Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hai meiden,

Annika,ik had ook begrepen dat ze de longrijping maar een week mochten geven of zo,houd het idd in dat ze nu wel over niet te lange tijd gehaald zal worden?sterkte meid!

Marijeee en butterfly,hele mooie foto's prachtige buikjes,zo moois trak heb ik hem nog niet al loop ik 2 weken over tijd ;) maar heb dan ook een iets ander postuur hihi :)

Ischa,ik begrijp je onzekerheid,en mensen kunnen lekker lomp zijn...Ook jij bent mooi zwanger (en zie het verschil met je eerdere foto's),dat weet je he!

2. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    ola,

nou ik heb ook vervelend nieuws.het zit ons allen niet echt mee hier op het oktoberforum.

ik ben vanacht rond half 2 wakker geworden van die kleine,terwijl ze snachts nooit beweegt.ik kreeg zoveel harde buiken en pijn in mijn rug dat op een gegeven moment de harde buiken niet meer ontspanden.moest steeds naar de wc en dan hele plassen eruit.ik heb uiteindelijk om half 3 rich wakker gemaakt en het ziekenhuis gebeld.ik moest meteen komen.dus mijn vader gebeld voor de kinderen en op naar het ziekenhuis.om half 4 waren we in het ziekenhuis en ik kreeg meteen een echo.catheter om mijn plas na te laten kijken.(wat een b*kkepijn doet dat)en bleod afgenomen.ons meisje is aan alle kanten bekeken en opgemeten maar alles was met haar goed.mijn baarmoeder was allebehalve rustig en ze ging dan ook toucheren.mijn buik deed zo'n zeer dat ik dat niet eens voelde.
    mijn baarmoeder is week en heb nu 1 cm ontsluiting.
    mijn bloeduitslagen waren goed,hb was ook goed en urine was niks in terug te vinden.was brandschoon.
    heb algehele rust voorgeschreven gekregen.ik mocht naar huis maar als het weer gebeurt moet ik weer bellen.dan kom ik er niet zo bekaaid vanaf denk ik.28 weken en een weke baarmoeder met 1 cm ontsluiting is niet echt goed,ook al is het bij mij dan de 5e.
    wij houden er dus rekening mee dat ook ik de 40 weken niet haal.

zit nu dus ook in bed met mijn flaptop,ga zo even rusten want ik heb bar weinig geslapen vanacht.

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Verdamme blub! Wat schrikken meid!
    Ik wens je heel veel sterkte toe!

4. Jeetje blub wat heftig zeg! Rustig aan en hopen dat het hierbij blijft en de kleine nog een tijdje blijft zitten!

Annika Toch al aan de longrijpers? Mijn vraag net als de andere betekent dat ze haar dan eerdaags gaan halen?

butterfly en marije erg mooie foto's zeg! Marije deed jij al iets aan modellenwerk? Omdat je zowiezo allemaal van die proffessionele foto's in je album hebt staan?

Allwoman jij bent ook mooi zwanger! :D ;)

Verder hier geen bijzonderheden.... alles gaat lekker!

xxx

5. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ik weet niet morgen 2de dosis en dat moet ook inwerken.

Ik kan er zelf ook geen antwoord opgeven.

Veel liefs Annika

ps kinderarts komt straks

6. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @blub: sjonge das niet niks zeg! Hopeljk blijft je kleintje toch nog wel een poosje zitten!

@ annika: sterkte! (en ik vroeg me idd ook af of dat dan betekend dat ze snel gehaald wordt)

@ marije en butterfly: hele mooie foto's! Kunnen jullie trots op zijn ;)

@ susanna: als er verder geen medische indicaties zijn om meer echo's te doen krijg je er 1 in je eerste trimester om te kijken of alles goed zit en je hebt ook altijd recht op de 20 weken echo, maar als er verder geen goede redenen zijn om een echo te maken gebeurd dat geloof ik ook niet, tenminste bij ons niet, dus ben je idd aangewezen op pretecho's verder.

met mij gaat alles ook nog wel goed, heb alleen beebje vandaag nog niet gevoeld, dus ga er ff extra op letten vandaag. Verder heb ik 's nachts nog wel es last van harde buiken en kleine krampjes, maar vind ik een beetje vreemd want harde buiken krijg je toch juist als je je te druk maakt ofzo?
    Ik weet dus ff niet of het nou iets is om me druk over te maken...

(Overdag heb ik nauwelijks last van harde buiken, tenzij ik echt een lange wandeling maak, dan krijg ik na een uurtje ook wel last van harde buiken)

7. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Wat een nieuws, wat een nieuws..... :( :(

Blub76 wat een helse nacht ! ook al een weke zachte baarmoeder, dat zeiden ze gisteren ook tegen mij alleen had ik nog geen ontsluiting. Wel fijn te horen dat de bloed en urine uitslagen goed zijn. Hou je idd aan de rust, weet uit ervaring dat het makkelijker gezegd dan gedaan is. Heel veel sterkte toegewenst.

Annika stomme vraag maar hoe gaat het zelf met je, kan je je een beetje staande houden door alles wat er gebeurd.Hopelijk heb je vele lieve mensen om je heen staan die je steunen. Knuffel vanuit Den Haag.

Kiezeltje fijn te lezen dat het wel goed gaat met jou :thumup:

8. annika1985

mwah kwa steun krijg ik echt van jullie en mensen op msn en me manneke natuurlijk.

Mijn ouders zijn op vakantie.
    Schoonkoe komt om de dag met Lotte.
    Van dat gekke wijf van schoonzus jhoor je ook niks maar daar verwacht ik ook niks van.

En verder leer je toch weer de mensen waar jij alles voor doet gauw kennen.

Veel liefs Annika

9. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Susanna: als alles 'normaal' verloopt krijg je hier alleen een termijnecho en een 20 weken echo. 2 dus.\

Kus: Ik zet je afspraken erbij. Moet je nog terug komen om je bloeddruk nogmaals te laten meten?

Marije en buttrerfly: mooie foto's.

Blub:
    dat is schrikken zeg....pfff...hou nog maar binnen als het lukt!

Annika: ik hoop voor jou dat de kleine ook nog mag blijven zitten.

10. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama.
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl

23 SEPTEMBER
    Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN
    28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    1 OKTOBER
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje
    Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-#
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-#
    Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-#
    Sarisha, 29 jaar, 1e kindje
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    5 OKTOBER
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    6 OKTOBER
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE
    Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-#
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    Sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    10 OKTOBER
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING
    Jimmy, 24jaar
    Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ???
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN
    Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE
    12 OKTOBER
    Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-#
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    13 OKTOBER
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-#
    Mironne, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE
    Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE
    17 OKTOBER
    Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING
    MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING
    18 OKTOBER
    Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE
    Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    23 OKTOBER
    Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    24 OKTOBER
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE
    Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE
    29 OKTOBER
    Allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE

Totaal 13 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 12 :-#

AFSPRAKENLIJST
    30 juli
    Mironne: controle gyn, Nony: controle VK
    31 juli
    Zico: gyn.
    1 augustus
    Susanna: medische echo
    4 augustus
    Liz: controle en echo
    6 augustus
    Tzm: vk
    7 augustus
    Mariek: gyn.
    11 augustus
    Butterfly: pretecho
    13 augustus
    Tzm: groeiecho (32 wkn)
    18 augustus
    Symoen: gyn
    19 augustus
    Kus: controle vk + antiD spuit
    21 augustus
    Kus: groeiecho 30 weken
    22 augustus
    vke: echo
    4 september
    8 september
    Butterfly: pretecho
    25 september

Onze gedachten gaan uit naar:
    Coni en haar dochter Nikkie*
    Klusser en haar zoontje Jort*

BUDDYLIJST:

Blub76 - Annika
    Bianca24 - Lotte27
    Mironne - Tam27
    Liz - Zico
    Rolia - Ischa
    Brennmgn - Butterfly
    Gerda1975 - Allwoman
    Susanna - Audrey23
    Lief - Timzijnmama
    Vlinder - Hansje
    Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama)
    Kiezeltje - Kus26
    Mariaatje - Joli
    Tal - Vke
    Symoen - Zena
    Joel - Denise1976
    Bambie - Triessie

Zoekt nog een buddy:

VERLOF

Bambie
    Symoen
    Kiezeltje
    Bianca
    Susanna
    Tal74
    Liz
    Gerda

Timzijnmama: 27 augustus (6 weken van te voren) Nu in ziektewet vanaf 8-8 50% werken.
    Mironne: 15 september (4 weken van te voren)
    Rolia: 28 augustus
    Ischa: 25 augustus
    Nony: 1 augustus (10 weken van te voren)
    Semmi: 18 augustus
    Joli: 16 augustus
    Hansje: 30 augustus
    Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren)
    Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie)
    Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)
    Kim:11 september (6 wkn van te voren + 2 wkn vakantie vanaf 28 aug)
    Zena:22 augustus (tot die tijd 50% werken)
    Mariek: 18 augustus

11. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Annika goed te lezen dat je veel steun uit het forum haalt, moet zeggen dat ik er ook veel steun aan heb. Je leert idd in zulk soort situatie's snel je echte vrienden kennen. Lig je met meerdere op zaal ? Zal ook niet makkelijk zijn voor je mannetje en voor Lotte, en de dagen duren al zo lang als je daar ligt ....maar volhouden hoor meid !

12. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Jeetje wat een nare berichten hier!

Annika, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt, want al die onduidelijkheid is natuurlijk niks. Vervelend he, dat je nu je "echte"vrienden leert kennen, dat is altijd zo. Helaas. Dikke knuffel hiervandaan.

Blub, meid, wat zal je je rot geschrokken zijn zeg! Hopelijk blijft alles nu rustig. Als ik wat voor je kan doen, boodschappen ofzo, dan weet je me te vinden. Wat een kl*te zooi zeg!

Ik heb net weer wat mafs meegemaakt.
    Wij hebben natuurlijk pas de voortuin gedaan. Nou belde net het bedrijf waar wij onze stenen, zand etc, vandaan hadden.
    Blijkbaar deed iedereen in die periode automatisch mee aan een wedstrijd om een Weber barbeque te winnen. (enorme, dure barbeque). De uitslag had in het papendrechts nieuwsblad gestaan, maar wij hebben een nee-nee sticker op de brievenbus, dus niks van gezien.
    Wat blijkt...wij hebben gewonnen! Wij winnen echt nooit wat en nou hebben we nieteens bewust meegedaan en winnen we de hoofdprijs. Hahahahaha! Wat een grap he?!
    De grootste grap komt nog. Omdat het een samenwerking met de krant is, moeten we dus ook op de foto voor de krant. Hmmm...my 5 minutes of fame?

13. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Wat leuk Zena! Gefeliciteerd hoor.

14. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Jeetje blub, das heftig zeg! Het valt idd niet mee met de oktober-mama's, gaat niet allemaall van een leie dakje pfffff.

Zena, wat leuk dat jullie de prijs gewonnen hebben zeg! Zeker omdat je niet bewust heb meegedaan, lachen joh!

En Annika, ook ik wens je veel sterkte, fijn dat je veel steun van het forum krijgt, maar wel heel jammer dat je naasten je niet zo steunen als je zou hopen en jij een ander zou steunen. Idd, in moeilijke tijden leer je je echte vrienden echt wel kennen!Hou je taai meis!

15. carma

carma Niet meer actief

Sjonge jonge, ik ben een paar uurtjes op inkoop en er gebeurt weer van alles.

Blub dat is schrikken! Nu maar hopen dat de kleine zo lang mogelijk blijft zitten.
    Heb je ook weeen? en krijg je er medicatie voor nu.
    Wel echt rust nemen nu he! (hoor wie het zegt ;) )

Annika, word je nu al snel moeder dan ivm Longrijpers?
    Sterkte meid.

Zena gefeliciteerd met de BBQ.
    Dit is er een mooie tijd voor, wanneer krijg je hem.

Onze kleine heeft nu eindelijk uitgevonden dat je in een buik meer kan doen als met je benen trappen.
    Je kunt ook salto's maken, en dat mama dat niet zo prettig vind nou ja pech.
    Ga nu ff rusten, heb de inkoop van een van mijn grootste merken net achter de rug en mijn paps is naar huis na wat klusjes in de babykamer.

Tot later
    Liefs Marieke

16. annika1985

ey ey

ik weet niet hoelang het nog allemaal gaat duren.
    maar 1 ding weet ik wel zit allemaal niet lekker meer.

Veel liefs Annika

17. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Oei Annika en Blub, dat zijn nare ervaringen. Veel sterkte allebei!

18. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Annika,is het met die hitte toch wel uit te houden in het zh?Mijn eigen ervaring is altijd dat zh zo benauwd zijn.Sterkte!
    En is toch erg hè dat je mensen pas echt leert kennen als je in een nare situatie verkeerd.

Blub,oei oei dat is idd ook niet best,lekker in bed blijven.Ik hoop dat jullie babytje ook nog even kan blijven zitten.

Annika en Blub,dikke knuffel!

Zena,waneer kunnen we komen bbq-wn? :)
    Is wel een leuke verrassing zeg!Veel plezier met jullie nieuwe aanwinst!

Susanna,waarom kreeg je nu ook alweer een medische echo,sorry ben het even vergeten.Hoe is de temp in de USA?

Mariek,dus je hebt een acrobaatje in je buik zitten! ;)

Denise,jij moet morgen toch weer om te kijken of je vruchtwater op peil is,ben benieuwd hoe het ermee staat hoop voor jou dat die nu op 14 zit.

Zo vanmiddag een mini badje gekocht en gevuld met water,lag ze lekker dat ik erin in slaap ben gevallen,mijn man kwam net thuis en moest me wakker maken.Doet een mens wel goed in zo'n badje!

groeten Simone

19. annika1985

ik heb airco en een balkon deur die dag en nacht open staat.
    het is redelijk uit te houden hier.

Veel liefs Annika

20. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama

Een bloemetje voor Annika en Blub!

Deel Deze Pagina