Goedemorgen allemaal, Wat is er een hoop bijgeschreven (tja ben ook ff niet meer geweest) en ben bijna alles alweer kwijt. Ik zag wel hele mooie kittens voorbij komen! En Zena je hoeft je nergens voor te schamen hoor het wordt gewoon zwaarder! Ik ben gister ook bij de bedrijfsarts geweest en wordt nu ook voor 20% ziek gemeld. Ik mag van hem maar 2 dagen werken en moet er dan min. 2 vrij zijn. Ik stop 6 weken van te voren dus dat houdt in dat ik nog 14 diensten moet draaien! En er valt een hele last van je af hoor! Dus gewoon een goed gesprek voeren en ze zullen er vast en zeker begrip voor hebben. Snap ook heel goed dat je mannetje boos werd. Er zal maar 1 gek tussen zitten he. Dus denk goed om jezelf en luister vooral naar jezelf! Gister een voorlichtingsavond gehad in het ziekenhuis waar ik wil bevallen. Was wel interresant en leuk maar als je niet zou gaan zou je eigenlijk weinig missen. Maar beter alles een keer te veel gezien hebben dan te weinig. Zit alweer in de 30 weken dus de 3 staat er nu voor wat gaat dat hard zeg! Over een ooievaar heb ik iets gelezen...... wij krijgen zo een ooievaar door het raam heen! Wordt opgehangen door de buurman. Die zei toen tegen ons toen we op kraamvisite waren bij hun van: als jullie bevallen hang ik hem bij jullie op! Nou deal hahaha. En ik heb een grote sticker bij Xenos gekocht waarop staat "een meisje" en een ooievaar enzo. Die plak ik op het raam boven. Heeft iedereen zijn kraampakket inmiddels binnen? Ik ga babyboom ff kijken op de herhaling en me dan alweer klaar maken voor mijn werk. Maar eerst nog ff een roerei maken. Liefss
Wat betreft het slapen: helemaal herkenbaar, terwijl ik normaalgesproken eigenlijk meteen in slaap val als ik in bed lig. Blaasontsteking denk ik niet, heb k wel gehad maar dat voelde heeeel anders en de pijn was alleen toen en is nu gewoon weer weg
ok, was maar een suggestie .... ja dat slapen gaat de laatste tijd echt hier verrot...bah ... kan ook moeilijk omdraaien in bed...alles doet dan pijn.. heb laatste tijd ook pijnlijke liezen...verlos k zei dat dat de banden zijn..en mijn knieen beginnen ook pijnlijkte worden... hahaha...wat een gedoetjes hahaha
Zena, sta je nog tussen de gedetineerden? Ik ben ook bewaakster en ben direct uit dienst gezet bij gedetineerden , moet bureaujob doen. Het was in belang van kind dat we weggezet worden, jeetje zeg, kan geloven dat je man zo reageerde. Ken de situaties....
@ Zico, ik werk bij de medische dienst, is toch wel iets anders dan voor bewaking denk ik. In principe kom ik niet meer op de afdeling als de deuren open zijn, maar gisteren moest wel Die man had echt dood kunnen zijn. Ik zie nog wel gedetineerden één op één voor intake of spreekuur. Maar vanaf morgen dus ook niet meer. Er zijn in nl geen regels over werken in detentie en zwangerschap. (raar eigenlijk).
Zena: Wat fijn dat ze op je werk zo meegaand zijn met je! Is die ruzie met je hubbie toch nog ergens goed voor geweest! Susanna: Mijn katten komen ook niet buiten hoor, veels te bang dat ze doodgereden, vergiftigd of gestolen worden ! Verder heb ik alles gelezen, maar ff geen fut om te reageren, ik slaap zo enorm slecht de laatste nachten joh! Ga zo maar weer lekker luieren ...
Hoi hoi, ben ik ook weer, Zena, ik weet precies hoe je je voelt meid. Ik moet ook even mijn beklag doen, sorry alvast, gezellig is anders, maar moet het ff kwijt. Woensdag natuurllijk gewerkt en had een hele rustige avond, nou, dat heb ik gister geweten, want het was superdruk. Ben om 4 uur begonnen met werken en vanaf half 5 kwamen de mensen aanhuppelen en kon ik gaan lopen. Pas om 6 uur kwam er versterking bij en het hele terras zat stampend vol, lees, stuk of 25 tafels. In het begin ging het nog wel redelijk, mensen waren begripvol, vroegen of ik het allemaal wel volhield met mijn dikke buik en de warmte, vind ik altijd wel fijn als mensen zo reageren, dan hebben ze wat meer begrip voor je, maar goed, op een gegeven moment kon ik niet meer, kreeg pijn in mijn billen die doorstraalde naar mijn bovenbenen. De band hielp wel een beetje, want ik had geen last van harde buiken en dat heb ik normaal gesproken wel als ik werk, nu dus alleen die ondraaglijke pijn in mijn billen. Op een gegeven moment ga je ook een beetje waggelen om het zoveel mogelijk te ontlasten, dat gaat natuurlijk niet zolang je nog loopt. Maar goed, op een gegeven moment, het was ondertussen 9 uur of zo, half 10 en ik had non-stop gelopen en was al aan het schelden natuurlijk dat we met te weinig liepen enzo of op mensen schelden omdat ze niet aardig of begripvol waren, want die heb je er ook tussen zittten (dat schelden deed ik in de keuken he, begrijp me niet verkeerd hihihih ), maar goed, rond 9 uur half 10 vroeg iemand red je het nog een beetje. Dus ik zei dat ik op instorten stond en ja hoor, toen ben ik in huilen uitgebarsten, ik kón gewoon niet meer, had zo'n pijn in mijn billen, mijn benen, ik was zoooo moe, kon niet meer lopen, bah voelde me ellendig. Toen kon ik even gaan zitten van mijn baas, maar ja, dan zit ik niet lekker als de rest nog zo aan het lopen is, dus na 5 minuten stond maria er weer. Nou ja, verder geen woord er meer over en toen we eenmaal klaar waren om half 12 geloof ik, is er verder helemaal niks aan me gevraagd, hoe voel je je, red je het wel, dit kan zo niet, helemaal niks nada noppes. Begrip 0,0. En het ergste is, mijn werkgevers zijn mijn schoonouders... . Maar ook ik slik alles in en zeg niks en loop maar door, want dan denk ik, ben nog geneens 30 weken, ik werk maar 3 hooguit 4 avonden, dat kan toch niet, niet zo aanstellen en dóórgaan, maar zoals gister, dat trek ik echt niet. Het word in ieder geval tijd voor een goed gesprek, maar dat vind ik zo moeilijk, vooral omdat er geen begrip is van die kant. Zwangerschap is een gezonde ziekte hoor ik dan. Dan ben ik al uitgepraat, zwak he... Nou dit was mijn beklag, ben ergens wel blij te lezen dat ik niet de enige ben die zich zo voelt, en het gekke is, het is alleen met werken, als ik niet aan het werk ben voel ik me prima en heb ik niks te klagen, maar die horeca, soms wou ik dat ik toch voor die kantoorbaan had gekozen hahahaha. Iedereen sterkte met de warmte vandaag en de komende dagen, ik ben alles lekker aan het doortochten en moet zeggen dat het thuis prima uit te houden is!
Jeetje Maria. ik kan me voorstellen dat je je zo rot voelt.. Vervelend. Doe het rustig aan en luister naar je lichaam
Weet ik Was ook geen rare suggestie hoor De warmte helpt ook niet echt mee om in slaap te vallen he? Sterkte met al je gedoetjes, haha Ik denk dat we allemaal wel blij zijn als onze kindjes geboren zijn, dan zijn we t vast wel zat @ maria: wel uitkijken met jezelf hoor! Je schoonouders mogen wel wat meer begrip tonen, zeker als ze zeggen dat zwangerschap een gezonde ziekte is. Bij een ziekte horen kwaaltjes denk ik dan Maar ik snap je wel hoor, als ik nog werkte zou k waarschijnlijk ook gewoon doorlopen en denken: ik ben nog geen 30 weken, t moet maar gaan - maar das niet echt goed voor jezelf. Sterkte ermee iig
Meiden wat werk betreft denk echt aan jezelf en de baby. Mariek veel succes vandaag op controle maar is vast allemaal goed. Susanna wij blijven inderdaad thuis in de vakantie. We hebben ook 2 honden en is toch moeilijk om deze mee te nemen en een kennel vertrouwen wij niet zo. Ik ben benieuwd wanneer de kraamzorg contact opneemt voor een intake gesprek.
Joli, mooie poesjes ben helemaal verliefd geworden bambie, doe je wel rustig aan meid je moet het nog even ophouden he. jammer voor je dat je niet mag gaan zeilen nony ik hoop dat je het leuk gehad hebt in spanje... ondanks harde buiken enzo Tzm: ocharme timmetje ziek zijn is niet leuk... en wat betreft de ooievaar, nog niet over nagedacht eigenlik Hansje, goed dat je zo'n begrijpende mensen op het werk hebt. nu kan je ten minste toch al wat geruster rusten he Zena, rot dat je ruzie had met je man... maar het is wel lief van hem dat hij zo bezorgd is om jou en zijn beejbje he Mariaatje doe rustig aan hoor als ik het zo lees moet je al superwoman zijn om al die dingen te kunnen volhouden verder had ik van Zico een lief berichtje gekregen bedankt voor de bezorgdheid echt waar srry dat je zo lang op antwoord moest wacht maar heb geen belwaarde Dan heb ik niet echt iets te melden buiten dat ik het iets rustiger aan ga doen... heb grote kuis gehouden hier thuis... samen met hubby maar heb enorm veel last van mijn rug het is gewoon niet meer te houden ik slaap er zelfs amper door... dus hier op mijn stoeltje zo lang voor de pc blijven zitten is ook niet echt evident verderheb ik niets meer te melden alleen dat ik iets minder dan anders zal reageren xxxxxxx
Wij hebben een 3d ooievaar gekocht spanwijdte 1.50 en hartstikke goedkoop, 14,95, alleen komen de verzendkosten erbij, maar ben je nog voor 21 euro klaar.
Maria: meissie, we hebben 't er morgen nog wel over, maar je weet wat ik gezegd heb hè?! Knuffie voor jou!
Thnx lieverd! De rest uiteraard ook, moet idd voor mezelf opkomen en lekker een stap terug doen! Wij hebben een hele grote winnie the pooh als geboortebord, denk dat ie 175 hoog is! Een neef van mij heeft die gemaakt toen zijn zoon geboren werd en wij mogen hem nu lenen, hij is echt supergeweldig en uniek! Ben er heeeel blij mee!
Simone die strakke buik herken ik wel. Soms is het net of je vel knapt, vooral na het eten heb ik het erg. Ischa lekker thuis, is niks mis mee. Zena heerlijk voor je dat het is opgelost. Ik hoop dat je ook echt verschil gaat merken. Maria nou ja! Je schoonouders nog wel! Ik vind het schandalig. Kan je man/vriend niet ff voor je in de bres springen? Dit is toch echt niet gezond, ook als je het maar 3 a 4 avonden doet. Je lichaam geeft aan dat het niet kan. Zwangerschap een gezonde ziekte...echt van die uitspraken voor mensen die het altijd over vroeger hebben. Ik heb er ook een paar in mijn familie rondlopen die zo denken. De ene vrouw is de andere niet. Hier moet je echt wat aan doen hoor! Succes en sterkte! Liz welkom terug! Mijn God wat is het in NL toch goed geregeld! Hier niks geen klossen te krijgen, bedden worden niet verhoogd, geen speciaal kraambed te huur, je zoekt het gewoon zelf maar uit. Deze week werd bekend dat 64% van de vrouwen gewongen werkt tot aan de bevalling. Je kunt hier nl. niet de ziektewet in. Ik blijf me hier aan ergeren. Maar ja, in NL zijn de belastingen skyhigh en hier veel lager en dat vinden veel amerikanen belangrijker. Ik zal er denk ik nooit aan wennen. Vanavond weer yoga!
ben geradbraakt...... Die hitte kan er niet tegen...... Gisteren 5 min in de zon en was al enorm verbrand, vandaag in de schaduw en binnen gezeten. Met de kids naar speeltuin geweest met zeer veel bomen.... Gisteren doodmoe om 19.00u in de zetel in slaapgevallen en een uurtje later terug kiplekker wakker.... Ook heb ik gisteren even in ons zwembad gezeten met de kids, heerlijk. Door de hitte zwellen m'n vingers wel op bah, raar gevoel. Zena, Wij hebben duidelijke regels ivm werken met gedetineerden, vanaf we melding maken dat we zwanger zijn krijgen we een bureaujob in de gevangenis aangeboden....
Hey meiden, Ik kwam vanmorgen tot een schokkende ontdekking! Ik heb gewoon een grijze haar....Nog geen 3 maanden 30 en het aftakelen gaat beginnen Vanmiddag weer heerlijk liggen slapen. Eerst werd ik dan heel brak wakker, maar ik heb het vorige week ook een keertje gedaan en moet zeggen...het bevalt goed Ben wel blij dat Tim ook 's middags nog slaapt. Dat is dan weer een voordeel van kids dicht op elkaar. Het duurt vaak wel lang voordat ik in slaap val en moet minstens 1 of 2 keer plassen, maar verder mag ik eigenlijk nog niet klagen! Het probleem is alleen dat ik vanmorgen was begonnen met bijlezen en dat ik nu dingen heb opgeschreven waarvan ik niet meer weet wat ik er dan over wilde zeggen. Ga een poging wagen Denise, bij jou staat indalen....Ik wilde vast vragen of dat is waar je last van hebt... Zena, wat fijn dat 'de kogel door de kerk' is. Als ik het zo hoor is het ook geen doen om je werk nog te kunnen doen! Symoen, ik zet je afspraken zo op de lijst. Die strakke buik herken ik niet zo. Bambie, wat fijn dat je toch naar huis mocht. Ik hoop voor je dat het rustig blijft. Kiezeltje, ik herken het wel van Tim wat je zegt. Toen was het echt het indalen. Triessie, ik zou ook niet weten wat je moet vragen. Dat komt wel als ze er is denk ik. Butterfly, ik ben blij dat je het zegt over het ziekenhuis. Ik twijvelde of ik moest gaan. De eerste keer ben ik natuurlijk thuis bevallen. Maar ik ben wel op de kraamafdeling geweest (meerdere keren) en heb de verloskamers ook al van binnen gezien. Nu jij het zo zegt, bespaar ik mezelf een avondje 30 weken klinkt inderdaad zover hè? Ik dacht daar ook al aan en dat is voor mij nog maar een week! Ik heb ook bij de Xenos die dingen voor op het raam gehaald. Erg leuk, maar ik heb ze wel allebei Gisteren kwam mijn kraampakket. Hetzelfde als bij Tim. Een vreemde knuffel (heb er wel 2, dus als de kleine hem leuk vind, prima) en een tas die ik niet zal gebruiken, maar het verschoonmatje is dan wel weer handig. En de badproducten had ik vorige keer ook al zelf gekocht. Nu wist ik dat ze kwamen, dus scheelt dat weer. Mariaatje, wat vervelend als er geen begrip is! Ik denk soms ook dat ik wel op kantoor had willen werken (dan had ik nu gewoon aan het werk kunnen zijn!) Ischa, ik heb ook nog niets gehoord van de kraamzorg. Maar op mijn brief staat dat ze 4 weken voor de uitgerekende datum pas contact gaan opnemen. Lief, wat goed dat je een ooievaar hebt kunnen kopen. Ik wist niet dat dit kon? Wij betalen nu 20 euro voor 2 weken. Ben dus net zo duur uit
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 12 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-# AFSPRAKENLIJST 27 juli Bianca: vk 28 juli Ellen1984: afspraak gyn 30 juli Mironne: controle gyn, Nony: controle VK 31 juli Zico: gyn. 4 augustus Liz: controle en echo 6 augustus Tzm: vk 11 augustus Butterfly: pretecho 13 augustus Tzm: groeiecho (32 wkn) 13 augustus Symoen: gyn 22 augustus vke: echo 4 september Zico: gyn. 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Zoekt nog een buddy: VERLOF Timzijnmama: 27 augustus (6 weken van te voren) Mironne: 15 september (4 weken van te voren) Bambie: 11 juli Symoen: Altijd vrij Kiezeltje: 21 juli Rolia: 28 augustus Ischa: 25 augustus Bianca: Ziektewet tot verlof Gerda: Ziektewet tot verlof Nony: 1 augstus (10 weken van te voren) Tal74: ziektewet tot verlof Semmi: 18 augustus Joli: 16 augustus Susanna: altijd vrij Hansje: 30 augustus Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren) Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie) Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september) Liz: altijd vrij
TZM Oh dan wacht ik gewoon nog geduldig af op een telefoontje van de kraamzorg. Een grijze haar oh wat erg zeg . Ik heb het geluk (nouja wat je geluk kunt noemen) dat ik rode haren heb en ze zeggen dat die niet zo snel grijs worden Zo ik ga lekker frietjes bakken met een kaassoufle en voor mannetje sate. Hmmmm heb er echt zin in