met pindakaas smaakte me anders best tussen de middag hoor ! Ach...het wordt idd steeds gekker joh! Nog ff en je mag niks meer ....
Zo dacht ik dus ook! En mijn broodjes pindakaas en de pindakoeken smaken nog best hoor! Heb er pakken van leeg gegeten heerlijk! hahaha. Alsof ze dit vroeger wisten en wij zijn er toch ook niet slechter op geworden! hahahaha
Ik eet ook snickers of andere producten met noten hoor. Op de duur mag je niks meer...Ik heb vrijdag nog aan de gyn gevraagd of ik mosselen mocht eten en hij zei gewoon: "waarom zou je dat niet mogen? Natuurlijk!". En hij is nochtans eerder van het voorzichtige type, want hij drukt me bijvoorbeeld altijd op het hart voorzichtig te zijn met onze katten omdat ik niet immuun ben tegen toxoplasmose... @ Tzm: vandaag vieren we de eedaflegging van de allereerste koning der Belgen in 1831. Het ontstaan van België dus (ben het moeten gaan opzoeken lol ). We hebben misschien in het huidige politieke klimaat niet veel redenen meer om te vieren, maar kom!
Dank je Butterfly. Ik heb inmiddels een neusspray gekocht. Een verademing, letterlijk Wat hebben noten en pinda's te maken met astma? En hoe willen ze dat dan aantonen dat een kind astma heeft gekregen omdat moeder te veel pinda's heeft gegeten? **** Ik heb voor de zekerheid gegoogled http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1043573.ece/Kans_op_astma_door_pinda_s?source=rss Maar dan nog zijn het vermoedens en suggesties. Kibi, grappig zo'n nationale feestdag terwijl niemand eigenlijk precies weet wat er gevierd wordt
hoi dames.. voel me niet zo zo, dus heb poosje niet gereageert.. vandaag bij huisarts geweest urine langsbrengen....was net weer thuis toen ik al opgebeld werd door de dokter...zaten veel ontstekingen en spoortjes bloed in urine...en veel suikers dus moest direct komen voor bloedsuiker prikken... dus heb een dagcurve gehad, maar opzich waren de waardes best ok nuchter: 6.0 13.00 : 6.8 16.00: 6.0 maar ze houden het in de gaten ivm die vele suikers in urine... weet iemand hier misshcien meer van..ook meegemaakt ofzo? en moest bloed prikken voor bloedgroep o negatief en bloedbeeld.. dus heb het dagje wel; weer gehad... mogen verlosk. en dan hoor ik meer! marije: heel veel sterkte meid voor jullie allemaal! butterfly: belachelijk dat je baas zo reageert zeg, idd je baas heeft nix te zeggen....als jij het niet meer trekt, trek je het niet meer...PUNT UIT! en dat heeft nix met vakantietijd ect te maken.... anders maak een afspraak bij de arboarts....sta je sterker! maagzuur word nog erger heb ik gehoord... NOG ERGER word er nu ook soms gek van zeg.... Mironne: fijne verjaardag morgen...en geniet van de pretecho....is echt heel mooi! nu ga ik ff stoppen...ben kapot en heb knallende koppijn.... tot later
Ben net wakker van me middagdutje was zo ontzettend moe. Eten staat op en moet zeggen heb eindelijk ook weer een beetje trek voor iedereen die nog moet eten, eet smakelijk Mironne gezellig en mooie dag morgen met je verjaardag ! kibi fijn te lezen dat alles op schema ligt met je kleine. Timzijnmama ik ga vriendlief proberen over te halen om bierkratjes onder het bed te zetten, zodat de uitstap wat makkelijker wordt, ben benieuwd hoe het dan wordt rolia beterschap met de verkoudheid Bianca24 je voelt je vaak niet lekker he, heel veel sterkte en hoop dat je snel beter voelt.
Butterfly, wat een onzin zeg! Ik baal er vreselijk van dat de meeste zo reageren! Bij mij wordt er ook overheen gepraat alsof ik niks gezegd hebt, waarom doen de een hoop werkgevers nou zo moeilijk? als je in de ziektewet komt krijgen ze alles vergoed, dus wat een gelul zeg. Wat heeft je vk erover gezegd? Lin: thnx meis! vWat betreft het eten en drinken, ik vind dat ook echt steeds gekker worden hoor, je mag helemaal niks meer straks, je mag het niet zeggen omdat de techniek en de ontdekkingen vooruit zijn gegaan, maar wij zijn met zijn allen ook groot geworden hoor! Was de snickers en boterhammen met pindakaas lekker? Bianca, dat was je dagje ook wel zeg! Je suikerwaarde is wel redelijk geloof ik, volgens mij, ik kan het mis hebben, moet je tussen de 4-7 zitten. Maar kan me voorstellen dat je geschrokken bent, ik heb vorige week ook mijn urine laten checken op blaasontsteking en toen moest ik ook ineens terug komen om mijn suiker te controleren! Maar goed dat het even nagekeken is, nietwaar? Zo vanavond eindelijk een avond met hubbie lief, dus wij gaan heerlijk genieten van elkaar, de gordijnen zijn al dicht en de kaarsjes branden al! Iedereen fijne avond!
Butterfly en wat zei de vk? Wat een flauwekul over die noten,we mogen tegenwoordig niks meer. Heb van de huisarts Antagel gekregen voor t maagzuur,het smaakt gelukkig beter dan die Gaviscon en het helpt tot nu toe ook nog.Dus ik hoop dat het blijft werken. Mariaatje veel plezier vanavond met je man! groeten Simone
Symoen hoop dat het middeltje dat je van de huisarts gekregen heb werkt,hoor het graag van je, ik ga morgen naar de apotheek om de regla ph tabletten te halen. mariaatjeeen gezellig en romantische avond geweest met je hubbie, hier branden ook de waxine lichtjes en zie dat vriendlief de thee klaar heeft staan, dus ik ga bankhangen en filmpje kijken. Fijne avodn iedereen liefs Denise
Nou meiden, hier staan ook net de kaarsjes aan, gordijntjes dicht, potje thee op tafel, dus ik zeg ook: fijne avond allemaal! Ga nu op de bank ploffen bij hubbielief en lekker (weer!) een filmpje kijken! Tot morgen!
Goh...allemaal een gezellige avond met de hubbies. De mijne moest weer weg. Zit ik eigenlijk een beetje van te balen. Maar goed, morgen is hij van mij! Half 11 naar de gyn, 2 uur naar de kleine Lucas (Sulja had hem nog niet gezien) en 19 uur zwangerschapsgym. Dus wordt een druk dagje morgen! Ik vond de kruidvat doos trouwens best prima. Leuker dan de etos doos. Die color catchers wilde ik kopen om te proberen, maar dat kan nu gratis. Alleen die dvd zat er helaas niet in. Nou ja, je kan niet alles hebben. Wat balen van al die vervelende werkgevers zeg! De mijne werkt juist super mee. Ik doe sinds deze maand alleen nog maar dagdiensten en ze ontzien me echt. Ik werk natuurlijk met gedetineerden, dus ook daarin kan ik niet alles doen wat k normaal doe, maar heb er echt nog niemand over horen klagen. (Behalve ikzelf, want ik vind de touwtjes uit handen geven niet zo makkelijk). Vind dat de moeilijke werkgevers is even goed na moeten denken. Want als ze het jullie zo moeilijk maken, zit je straks in de ziektewet, terwijl er misschien met wat aanpassingen best door te werken is! Balen hoor...
Hai meis, Yes eindelijk voor elkaar, kan je eindelijk met verlof.. lekker hoor. En nog wel 1 dagje voor mij... ik ga 24 sept met verlof. Spreek je snel Doei doei