Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

he ischa
    heb je ook al z'n zin in de pufclub.
    daar hebben ze geen arco he?
    maar niet te veel doen dan.

tot zo
    groetjes marieke

2. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Denise wat vervelend die kuit van je. Hopelijk kan je pijn worden verlicht.

Butter ja het is heet maar hier heeft iedereen airco in huis dus het is goed te doen als je maar binnen blijft.

Annika och meid, wat een tegenslag. Ik zal een schietgebedje voor je doen dat alles goed komt met je dochtertje. x uit de states.

Maria gelukkig dat je de steun van je man hebt en idd heerlijk dat je een stok achter de deur hebt nu om echt te kappen met werken.

Zometeen komt een tante van mijn man hier logeren voor 2 nachtjes. Mooi gezelschap :)
    Vanavond maar weer es lasagne maken!

3. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ annika: ik duim voor je dat je kindje nog zo lang mogelijk blijft zitten

Ik heb net mn eerste striemen ontdekt :confused: :confused:
    (en ik smeer nog wel zo goed! :p maarja, dat helpt niet echt he zeggen ze)
    Ze zijn nog niet groot, maar ik zie al helemaal voor me dat ik binnen de kortste keren een complete landkaart op mijn buik heb :(

4. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Jee annika,dat is niet best meis.Heel veel sterkte,ik hoop dat jullie dochter nog wat langer kan blijven zitten.

groeten Simone

5. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Annika; ooch wat jammer dat het allemaal zo loopt...ik hoop dat je kleine meid nog even wacht met jullie begroeten, sterkte hoor!

Kiezeltje; misschien blijft het hier bij en komt die landkaart niet verder dan je eigen straat?!
    Susanna; gezellig dat je weer aanspraak krijgt...wel lekker dat alle huizen bij jullie airco hebben...dat moeten ze hier ook maar eens doen ondertussen!
    Zico; slim zeg zo'n koude gelzak...goede tip!! Als je twijfelt over je vakantie wil je dan wel gaan als je gyn groen licht geeft?
    Liz; bale bale dat je rug steeds erger wordt...goed op tijd rusten he (als je met je moeder op stap gaat!).
    TzM; is Tim al van zijn verkoudheid af? Zal wel weer wennen zijn na zo'n lange tijd afwezig te zijn geweest op werk, wel leuk je kids weer te zien!
    Mariaatje; we staan allemaal achter je meid...je schoonouders zullen het misschien in eerste instantie niet leuk vinden maar zullen ze uiteindelijk ook niet een gezonde schoondochter en kleinkind willen hebben?
    Denise; ik kijk voorzichtig ook wel uit naar de 28 weken grens hoor...
    Marije; heeeeeerlijk zo'n zwembadje...je ligt er ook geweldig in! Fijn dat je voor jezelf en de kleine kiest nu!

Hoe is mijn dag verder verlopen?!
    Nou de ochtend ging wel goed eigenlijk, mn humeur veranderde al in de auto naar werk toe (gelukkig) dus client heeft er geen last van gehad! Ik heb nauwelijks iets gedaan op werk en ben iets na 2en naar huis gegaan.
    Alleen al opstaan deed mij flink zweten en ik was zoooo moe van een gebroken nacht, ook collega's adviseerde mij te gaan!
    Thuis geprobeerd te slapen, maarja dat is toch niets op zo'n warme kamer dus ik kwam nog beroerder er na mn bed uit. Jaaaaa....ik heb echt last van deze warmte en daar baaaaal ik flink van!

Morgenochtend controle vk, zin in!
    Nou dames....plak ze vanavond en vannacht....

6. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Jeetje, Annika....ik duim voor je dat je meissie zo lang mogelijk kan blijven zitten....

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    triessie, we hebben dezevakantie al gepland van net voor ik wist dat ik zwanger was. We gaan zien wat hij zegt....

8. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Zo was ik ook eens weer..
    Iedereen last van de warmte zo te lezen... Maar dit is toch beter dan al die regen? Ik wordt hier niet zo snel flauw van, afgezien het feit dat je niet zoveel kunt doen (wat ook wel eens lekker is ;))

Annika, heel veel sterkte, hopen dat alles goed zal gaan, en je baby nog even kan blijven zitten!

Heb me vanochtend ook opgegeven voor zw.cursus, en ze belden vanmiddag al (nu was ik ook niet zo snelet opgeven)
    Volgende week donderdag eerste keer heen, ik ben dan wel de eerste die uitgeteld is, maar dat geeft toch niets?
    Heb vanmiddag ook maar eens de babywas gedaan, gedeeltelijk. Kleine is nog niet eens geboren, en heeft nu al zoveel was! Wordt nog wat, haha!

Hopen dat het voor de nacht wat afkoelt, zodat we allemaal weer lekker kunnen slapen!

9. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Oei Annika...ik hoop mee dat je kleintje nog even lekker blijft waar het nu zit!

Ook ik heb het warm, veel te warm. Vorige nacht geen oog dicht gedaan en vannacht belooft niet veel beter te worden. Ik had veel liever de regen en 20 graden dan dit weer. Eigenlijk mag ik niet klagen want het weer is tot nu toe heel mild voor ons zwangeren geweest, maar toch...Voor de rest kan ik moeilijk een goede houding aannemen aan mijn bureau, mijn rug en ribben doen onmiddellijk pijn. Ik heb ondertussen wel een voetenbankje gekregen en een kussentje voor mijn rug is besteld. Wel lief eigenlijk...Vanaf volgende week begin ik vakantie op te nemen en werk ik nog 4/5, waarschijnlijk neem ik elke vrijdag vrijaf.

10. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Triessie, het gaat al veel beter met Tim. Lief dat je het vraagt.
    Fijn dat je naar huis kon, jammer dat je niet kon slapen...

Wij zijn vanmiddag met vrienden naar een strandje geweest. Heerlijk de hele middag op een stoel gezeten in de schaduw! Best uit te houden hoor...uitzicht op spelende kids en mannen. Heerlijk!

Morgen weer fysio...

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama.
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl

23 SEPTEMBER
    Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN
    28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    1 OKTOBER
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje
    Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-#
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-#
    Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-#
    Sarisha, 29 jaar, 1e kindje
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    5 OKTOBER
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    6 OKTOBER
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE
    Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    Sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    10 OKTOBER
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING
    Jimmy, 24jaar
    Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ???
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN
    Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE
    12 OKTOBER
    Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-#
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    13 OKTOBER
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-#
    Mironne, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE
    Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE
    17 OKTOBER
    Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING
    MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING
    18 OKTOBER
    Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE
    Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    23 OKTOBER
    Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    24 OKTOBER
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE
    Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE
    29 OKTOBER
    Allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE

Totaal 13 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-#

AFSPRAKENLIJST
    30 juli
    Mironne: controle gyn, Nony: controle VK
    31 juli
    Zico: gyn.
    4 augustus
    Liz: controle en echo
    6 augustus
    Tzm: vk
    11 augustus
    Butterfly: pretecho
    13 augustus
    Tzm: groeiecho (32 wkn)
    18 augustus
    Symoen: gyn
    22 augustus
    vke: echo
    4 september
    8 september
    Butterfly: pretecho
    25 september

Onze gedachten gaan uit naar:
    Coni en haar dochter Nikkie*
    Klusser en haar zoontje Jort*

BUDDYLIJST:

Blub76 - Annika
    Bianca24 - Lotte27
    Mironne - Tam27
    Liz - Zico
    Rolia - Ischa
    Brennmgn - Butterfly
    Gerda1975 - Allwoman
    Susanna - Audrey23
    Lief - Timzijnmama
    Vlinder - Hansje
    Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama)
    Kiezeltje - Kus26
    Mariaatje - Joli
    Tal - Vke
    Symoen - Zena
    Joel - Denise1976
    Bambie - Triessie

Zoekt nog een buddy:

VERLOF

Bambie
    Symoen
    Kiezeltje
    Bianca
    Susanna
    Tal74
    Liz
    Gerda

Timzijnmama: 27 augustus (6 weken van te voren) Nu in ziektewet door rug/bekken
    Mironne: 15 september (4 weken van te voren)
    Rolia: 28 augustus
    Ischa: 25 augustus
    Nony: 1 augstus (10 weken van te voren)
    Semmi: 18 augustus
    Joli: 16 augustus
    Hansje: 30 augustus
    Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren)
    Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie)
    Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)

12. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hey allemaal

mijn urine was nog niet goed, nu heb ik het naar het ziekenhuis moeten brenegn naar het lab, en word het op kweek gesteld...zaten nog steeds ontstekingen in en ook suikers..

moet morgenvroeg bloed prikken, en daar heb ik dan woensdag de uitslag van...pfpfpfpf bah....

annika meid doe kalm aan....ja je kunt niet anders, maar ik hoop dat de kleine nog ff blijft zitten hoor...

en marije ik heb hetzelfde badje als jouw opgehaald vandaag...heerlijk....heb vandaag lekker gerelaxe erin....

13. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    ooh wat erg voor annika ik hoop dat het nog wel even blijft zitten...

zo ben stikkapot... vandaag zijn er een heleboel vrienden gekomen om mee de tuin een beetje op te knappen... dat is al sinds we hier zijn komen wonen een oerwoud... maar aangezien men vriend een mega trampoline en een zwembad heeft gekocht voor in de tuin wilden we er wel eens wat aan doen :)

hij heeft wel gezegd dat hij het zwembadje pas zet wanneer hij er met zijn dochtertje in kan :D hoe lief :)

xx

14. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    annika: sterkte hoor meis! Ik hoop dat je kleintje het nog een poosje in je buik volhoudt!

denise: vervelend zeg die kuiten. Werkt het spul voor je kuiten?

Ik ben vandaag wel zo stikchagerijnig van dit weer, heb me toch een stel enkels :confused:

15. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen dames.

bedankt voor al jullie lieve reacties.
    weet verder weinig te schrijven.
    mag zo aan het ctg en straks komt lotte met schoonkoe.

ik hoop vanavond weer gebruik te kunnen maken van me eigen laptop, want vervel me de pestpokke hahahaha.

veel liefs annika

16. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen!
    Voor de verandering lekker geslapen vannacht (ik was ook uitgeteld!). Straks controle vk en dan weer naar het werk...als ik het volhoud ga ik vanmiddag bij collega op kraam visite jongetje Tygo, leuk!
    En een 'dinnetje bevallen van een mooie dochter Jonna, zus van 'dinnetje bevallen van zoon Mattijs en ander 2 andere dinnetjes staan op springen!

Iedereen fijne dag vandaag!

17. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Annika, ik hoop voor je dat alles toch nog mee gaat vallen en dat beebje nog ff blijft zitten!!!

Ik heb mijn kraampakket inmiddels ook al. Van de Menzis! De gebruikelijke dingen zater er uiteraard in, en een knuffelaapje. Ook zat er voor de vervanging van de kruik een zak lijnpitzaden (of zoiets) in. Kun je in de magnetron opwarmen en dan in de bijbehorende fleece kruikenzak stoppen. Ben benieuwd hoelang dat warm blijft eigenlijk :rolleyes: Verder zaten er nog lekkere badzeepjes en dergelijke in.

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    heb heerlijk geslapen, het doet deugd da het zoveel frisser is.....

Heb vandaag ook de zin gekregen de babykleedjes uit te wassen en allles in de kassen van de KK op te rommelen, wat frisser weer met je kan doen he ;)

Onze kids liggen nog lekker te bed.
    Ze genieten echt van hun vakantie. Lekker uitslapen, zal nogal wennen worden als ze in september terug vroeg uit hun bed moeten en moeder natuurlijk ook.

19. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    mogge dames,

kraampakket heb ik nog steeds niet die krijg ik pas 6 weken voor mijn uitegerekende datum.belachelijk eigenlijk want als ik beval voor de 36 weken heb ik toch wel degelijk de matjes nodig.ook al is mijn kindje dan niet thuis ik ben wel thuis en ben gewoon kraamvrouw compleet met vloeien en al.stelletje idioten daar bij trias.vind het tegenwoordig helemaal slecht geregeld.je moet nu via je verzekering ongeveer toestemming vragen of je bij een desbetreffende krammzorgcentrum mag inschrijven.en dan vervolgens moet je dat centrum weer bellen om je in te schrijven.vroeger hoefde je alleen het kraamzorgcentrum te bellen en zij regelden de formulieren voor je verzekering.gezeik allemaal.

ben een beetje in een pesthumeur.mijn galbulten komen weer opzetten.en dan ook nog eens precies in mijn tattoo op mijn been.moet echt uitkijken dat ik het niet openkrab.heel irritant.ik ben al aan de slag gegaan met azijnwater.pffffffffffffff het helpt wel dat wel maar ja moet toch een aantal keer per dag mijn huid rustiger maken.

tot overmaat van ramp ben ik vanacht zeker 4 keer wezen plassen.word er gek van.ze draait ook continue maar voel iedere keer haar voetjes onderin bij mijn schaambeen.morgenochtend naar de gyn,ik zal eens vragen of hij kan voelen hoe ze ligt.

annika meis,doe het rustig aan he.lekker in je bedje blijven met je flaptoppie op je schoot.het is niet wat je je had voorgesteld maar laat je een beetje verwennen daar.ik bel je van de week nog wel even.

verder ga ik vandaag voor de 2e keer mijn muurtje roze sausen en volgende week doet de klusjesman de sierlijstjes tegen het plafond plakken.morgenochtend komt de vloerbedekking.ben benieuwd.heb hoogpolig gemeleerd zwart/grijs.ik hoop ook dat ik deze week nog een belletje krijg van burgerhout om een datum van levering af te spreken.
    ik ga wel alles achter het schot vandaan halen en dan alvast wat wassen.ik moet ook nog de kaartjes doen maar dat kan nog in mijn verlof anders heb ik dan niks te doen hihi.

nou verder even weinig.het regent hier steeds dus echt lekker is het niet.hoop dat het nog wel opklaart.we zien het wel.

groetjes

20. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Pff wat is het walgelijk benauwd zeg, heb nog weinig gedaan maar zweet loopt al over me rug bah...

Annika nogmaals sterkte heb gisteravond de hele avond aan je gedacht, vind het zo vreselijk erg voor je, hoop dat alles goed blijft gaan.
    triessie succes bij de vk vandaag ! en veel plezier op kraambezoek.
    Simone/saris antagel is voor de maagzuur en het werkt echt perfect, en vind het niet eens zo heel erg vies smaken. heb in ieder geval beter geslapen dan de afgelopen wken, heb vooral s'nachts last van maagzuur en vannacht gewoon helemaal niet.

Deel Deze Pagina