Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Hey goeiemorgen,

Dank jullie wel voor de felicitaties :D

Verder weinig bijzonders, alleen het gevoel dat die kleine een weg naar de uitgang aan het banen is :( Heel naar gevoel...

2. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    kus26 zolang die kleine maar lekker blijft zitten! Dat is een verjaardagskadootje waar je niet op zit te wachten :)
    Je hebt wel mooi weer uitgezocht voor je verjaardag. goed gedaan!

Ik heb net maar weer even de vk gebeld (wilde niet voor niets het ziekenhuis bellen) Heb nu geen pijnlijke harde buiken meer, maar als ik opsta en loop, of me omdraai in bed, of naar de wc ga heb ik meteen een harde buik, en ik ben aan de dia.. (sorry vies)
    ook heb ik pijn onderin, steken. Ik dacht misschien van het inwendig onderzoek gisteren maar de vk wil toch dat ik naar het ziekenhuis bel.

Dat ga ik ook wel doen, maar eerst ga ik naar mijn schoonzusje, vandaag komt er iemand van het werk van mijn schoonmoeder om een nagedachtenis boek te brengen van haar, en ik wil mijn schoonzusje hier niet alleen voor op laten draaien, twee uurtjes later bellen kan ook geen kwaad denk ik..
    dus jullie horen me wel weer, ik hoop niet dat ik moet blijven (ga er niet vanuit) want het wordt zulk mooi weer daar wil ik wel even van genieten!
    groetjes
    Bambie

3. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Kiezel was lekker dat je de baby weer voelt, zeker als je zwangerschap al wat opschiet dan wil je het wel elke dag voelen om onzekerheid te voorkomen.

Mariek heb jij mt. 43 schoen! Dat is groot idd voor een vrouw. Kun je wel nog leuke schoenen vinden?

Zico ja moet natuurlijk ook altijd maar weer afwachten hoe zo'n zwangerschap verloopt. In mijn geval waren de 1e 3 maanden ziekte echt i.v.m. het zwanger zijn. Het laatste half jaar heb ik gewoon dikke pech dat al die gezondheidstoestanden eigenlijk niets met de zwangerschap te maken hebben. Het is allemaal begonnen met die teek.
    Wel rot dat je 2e zwangerschap kennelijk weer niet helemaal top verloopt.

Bambie jeetje meid doe idd maar rustig an! Zo'n verhuizing is ook nogal wat. Nou dan maar anderen laten sjouwen. En va je vakantie kan ik me indenken dat je je rot voelt naar je vent toe. Mijn man en ik zouden dus afgelopen week op vakantie en door mijn ziekenhuis gebeuren ging dat nu niet door. Hij had er zo'n zin! Heeft het hele jaar nog geen vrij gehad. Zo zie je maar dat je niet alles kunt plannen.

Kibi ja Josje is al een klein tantetje over 3 maanden!

Simone ik heb het idee dat jij veel poetst! ;)

Josje is idd echt een mooie baby. Ik denk ook dat dat komt omdat de bevalling zo'n eitje was. Als je een zware bevalling hebt dan zien de kindjes er vaak toch 'gestresster' uit. Je ziet dat ze een reis hebben moeten maken.

Tzm wat is een bambu? Ik hoop dat jij en Tim je snel beter voelt.

Inmiddels hebben we de meubels besteld en over 3 weken komen ze. Ik wil in augustus gewoon de hele rambam klaar hebben. Mijn man wil nog wel es uitstellen.

Kus gefeliciteerd met je verjaardag!

4. Jeetje bambie wat een gedoe allemaal meid. Maar wel naar je lijf blijven luisteren he? Ik hoop dat het verder vandaag allemaal meevalt.

Even een egoberichtje van mij:

Ik schreef gisteren dat de vk was langs geweest om naar het hartje te luisteren en toen zei ik tegen haar dat ik nog een slaapdienst had. Ze was hier niet heel erg blij mee dat ik deze nog draaide. Gisteren had ik het met een collega erover en mijn coördinator ving dit op en ging hier heel serieus op in. De enige reden voor mij dat ik die diensten nog draai is om aan mijn uren te komen dit ook tegen hem gezegd. Hij vondt dat ik contact op moest nemen met de arboarts en met hem moest overleggen. Dit vanmorgen gedaan en de arts gaf toch als advies om geen slaapdiensten meer te draaien. Dit houd in dat ik nu voor een gedeelte ziek wordt gemeld en dat ik de rest van de uren dagdiensten en avonddiensten draai. Moet je zeggen dat ik hier wel blij mee ben. Ik ben eigelijk altijd iemand die tot het uiterste gaat maarja moet nu ook aan die kleine denken......
    M'n hele rooster is nu omgegooid, maarja het is voor een goed doel. En ik kan nu gewoon lekker in mijn eigen bedje blijven slapen.

Zo ga nu heerlijk van mijn verdere dag genieten, m'n mannetje komt zo thuis.... :)

XXXXX

5. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hoi meiden!

Bedankt allemaal voor jullie lieve, leuke reacties op Laika en haar kittens! Ze is idd een raskat, een brits korthaar in de kleur Blue Shaded Silver, een kleur die niet zo heel veel voorkomt, dus dat vind ik wel leuk ;) ... Ook in dit nestje zitten ws. geen blue shadeds, alleen maar black shaded wat ik ff zo gauw kan zien nu al. Ik ben helemaal gek van de brits korthaar (of karthuizer, zoals ze ook weleens genoemd worden in België en Duitsland), heb ook een blauwe brit, zo'n dikke, bolle grijze met oranje ogen....Het is echt een hobby van me, dit nestje is ook helemaal netjes volgens de regels gefokt, met alle testen die erbij horen en al! De papa van de kittens woont zelfs helemaal in Luxemburg! M"n meisje is daar 4 dagen op lovedate geweest afgelopen mei, ik was blij dat ze weer terug was hoor ;) .... Maar goed, kan hier nog uuuuren over door tikken, maar ga jullie daar niet mee vervelen hoor, voorlopig mag ik iig nog 13 weken genieten van die ukkies hier in huis :D ! (Als jullie willen, de website van onze cattery staat onder de WWW-knop ;) )

Susanna: Fijn dat het forum je goed doet meis! Helaas, ben bang dat ik geen kitten op kan sturen, zoals het er nu naar uitziet, was ik de kittens al 'kwijt' nog voordat ze geboren waren :confused: ! Volgende keer zet ik je bovenaan de wachtlijst hoor :D ! Oh ja! En Josje, wat een plaaaaaaaaatje zeg!

Symoen: Dus je hebt zo gelachen gisteren?! Ook een speciale vorm van yoga toch :D !

Bambie: Wat een schrik voor je meis! Hopelijk ga je dit niet nog eens meemaken tot je daadwerkelijk echt mag bevallen! Doe maar lekker rustig aan! Wel jammer van de vakantie, maar die komen er nog genoeg! Sterkte hè?!....

Denise: Hopelijk slaap je vannacht wat beter meis, geniet van je dagje hangen en niksen ;)

TzM: Blèèèhhhh! Dan lig je vroeg en dan nog niet slapen :( ... Irritant is dat dan hè?! Nou ja, toch fijn dat het ondanks de moeheid, wel redelijker gaat dan gisteren!

Hansje: Ik herken dat heel erg hoor! Altijd tot het uiterste willen gaan, maar ja... Wat niet gaat, dat gaat niet, toch?! Alles voor de kleine! Lekker dat je geen nachtdiensten meer hebt nu, zal allicht een stuk schelen...

Zo, ik ga weer met m'n neus boven de box hangen, lekker ff kittens snuiven ;) ...

6. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Joli haha 'lovedate'! Hele leuke site, niet zo'n drukke. Ik weet nog dat ik mijn abessijnen wilde en sommige hadden van die chaotische sites. Ik benijd je met dat jonge spul in huis. Vorig jaar haalden wij een cypers katerje in huis uit het asiel maar die is inmiddels ook al weer volwassen.

7. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Susan: Een kennis van mij (ik ken haar via kattenshows) gaat binnenkort haar eerste nestje abesijnen fokken! Mooie katten hoor! Totaal anders dan britjes, maar ik zie wel waarom mensen zijn gecharmeerd van dit ras ;) ... Ik heb zelf ook een cyperse HTK kat rondlopen hier, via de dierenbescherming als kitten bij ons komen wonen 4 jaar terug. Ook zo'n lieve goedsul joh!

@ All: Ik vind het zo rustig op het forum, of ligt dit echt aan mij :( ...

8. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Joli, zo kunnen we het bijhouden...hihi.
    Ligt vast aan het weer!

Bambie, ik hoop dat het allemaal meevalt in het ziekenhuis.

Susanna, bumba is een soort stripfiguur (meer een mens in een pop) waar Tim helemaal gek van is.

Hansje, wat lekker dat je slaapdiensten eraf zijn!

9. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Susanna,ja petst best veel,maar heb een engelse bulldog rondlopen die dol is op verharen en die in de bank mag hier,dus dat betekent elke dag even stofzuigen en dweilen. ;)

Kus,proficiat met je verjaardag!Je hebt in ieder geval lekker weer!

Hansje,wat fijn dat je baas zo begripvol is,en heerlijk dat je geen slaapdiensten meer hoeft te draaien.Hou je taai he meid.

Bambi,hoe is het jou vergaan vandaag,wat zei het zh

Huh nou ja al mijn tekens op mijn toetsenbord zijn verplaatst,ik ga maar eens even uitzoeken hoe ik dat weer goed krijg!
    Tot straks

groeten Simone

10. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik denk trouwens dat ze vanmiddag het kraampakket hadden willen brengen. Had een briefje van de tnt in de bus. Morgen komen ze weer. Ik ben zo benieuwd.

11. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    ha ha heb het gevonden de toetsenbord instellingen waren gewijzigd!

Susanna,ik bedoelde poets best veel ipv pets ha ha :D

groeten Simone

12. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Goedeavodn allemaal,

Wat een warmte vandaag ( hihi is ook nooit goed he )
    Heb net enkel vanmiddag in een natte theedoek gewikkeld heeft gelukkig wel wat geholpen en ben bijna van de pijn in mij rug/heupen af.
    Vriend staat nu omelet te koken voor bij de nasi dus ga zo lekker eten.

kus26 nog gefeliciteert !

Bambie hoe gaat het nu ? Hoe is het afgelopen.... veel sterkte meid !

Meiden fijne avond !

gr Denise

13. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    denise hoe kom je van die pijn in je rug/heupen af? Vertel!

14. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb in de tuin gezeten met twee tuinkussens in de stoel en kussentje in mijn rug en met mijn benen omhoog en de hele dag niets anders gedaan dan zitten kletsen met vriendin en me laten bedienen en boekje lezen... :oops: :oops:

15. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Joli ja abessijnen zijn echt van die dunne beestjes. Laat je je katten buiten? Die van mij bleven altijd binnen.

Tzm haha! Ik dacht aan een muziekje het klinkt zo exotisch. Maar ja..als je ook nog geen kinderen hebt dan ben je totaal niet thuis in de cartoons.

Simone ;) ik begreep het wel natuurlijk. Maar met een hond blijf je idd aan de gang.

Denise lekker nasi! Dat kennen ze hier niet.

Vraagje: Ik heb van die gelige korreltjes op mijn tepels als ik wakker wordt. Zou dat melk kunnen zijn dat is opgedroogd? Ik ben me nl. niet bewust dat ik melk lek.

16. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Aha...nou misschien moet ik het eens voorstellen aan Tim :p

Susanna, lijkt me dat het wel melk kan zijn, maar zie je ook geen vlekjes op je matras?

Heb net een 3d-ooievaar gereserveerd. Met Tim hadden we die ook hangen en daar kregen we erg veel leuke reacties op. Hij is zelfs blijven hangen met windkracht 300...! (bij wijze van)
    Doen jullie ook nog zoiets?

17. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Maar helemaal zalig makend is het ook niet want stond net af te spoelen en verrek weer van de pijn in mijn rug/heupen, vraag me of dat misschien bekkenpijn is of zit dat elders ?

18. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Bij mij zit het in mijn bil (onderkant ruggengraat en dan iets naar links) en in mijn schaambot. Heupen doen niet zeer geloof ik.

19. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Vanavond weer babyboom hè?
    Las net dat 'het ajaxstel' een dochter hebben:

Diana en ik zijn zo vreselijk blij dat we jullie na zo ontzettend veel jaren nu eindelijk kunnen vertellen dat wij de gelukkige ouders zijn van een pracht van een dochter. Zij is vrijdag 18 juli om 18.14 uur geboren en weegt 3820 gram. En haar naam is Sara Irene.

20. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Wat leuk voor dat ajax stel,maar wat zielig voor dat kind dat ze een ajax kamer heeft,vind het niet echt een kinderkamer.

Deel Deze Pagina