Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    ola,

beetje laat(of vroeg)hoe je het bekijkt,maar werd om half 2 uit bed gebeld door mijn vader.2 van de 5 kinderen waren daar blijven slapen na het bbq-en ,dus ik dacht ojee die willen naar huis.
    maar nee,de kinderen sliepen.pa belde wel of ik ze op kon komen halen omdat hij door zijn compagnon gebled werd van de tennisbaan.mijn vader zit gedeeltelijk in het bargedeelte en nu stonden de banen in de hens.
    grote paniek dus en hij moest er naartoe.
    rich is de kinderen gaan halen en ik heb mijn vader nog ff gebeld.hij was net op het park en de grote hal met de 4 binnenbanen is totaal uitgebrand.het bargedeelte wisten ze nog niks van.
    de dansschool die aan de achterkant er zowat stijf tegenaan ligt heeft forse waterschade opgelopen.(die eigenaren ken ik ook persoonlijk heel goed)
    het schijnt een zooitje te zijn.het enige wat ze wel weten is dat het aangestoken is vanuit het aangrenzende sportpark.het tennispark is namelijk afgesloten met hekken maar de buitenkant van de hal kun je voor een gedeelte langslopen via het park.
    1 voordeel.......het is zomerseizoen dus de binnenbanen worden alleen bij extreem slecht weer gebruikt nu maar ja.4 banen geheel renoveren is een werk.en natuurlijk heb je nu de bouwvak.dit word een grote kostenpost.om nog maar te zwijgen van de kantine.die 2 dingen staan los van elkaar.de banen zijn van een vereniging en de kantine heeft een eigenaar.
    maar wel in hetzelfde pand.rich is er langs gereden en die zei dat de vlammen uit het dak kwamen kun je nagaan.

nu kan ik dus niet meer slapen dus dacht ik,zet ik het verhaal maar ff hier neer.het is inmiddels 2.38 uur nu en mijn vermoeidheid is helemaal weg:(
    ga zo maar weer proberen te slapen anders ben ik morgen halverwege de dag niks meer waard.het is ook erg warm.wij slapen op de zolder dus alle warmte hangt daar nu.gelukkig de kamers van de kinderen vielen mee.die slapen allemaal weer.

oja,ik heb vanmiddag het enige muurtje van de babykamer rose gemaakt die nog gedaan moest worden.hij moet maandag nog een keertje maar dan is het af en kan woensdag de vloerbedekking erin.gisteren hebben we ook alle laatste spulletjes gekocht.was een hoop geld kwijt maar kreeg wel 5% korting.das best leuk op een bedrag van rond de 500 euro!als het goed is heb ik nu heel de boel kompleet.raar eigenlijk,je hebt al 4 kinderen+ 1 maar alles moesten we nieuw aanschaffen.ik had alles weggedaan.niet meer erop gerekend dat ik nog een kindje zou krijgen.maar ja na 10 jaar relatie verwacht je ook niet te gaan scheiden dus ja.............alles kan zo zie je maar weer.maar ja kost meteen een hoop geld.en dat voor de laatste;)
    ik ben ook bang dat mevrouwtje haar kledingkast nu al te klein is whahahaha.iedereen is aan het kopen geslagen.het is dat mijn mams dus nog in het zh ligt anders had die ook nog even een duit in het zakje gedaan.nou is het bij mijn familie nog redelijk beperkt omdat ik tegelijk loop met schone zus dus dat word netjes verdeeld hihi.maar de familie van rich.......zijn moeder heeft echt een kooptik hihi.lief natuurlijk maar ze is nu al verwend.kan wat worden daalijk met ook nog 5 grote broers.lol..........

nou het is een heel verhaal en kan nog wel even doorgaan maar dat doe ik jullie maar niet aan.ben echt klaarwakker hihi.

ik ga wel naar bed nu.zal wel moeten.

trusten ladies.....

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wat shit zeg Blub van die tennisbanen :( .

Ik lag vanaf 00.00 uur in bed en nog geen minuut geslapen dus ben er maar weer uit gegaan. Ik had gehoopt dat het wat af zou koelen, en dan zit er ook nog zo'n rot mug die ik nergens kan vinden en die mij al helemaal lek gestoken heeft :cry: . En het ergste is ik ben kei moe maar het slapen lukt gewoon niet.

3. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen dames.

Shit zeg jullie zijn aardig aan het spoken 's nachts.
    Al moet ik toegeven moest vanacht ook vaker naar de wc als anders. hhhihihi

Ff een vraagje dromen jullie ook zo raar en onrustig?

Veel liefs Annika

4. carma

carma Niet meer actief

GOEIEMORGEN.

Hier hetzelfde probleem ischa ik kon ook niet goed slapen en dan hebben wij nog wel airco op de slaapkamer.
    Dan weer onweer of naar de wc dan komt al het uitgaansvolk weer thuis en die vinden het nodig om om 5 uur scheeuwend door de wijk te lopen, weer naar de wc.
    Toen vond ik het genoeg en heb ik het maar opgegeven.
    Ischa je hebt een leuke kinderkamer en mooie buikfoto's die 3d had ik natuurlijk al gezien.

Blub wat een toestand deze nacht ik hoop dat je nu weer lekker op een oor ligt.

Mariaatje wat een schattige muurschildering, geweldig.
    Ik vind het knap dat je daar het geduld voor hebt, ik heb dat niet.
    Ik mag van manlief zowiezo niets meer doen wat met rare dampen te maken heeft (schilderen amoniac terpentine)

Ik voel me op dit moment heel nutteloos en was daar gister ook heel verdrietig over.
    Het idee van 10 weken rust werkt bij mij niet zo rustgevend, maar ja ik ga het toch proberen want totaale rust(plat op bed) wil ik helemaal niet.

Mariaatje wat betreft die billen dat heet zwangerschaps isias, daarvoor kun je naar de fysio sat verlicht wel die houden de boel lekker soepel.
    Ook warmte is daar erg goed voor (bad of een kruik)
    Verder is stilstaan slecht en te lang zitten ook met lopen gaat het weg.
    Luister naar je lijf en wissel af.

Nou ga ik ff buizen (tv kijken)
    Heb lekker alle deuren en ramen open heerlijk

Liefs marieke

5. carma

carma Niet meer actief

Morgen Annika

Ja behoorlijk, maar dat schijnt erbij te horen dat zijn een soort onzekerheden van een a.s. moeder.
    Ik heb regelmatig ruzie met iemand omdat ze mijn kind wilde hebben, of ik vergeet de baby te voeden of ben de kleine kwijt in de winkel.
    Ben ook al eens huilend wakker geworden door een droom dat mijn man bij me weg ging op een kl...te manier.
    Allemaal onzekerheden!

Maar dromen zijn bedrog ;)

groetjes marieke

6. annika1985

ey marieke

Ik kan ook niet goed rust houden maar dwing mezelf er wel toe.

Nu is het zelfs zo erg dat Lotte zondags word opgehaald door schoonmonster en komt ze donderdag weer thuis.
    puuuuuuuuuur voor me eigen rust.
    Vind het zelf maar niks maar goed ik mag en kan ook niks met haar doen z'n zomer vakantie gun ik haar ook niet.

Veel liefs Annika

7. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen iedereen,

Zijn jullie ook allemaal uit bed gestoomd, het is zo vreselijk benauwd hier, heb de buienradar gecheckt maar komt zo te zien nog geen regen aan.
    Wij hebben gisteren heerlijk geBBQed dacht dat het zou gaan regen maar niet dus hebben tot 22.30 lekker buiten kunnen zitten.
    Ik heb voor de verandering weer eens goed geslapen, helpt ook wel dat het bed nu hoger is, want dan kan ik makkelijker in en uitstappen.

Hansje hoe was je laatste slaapdienst, mee of tegen gevallen ?
    mariaatje mooie muurschildering, super, knap hoor !
    Mironne ik heb er nog geen last van, hopelijk helpt de zalf want het lijkt me erg vervelend.
    Liz0104 Hier nog geen last van striemen, probeer ook iedere keer te smeren maar vergeet het ook vaak.
    Blub76 hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht. Wat een ellende zeg met de tennisbanen... gelukkig is het idd buitenseizoen.

Iedereen geniet van de zondag !

groetjes Denise

8. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    ola,

ik hoor net van mijn vader dat de hal waar de 4 binnenbanen in gelegen waren helemaal verwoest is.het kantine gedeelte leek mee te vallen maar nu is het afwachten.de tennishal moet plat,er zat ook asbest bij.ze verwachten zelfs dat heel het gebouw plat moet en helemaal opnieuw opgebouwd.afwachten wat de experts zeggen.heb het nog na gevraagd maar het hele gebouw is van de eigenaar van de kantine.er zit een vereniging in.nou ja feit is dat het een giga schadepostje is.
    de dansschool heeft waterschade en rookschade en een aantal balken zijn aangetast maar ze verwachten toch wel in september te kunnen starten.laten we het hopen

ik ga spullen pakken,2 van de 5 gaan naar mijn schoonmoeder op de camping.lekker logeren.die zitten in st maartensdijk,lekker direct achter het wad.ideaal volgende week dus.

greetsels

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hai meiden,
    even laten weten dat ik nog leef ;)

Met dit warme weer heb ik de pc nauwelijks aan,maar heb aardig bijgelezen en mensen wat kunnen jullie kleppen zeg! :)

Alles goed hier en gewoon aan het genieten van de vakantie met zn 3tjes,dagjes uit,strand feestjes enz.

Afgelopen dinsdag bij de vk geweest en ben in tot nu 4,5 kilo aangekomen,mijn bloeddruk was 110/65 en alles was prima gelukkig!
    Heb geen weeen activiteit gehad maar wel veel nare harde buiken,hoord erbij denk ik dan maar.

Ben r hopelijk snel weer en rustig aan met dat warme weer!

10. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hier ook mijn 'weer' verhaal..hahhaa...
    Wel aardig geslapen, maar jongens wat is het vochtig...zie erg tegen morgen op om te gaan werken, nml auto in - auto uit - kantoor in en uit - verschillende clienten bezoeken met verschillende woningen...pff en dan elke keer weer opnieuw moeten acclimatiseren!

We waren net een stukje gaan wandelen...hahah...tijdens het ontbijt besloten, want we moeten wel genieten van het mooie weer he...nou na 20 min waren mn handen/vingers zo dik dat ze zowat ontploften! Dus dat was em ook niet...voor de hele rest van de week denk niet meer..jammer want bewegen wordt steeds lastiger terwijl het wel goed voor ons is he?

Blub; wat een gedoe zeg met die banen...
    Denise; fijn dat je bed al hoger staat, denk dat wij hem uiteindelijk ook vroeger zullen verhogen, ons bed is extra laag nml.
    Liz; jammer striemen...maar tegenhouden kun je echt niet helaas...ben benieuwd wanneer de eerste bij mij verschijnen.
    Mariaatje; behang is beetje olijfgroenig met hier en daar een vlinder die 'sporen' achter laten (weet geen betere omschrijving) en zo'n kleur in het geheel...dus 2 muren met print en 2 alleen kleur...als ie klaar is zal ik ook eens proberen een fotootje te plaatsen! En jou omschrijving hoe je kindje ligt..zo ligt de mijne denk ook...ik voel ook niet hoe wel...denk ook omdat placenta ervoor ligt?!
    Truus; leuk je weer te zien...fijn dat het goed met je gaat...

Sterkte allemaal met warmte...

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Even een vraagje aan de dames die al een keer bevallen zijn.

Ik zie behoorlijk tegen de bevalling op vind het echt eng. Maar nu hoor ik weleens dat als je tegen het einde aanloopt je alleen nog maar zoiets hebt van laat maar komen en je echt naar de bevalling uitkijkt. Hoe hebben jullie dit ervaren?

12. annika1985

ey ischa

Ik ben 2 keer eerder bevallen.
    en heb naar allebei vreselijk naar toegeleefd.
    als je ook eenmaal bezig ben heb je ook niet echt de tijd om er over na te denken hoe eng je het vond.

En zelfs nu kijk ik vreselijk er naar uit.
    Ben het spuug zat maar goed

Veel liefs Annika

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dank je wel Annika voor je antwoord. Maar jouw babytje moet nog wel even blijven zitten hoor.

14. annika1985

eigenlijk wel.

Heb morgen groei echo dus ben benieuwd hoeveel ze gegroeit is.
    Vorige week maandag woog ze 776 gram terwijl ze 1100 gram moet wegen
    '
    Veel liefs Annika

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik ga heel hard voor je duimen meid dat ze flink gegroeid is.

16. annika1985

hihih ik ook.

Ik kruip nog ff op bed.
    ff rusten nog

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dat doe maar eens, rusten is heel goed voor jou. Voor iedereen hier natuurlijk :D

Marieke dank je wel voor je reactie op mijn foto's. Als het goed is komen morgen of overmorgen onze gordijnen binnen en dan is de babykamer helemaal af :D . En die 10 weken nu rustig aan doen voor jou zijn voorbij voor dat je het weet. Ik zie je morgenavond weer en dan gaan we echt pufles krijgen :D :D ;) . Als ik het goed heb trouwens.

18. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik ben 2 x bevallen en heb er geen enkele keer tegen op gezien, zelfs na het overlijden van Julian* bij de 1e bevalling niet! Ik denk ook juist dat als je er tegen op ziet je dan zo gespannen bent dat het meer pijn doet dan als je er ontspannen ingaat! Bevallen is niet pijnloos, maar ik zie er zelfs nu voor een 3e keer niet tegenop! heb bij Milan en Julian* geen van beide pijnbestrijding gehad. Als ik echt pijn krijg, dan ga ik lekker in een warm bad dat verhelpt de pijn en heeft bij Milan zelfs geholpen om de ontsluiting te bevorderen!

En idd, tegen het einde aan ben je al lang blij dat je je kindje mag gaan ontmoeten! ;)

19. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Mariaatje, ik voel het schoppen ook het meeste onderin en die van mij lag de laatste keer helemaal dwars...

Blub, wat een gedoe met die brand!

Annika, ik droom ook vreemd hoor. Snap wel dat je niet zo blij bent dat je dochter naar je schoonmonster :D moet.

Triessie, bewegen doe ik ook echt niet meer voor mijn lol... :(

Ischa, ik heb de vorige keer niet tegen de bevalling opgezien en nu eigenlijk ook niet. Je bent inderdaad wel blij dat het zover is op dat moment. Probeer het over je heen te laten komen, des te makkelijker maak je het gezelf.

Meiden, ik heb ondanks de hitte nog lekker ff liggen tukken net :p

20. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ben ook even binnen gaan zitten tegen de warmte ( alle schaduw is nu uit onze tuin ) dus dacht type even snel kort berichtje.

Heb een goede dag vandaag, heb de kleine veel voelen schoppen, dikke enkel is ook weer weg en rugpijn een stuk minder.

Ga me zo voorbereiden voor de BBQ vanavond, mijn ouders komen eten, gezellig.

Hoop dat iedereen zich goed voelt en een hele fijne avond heeft.

gr Denise

Deel Deze Pagina