ha meiden, even heel snel, heb vluchtig alles bijgelezen, maar nog niet goed genoeg om alles te onthouden en op te reageren, wilde even zeggen dat ik net eindelijk een bekkentherapeut heb gebeld voor een afspraak en ik schrok eigenlijk van haar. Ik vertelde dat ik in de horeca loop,in de bediening en dat zodra ik een paar uur aan het werk ben verga van de pijn in mijn onderrug en billen, als ik rustig aan doe en een paar dagen vrij ben gaat het wel en heb ik bijna nergens last van. Ze zei gelijk heel stellig dat het dan tijd word om te stoppen met werken! Ze zei dat als je door blijft lopen je je bekken voor de rest vna je leven naar god kan lopen en dat dat dus niet de bedoeling is. Toen ze hoorde dat de zaak van mijn schoonouders is begreep ze meteen dat het niet makkelijk is om zomaar te zeggen dat je ermee stopt, dus moet ik donderdagochtend naar haar toe, máár zegt ze, ga er maar vanuit dat je het advies krijgt ermee te stoppen. Ze was zo stellig joh, had ik helemaal niet verwacht eigenlijk, maar goed, we gaan er donderdag naar toe en dan zie ik wel, word leuk om dat te vertellen aan mijn schoonouders... nou ik ga er vandoor, moet allerlei dingetjesn doen,m bloed prikken enzo, dus jullie horen me later weer, oh ja, heerlijk he dat het regent! hahaha nooit zo blij geweest ermee hihi
huuuuuuuu regent het bij jullie? jeetje het is hier al 24 graden in de schaduw en 27 graden in de zon nix geen regen...volop de hete morgen zon!
Thanks voor jullie woorden! Ben inderdaad naar huis gegaan... Ben blij dat ik de stap genomen heb! Ze weten dat ik voorlopig niet kom en waarschijnlijk zelfs helemaal niet meer.. Het zou nog maar om 8 ochtendjes werken gaan de komende 3 weken, maar het idee dat ik niet meer 'hoef' geeft me nu al veel rust! Nu maar even bijslapen wat ik vannacht gemist heb ivm de hitte..! Mariaatje, hier regent het niet! De zon schijnt en het is bloedje heet! Pff... Nou meiden, hou vol met die hitte hé! Ik ga zo weer verkoeling zoeken in mn zwembadje! Zo lag ik er gisteren bij, haha! Dikkie dik!
Hey Allemaal, Door de warmte het weekend niet echt achter de computer gezeten. Mariaatje hier regent het ook niet hoor het is hier in de schaduw al 25 graden! En als de therapeut dat zegt dan zou ik me er maar aan houden, al snap ik heel erg goed dat je het vervelend vind en ertegen op ziet om het je schoonouders te vertellen. Maar ik neem aan dat hun ook graag een gezond kleinkind en schoondochter willen toch Maar snap je heel goed hoor! Marijeee groot gelijk om lekker naar huis te gaan als het niet gaat dan gaat het niet! En zo in je badje is toch een stuk relaxer! Kom wel ff een duik nemen bij je Ik las dat je baas je ontslagen heeft Annika jeetje wat rot zeg. Het zit je niet mee! Hoe is het gegaan vandaag in het ziekenhuis? Je moest toch heen om te kijken of je kindje gegroeit is? EN? Zena ik vind het nog steeds heerlijk om zwanger te zijn en zit ook nog heerlijk op mijn roze wolk nu besef ik ook wel dat ik onwijs bof met de aantal klachten die ik heb (alleen mijn rug en vermoeidheid) en geniet ook van elk trapje vind het zo onwijs gezellig. Als ik op mijn werk zit en verveel me en die kleine is bezig dan kan ik er zo intens van genieten. Vind het nu al jammer dat ik dat gevoel straks niet meer heb. En ik vind de maanden voorbij vliegen. Maar vind het ook heerlijk als de kleine er is hoor! Ischa wij hebben een airco in de kamer hangen en die heeft ook de hele nacht aangestaan heerlijk vind ik het. Zolang hij maar niet tegen je aan blaast kan het geen kwaad hoor. En dus ook geen stijve nek ofzo. Ik kreeg nog een tip van iemand tegen de vermoeidheid. Op het moment dat je moe begin te raken een dextro nemen. Dat schijnt heel goed te helpen dus straks maar even een paar rollen halen Verder ben ik net als de rest waarschijnlijk meerdere keren het bed uit geweest om te plassen en om 7 uur klaar wakker omdat manlief de airco had uitgezet. Gelukkig toch weer ff ingedompelt en nu zit ik me te vervelen hahahaha. Vanmiddag naar de mondhygieniste voor controle en waarschijnlijk tandsteen weghalen (vreselijk geluid!) en de rest van de dag maar niksen! Mijn hond vind het ook te warm buiten (terwijl hij altijd met zijn kop in de zon zit) en ligt nu lekker op de koude plavuizen. Liefss
marije,geweldig die foto.heerlijk hoor hier stortregent het.niks geen zon.wel warm maar geen zon.vind het niet zo erg hoor ff die warmte weg.mijn huis is niet koel te krijgen blegh.wij slapen op zolder dus daar is het helemaal bloedje heet. ik ben zo gaar als boter.vanacht slecht geslapen door het noodweer.ik heb het niet op onweer dus bij de eerste donder was ik al wakker.de kinderen een paar keer gecheckt maar die sliepen heerlijk erdoorheen.Dolce,lijkt wat dat aangaat echt op mij want die ging in de badkamer liggen(dolce is mijn amerikaanse bull)vuurwerk moet ze ook niet dus die lag te rillen als een rietje.arm beest.een aai over de kop deed wonderen want toen ik later naar het toilet ging sliep ze terwijl het toch nog tekeer ging. rich is vanmoregen wezen solliciteren bij Nedstaal via het uitzendbureau en gaat vanaf maandag de volcontinue in.mag het niet zeggen maar ik kijk nu al uit naar de week datie de nacht draait.het bed voor mezelf!hihi. nou ik ga eens kijken of ik me ergens toe kan zetten.
Nou blub, wat ging het hier tekeer he vannacht! Volgens mij hadden we hier vlakbij ook een inslag. Daar schrok ik wakker van. Lag blijkbaar met mn hand over Sulja heen en nu staan de nagels erin. Hahahaha! Niet bewust hoor, ik schrok gewoon erg. Ik vind het wel even lekker zo, kan ik in de koelte (lees iets minder heet) even mn huis aan kant maken, want met dat hete weer heeft dat geen prioriteit hoor! Marije, wat heerlijk zeg, zoals jij erbij ligt in je zwembadje. *Jaloers*. Ik vind het fijn voor je dat je lekker thuis mag blijven. Je hebt genoeg over je heen gehad, neem maar even lekker de tijd voor jezelf hoor. Dat heb je wel verdiend. Kiezeltje, jij vertelde toch dat je kindje zo onrustig werd van onweer? Nou dat was hier ook zo. Heb je tip opgevolgd en ben gaan aaien en praten, hielp goed inderdaad! Annika, hopen dat je meisje goed gegroeid is! *duimt*. Maria, kan me voorstellen dat je geschrokken bent, maar ze zegt het niet voor niets he?! "Gewoon"luisteren dus! Nou, ik kom straks nog wel even kijken. Caocao!
Goedemiddag Hier regent het afgewisselt met miezeren de hele ochtend.Ik heb toch liever de hitte,maar ja we hebben het niet voor het zeggen. Marije,groot gelijk dat je naar huis bent gegaan,ik neem aan dat ze dat op je werk wel begrepen.En het ziet er erg uitnodigend uit dat zwembad,ze zeggen dat het van de week een hittegolf wordt,zit er over te denken om ook een badje te kopen. Mariaatje,dat is zeker even schrikken als de bekkentherapeut het zegt,mocht ze donderdag het advies geven om te stoppen dan vraag je haar gewoon hoe je zoiets het beste tegen je schoonouders zegt.Meestal weten de therapeuten wel goeie tips over hoe je het goed kan overbrengen. Zena,ik vind persoonlijk het zwanger zijn erg leuk,ook al zit ik vol gewrichtsontstekingen en pijn.Maar ben gewoon zo blij dat het gelukt is,en ik zeg altijd maar het is maar tijdelijk,na de keizersnede ga ik weer terug op mijn medicijnen en voel ik me weer beter als nu. Ischa,mooi buikje heb je zag ik op je foto overzicht.Mijn buik is echt hard gegroeid,zal straks weer eens een foto ervan nemen. groeten Simone
hier ook geen regen hoor! Was t maar zo'n feest... En vannacht ook al niks, maar hoop wel dat het vandaag nog komt, t is inmiddels bijna 28 graden binnen, en buiten nog warmer.. Heb net de intake van de kraamzorg gehad, vond dat het niet erg veel voorstelde. Ze vroeg gewoon wat standaard dingen en ze heeft zelfs geen blik op de babykamer geworpen Had wel gedacht dat ze dat wel ff wilde zien ofzo, maar misschien doen ze dat wel nooit? @ marije: lekker dat je niks meer hoeft wat werk betreft, kan me voorstellen dat dat wel rust geeft. Je ligt er trouwens heerlijk bij in je zwembad *ook al jaloers* @ maria: kan me idd voorstellen dat je daarvan schrikt, toch maar wel echt rustig aan doen dan @ zena: wat leuk dat je kleintje er bij jou ook zo goed op reageerde! Verbazend wat een paar lieve woorden en aaien kunnen doen nu al
Hallo, Wat een rampennacht weer, ben echt me bed uitgezweet.Heb geprobeerd een start te maken met het opruimen en inrichten van de babykamer maar komt neits uit me handen, hoe graag ik het ook wil. Zie net dat ik de 28 wk ben dus een voorzichtige yeah van mij kant, hopelijk nog vele wk te gaan Annika Wel goed dat ze jou en je kleintje zo goed in de gaten houden!Ik duim dat de kleine gegroeid is. Hoe is het gegaan ? Mironne hoe is het met de jeukl, heb je er nog veel last van ? Timzijnmama wat lief dat je man zijn gevoelens zo kan uiten, moet een heerlijk warm gevoel geven. Je zal wel trots zijn op je mannen. Symoen hoe vordert de babykamer ? Leuk hoor dat ze alles zelf maken. truus1980 ik ben ook een echte buikslapen ik kan me nu geen houding aannemen in bed. mariaatje ik voel de kleine het meeste laag in mijn buik en dan in mijn rechterzij.Ik kan net zo min voelen waar het hoofd of de billetjes zitten. Zena ik begrijp je volledig, heb ook niet echt een roze wolk, ben super blij dat we eindelijk na zo lang zwanger zijn maar begrijp de mensen niet die zeggen zou het gevoel van zwanger zijn wel weer willen hebben ( zonder echte kinderwens) triessie hopelijk verloopt de rest van de dag beter Kiezeltje Hoe is de intake van de kraamzorg gegaan ? ik had vorige wk gebeld om te vragen wanneer ze eventueel zouden komen maar ze lopen behoorlijk achter en zijn nu nog bezig met de september mama's dus duurt bij mij nog wel even voordat ze komen hier mariek73 je bent al lekker actief geweest zeg deze ochtend, ik moet nog douchen en heb gewoon geen puf om iets te doen, blijft maar zo benauwd. Bianca24 heb je de uitslag al ? Hier is het nog niet droog geweest vandaag. Marijeee badje ziet er heerlijk ontspannen uit, rust lekker uit vandaag en neem lekker de tijd voor jezelf. Groetjes Denise
Nou meiden, ik lees een hoop slechte slapers vannacht. Ik heb wel heel raar gedroomd, maar op zich slaap ik best goed. Het duurt wel lang voordat ik in slaap val, maar dan geniet ik maar van het niets hoeven! Hier sinds 9 uur droog, maar wel bewolkt en benauwd... Heb staan strijken in 2 etappes (kan echt niet lang staan) en ben blij dat dat voor de rest van de week weer klaar is! Mijn werk belde hoe het gaat. Nou...niet zoals ik zou willen. Ze hadden wel een beetje goed nieuws, want sinds de 17e zijn er geen nieuwe waterpokken meer! Ziet er naar uit dat ik 8 aug eindelijk na 4 (!) maanden mijn collega's en de kids weer ga zien! Moet even kijken of mijn rug het toestaat eerder al vervangend werk te doen. Zwanger zijn vind ik een feestje, maar Zena, ik ken ook iemand die het 3x niets vind hoor. Je bent daar heus niet de enige in. Mariek en Lief, fijn dat jullie verbouwing gaat opschieten. Hansje, die striemen hoéven niet te komen hè? Ik heb ze van Tim ook niet en nu ook niet *klopklop* Triessie, ik moest wel lachen om je kleding probleem. Zo voel ik me ook weleens... Marije, goed dat je naar huis bent gegaan. Wat een HEERLIJK zwembad! Hoeveel water zit daar in godsnaam in?! Mariaatje, ik denk ook dat ze gaat adviseren om te stoppen. Ik vertelde laatst tegen manlief wat voor werk je deed en die zei ook: huh, kan ze dat dan nog?!
zo meiden heb niet zo veel bijgelezen denk ik shame on me Marije: je kan beter naar jezelf luisteren, je bent echt geen zwakkeling... je beejbje zal je wel gelijk geven dat je nu mss niet meer terug gaat werken Annika: ik duim voor jemee dat ze heeeeel veeel gegroeid is dan krijg je zo nog wel een REUZEBABY (dan ga je me misschien nog vervloeken :d) gisterenavond heeft het hier flink gedonderd en gebliksemd en geonweerd... leek wel iets uit een film kleintje was heeeeeeeeeeeeeeeeel beweeglijk al van voor het onweer... ze heeft naar haar papa's hand geschopt niet normaal wel leuk om te voelen, maar ze begint maar harder en harder te schoppen of is het gewoo nomdat ze misschien zo al gegroeid is ofzo ik weet het ook niet... de warmte is hier weer helemaal teruggekeerd... en het onweer is al helemaal verdwenen... Mijn rug word alleen maar erger en erger... en 9 maanden zijn idd te lang al is het men eerste keer zo genoeg geklaagd... ventje heeft nog een week verlof en we gaan met mijn moeder op stap tot straks ofzo xx
Annika welkom terug en hopelijk krijgen jullie een gezond meisje! Zena, ik zit ook niet op een roze wolk. Dat zou wellicht anders zijn geweest als ik niet steeds ziek was. Ik heb me een tijdje schuldig gevoeld, vooral als ik denk aan mijn beste vriendin die er 11 jaar over gedaan heeft om zwanger te raken. Ik was met een week zwanger. Maar je kunt nu eenmaal niet gaan vergelijken dan is het einde zoek. Het enige waar ik van geniet zijn de trappen van de baby. Voor de rest ben ik niet opgezwollen, geen pijn, geen maagzuur, geen dikke buik etc. Marije niet zo hard zijn voor jezelf hoor! Emoties kunnen je bekaf maken. Zo'n 'hol' gevoel geven. Alles is nog zo vers voor je. x Maria wat zegt je man/vriend er eigenlijk van? Ik neem aan dat hij wel achter je staat?! Tzm dat moet heerlijk zijn om iedereen weer te zien. Ik hoop dat je het lichamelijk nog een beetje hebben kan. Nou in NL is het eindelijk warm dus! Ik kreeg steeds telefoontjes uit NL dat het zulk kl*te weer was. Hier is het een paar dagen 42 graden geweest en gelukkig is het nu 'afgekoeld' naar 31. Het is hier alleen zo ontzettend vochtig altijd. Gister vreselijk onweer! Ik heb net in NL nog nooit zo gehad en hier ook niet. Ik zat met het zweet in mijn handen en mijn man maar lachen Maar al die bossen hier..ik ben altijd bang dat de bliksem in een boom slaat en op ons huis valt. En ja...onze baby is ook druk tijdens onweer, heel apart. 2 dagen geleden voor het eerst echt een voetje gevoeld! Zo magisch! Ik kon echt het hieltje voelen. Superschattig.
Hallo Iedereen, Ik kom net terug van de ( vervangende) huisarts ( had de vk gebeld maar kon daar pas laat terecht en kon ook de huisarts bellen ) heb z'on ontzettende vervelende zeurende pijn in mijn linkerkuit, heb s nachts ontzettend veel last van kuitkrampen, dat ik wel kan huillen van de pijn en sinds een paar dagen zit mijn kuit een soort van op slot, kan er bijna niet op lopen, dus naar de huisarts geweest.Die zegt hij is wel verdikt en stevig aan voelt maar kan er verder niets aan doen, moet rust houden en weinig belasten, hij zag geen trombose ( dan is je kuit blauw/paars ) want dat zou ook nog kunnen tijdens de zwangerschap want volgens hem begint dat in de kuit. Meteen maagzuur probleem voorgeschoteld kan om 16.00 antagel bij apotheek afhalen. bezoek komt binnen dus moet even gaan .... doei doei
meiden, wat een lieve reacties allemaal! Doet me goed dat er mensen zijn die je begrijpen en niet vinden dat je je aanstelt. Susanna, mijn man staat voor de volle 100% achter mij gelukkig en vind ook dat wij met zijn allen gewoon voor gaan, jammer voor de zaak, maar die draait echt wel door zonder mij. De bekkentherapeut was zo begripvol, ze zei ook dat het heel moeilijk was omdat ik in een familiebedrijf werk om die stap te zetten, daarom zei ze ook, kom maar langs, dan heb je een stok achter de deur. Ik vond het zooo heerlijk om me niet te hoeven verantwoorden! trouwens Zena, ik denk niet dat je de enige bent met deze gevoelens hoor! Zelf geniet ik wel volop van deze zwangerschap, maar ben toch echt aan het aftellen. dat heeft meer te maken met het feit dat ik ongeduldig word naar het wondertje in mijn buik, ben zo benieuwd wat wij er samen van gemaakt hebben zeg maar, of het een jongetje of een meisje is, hoe zal ie eruit zien, heeft ie veel haar en welke kleur, wiens neusje en mondje heeft ie, dat soort dingetjes ben ik heel benieuwd naar. Maar het is echt geen schande dat je het zo ervaart, juist goed dat je er open over bent! zowiezo vind ik tegenwoordig het allemaal maar raar, het lijkt een rage om zo min mogelijk kilo's aan te komen, echt niet te geloven wat een commentaar ik krijg op mijn buik, je mag niet zeggen dat je klachten hebt, dat soort dingen, ik vind het belachelijk allemaal. Maar ja, niks aan te doen, dat is de maatschappij waar we in leven! Marije, wat een geweldige foto hahaha, ik wou dat ik zo kon liggen in een zwembadje haha, ik heb nog geen zonnestraaltje gezien, mij te heet hihi.
ola, even een berichtje van annika, ze ligt in het ziekenhuis,de navelstreng werkt nog minder dan hij al deed.ze krijgt iedere dag een ctg en als annika zelf merkt dat het niet goed gaat bijv doordat de kleine minder gaat bewegen moet ze aan de bel trekken.ze hopen dat het kan blijven zitten tot 30 weken maar ze zien het somber in.als de werking nog verder afneemt gaat ze aan de longrijpers,maar aangezien dit maar 1 week mag stellen ze dit zo lang al,s mogenlijk uit.het kindje word in ieder geval gehaald met de keizersnee.morgen hoopt ze zelf internet te hebben dus dan zal ze gewoon op het forum zijn.
Jeetje hopelijk blijft de kleine idd nog even zitten bij Annika, het zit haar niet mee. Sterkte! Lekker laten lullen mariaatje, De een komt nou eenmaal meer aan dan de ander. En het is heel makkelijk voor hun om te oordelen maar het zegt meer over hun dan over jou Goed zeg dat die vrouw zo begripvol is! Wat zal dat een opluchting zijn. Denise Sterkte! Susanna hier is het al een paar dagen mooi op een paar onweersbuien na s'avonds maar dan zit ik toch binnen hahaha. Maar jeetje wat een temperatuur daar zeg hou je het nog een beetje vol? Mooi gevoel is dat he
Jeee Blub wat een nieuws van annika. Annika het beste meid, je zult wel geschrokken zijn. Ik hoop en duim voor je dat de kleine nog ff blijft zitten. We denken aan je. Liefs marieke
Annika heel veel sterkte in deze ontzettend zware periode. Ik hoop dat je kleintje nog een hele poos blijft zitten en blijft groeien en aankomen. Ik denk aan je en zal voor je duimen meid !
annika, duim hier dat het allemaal betert als je in het ZH ligt. Hopelijk mag je kleintje blijven zitten tot 36 weken, veel succes ermee. Ook van een KS moet je net teveel schrik hebben, deze valt enorm mee. Moet het voor de 3x maal ondergaan. Kop op meid we sleuren je er wel door.... Hier nog steeds warm, heb zo van die koude gelzak in de vriezer liggen en als het me teveel is dan neem ik deze ook lekker bij me om af te koelen. Heb nochtans het zo onweerde toch goed de slaap kunnen vatten maar elke nacht wordt ik wakker rond een uur of 3 en moet uit bed om te plassen..Uurtje later weer prijs, dit gaat zo door tot 8.00u. De kleine zit serieus op m'n blaas, we zijn eens kerjeus wat de gyn gaat zeggen ivm op vakantie naar zuid frankrijk of ik mag vertrekken. Heb eerlijk gezegd wel een beetje schrik heb vor die hele rit en opstellen van de caravan..... 31 ste zullen we meer weten.
Annika ik hoop dat de kleine echt nog een paar weken mag blijven zitten hoor. Sterkte meid. En mijn duimen maken overuren.