Ik heb hier geen onweer gezien/gehoord en ook geen regen . Jammer want meestal koelt het dan wel wat af. Maar Annika fijn dat je er weer bent meid.
ey dames. Ik zat zonder internet tijdelijk om over te stappen van provider maar ja dat kan nooit goed gaan in 1 keer natuurlijk. Ja kan op zich wel wat kwaad maar heb het probleem van de doorbloeding erbij. Als het niet verbetert of ze groeit wat dan word ze waarschijnlijk al gehaald rond de 32 weken. Net ook hoeveel ze blijf bewegen. Veel liefs Annika
Goedemorgen dames...vroeg wakker he...ikke ook...heb de gehele administratie etc al bij gewerkt hahahaa.... Het was idd erg warm en benauwd vannacht, hier ook geen regen of onweer gezien maar dat zal niet lang meer duren denk...tis nu erg vochtig/benauwd bah! Annika; fijn dat je weer online kunt...lukt het een beetje om rustig te blijven? Bale Mariek en Ischa dat de medicatie die jullie slikken je nog meer vermoeidheid geeft... Wij gaan vandaag behang uitzoeken voor de babykamer! Hoop dat we kunnen slagen want dan is het kamertje steeds sneller af... jippie! We gaan ook kijken voor tapijt op de trap zodat deze gestoffeerd kan worden, zo'n kale trap zijn we nu wel zat ondertussen...dus het wordt een daagje bouwmarkten afgaan!
Ach ja als de medicatie maar helpt dan neem ik die vermoeidheid er wel bij Veel plezier vandaag met bouwmarkten aflopen
Goeiemorgen allemaal, ook hier weer vroeg dag! Meiden, denken jullie allemaal aan jezelf en je kindje dat in je buik groeit?! Lekker iedereen laten lullen en denken: ikke, ikke, ikke (en de baby hihi) en de rest kan stikken! haha, ik heb gister ff een peptalk gehad van mijn moeder die vond dat het hoogtijd werd dat ik maar eens aan mezelf ga denken. gister heb ik een slechte dag gehad, nog veel last van onderrug/billen en tot overmaat van ramp kreeg ik zulke steken en krampen toen ik met de hond ging wandelen dat ik serieus bang werd dat het neit goed zou gaan. Ik liep al heel rustig en voelde al wat steken opkomen, nou, weer een tandje lager gaan lopen, toen werden de steken zo hevig dat ik mijn buik moest vasthouden, die ondertussen kei en keihard geworden was. Toen ben ik maar even op een muurtje gaan zitten en heb maar even gewacht tot het zakte. Maar zodra ik weer ging lopen kwam het net zo snel weer op. Voor nu gaat het wel weer moet ik zeggen, heb ook goed geslapen, dus kijken wat vandaag brengt! Vandag komt trouwens de schilder de muurschilderingen maken! Ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien! Zodra het klaar is zet ik foto's in mijn album meiden! Nu even een kopje koffie! Sterke allemaal met het weer!
Goedemorgen vroege vogels. Ik mag dinsdag weer gezellig terug naar het ziekenhuis. Nu gaat manlief zelf weer mee, hij wil dat allemaal ff horen zodat ik wel goed op mezelf let en anders doet hij het wel hihi (de schat) Ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten. Oei annika, kijk maar goed uit dan al heb je er zelf denk ik in dit geval weinig over te zeggen. Als dit zo is dan is het zo. Lijkt me wel een raar idee hoor dan ben je al wel snel mama. ach ja en die vermoeidheid, ik vind het wel lekker hoor legaal moe zijn door de medicatie. Ik vond dat ik maar door moest en me niet aan moest stellen. Maar nu ga ik er eens goed gebruik van maken. Doeiiiiiiiiii
ey ey Rustig blijven is echt een kunst en dat kan ik ook heel slecht maar goed ik heb weinig keus. Veel liefs Annika
Goedemorgen allemaal, Annika,wat fijn je weer te horen.Wanneer moet je weer naar het zh voor controle,ik hoop voor jou dat jullie babytje nog wat langer als 32 weken kan blijven zitten.Ik ga duimen. Mariek,goed dat je die inkopen hebt afgezegd,en nu lekker rustig aan doen. Mariaatje,ga je nu een gesprek aan met je schoonouders?Succes alvast. Ben erg benieuwd naar jullie muurschldering! Triessie,veel plezier met bouwmarkten aflopen. Ischa,hier ook geen onweer alleen een klein regenbuitje vannacht. Heb ook weer erg slecht geslapen,veel te warm en veel pijn.Maar heb wel nuttig gedaan.Onze overburen trouwen as vrijdag,dus heb vannacht tekst liggen te verzinnen voor een liedje en nu is het af.Is het wakker liggen toch niet voor niets. Ga nu lekker een kadetje eten en een kopje thee en daarna weer terug naar bed. Fijn weekend allemaal groeten Simone
Goedemorgen Jeetje wat is het alweer benauwd, kan niet meer zo goed tegen de warmte. Wij hebben gisteravond het bed verhoogt met een extra 2 pers matras, moet zeggen in en uit stappen gaat een stuk makkelijk, helaas nog steeds rug/heup klachten, heb nog steeds geen idee wat dat rare gevoel is alsof iets eruit geperst wil worden tzm misschien zou het idd indalen kunnen zijn. bambie jeetje wat zal jij geschrokken zijn, doe het rustig aan meid en hou ons op de hoogte, sterkte met verhuizen. mariek73 hoop dat je bloeddruk snel daalt en dat je minder medicijnen kan gaan slikken Annika welkom terug !
Hey meiden, Annika: welcome back meid! Triessie: veel plezier met inkopen doen. Wat een onweer vanacht zeg het was echt aan het knetteren/donderen en flitsen bij ons. Wel lekker tot 11 uur kunnen slapen heerlijk. wel een stuk of 6 keer m'n bed uit geweest om te plassen Maar uiteindelijk dreef ik toch echt m'n bed uit van de warmte, poeh poeh. Verder gaat alles goed, ben echt opgelucht dat ik geen slaapdiensten meer hoef te draaien. Alleen nog vanavond een slaapdienst en dan is het klaar, heerlijk! Fijne dag allemaal! xxx
Pfff warm is het hier ook. Nog geen regen of onweer geweest en ook niet op komst heb ik het idee. Symoen, ik heb de datum gekopieerd en toen vergeten aan te passen naar de 18e zal het zo goed doen. Wat je al niet doet als je wakker ligt 's nachts! Roshi, wij hebben aan de zijnkant van het huis (die ligt aan de weg) een raam van een meter of 7 (?) hoog en ook vrij breed. Dus plek zat Mariaatje, ik herken het wel wat je verteld van mijn vorige zw. schap. Toch ook iets van indalen of bandenpijn denk ik.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 13 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-# AFSPRAKENLIJST 27 juli Bianca: vk 28 juli Ellen1984: afspraak gyn 30 juli Mironne: controle gyn, Nony: controle VK 31 juli Zico: gyn. 4 augustus Liz: controle en echo 6 augustus Tzm: vk 11 augustus Butterfly: pretecho 13 augustus Tzm: groeiecho (32 wkn) 18 augustus Symoen: gyn 22 augustus vke: echo 4 september Zico: gyn. 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Zoekt nog een buddy: VERLOF Bambie Symoen Kiezeltje Bianca Susanna Tal74 Liz Gerda Timzijnmama: 27 augustus (6 weken van te voren) Nu in ziektewet door rug/bekken Mironne: 15 september (4 weken van te voren) Rolia: 28 augustus Ischa: 25 augustus Nony: 1 augstus (10 weken van te voren) Semmi: 18 augustus Joli: 16 augustus Hansje: 30 augustus Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren) Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie) Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)
ik moet iedere maandag voor: - ctg - doppler meting - en groei meting en op donderdag: - ctg - en dopplers En ik heb van de week mijn ontslag gekregen dus heb nu al lekekr verlof. Zat al sinds april in de ziekte wet. Veel liefs Annika
Jeetje Annika, ook heftig voor je meis! Sterkte in ieder geval! Tzm, ik heb ook het vermoeden dat het met indalen te maken heeft, die steken en krampen in mijn buik. Ik ga maandag even de vk bellen en kijken wat zij er van zegt, hoef pas 4 augustus weer op controle te komen, straks om 6 uur weer werken, heb nog niks gehoord van mijn schoonouders sinds donderdag, dus ben benieuwd, maar de interesse ligt op het moment erg hoog...NOT! Zo meiden, die muurschilderingen worden LEUKKKKK! Ben er heel blij mee tot zover, ze is nog bezig, maar zoals het er nu uitziet ben ik helemaal happy!
Misschien dan toch het indalen geweest bij mij, k zal t ff vragen aan de vk als k er weer kom, dat kunnen ze voelen toch? T heeft hier vannacht echt vreselijk geonweerd. Ik kon al niet slapen de hele tijd, van de warmte, dus was er wel blij mee, maar t koelde gewoon niks af! En daarna nog een paar uur wakker gelegen van een vervelende mug, dus rond 5 uur was k misselijk van de moeheid. Mijn buikbewonertje heeft trouwens een hekel aan onweer! Goeie mensen wat ging ie tekeer zeg! Bij elke donder werd mn buik overhoop geschopt, heb em nog nooit zo hard voelen schoppen. K vond het wel zielig hoor, dus we hebben em getroost door te praten en mn buik te aaien en t hielp nog ook, dat was wel weer leuk om te zien. @ annika: welkom terug, succes met al die ziekenhuisbezoeken! Hoop dat je kindje t toch nog een poosje uithoudt bij jou. ehm... ja, de rest weer even kwijt, nouja, iig iedereen sterkte met de warmte!
Kiezeltje, fijn om te merken dat je kleine al zo goed op je reageert he! bijzonder vind ik dat hoor! Meiden, de foto's staan in mijn album hoor, van de muurschilderingen, ben er zo ongelooflijk blij mee! Vind het helemaal geweldig, super uniek! Ben helemaal trots op ons kamertje! Nu nog even wachten tot ons wondertje erin kan liggen!
Echt kei gaaf Mariaatje, ik wilde dat ook graag maar vond het helaas een beetje te prijzig. En die schilderijtjes van winnie de pooh zijn ook kei leuk!