Sorry mironne, ik denk dat je gelijk hebt... Sterkte met Milan. Vervelend voor hem zeg die ziekte... Annika, sterkte daar in het ziekenhuis.
goedenavond dames. Ja ja me lappie doet het hahaha. Ze hebben nog geen nieuwe meting op groei gedaan. ALs het goed is donderdag maar vorige week maandag woog ze 776 gram. Veel liefs Annika
Avond! Vanmiddag bij de vk geweest voor controle. Bloeddruk was te hoog, maar ja kwam net binnen rennen omdat het ineens begon te hozen....dus was niet zo gek Verder was alles goed! Mijn baarmoeder zit al ruim anderhalve hand (dus tot bijna bovenaan) boven mijn navel, maar dat kwam weer omdat mijn baarmoeder heel smal is dus het groeit de hoogte in. Gelijk weer formulieren meegekregen voor de 30 weken groeiecho, suikerprikken en rhesus prikken De volgende afspraak bij de vk krijg ik ook gelijk weer de Anti-D spuit....jippie
Marieke wat fijn dat je bloeddruk zo gedaald is . Maar wel rustig aan blijven doen heh! En flink oefenen met puffen hahahaha. Ik denk trouwens dat ik mannetje wel mee krijg voor de 7e les Mironne wat zielig voor Milan zal behoorlijk pijn doen Linnepin gefeliciteerd met je neefje Mick Annika ik hoop dat ze donderdag wel wat meer weegt hoor. Ik blijf in ieder geval voor je duimen. Kus fijn dat alles goed was bij de vk Hier is het gelukkig ook een stukje minder warm. Ook inderdaad alles tegen elkaar open gezet en voel mezelf al meteen een stuk beter en heb wat meer energie. Vanmiddag belde ze dat de gordijnen voor onze slaapkamer en de babykamer binnen zijn dus morgen even ophalen. En vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor steunkousen. Het worden geen steunkousen maar een steunzwangerschapspanty of zoiets. Ze heeft er veel spoed achter gezet en komt waarschijnlijk eind deze week binnen dus kan ik hem volgende week dinsdag afhalen. Ben benieuwd, hoop dat het helpt en ik straks niet meer zo'n last van mijn benen en voeten heb. Wel jammer dat mensen niet aan mij kunnen zien dat ik zwanger ben en gewoon denken dat ik dik ben. Die vrouw in het ziekenhuis ook toen ik zei dat ik de verwijsbrief van de vk had gekregen. Oh zei ze verbaasd u bent zwanger dan wordt het een zwangerschapspanty .
Wat een hoop ellende zeg lees ik hier! Alle dames die het nodig hebben, veel sterkte! Ik heb alles gelezen, maar ben inmiddels alweer alles kwijt... Heb een geheugen van niks! Zal binnenkort eens reageren met 2 schermen open, zodat ik alles op mn gemak terug kan lezen Hier een fotootje van Butterfly en mij tijdens een fotoshoot 2 weken geleden De rest staan op hyves en op mijn babysite natuurlijk! Ik op links met een jongensbuik en Butterfly (daisy) rechts met een meisjesbuik
Hoi hoi Annika ik zie dat je internet hebt lekker hoor! Hoe voel je je nu? Denise ik snap dat je idd erg geschrokken bent. Gelukkig is alles goed! En er zijn heel wat neefjes en nichtjes geboren gefeliciteerd! Leuk joh op kraamvisite! Ik had nog het een en ander gelezen maar ben de rest kwijt. Marijeee mooie foto Liefss
Marije en Butterfly, wat een ontzettend leuke foto's joh! Heb gelijk even naar de rest gekeken, helemaal leuk! Heb gelijk even buikjes vergeleken en ik geloof dat mijn buik het meest op die van jou lijkt Daisy, zou ik dan toch een meisje krijgen? Iedereen roept nl, dat het een knul wordt haha, we zullen het zien hihi
Mironne wat zielig voor Milan! Arm knaapje, hopelijk is ie er snel vanaf. Ischa sorry maar als ik naar je buikfoto kijk vind ik het toch duidelijk een zwangere buik en geen 'vette' buik. Marije en Butter wat geweldige foto! Echt heel mooi! Donderdag diabetes test Een uur lang een smerig zoet goedje drinken en dan je suiker testen. De baby trapt flink tegen mijn ribben richting maag en met elke trap geef ik een boer! Echt genant. Hoeveel echo's krijg je nu eigenlijk in Holland bij een normaal verlopende zwangerschap?
lap zeg had ik hier net alles bijgelezen en klaargetypt in kladblok... antwoord op iedereen... alt die rotcomputer nog eens uit ook terug op nieuw dus... Bianca, jakkes meid bloed prikken ik hoop dat alles toch no ggoed komt Triessie dat is toch lekker he zo voor de verandering eens goed slapen Zicootje de kindjes hebben nog tijd genoeg om lekker te slapen en zich terug aan te passen en wat betreft plotse zin om alles te doen ik ken het helemaaaaal Blub, aan je tekst te zien snap ik wel waarom je in een pesthumeur bent Zena er is niks ergs aan gewoon lekke rgenietenvan dat lang slapen Symoen doe maar rustig en lig lekker lang plat tot het beter is Mariek super dat alles goed was met de beejb en met de bloeddruk en 1350 is niet min he super goed! Joli zit hier zo te lachen een oude dweil haha maar het is wel herkenbaar hoor ik voel me ook zo, geraak amper nog in een deftige zomeroutfit, ik voel me zo vies en futloos... ik zweet en plak en pff jakkes... Denise goed dat alles goed was met de beejb he alleen zo jammer dat ze je niet kunnen vertellen waar het bloedverlies vandaan komt he... Mironne ocharme je zoontje... kan me voorstellen dat het niet aangenaam is met zo'n weer en dan blaren vertroetel hem maar lekker... Linnepin gefeleciteerd met het tanteschap... Marije en Butterfly tis een supermooie foto hele mooie buiken ook... Ischa trek het je niet aan van die mensen... blijkbaar is subtiel zijn niet hun sterkste kant ook niet pff ik hoop dat die zwangerschapspanty helpt en wat verlichting brengt Susanna, die diabetestest lijkt me maar iets vies arme jij en ik weet niet hoe het in nederland zit hier in belgië moet ik om de drie weken naar de gyn en bij elke controle heb ik een echo... verder niet zo veel te melden... heb gisteren tot half vijf s'nachts bezeg geweest met alles hier binnen te "verhuizen" alles heeft nu een nieuw JUIST plaatsje de tuin vlot ook al heel goed... er staat amper nog iets in morgen alles gelijk maken en dna kan de trampoline erin... Morgen wordt ook de nieuwe zetel geleverd dus ben heel blij... Mijn rug is gesloopt hou het niet lang meer uit weet echt niet wat er aan de hand is maar ik ga het maandag tegen de gyn wel eensallemaal uitleggen... ook "steekjes" in mijn onderbuik... de klein is inelk geval wel HEEEEEEEEEEEL beweeglijk zo slaapwel meiden xxxxxx
Goedemorgen ! Eindelijk is het niet meer zo benauwd, heb weer goed geslapen hoop dat het de komende tijd zo blijft, ben dankzij antagel helemaal van me maagzuur af,super.Bruis van de energie vandaag ben ook lekker vroeg opgestaan kan ik tenminste iets doen voordat de zon gaat schijnen en het te warm wordt. annika1985 fijn dat je online kan komen, heb je in ieder geval een beetje afleiding, hou vol en nogmaals sterkte. Mironne beterschap met Milan, hopelijk is hij er sneller van af dan 10 dgn. Linnepinn gefeliciteert met Mick ! Kan je alvast genieten van z'on hummeltje.. Ischa31 ben benieuwd hoe de zwangerschapspanty je bevalt... en kan me voorstellen dat je het vervelend vindt dat mensen het niet kunnen zien en denken dat je alleen maar dik bent, gelukkig weet je zelf beter. Marijeee en Butterfly Mooie Foto !! en beide mooie ronde buikjes !! groetjes Denise
denise jij dus ook al wakker...ik ook alweer vroeg met dezelfde gedachten als jouw hihi....ff in huis aan het werk, en dan een spring in het zwembad...jippppie... iedereen een lekkere rustige dag...en maak je niet te druk!
Goedemorgen allemaal, Jeetje wat is het weer een warme dag heerlijk, alleen een beetje jammer dat ik moet werken vandaag en morgen. Maarja nog ff doorbijten he. Susanna volgens mij ligt het er ook aan of je bij de gyn of vk loopt. En of je vk zelf een echoapparaat heeft. Ik heb er namelijk zelf 4 gekregen. En daarnaast hebben we zelf nog voor pretecho's gekozen. Iedereen koopt maar een zwembad heerlijk hoor! Zou ook wel zo een grote willen maar ben bang dat ik hem niet kwijt kan ondanks de grote tuitn. Nu merk ik pas hoe onlogische ie is ingedeeld hahahaha. Ischa zit je panty een beetje? Als het maar helpt. En hopelijk is het met deze temperatuur niet te warm. Annika en Denise hoe gaat het nu met jullie?
Butterfly1 Hier gaat alles goed, verlies nu nog alleen oud bloed zoals de vk voorspelt had hoop dat het snel ophoud. Hier is het bewolkt en lekker koel moet zeggen dat ik het op dit moment niet heel erg vervelend vind dat de zon niet schijnt Ben lekker een beetje in huis aan het hangen, heb al schoongemaakt dus klusjes zijn klaar voor vandaag.
Op mijn hyves staan er ook nog een paar (weet niet of je ze al gezien hebt), ben benieuwd of je idd ook een meisje krijgt. Zal er dan toch een patroon in zitten
annika hoop dat de twee prikken niet al te veel pijn zullen doen en je babytje zo sterk mogelijk laten ontwikkelen. Heel veel sterkte toegewenst Meid ! Laat die kleine het alsjeblieft nog even bij je binnen volhouden, ik duim voor je !
Annika sterkte meid, dus ze verwachten wel dat ze haar snel gaan halen? Ik heb de panty nog niet, als het goed is kan ik hem dinsdag ophalen. En zal inderdaad met dit weer wel warm zijn, maar warm heb ik het toch al. Als het maar tegen de pijn helpt. Zo ik ga even de gordijnen ophalen kunnen we straks de babykamer afmaken.
Annika,dan gaat het niet lang meer duren voordat ze haar gaan halen,als ze nu al longrijpers inspuiten. Denise,wat vervelend dat ze niet kunnen zeggen waar dat ouwe bloed vandaan komt. Marije en Butterfly hele mooie foto's,laten jullie die echt in een studio maken? Liz,ben benieuwd als je tuin straks klaar is,is wel gaaf zo'n grote trampoline. Houden jullie nu ook zoveel vocht vast,ik heb echt olifanten pootjes,vrijdag een bruiloft,had hartstikke leuke schoentjes gekocht,ben benieuwd of ik ze nog aankrijg,ga zo maar even voor nette slippers kijken. groeten Simone