Hoi meiden, even snel annika heel veel sterkte wensen,ik hoop van harte dat je kleintje nog even wilt blijven zitten,meer dan wat je nu al doet kun je helaas niet doen,knuffel! Ik ben de warmte zo zat mensen,we zitten hier ons met zn 3tjes te vervelen haha,het is geen weer om iets te ondernemen en van rondrijden met de auto word je ook niet vrolijk.
Annika, meid, wat een tegenslag weer zeg. Ik duim dat je meisje lekker mag blijven zitten voorlopig en datze nog even een flinke groeispurt mag maken. Kan me voorstellen dat je je verveeld. Hopelijk snel je eigen laptop weer bij je. Veel sterkte en ik denk aan je! Wie had er nou net zo'n badje als Marije? Ik wil ook! Waar haal je die en wat kosten ze? Ik kom pas net mn bed uitrollen. Erg he?! Heb gewoon meer dan klokje rond geslapen. Gisteren met hubbie lekker wezen zwemmen. Was even erg koud, maar eenmaal in het water, heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar. Pfff...heb eigenlijk vergeten wat ik verder gelezen heb. Sorry hoor! Ga even wat eten, ik stik van de honger.
Triessie, hoe was het bij de vk? Wat een baby's in je omgeving zeg! Bianca, wat vervelend dat je urine nog niet goed is! Ik ga ff lekker liggen
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 13 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-# AFSPRAKENLIJST 30 juli Mironne: controle gyn, Nony: controle VK 31 juli Zico: gyn. 4 augustus Liz: controle en echo 6 augustus Tzm: vk 11 augustus Butterfly: pretecho 13 augustus Tzm: groeiecho (32 wkn) 18 augustus Symoen: gyn 22 augustus vke: echo 4 september Zico: gyn. 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Zoekt nog een buddy: VERLOF Bambie Symoen Kiezeltje Bianca Susanna Tal74 Liz Gerda Timzijnmama: 27 augustus (6 weken van te voren) Nu in ziektewet door rug/bekken Mironne: 15 september (4 weken van te voren) Rolia: 28 augustus Ischa: 25 augustus Nony: 1 augustus (10 weken van te voren) Semmi: 18 augustus Joli: 16 augustus Hansje: 30 augustus Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren) Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie) Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september) Kim: 14 augustus (6 wkn van te voren + 2 wkn vakantie)
Annika,hoe was je ctg vandaag? Triessie hoe was het bij de vk? Ik ben uitgeteld,weer slecht geslapen moest vroeg uit bed,er ging iemand van de gemeente mee naar het huis wat we willen kopen,nu weer veel pijn,was weer teveel van het goede. Dus effe eten en daarna plat. groeten Simone
Kort berichtje van mij Ik ga zo naar de vk heb weer bloedverlies, was net heel erg paniekerig maar bent redelijk bedaart, hoop dat alles goed is, ben blij dat de vk een echo aparaat heeft staan zodat zemeteen kan kijken. Meiden ik ga
Jeetje denise, dat is zeker schrikken. Goed dat je gelijk naar je vk toe kan! Sterkte hoor ik duim voor je.
Bianca en denise, het is niet echt jullie dag vandaag hou ons ff op de hoogte hoe het met jullie is. sterkte Annika natuurlijk ook sterkte maar dat had ik al geschreven. Hier gaat het weer iets beter. Bloeddruk tijdens de controle vandaag 120/88 ze waren tevreden, want het was 140/98 de kleine ging ook goed, heb nog even naar de groei gevraagt, nu blijkt dat ze dat twee weken geleden tijdens de galaanval wel gemeten hebben, maar ja ik was ff met wat anders bezig toen. Met 28 wkn was de kleine +/- 1350 gram. Heb ook ff gevraagt wanner je naar het ziekenhuis moet komen als je moet bevallen. Ook hier geld als je 1 uur lang om de 5 min weeen hebt, maar sommige komen ook al eerder (zelf inschatten dus) Ik ga nu ff dutje doen, ben beetje toto van alle spanning. Groetjes Marieke PS vandaag weer een mijlpaal 30 weken zwanger! nog 70 dgn te gaan dat hard
Jeetje Denise, ik duim voor je meis! Goh meiden, ik ben gelukkig niet de enige die dit weer zo zat is hè?! Ik zie eruit als een ouwe dweil, ben opgeblazen op alle plekken die je je maar kunt bedenken en bovenal: Ik heb absoluut geen fut om ook maar iets te doen .... Herkenbaar voor iemand ?! Ik heb afgelopen dagen alles bijgelezen, maar nog niet echt de zin kunnen vinden om uitgebreid te gaan reageren. Slecht eigenlijk hè?! Maar goed, het is hier ook zo enorm hectisch op het moment! De kittens zijn nu een week oud, maar ik heb het gevoel alsof ikzelf door die week meer dan 10 jaar ouder ben geworden , het vreet echt energie! Leuk is het wel hoor! Alleen ik zal blij zijn als de ukkies straks over een week of 2 à 3 wat zelfstandiger zijn, scheelt weer een hoop zorgen .... Marije: Dat badje! Heerlijk zeg! Ik is jaloers
goedemiddag dames. Me lappie doet het haha lekker illegaaf internet aftappen Me ctg was goed van vanmorgen, maar ik geloof er niet zo veel in. Gister was ctg ook goed en toen hebben ze toch maar de echo erbij gedaan toen zagen ze het pas van de navelstreng. EN nou vanmrgen kwam de arts en die vertelde wat gaan een groei echo doen en dat gaat nu ook ineens niet door want ze heeft dat zo gezegd eit afgesporken met mij. Heb ik maarten voor janlul vanuit zijn werk laten komen. Veel liefs Annika
G*dver,Annika, dat schiet weer lekker op....hadden ze gister wel het gewicht geschat of ook niet? Wat gaan ze nu verder doen? Eropn staan dat ze die echo doen en heel veel heibel maken heeft zeker weinig zin ? Voel je die kleine nog wel goed? Denise, sterkte bij de vlos! Wie had je en wat zei ze? xxx
Hey meiden, Vanmorgen was het weer allemaal wel te doen maar nu begint het behoorlijk benauwd te worden bah! Annika: sterkte meid en ik hoop ook dat die kleine meid nog eventjes blijft zitten en goed groeit! Denise: jeetje joh je zal wel geschokken zijn, hoe was het bij de VK? Ohhhhh meiden ik zit heerlijk aan een chocoladereep!!! Foei maar had er zo'n zin in! Kan het zo zijn dat je hormonale menstruatiecyclus gewoon doorloopt? Want m'n huid is nu ook een stuk onregelmatiger en heb opeens veel zin in chocolade, 1 keer in de zoveel tijd heb ik dat nu. De rest van de zwangerschap kijk ik er niet op of om naar. Nou ga even met de voetjes van de vloer effe tv kijken. Fijne dag nog! xxx
Hallo iedereen, Ben net weer terug van de vk, met de kleine gaat alles gelukkig goed, heb een echo gehad en een super foto meegekregen, dat was voor mij weer echt even een opkikkertje, heb ook een inwendig onderzoek gehad gelukkig geen ontsluiting maar wel een hele weke zachte baarmoeder, dus dat willen ze in de gaten houden moet nu iedere wk op controle komen. Bloeddruk was hoog maar normaal gezien de omstandigheden, werd wederom op me hart gedrukt om het rustig aan te doen.Voor het bloeden kunnen ze geen echte oorzaak vinden als het blijft tot morgenavond moet ik weer contact opnemen. En ineens is het hier ook weer schitterend zonnig weer, nog wel benauwd, ben ontzettend moe van alle emoties dus ga zo even thee zetten en bijkomen
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 13 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 11 :-# AFSPRAKENLIJST 30 juli Mironne: controle gyn, Nony: controle VK 31 juli Zico: gyn. 1 augustus Susanna: medische echo 4 augustus Liz: controle en echo 6 augustus Tzm: vk 11 augustus Butterfly: pretecho 13 augustus Tzm: groeiecho (32 wkn) 18 augustus Symoen: gyn 22 augustus vke: echo 4 september Zico: gyn. 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Zoekt nog een buddy: VERLOF Bambie Symoen Kiezeltje Bianca Susanna Tal74 Liz Gerda Timzijnmama: 27 augustus (6 weken van te voren) Nu in ziektewet door rug/bekken Mironne: 15 september (4 weken van te voren) Rolia: 28 augustus Ischa: 25 augustus Nony: 1 augstus (10 weken van te voren) Semmi: 18 augustus Joli: 16 augustus Hansje: 30 augustus Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren) Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie) Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)
Susanna: Heb je afspraak toegevoegd aan de lijst! Denise: wel een geruststelling dat ze even gekeken hebben en dat je een echofoto mee hebt gekregen. Goed dat je onder controle blijft nu! Gister met Milan naar de dokter geweest, hij had allemaal bultjes wij dachten aan waterpokken maar het blijkt een hand-, mond- en voetziekte te zijn. Ook wel Mond en klauwzeer genoemd onder mensen! het is gelukkig niet ernstigs en gaat met een dag of 10 weer over, maar was wel even geschrokken! Dat lieve manneke heeft op zijn handen en voeten allemaal blaren! Dus lopen gaat hem nu niet zo makkelijk af! We hebben ook een zwembad van 3 bij 2,5 gekocht, echt heerlijk zeg om af en toe even in te plonsen! De nachten zijn ook echt zwaar, het is zo benauwd!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-# Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 13 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 12 :-# AFSPRAKENLIJST 30 juli Mironne: controle gyn, Nony: controle VK 31 juli Zico: gyn. 4 augustus Liz: controle en echo 6 augustus Tzm: vk 7 augustus Mariek: gyn. 11 augustus Butterfly: pretecho 13 augustus Tzm: groeiecho (32 wkn) 18 augustus Symoen: gyn 22 augustus vke: echo 4 september Zico: gyn. 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Zoekt nog een buddy: VERLOF Bambie Symoen Kiezeltje Bianca Susanna Tal74 Liz Gerda Timzijnmama: 27 augustus (6 weken van te voren) Nu in ziektewet vanaf 8-8 50% werken. Mironne: 15 september (4 weken van te voren) Rolia: 28 augustus Ischa: 25 augustus Nony: 1 augustus (10 weken van te voren) Semmi: 18 augustus Joli: 16 augustus Hansje: 30 augustus Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren) Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie) Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september) Kim:11 september (6 wkn van te voren + 2 wkn vakantie vanaf 28 aug) Zena:22 augustus (tot die tijd 50% werken) Mariek: 18 augustus @Zena, Kim en Mariek, ik heb het aangepast.
Denise, wat schrikken zeg. Fijn dat ze het zo goed in de gaten houden! Hier is het niet meer zo benauwd. Heb alle deuren en ramen open, kan het ff lekker doortochten! Hansje, ik ben eigenlijk niet zo'n chocaholic. Lust het wel hoor, maar snak er nooit naar eigenlijk...
pfpfpf wat een weertje hier....net ff een flinke hoosbui en het waaide hard poehhhhhhh... annika: wat was het gewicht nu van de kleine dan?...ik maak uit je berichtje dat er eerst wel sprake was van een groei echo , maar nu inene niet meer? snap h'm niet zo goed gelukkig dat je je lappie bij je hebt , heb je ook iets te doen.. sterkte denise: verdorie.....weer!meid doe kalm aan, gelukkig geen ontsluiting! doe maar lekker rustig aan vanaaf! mariek: poeh 1350 is geen kleintje....goed hoor! de onze was ook zoiets met de pret echo...toen was ik 27 wk hihihi joli: och meid...heel herkenbaar, maar ik heb nu ook zoiets van...werk blijft wel hoor in huis.....heb er wel dagen bij dat ik me beter voel, en dan ga ik ff flink door het huis ( wat dan mogelijk is hé ivm rug en bekken) suc6 met je kittens...wat dacht je hoeveel energie een babytje kost hahaha hansje: ik begin ook steeds meer te snaaien....poeh moet uitkijken, want ben al iets van 15 kilo gegroeid Mironne: ach wat sneu voor het jochie....allemaal blaren ... dus ook al een zwembad... ..heerlijk hé! timzijnmama: wij hebben nu ook alles open staan..heerlijk ff doortochten! hoop wel op mooi weer morgen...wil toch wel ff flink badderen in mijn zwembadje
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-# Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 13 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 12 :-# AFSPRAKENLIJST 30 juli Mironne: controle gyn, Nony: controle VK 31 juli Zico: gyn. 1 augustus Susanna: medische echo 4 augustus Liz: controle en echo 6 augustus Tzm: vk 7 augustus Mariek: gyn. 11 augustus Butterfly: pretecho 13 augustus Tzm: groeiecho (32 wkn) 18 augustus Symoen: gyn 22 augustus vke: echo 4 september Zico: gyn. 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Zoekt nog een buddy: VERLOF Bambie Symoen Kiezeltje Bianca Susanna Tal74 Liz Gerda Timzijnmama: 27 augustus (6 weken van te voren) Nu in ziektewet vanaf 8-8 50% werken. Mironne: 15 september (4 weken van te voren) Rolia: 28 augustus Ischa: 25 augustus Nony: 1 augustus (10 weken van te voren) Semmi: 18 augustus Joli: 16 augustus Hansje: 30 augustus Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren) Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie) Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september) Kim:11 september (6 wkn van te voren + 2 wkn vakantie vanaf 28 aug) Zena:22 augustus (tot die tijd 50% werken) Mariek: 18 augustus Tim zijn mama: Heb hem weer opnieuw gedaan, want volgens mij had je niet de laatste gepakt, want de aanpassing van de afspraken van Susanna stonden niet op die van jou
Hoi! Wou jullie even laten weten dat ik vanmorgen tante ben geworden van een kerngezonde jongen genaamd Mick! Dus de hele dag bij mijn zus geweest om te helpen, en wat een lief klein frummeltje zeg, heerlijk om te zien!