@ triessie... ja hoor alles goed... alleen beetje warm... maar daar zal jij ook wel last van hebben... haha Hoe is het met je kamertje?
Blub maar meid toch sterkte!! moet nog even blijven zitten he annika jeetje longrijpers is misschien allemaal zo ingrijpend maar in elk geval is het toch goed dat de longetjes kunnen rijpen moest je dan toch vroeger moeten bevallen... ben blij dat je toch ook goed nieuws hebt gekregen Zena wat goed een barbecue ik ben al enkele dagen aan het twijfelen of we het ons nu moeten aanschaffen of niet... en wat een erg nieuws veel sterkte Mariek ja het ontdekken van salto's enzo... ik vind het ook niet echt superprettig anders wel grappig om te voelen... Mironne die apotheek mag wel wat beter uitkijken voor zelfde geld kijk je er niet naar en neem je het in Triessie goed dat alles goed was met je beejbje zo te zien heel goed zelfs Joli super dat je je zo goed amuseert in de pufclub jammer dat ik er hier niet zo veel van hoor of ik zou het ook nog wel willen doen Kus26 wat lief gewoon om verliefd op te worden Ischa, ja is misschien wel laat, ken erniet veel van... kan je het niet vervroegen? x Mamak wel slim van je om zo te veranderen Zico wat goed nieuws heb je toch nog een leuke vakantie voor de boeg en gewicht is ook goed he hier niet veel te melden... nog meer last van mijn rug dan voordien, is hier ook niet te harden zowarm :'( :'( :'''( wou vervroegd naar de gyn maar hij was er vandaag niet, ik gaproberen morgen te gaan... heb ook last van harde buiken zwembad staat er wel en de trampoline ook... maar in het midden van de tuin waar de zon zo altijd staat dus kan er amper komen :'( drink ook enorm veel maar jah even klagen he xxxxx[/b]
goedenacht dames. Ben weer eens klaar wakker :S maar ja hoort erbij. Vanmiddag is mijn eigen gyn nog geweest om even te praten over de stand van zaken. Ze zijn erg positief over de gezondheid van ons kind. Maar ze zijn wel aan het uitzoeken geweest waarom ons kleintje zo achter in groei blijft. TOen kwam er ook weer naar boven dat er met die 20 weken echo zo'n wit plekje in ondekt bij het hartje dus ze vroegen ons nu voor de laatste keer weet je zeker nu je zover bent dat je alsnog niet de vruchtwater punctie wilde. Deze hebben we ook weer geweigerd want kindje met Down is goed. voor ons dan. Ze hebben nu voor even de grens gelegd op 30 weken die ik moet proberen te halen. Omdat de kans op complicaties weer minder word. Haal i kdie 30 weken dan wil ze proberen het aan te kijken tot 32 maar dat is toch ook echt het maximum. Want komt veel stress bij kijken allemaal en dat is ook niet goed voor mij. Maar goed nu zijn jullie weer helemaal op de hoogte van de toestanden hier in Nijmegen. Mijn ouders zijn toch onverwachts terug gekomen en stonden vanavond naast me ineens. Was wel ff schrikken want had ze gevraagd lekker daar te blijven want ze kunnen niks doen voor mij. Maar mijn moeder had toch de zenuwen en wilde graag als we van te voren konden melden van nu is het klaar ik moet naar het OK dat zij ook kon komen om ons op te wachten en natuurlijk haar kleinkind kon bewonderen. Shit wat een verhaal en da om half 3 's nachts hahahaah. Sorry. Veel liefs Annika PS wilde toch nog ff zeggen dat ik neit op iedereen kan reageren er gebeurd zoveel hier ik lees het allemaal wel maar heb een kop als een vergiet.
he annika, Wat een goed nieuws dat de gezondheid van je kleintje ok is he. Ik had ook een dochter bij een bevalling op 39 weken van 44 cm en 2.150gr Ze had gewoon geen plaats en daardoor groeide ze niet, maar at goed en suiker was goed en nu zou je het er haar niet meer zien. Wij hebben vroeger ook de beslissing genomen als het kleintje down zou hebben dat het ook ok was, die kleintjes zijn net zo lief en fijn en gelukkig. Doch hoop ik dat het down niet zal zijn en gewoon een stomme ongerustheid. Veel succes. Hier is het lekker fris buiten, heeft wat gesnipt regent. Kon om 5.00u al niet meer slapen want ventje kreveltje uit bed om te gaan werken en was klaar wakker. Ondertussen al wasje op gezet en droogkast uit en ingeladen. Nu even genieten van de koelte
Goedemorgen annika Jij ook in Nijmegen? Radboud of canisiusziekenhuis. Ik sta zelf onder controle in het Radboud en ben er erg tevreden over. Ze doen liever teveel onderzoeken als te weinig. Heb je nog wat kunnen slapen ? Het zijn ook van die rot bedden. Ik ben vandaag lekker vrij en alleen thuis, heerlijk. Ga denk ik zo ff naar de markt, het is nu zo heerlijk koel. tot later Groetjes Marieke
****Buddynieuws**** Ik kreeg net een sms van liz, ze is opgenomen vannacht met voorweeën en haar baarmoederhals is week en verkort, ze zal een tijdje dus in het ziekenhuis moeten verblijven. Op dit moment krijgt ze weeënremmers ( tabletjes )en longrijpers toe gedient. Indien de tabletten niet helpen krijgt ze infuus met weeënremmers. Ze zal ook een tijdje niet aanwezig kunnen zijn. Moest van haar de groeten doen aan iedereen. ****Einde buddynieuws****
ey Marieke Ik lig in het Radboud. En inderdaad die bedden liggen neit lekker. Veel iefs Annika ps buddy nieuws hoop dat ze gauw weer naar huis mag.
Goedemorgen! Annika, ik ben blij dat ze zo positief zijn....hopen dat de kleine tot 32 weken kan blijven groeien in je buik.... Wat lief dat je ouders er waren, ookalkunnen ze niks doen, ze zijn er, lekker gevoel toch?! Hoe gaat t met schoonmonster &Co(schzus)? Al wat van dr gehoord? Hoop dat je een beetje aanloop krijgt t weekend.... Kus, wat een droppie! Joli, ik wil nog wel foto's zien van als ze een week of 2 zijn hoor, als de oogjes open zijn en ze een beetje waggelen! Zena, gecondoleerd Susan, heel veel succes vandaag bij de echo, laat je snel wat horen? Denise, jij ook succes, ik duim voor een hoog vwaterpeil(jij moest toch ook vandaag?) Marieke, nog naar de markt geweest? Zico, lekker dat je naar Z.Frankrijk mag, wanneer en hoelang ga je? Kamperen? Mironne, goed dat je zo alert was bij de gyn! Symoen, schoenen passen nu! Anders moet je op blote voeten(of crocs aan!) Getver, Liz....doe rustig aan, ik duim voor je meis!
Zico wens liz heel veel sterkte, we denken ook aan haar. Ik hoop voor liz dat alles aanslaat en de kleine nog ff blijft zitten. Liefs Marieke
Oei Liz, dat was even schrikken toen ik het las. Hoop dat de behandeling helpt en je meid nog even blijft zitten! Met mij alles terug in orde. De maag is gespoeld . Vannacht misschien vier uur geslapen, maar vanochtend toen de wekker ging zo blij als een kind uit bed gewipt om vlug alle ramen open te zetten. Heerlijk die verkoelende wind! En laat de volgende tropische dag aub pas in 2009 zijn .
gister is mijn schoonmoeder geweest met Lotte. maar van de rest niks gehoord van de rest. Als ik ze hier niet zie of hoor van ze voor de bevalling hoeven ze ook niet schijnheilig te komen doen als ons kleine meisje eris. Veel liefs annika
Annika Wel fijn om te weten dat er airco in het ziekenhuis is Hihi De laatste keer met die galkoliek heb ik er niet zo op gelet. Het zijn wel allemaal leive mensen daar he. Ik heb tenminste niet het idee dat je een nummer bent. Heb je die donkere gyno al gehad, leuke man erg aardig ook. Groetjes Marieke
nee ik heb een vrouwke met een russische achternaam. Een heel lief medelevend mens. Veel liefs Annika
Annika,ik hoop voor jullie dat jullie de 32 weken halen. Liz,oei meiske toch,veel sterkte en ik hoop dat jullie babytje ook nog even blijft zitten. Susanna,veel succes met de medische echo. Vandaag hebben we de bruiloft van onze overburen,heb er al zin in. Zal straks een fotootje plaatsen van ons in de party outfit.Ga nu douchen. En ik hoop dat ik mijn schoenen nog aan kan ha ha ha,maar dat zie ik straks van eigens! groeten Simone
Liz, veel sterkte! Annika jij ook! Wat een gedoe allemaal zeg! Valt me op dat er een hoop dames zijn waarbij het nu niet gaat zoals het moet! Hopelijk kunnen jullie de beebjes nog een tijdje bij jullie dragen en uiteindelijk gezond ter wereld brengen! Hier heeft het vannacht flink geregend en geonweerd. Het is nu een stuk frisser dan gisteren.. Saai, grijs en 20 graden... Heerlijk hoor! Even afkoelen! Vannacht van 12 tot 3 uur steeds op muggenjacht geweest.. Ben ondanks het doodslaan weer helemaal lek geprikt. Kan er slecht tegen, word er beroerd van.. beetje allergisch voor.. Beeb doet het verder prima, flink in beweging nog steeds, hoewel ie wel minder ruimte heeft natuurlijk! Gister is de kraamzorg nog geweest voor een intake. Stelde niet veel voor.. Vragen beantwoord en that´s it. Oja, we hebben recht op 49 uur kraamzorg verspreid over 8 dagen. Nu ik niet meer werk ben ik trouwens veel relaxter en voel ik me veel beter! Wat rust allemaal al niet met een mens kan doen, heerlijk! De tijd mag wel snel gaan verder, begin toch wel nieuwsgierig te worden naar ons ventje!
Jeetje Liz, ik schrik ervan! Je kindje moet nog even blijven zitten... 27 weken is nog veel te vroeg! heel veel sterkte meis! Annika, toch fijn je moeder weer bij je te hebben lijkt me, ook al heeft ze niet geluisterd... Symoen: Veel plezier met de bruiloft vandaag!
Liz: heel veel sterkte! Annika: het lijkt me wel fijn dat je ouders er zijn En voor de andere dames: lekker bijkomen vandaag!
@ liz en annika: sterkte meiden, ik denk aan jullie en hoop dat jullie beejes nog ff blijven zitten (en dat geldt ook voor alle anderen waarbij t allemaal niet zo loopt als we zouden willen!) Ik lees wel steeds bij maar reageer ff niet zoveel omdat ik deze week extreem moe ben.
goedemorgen iedereen. Jee Liz dat is schrikken. Meid ik hoop de de kleine nog wel een hele tijd blijft zitten hoor. Voor jou ga ik ook heel hard duimen. Zico je zal haar vast wel sterkte van ons wensen. Annika hoe gaat het emotioneel met je meid? Ik hoop dat je toch rustig kan blijven. Maar wel heel positief nieuws dat ze zo gegroeid is heh! Nou hopen dat ze zeker blijft zitten tot de 32 weken. Wat ben ik blij dat het een beetje afgekoeld is, ik was echt beroerd ervan . Maandag moet ik weer gaan werken na 2 weken vakantie . Maarja het is maar 3,5 week of 3 weken van 3 uur per dag en met onze afdeling gaan we ook nog verhuizen naar een ander pand (de straat over) maar dan kan ik toch helaas pindakaas niet meehelpen met sjouwen. Ik ben net terug van de gyn en weer helemaal door de keuring heen. Hij was blij dat mijn bloeddruk zo stabiel blijft (en anders ik wel ). En hij groeit ook goed. Alleen zal het waarschijnlijk wel een klein babytje zijn. Maarja mannetje en ik zijn beide niet groot. Wel leuk om ons babytje weer even te zien bewegen en hij was ook echt heel erg druk tijdens de echo .