Mironne, Happy B'day! Bedankt voor de zonnestraaltjes! Ze zijn aangekomen Het is hier nu schitterend weer, dat maakt een mens gelijk een stuk blijer hé!
@ Mironne Gefeliciteerd Ik ben donderdag jarig, maar ja....er komt niemand Iedereen is druk of met vakantie. Gelukkig hebben mn ouders ons meegevraagd voor een etentje, heb ik tenminste nog een beetje het gevoel dat ik jarig ben
Hallo, Ik ben net thuis van het middagje shoppen met me moeder, heb de prenataldoos opgehaald wat een leuke dingen zitten erin heb wat badcapes en spuugdoekjes gekocht en een leuk trainigspakje en heb van me moeder een leuk boxsetje gekregen. Voor mezelf heb ik alvast wat van die Big shirts ingeslagen voor de bevalling Heb voornamelijk een beetje rondgekeken, ben namelijk op zoek naar een deken en lakens voor het ledikant, ik had wel al een luchtdoorlatend 4 seizoenendekbedje maar die is voor als het al iets ouder is. Waar hebben jullie het ledikant/wiegje dekentje gekocht ? Mironne hoe was je echo, heb je leuke pics meegekregen ? Wens je nog een fijne en gezellig avond toe... Symoen is Antagel zonder recept verkrijgbaar, want die de vk mij geadviseert had hebben ze momenteel niet Kiezeltje ik heb de laatste 2 nachten ook van die bizarre bevallingsdromen Zena ik kom ook zo veel aan in eens terwijl ik toch echt niet veel snoep of veel eet. Joli Gefeliciteert met je kittens !! Hopelijk redden ze het allemaal. Timzijnmama raar genoeg kon ik idd nog redelijk slapen na het late middagdutje gisteren, heeft waarschijnlijk wel geholpen dat ik in bed een stuk gelezen heb want daar word ik altijd moe van Marijeee blijf je nog steeds zonnestralen sturen hoor, want je hebt er lang niet genoeg. Gaat het al iets beter met je ? kus26 nog 2 nachtjes slapen en dan hieper de piep....HOERA Zo vanavond komt er schoonfamilie op bezoek dus moet zo nog even snel de stofzuiger door huis heen halen. Liefs Denise
Hallo dames, de pretecho was helemaal super! Ons kleintje was goed in beeld en liet ook heel duidelijk zien dat ze 100% een meisje is.... Met Milan was het niet zo goed, die lag met zijn neus in de placenta, deze dame niet, die was erg fotogeniek, al had ze er soms even genoeg van... Heb leuke foto's in mijn album geplaatst zodat jullie ook nog even kunnen kijken naar onze mooie meid.... vanavond lekker rustig, want we hebben de visite zaterdagavond al gehad. Al was het niet veel, bijna iedereen is op vakantie, zoals ieder jaar met mijn verjaardag
Mironne,wauw wat een mooie duidelijke foto's.Jullie prinsesje is idd erg fotogeniek!En wat balen dat iedereen altijd op vakantie is met je verjaardag. Denise,volgens mij is Antagel ook zo te verkrijgen,maar weet het niet helemaal zeker. Heerlijk hè dat babyshoppen,wij hebben ons dekentje bij Baby Max in Veenendaal gekocht. Susanna,hoe is het met jou meid,lang niet gezien hier! Zometeen weer relaxen op de yoga,ben de laatste 2 keer in slaap gevallen daar. groeten Simone
Denise, ik heb mijn dekentje toendertijd bij een babyzaak gekocht hier in het dorp. Mironne, bij manlief komt er ook bijna nooit iemand op zijn verjaardag, zo sneu vind ik dat... Ik ga ff de foto's van je dochter bekijken.
mironne: wat een duidelijke foto's zeg! Blijft wonderlijk he, om je kindje zo te zien! denise: Ik heb het dekentje voor in het ledikant en kinderwagen bij de prenatal gekocht, je hebt ze daar in allerlei kleurtjes. Ze zijn zo zacht als fleece, maar is volgens mij 100 % katoen (speciaal voor wieg en ledikant). Joli, de poezenmama Gefeliciteerd! zena; leuke gyn inderdaad! Volgens mij verschilt het allemaal veel met controles bij de gyn en vk. Zo lees ik hier ook veel over groeiecho's en dat jullie weten hoe zwaar en groot de kindjes zijn. Wordt bij ons geen woord over gesproken! Hier verder alles prima, schoonzus kwam vanmiddag de familiwieg brengen... Mooi hoor, zet hem het liefst direct in onze slaapkamer maar vriend vond dat een beetje overdreven... Wachten we daar nog maar even mee!
Symoen toch antagel gehaald?Blij dat het jouw ook goed helpt!Toch een kleine bijdrage kunnen leveren hier,ondanks ik zo weinig kom hier!oeps lees nu pas dat je het van je huisarts hebt gekregen! Marije heel veels sterkte meid! bambie zat op 1/3 nx afgelopen maandag,geen idee wat dat betekent,kan je niet helpen!
hoi! Bij mij wordt er door de vk ook niet gesproken over gewicht of zo, alleen dat de groei gaat zoals het hoort. ben wel benieuwd hoe groot onze kleine is, want heb zelf het idee dat het een flinke wordt straks haha. Mironne, zeker mooie foto's van je kleintje zeg! Die van jou was ook wel eigenwijs, maar heeft gelukkig wel de moeite genomen om van positie te veranderen haha, die van ons was echt dwars. Ik zal straks wel even een paar foto's plaatsten die gelukt zijn. Linnepin, wat leuk dat je de familieweg binnen hebben! Ik zou hem ook geloijk neer willen zetten hoor,is toch leuk?! Kan je alvast een beetje wennen. Dat brengt me trouwens ook op de box, die krijg ik vrijdag binnen en zit nog te twijfelen of ik die gelijk neer zal zetten of niet. Wat doen jullie?/ Is iedereen trouwens al een beetje uit de namen? Ik hoor er weinig over eigenlijk! Vandaag bij de prenatal geweest, heb zo'n verstevigende buikband gehaald, die doe ik om tijdens het werken, hoop maar dat het wat verlichting geeft, ben benieuwd! Wij hebben trouwens een duo-deken bij een babyspeciaalzaak gehaald. Ik moet zeggen dat ik hem vrij zwaar vind, maar het zal wel goed zijn neem ik aan, daar doe ik dan een dekbedovertrekje overheen en misschien voor het nette nog een onderlakentje. Weet nog niet. Vind dat soort dingen ook moeilijk hoor, het is allemaal nog nieuw en weet niet wat nou het beste is. Zelfde als met kleertjes aanschaffen, hoeveel pakjes in maat 50 en hoeveel in maat 56 moet je nou hebben? Snap wel dat het allemaal zo bijgekocht is, maar wil toch wel het een en ander hebben, ook omdat je het klaar moet leggen voor een thuisbevalling en voor in je vluchtkoffer. Nemen jullie trouwens alleen maat 50 of 56 mee in je vluchtkoffer of van allebei de maten een setje? Ik zal eens kijken voor wat foto's in mijn album van ons eigenwijsje hihi
Hoi Allemaal, Mironne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke foto's van je echo! En vond je het verslavend? Marije, ik heb nog een heleboel pakjes zonnestraaltjes en goed humeurtjes je mag er wel een paar hebben ze waren bij ons in de winkel in de aanbieding en moest er gelijk van mijn mannetje een zooitje inslaan Joli gefeliciteerd met je kittens! Zeker een hoop werk om ze op te voeden of valt het mee? Zena ik zit ook op 17 kilo en drink ook voornamelijk water een eet zo vaak mogelijk gezond, gelukkig merk ik dat het grotendeels op mijn borsten en buik zit en als ik mijn sokken uit doe zie ik de rand erin staan dus hou ook blijkbaar wat vocht vast. Misschien heb jij dat ook? De kans dat je over de 20 kilo gaat is heeeeeeeeeeeeeel groot aangezien je kleintje nog flink gaat groeien probeer je erbij neer te leggen (voor zover je dat nog niet gedaan hebt) want voor je het weet is de zwangerschap voorbij en val je misschien wel zo weer af! Wel erg fijn dat je gyn zo reageert! Mariaatje leuk avondje gehad? En wij zijn uit de naam hoor heeft ff geduurt! Maar het is gelukt. Ook de kaartjes zijn geregeld dus helemaal goed. En bij jullie? Hebben jullie al een naam bedacht? Ik was gister redelijk boos op mijn werk nouja ik had de PZ dame aan de lijn die zo raar deed dus vandaar dat ik niet heb geschreven gister maar alles is helemaal goed nu Ik heb de planner gesproken en die vroeg aan me waarom ik hem niet had gebeld maarja hij was er toen niet meer. Maar hij verzekerde dat het helemaal goed zou komen en daar heeft hij ook voor gezorgd! Donderdag ben ik vrij dan kan ik naar de bedrijfsarts en daarna bij hem langs om de laatste dingen te regelen. Ik ga nu maximaal 3 dagen achter elkaar werken en ben er dan 2 vrij. Ik stop nu wel met 6 weken voor de bevalling en na mijn verlof neem ik vakantie dagen op (scheen ik er nog heel veel van te hebben ) zodat ik evengoed in het nieuwe jaar kan beginnen zoals ik graag wilde. Hij heeft me ook alleen voor de avonden ingeroosterd op 3 dagen na (die zijn dagdiensten) zodat ik beter kan slapen en meer rust kan nemen. Onwijs lief dus! Heb hem ook een gebakje belooft omdat hij het zo goed heeft opgelost. Dus ik ben weer helemaal blij. Mocht het nog te zwaar zijn dan moet ik het aangeven maarja heb nog maar 19 diensten voor de boeg dus zou moeten lukken denk ik vooral nu deze stress ook weg is!
Mironne, fotogeniek moppie in jouw buik! Maria, wat ontzettend grappig dat je dat gezichtje zo ziet vertrekken! Wie vroeg naar antagel? Dat is idd gewoon zo te koop bij de apotheek. Ik vind het fijner en beter dan rennies, maar ja, drankje kan je niet overal mee naar toe nemen en rennies wel. Joli, gefeliciteerd met de poezenkindjes. Wil je een fototje plaatsen? Ben helemaal benieuwd! Butter, ik denk dat het ook bij mij vooral vocht is en buik en borsten, want ik kan nl nog dezelfde broeken aan als voor mn zwangerschap (alleen niet dicht dan he) en ik kan geen enkele schoen meer aan op één paar na, doordat ik zulke dikke enkels heb. Vindt het rot voor jou, maar ben blij dat ik toch niet de enige ben! Butter, wat goed zeg, dat je planner zo meedenkt! Is zeker een gebakje waard zou ik zo zeggen... Waar zijn vlinder en susanna eigenlijk, heb ze hier allebei al even niet gezien....Hoop dat alles goed gaat met allebei.
Hahahahaha Zena ik zit er niet mee hoor! Ik geniet met volle teugen van mijn zwangerschap en heb een WII Fit dus komt helemaal goed en ga lekker met mijn meissie en de hond heerlijke stukken wandelen. Dus ik maak me er gelukkig niet druk om. Ik kan idd ook gewoon mijn oude broeken nog aan ook alleen niet dicht hahaha. Ach hoort erbij. Gewoon van genieten dus!
Mironne mooie dame hoor ! en wat een super foto's. Symoen ga morgen even bij de apotheek kijken. Linnepinn denk idd ook dat ik het dekentje of bij de prenatal of ikea koop, zijn ongeveer dezelfde dekentjes.Leuk zeg een familie wieg. Ik heb om mee te nemen naar het ziekenhuis allebei de maten 3 rompertje en 2 verschillende maten setjes. Zena ik heb vlinder gezien 17 juli in Adam tijdens de 3d echo en toen ging alles goed. Schoonfamilie is net de deur uit ben moe van het slenteren in de stad en de kleine ligt al de halve avond op me blaas dus ga zo mijn bedje op zoeken. Voor iedereen fijne avond en welterusten voor straks. groetjes Denise
ik mis liz hier ook al een tijdje. Bambie m'n bloeddruk is perfect.... Mironne wat een mooie 3d echo foto's symoen, ga morgen eens horen hoeveel de beeldjes apen kosten, dan ben ik er in de geburen.
Bambie, mijn navelhoogte is niet helemaal vergelijkbaar nu, met 2 kids, zat bij 24 wk op 1/2 nx(betekent op de helft tussen navel en borstbeen, misschien wist je dat al, ik niet, heb t 2 wk geleden maar es gevraagd!), maar ik zal morgen mn vk kaart van de vorige keer es opzoeken, kijken hoe t toen was...maar ik zou me geen zorgen maken, als het te weinig ws gegroed hadden ze dat wel gezegd toch? Verder ga ikmorgen op iedereen reageren, ga nu maar es lekker slapen, veels te laat al! xxx
dag allemaal joli, gefeliciteerd met de kittens! mironne; wat een mooie foto's zeg! Voor de rest was ik nog even de kaart van de vk aan het bekijken, en er staat "bibi" op, dat ben ik natuurlijk even gaan opzoeken en dat betekend dus dat het hoofdje al iets is ingedaald.. Dat ben ik dus ook gaan opzoeken... omdat ik zoiets had van zou het dan ook vroeger komen... nee dus, het kan net zo goed betekenen dat het tot 42 weken kan blijven zitten. Ben benieuwd of ik 14-8 te horen krijg of het dan "vast" ligt. Trouwens je voelt het wel, het geeft een druk op je schaambot, en als ik een klein beetje dubbel zit, met bijvoorbeeld je schoenen aan doen, dan wordt er meteen geproteseerd Ik heb gisteren maar liefst 11 dozen uitgepakt, maar maar 1 wasje gedraaid, ik was echt helemaal kapot.. Gisteravond zwangerschapsgym gehad en dus ook moeten puffen, daar werd ik helemaal duizelig en misselijk van, alsof ik niet genoeg zuurstof krijg dan, dus dat wordt oefenen Over verjaardagen, trouwens gefeliciteerd mironne! Ik ben jarig op 1 augustus, vroeger kwam er dan niemand, en tegenwoordig ben ik zelf op vakantie op mijn verjaardag, dus komt er dan helemaal niemand Wij gaan dus vanaf zaterdag op vakantie, ben zo benieuwd hoe het gaat zeilen en zwanger zijn, in iedergeval geen windkracht 7 voor mij want mijn reddingsvest pas ik vast niet meer..... ha ha... We gaan in iedergeval een rondje randmeren doen en voor de rest zien we het nog wel, heeft iemand nog leuke tips wat er te zien is rondom de randmeren? Ik wil namelijk niet de hele dag zeilen... Nou ik ga maar weer eens naar het nieuwe huis, moet toch even de was daar verder afmaken, en vanaf morgen wil ik gaan inpakken voor de vakantie, wat ik natuurlijk ook in twee huizen moet doen...pff je moet er wat voor over hebben verhuizen en vakantie groetjes Bambie
Hoi meiden, kom ook weer even kijken. Het gaat hier zo snel, dat ik niet alles bij kan houden helaas... Dus vandaar dat ik niet veel meer reageer Zena! Maar ik las dat een aantal van jullie een geslaagd dagje uit hadden in Utrecht! Dat zal vast een grappig gezicht zijn geweest, 6 van die dikke buiken met vrouwen eraan Joli, babypoesjes aaawww! Ben benieuwd naar de foto's! Bambie, wat lief van je beebje dat ie al is ingedaald. Maar het zegt idd niks. Voor hetzelfde geldt blijven ze dan nog zitten tot 42 weken... Maar hoop het niet voor je hoor! Ik zeg: 37 weken is een prachtig moment om eruit te komen Oh dat zwangerschapsgym he, ik zou daar ook aan meedoen en ik zou een uitnodiging ontvangen... Heb alleen nog niets gezien! En ik vraag me ook af wat voor oefeningen je dan precies moet doen, aangezien ik een kreupele miep ben... Ben ik trouwens de enige die nog steeds geen babykamertje heeft? Het behang is er af en de deur en de raamkozijnen zijn geverfd dus er moet alleen nog behang opkomen en de spullen erin. Maar het duuuuuuurt zo lang! En mijn moeder zou gaan behangen, maar die heeft vorige week haar vinger door de deur af laten hakken Hij zit er weer aan hoor, maar ze kan niet klussen nu, lastig he?! Ah nee hoor, vind het echt rot voor haar. Was erbij en ging bijna van m'n stokkie *gruwelt* Hey Denise, ja we hebben elkaar vorige week gezien! Was echt leuk daar, al was het voor jou wel een mega teleurstelling zeg... Heb je nog de foto's nagestuurd gekregen? Hier zie ik alleen handjes voor zijn gezicht zitten en een klein wangetje. Hoeveel woog jou kleintje eigenlijk? Die van mij al 1100 gram met 26 weken en 2 dagen! Ik krijg een mega beeb! Mijn kleintje is trouwens errug beweeglijk op het moment. Voel 'm aan alle kanten, dus hij is weer aan het springen. We noemen hem nu maar 'Puck de buikbutser' ipv 'Puck de buikkabouter' want een kabouter is hij allang niet meer
Mariaatje, wij zijn ook wel uit de namen. Hoewel ik de jongensnaam wel weer zou veranderen als ik een leukere tegenkom....misschien. Ik zet de box half aug neer (voor oppaskindje) Ik had de kleertjes voor Tim bovenop de vluchtkoffer gelegd. Als ik thuis bleef kon de kraamhulp het zo pakken, als ik wegging zou manlief het in de tas doen. Van allebei de maten had ik 1 of 2 setjes denk ik. Butterfly, wat lief van die planner van jullie...fijn dat het een zorg minder is nu! Bambie, wat een gedoe zeg. Nieuw huis, vakantie...je hebt het er maar druk mee! Vlinder, ik zou ook wel ff gruwelen van je moeder zeg...brrrr....
hallo allemaal hier ben ik ook weer eens een keer. vorige week ben ik weer voor de apk geweest bij de vk. alles was goed. de kleine groeit goed en dat is het aller belangrijkste. verders ben ik tot nu toe nog maar 5 kilo aangekomen dus ook dat is goed. afgelopen zaterdag hebben we een pretecho gehad 3d/4d. en dit was helemaal geweldig. we hebben de kleine weer kunnen bewonderen en onze zoon vond het ook leuk om te zien. groetjes melanie