Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Goedemiddag meiden!

Annika: fijn dat je weer online kunt ;) , ik hoop voor je dat je meisje nog lekker blijft zitten voorlopig en dat ze toch wat harder gaat groeien. Wel fijn dat je zo goed onder controle staat!

Maria: Je weet het al hè?! Je kamertje: I luuuuvvvv it!

Ischa: Dus jij ook al zo gepest vroeger?! Ik kan er over meepraten hoor, vuurtoren dit, stoplicht dat.... ach...nu is iedereen jaloers op m'n haar :D ! Je buikie gaat trouwens ook lekker! :thumup:

Kiezeltje: Wat lief hè?! Dat je wondertje nu al zo op je reageert!

Vanaf wanneer kunnen baby's al indalen dan eigenlijk?! Ben ik wel benieuwd naar! Ik voel de kleine regelmatig heel dicht tegen m'n buikwand aanzitten, maar ik kan nou niet precies zeggen welk gedeelte van zijn lichaam 't is :( ...

Pffff....vind die warmte echt iets te veel van 't goede vandaag zeg! Op m'n werk was 't niet te harden zo heet! Gelukkig weer overleefd. Nu rommelt het hier in de verte, ik denk dat we feest krijgen straks, heerlijk alle ramen open, tochen die zooi ;) ... Hopelijk vannacht weer wat beter slapen, afgelopen nacht weer niet meer dan 4,5 uur geslapen, en dat na al die korte nachten die ik al had ivm de kittens...Ben echt brak! Maar goed, vanavond lekker Shrek kijken op Film 1 en daarna m'n bedje in....

2. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi

Ontslag mag wel als het einde contract is.

Veel liefs Annika

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Annika, ijn je weer te zien hier! Maar wat ontzettende klote dat t allemaal zo tgenzit. Lijkt me ontzettend moeilijk zo. En een hele dagtaak aan alle onderzoeken ook nog is. Wel goed dat ze jou en je kleintje zo goed in de gaten houden!

Ischa, wat leuk, dat overzichtje van je buik in één foto! Hoe heb je dat gedaan? Je ziet de groei zo mooi zo! Super.
    Aan mijn kant van de familie komt ook een hoop rood haar voor, maar ik ben zelf erg donker en mijn man ook. Geloof dat donker dominant is op rood toch? Nou...ik zou een roodharig meisje wel leuk vinden hoor, maar als ik hoor hoe jullie gepest zijn, dan toch maar donker. Lijkt me vreselijk als je kind gepest wordt.

Triessie, lekker dagje om te winkelen. pfffffffff! Wel wat moois gevonden?

Maria, ik zou zeker met je schoonouders gaan praten hoor, straks benm je nog verder van huis (dat ik dat hardop durf te zeggen hahaha, heb zelf ook weken mn mond gehouden, zelfs tegen mn man en mn moeder)

Ik heb vandaag voor t eerst 50% gewerkt, om half 9 begonnen ipv half 8 en om half 2 naar huis, de hele dag met de pootjes omhoog bureauwerk gedaan en eerlijk is eerlijk, ik voel me prima nu! Dit is echt dé oplossing voor mij. Al is het wel heel erg heet bij ons hoor. Gisteren hadden ze ergens een thermometer vandaag gehaald en kwamen ze uit op 31,8 graden op onze post. In de avond! Kan je nagaan....

Ik zit lekker joegoslavische muziek te luisteren op mn computer. Daar hou ik zo van, maar hubbie krijgt er heimwee van, dus dat draai ik eigenlijk bijna nooit. Ik ben er helemaal vrolijk en opgepept van nu!

Slapen is hier geen probleem, wij hebben lekker airco in de slaapkamer. Heerlijk hoor!

4. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Inderdaad. Mijn contract wordt ook niet verlengd. Die zou eigenlijk verlengd moeten worden op 1 september, vlak voor mijn zwangerschapsverlof, dus hebben ze besloten om 'm dan maar niet te verlengen... :(

5. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Zooo...we kunnen weer het eea van ons lijstje afstrepen hoor...oftewel....we zijn goed geslaagd! :D
    Idd ontzettend warm en benauwd, we keken elkaar af en toe aan zo van zullen we een andere keer gaan, maar nee....doorzetten want tijd tikt door he?! Heel mooi behangetje gevonden, hoop dat ze hem snel binnen hebben want dan kan ik vrijdag gaan behangen!
    Het schijnt deze maandag 30 graden te gaan worden he?

Zena; fijn zeg dat het werk vandaag beter beviel...dat is de bedoeling!
    Joli; het heeft hier geregend en ge onweert... maar afkoelen ho maar...ik zat er ook al naar uit te kijken... oja en je kittens zijn om op te vreten hoor!
    Mariaatje; super super mooi geworden...wees er idd maar trots op! Ben je wel van plan om een gesprek met je schoonouders aan te gaan?
    Kiezeltje; stoer dat je kleine zo goed op jullie reageerde vannacht, echt lief!
    Hansje; yeah je laatste slaapdienst...go for it!

We hebben voor onze verjaardag het boekje : help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun...manlief leest echt nooooit en nu heeft ie het toch gepakt uit nieuwsgierigheid....hij ligt echt constant in een deuk...hihi...zooo leuk vind ik dat...haahhaaa

6. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ mariaatje: wat een geweldig lieve schilderingen! echt supermooi geworden

@ zena: wel beter dat het zo goed werkt, 50% werken!

@ triessie: super dat jullie zo goed geslaagd zijn, zo leuk om aan de babykamer te werken :)

Weet niet meer wie t vroeg, maar ik had ergens gelezen dat het indalen op zn vroegst rond de 30 weken gebeurd, maar meestal vanaf 36 weken, maar volgensmij verschillen sites nog wel es qua informatie

7. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    O ja, wilde ik ook nog even vragen.
    Iemand enig idee of steunkousen zo te koop zijn?
    Ik weet het...afschuwelijk, maar mn voeten zijn zo dik, dat het écht pijn doet. Dus...dan maar voor gek lopen!

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Zena wat fijn dat het goed bevalt om 50% te werken. Over die foto's van mij ik zou echt niet weten hoe dat moet, iemand van het topic zwanger na miskraam doet dat voor mij :D . En over steunkousen, toevallig ga ik dinsdag naar het ziekenhuis op de afdeling dermatologie gaan ze mijn benen en voeten inzwachtelen (als ik het goed begrepen heb) en dan na een aantal dagen gaan ze de maten opmeten en steunkousen bestellen.

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Annika: welkom terug, lullig dat je ontslagen bent!
    mariaatje: Gaaf die muurschildering zeg..

Ik heb nog veel meer dingen gelezen maar niet onthouden, pff wordt echt gek van die zwangerschapsdementie, de volgende keer zal ik er beter voor gaan zitten, het is me nu iets te warm! :rolleyes:

Ik heb ontzettende last van jeuk op mijn buik en onderarmen. De zogenoemde zwangerschapsjeuk is bij nu weer gekomen. Bij Milan had ik dit ook met deze aantal weken. Pff kan mijn buik wel kapot krabben en heb het idee dat die soms gaat barsten, maar smeer hem goed in met vette zalf en heb nu ook van VSM een zalfje gehaald voor jeuk en huisirritatie! :rolleyes: :evil:

Ik wordt dr echt knettergek van! :evil: Wie heeft hier nog meer last van?

10. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey zena

Steunkousen worden speciaal bij je aangemeten en dan besteld.
    Je kan ze zo niet kopen helaas.

Veel liefs Annik

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    zei ik toch.... :D

12. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    huiSirritatie?! :p Ik zou niet weten...waar heb je dan last van ???! :( :) :p

13. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ow...mijn mannen zijn echt om op te eten. Ze hadden na het eten zo'n lol samen, dan moet ik echt mijn best doen om niet een traantje weg te pinken (van trots)
    Gisteren was ik eerder naar boven gegaan dan manlief. Komt ie naast me liggen zegt ie: "Ik zat net beneden te beseffen wat een gelukkig man ik ben. Boven ligt mijn zoon én mijn vrouw met een baby in haar buik. Helemaal blij werd ik daar van."
    Nou manlief is niet zo'n prater, dus dit soort dingen zegt hij niet vaak...je snapt. Ik heb héérlijk geslapen!

14. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    ha ha huisirritatie! :)
    Mironne,mijn buik jeukt ook continue,erg vervelend.

Mariaatje,echt super gaaf geworden je muurschildering

Zena,anders vraag je toch aan je huisarts of je steunkousen kunt krijgen.

Mijn man is vandaag begonnen om de meubeltjes van de babykamer te maken,hij heeft de kledingkast en de commode al voor een deel af.
    Volgende week gaat hij verder en dan hoopt hij alles af te krijgen.
    Mijn vader heeft hem geholpen,die is bezig geweest met de spijltjes voor het ledikant.
    Mijn moeder en ik zijn vandaag bezig geweest met de geboortekaartjes,ziet er nu al gaaf uit!

groeten Simone

15. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Jeuk op mn buik heb ik niet, maar des te meer op mijn borsten en tepels! En je tepels krabben is ook geen pretje.

Begint me hier toch ineens te onweren zeg. Ik schrok me een hoedje en een sjaaltje in dezelfde kleur :confused:

16. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    :) heerlijk flauw...

Ga maar ff lekker bankhangen (lees met manlief voetbal kijken)

17. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Hahaha ja ook huiSirritatie heb ik wel eens... ;) Ons huis is echt bagger, nu lekt er ook weer water IN huis, dus ja heb huiSirritatie.... :)

Maarre ik heb natuurlijk last van huiDirritatie.... ;) JEUK, JEUK en nog eens JEUK! :evil:

18. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    He meiden,
    Meld me ook weer eens.
    Alles goed hier?ondanks de hitte en t benauwde weer..Pff echt erg he? kon dr vanacht ook slecht vanslapen. We hebben nu de ventilator maar op de slaapkamer gezet. Hopen dat dat wat helpt, en dat ikvanacht weer eens lekker slaap.
    Slapen jullie nu ook slechter? doordat de buik in de weg komt te zitten. Ik kan niet meer zo lekker liggen. Was altijd een buikslaper. En dat vind beeb niet zo prettig. Nou ja heb ook niet graag 87 kilo op me liggen.

uhm ik las over steunkousen. Je kunt vua de huisarts wel steunkousen krijgen. Maar volgens mij kun je wel steunpanty's kopen bij de apotheek. Maar op doktersadvies lijkt me beter.

Jeuk op de buikheb ik ook. Vooral aan de zijkanten. Ik smeer me 2x per dag in met zwitsal voor mama. En mijn tepels. OH verschrikkelijk....die jeuken nog erger. Ze zijn ook wat droog. dus daar komt ook maar een zalfje op.

Indalen kon nu nog niet las ik ?! Kan iemand me vertellen hoe dat voelt? Had namelijk vanavond druk van onder maar dan van binnenuit zeg maar. Zeg nog tegen manlief dat dit misschien wel indalen van de beeb was.

Verder voel ik me redelijk goed. Ik groei goed. In totaal heb ik dr nu 10 kilo bij. Vind ik eigenlijk nog wel meevallen. Bloeddruk blijft netjes, maar begint wel iets te stijgen nu. Beeb lag afgelopen dinsdag met het koppie naar beneden. Dat heeft de verloskunde ook even laten voelen aan ons. Toch bijzonder hoor om t koppie te voelen.

Vorige week zaterdag hebben we een pretecho laten maken. Oh, die was zo mooi. We zijn helemaal verliefd. Gelukkig hebben we t geslacht niet gezien. We zagen wel dat de beeb aan t duimzuigen was. Zo scheetig....!

Nou dit was een update van mij.
    Dikke knuffel van mij.

19. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ha meiden, ben ik weer, heb gewerkt van 6 tot 10, ben eerder weggegaan, dus daar was ik wel blij mee! Qua vermoeidheid gaat het wel, maar die rot billen, wat een naar gevoel is dat joh! Er waren er toch meer die daar last van hebben? Wat doen jullie eraan?

Zena, snap wel dat je joegoslavische muziek heimwee oproept bij je man, gelukkig kan je het op de computer luisteren aangezien jij er wel lekker vrolijk van word! En wat goed dat je werk nu goed uit te houden was, ondanks de hoge temperatuur!

hier heeft het trouwens nog niet geonweerd, zal vannacht wel komen denk!

Timzijnmama, ik kan me zo goed voorstellen dat je heel blij was met de woorden van je man, mijn man is ook niet zo strooierig met dat soort opmerkingen, dus als ie dan een keer wat zegt, dan ben je helemaal gelukkig en voel je de kriebels in je buik! Heerlijk!

Triessie, wat leuk dat jullie geslaagd zijn voor het behang! Wat is het geworden?

Mironne, had jij het nou over jeuk? toevallig had ik vandaag ook jeuk, maar dan op mijn keel, heel irritant haha. Van jeuk op mijn borsten heb ik geen last gelukkig, wel af en toe mijn buik.

Als jullie de kleine voelen schoppen trouwens, waar voelen jullie hem dan het meest? Ik voel mijn kleine vooral onderin mijn buik echt trappen, zie wel mijn buik heen en weer schokken, maar de trapjes zitten echt onderin, ligt ie dan in een stuit op dat moment? lijkt mij van wel dan toch?

Ik probeer trouwens ook steeds te voelen wat het hoofdje en wat de billetjes zijn, maar ik kom er niet uit hoor haha, dus 9 van de 10 keer zeg ik maar dat ik het ruggetje voel haha.

Verder ben ik het weer even kwijt, thnx voor alle leuke reacties vandaag! Is natuurlijk altijd leuk om te horen!

Slaap lekker voor straks allemaal!

20. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Ischa wow :D rode haren :) ik denk dat het wel cool moet zijn om rode haren te hebben :)
    en wat het werk betreft, luister naar je gevoel! :) mooie buikfoto trouwens :)

Mariek doe maar rustig aan want die bloeddruk dat kan niet goed zijn he :)

Annika je hoeft niet jaloers te zijn :) elke buik is uniek en je hebt misschien ook een voordeel... dan krijg je mss minder snel striemen :)
    en die groeiachterstand komt wel goed :) en ONTSLAG GEKREGEN :eek: mogen ze je wel ontslaan?

Triessie hoe was het bouwmarkten afgaan :) leuk behang gevonden?

Symoen dat wakker liggen is echt een hel he :D goed dat je der toch iets leuks mee hebt kunnen doen met de slapeloosheid he :)

Mariaatje blij dat je de muurschilderingen mooi vind :D ik kan amper wachten ze ook te zien :)

Kiezeltje, super dat je kindje al zo op je reageert :)

Zena goed dat je een oplossing hebt gevonden voor je nu :)

Truus, wat leuk je nog eens te horen :) ja het slechtslapen dat hoor je hier wel vaker :D was ook altijd een echte buikslaper zal nu niet meer waar zijn...

zo heeft er nog iemand al last van striemen? :( ik heb er enkele op mijn onderbuik en zelfs eentje op mijn borst :( ben er op zijn allerminst blij mee... ben ook enkele dingetjes bij zeeman moeten gaan kopen omdat ik amper nog ergens in geraak (dingen voor de warmte dan he )
    en dan die rug :( en het slechte slapen
    maar ja alles voor onze kleine Amy he :)xx

Deel Deze Pagina