Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hey Marije hoe gaat het met je vriend (of man?) en schoonmoeder?

2. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey ischa

Ben emotioneel een wrak.
    Slaap heel slecht maak me enorm druk.
    Ben heel bang dat ik straks weer met een mooi mandje naar huis moet.

Erg huilerig van de angst.

Veel liefs Annika

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh meiske ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen wat heb ik het met je te doen :cry: . Misschien kun je vragen of er in het ziekenhuis iemand is waarmee je zou kunnen praten, wie weet lucht dat op. Vaak is het fijn om met een vreemde te praten.

4. annika1985

heb al maatschappelijk werk.
    1 of ander vaag figuur.

maar ik kan dat niet. praten met een vreemde.

niemand kan iets met mij gevoel en word ook niet echt serieus genomen.
    Want ja de ctg's blijven goed.
    Met youri* waren alle controles ook goeden 2 dagen later was ie alsnog overleden.

Ben echt zo bang.

Veel liefs Annika

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik kan me goed voorstellen hoor ondanks dat de ctg's goed zijn dat je bang bent. Vooral om wat je al meegemaakt hebt. Maar dit meisje wat nu in jouw buik aan het groeien is gaat straks gewoon met jullie mee naar huis. Een hele dikke knuffel voor jou. En als je wilt mag je me ook altijd een pb sturen.

Ik ga nu even de hondjes uitlaten.

6. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Annika Volhouden lieve schat, makkelijk gezegd ik weet het, ik huil met je mee..

Mamak ja idd ik woon in Ypenburg, wij gaan ook vrij regelmatig naar het strand, ben ook echt een zon aanbidster en in de winter lekker uitwaaien aan zee en door de duinen.

triessie Moi met de dikke voeten, was er eerst een nu allebei, volgens de ha zijn ze gewoon opgezet door de warmte.

zico lekker genieten van je vakantie... zuid frankrijk heerlijk.

De rest ben ik allemaal even kwijt ...

ooo nee Liz hoop dat alles goed gaat, sterkte !

Kom net uit het ziekenhuis, vruchtwater is niet gestegen nog het zelfde als de vorige keer, gelukkig heb nog geen ontsluiting ( heb al een hele weke zachte baarmoeder ), verder ben ik op, moe.
    Denk heel veel aan je Annika, je bent voordurent in mijn gedachte, hoop van harte dat het allemaal goed gaat komen.

7. annika1985

de zaal arts is net ffies geweest.

Ja mevrouw alles is goed bla bla bla.
    En voor de slapeloosheid kan je wel pilletje krijgen enzo :s
    Ja en eten zul je wel meoten voor die kleine en verder maar uitzingen. bah zeg :(

Heb net gevraagd of mijn eigen gyn ook nog ff langs kom want dit is gewoon niet vol te houden,

Veel liefs Annika

8. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Pfoe weer een hoop gebeurd las ik :(

@annika en liz, heel veel sterkte en ik duim voor jullie allebei. Lekker huilen hoor Annika, lucht op.

Heb het ook even gehad, mis momenteel mijn moeder heel erg, zij zal nooit mijn kleintje kunnen zien en dat hakt er toch wat harder in dan ik verwacht had :(

De rest is weer door de gaten van mijn hersens gesijpeld, naar mijn idee worden de gaten alleen maar groter ;)

Ben niet zoveel meer te vinden op het forum omdat het hier ook een beetje te hectisch is. Lees en leef mee maar reageer niet altijd.

9. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hey allemaal,

Jeetje Liz heel veel sterkte! Hopelijk gaat het snel beter!

Annika jij ook heel veel sterkte!

Jeetje wat zijn er een hoop meiden bij wie het nu niet zo gaat zoals het moet zeg! Hopelijk komt het allemaal goed!

Denise dat is op zich natuurlijk goed nieuws! Beter gelijk dan gedaald.

Een bbq winnen is altijd leuk. Wij hebben ook een webber een hele grote uitgebreide omdat mijn man gek is op bbq en het is een perfect ding!

Triessie die dikke enkels heb ik ook en kan mijn horloge niet eens meer om ;)

Ohhhh dat hondje wat een scheetje! Ze worden ook niet zo groot he? Wat zijn pups leuk he! Om verliefd op te worden maar voor je het weet zijn ze groot ;)

Verder heb ik me gister ziek gemeld, ik had sochtends vis gegeten en dat is blijkbaar niet zo goed gevallen. Ben er zo beroerd van geweest! heb dikke vrienden gemaakt met de wc! Mijn hond had ook dezelfde vis gegeten en die had nergens last van. Vandaag dus heerlijk uitgeslapen tot half 12 en voel me nog wel een beetje slapig en weeig. Maarja komt ook wel weer goed. De kleine trapt en beweegt in ieder geval heel goed.

10. Effe snel:

LIZ: meid wat zul je geschokken zijn! Ik hoop dat het allemaal nu wat rustiger is en dat die kleine nog maar een lange tijd mag blijven zitten!

xxx

11. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Lieve Annika, wat zal je bang zijn inderdaad. Kan me voorstellen dat je geen vertrouwen hebt en de onderzoeken. Ik kreeg helemaal kippenvel van je post dat je bang bent weer met een mandje naar huis te moeten. Ik vind dat helemaal geen rare angst hoor. Maar wel balen dat ze in het skh niet wat meer aandacht voor de psychische kant hebben. Heel veel sterkte. Zet hem op meid. Je bent sterk en je meisje ook. Ik duim voor jullie. Knuffel voor jou.

Liz, jeetje meid, je was de laatste tijd al niet zo lekker he? En nu ineens in het ziekenhuis met weeën. Wat een ellende. Ik duim ook voor jou en hoop de Amy netjes blijft zitten. Nog minstens 5 weken. Hopelijk heb je een beetje steun aan je mannetje en je familie. Ook voor jou een dikke knuffel.

Ischa, mooi dat je bloeddruk zo netjes blijft! Dat was in het begin wel anders he? En die drie weekjes, joh, peanuts. Daar sla je je wel door heen. (grapje, ik moet ook nog drie weken en ik denk ook...pfffffffffffffff).

Denise, jammer dat je vruchtwater niet gestegen is, maar beter zo dan gedaald toch? Eigenlijk inderdaad soort van goed nieuws dus. Jullie kleintje doet het nog prima toch? Daar gaat het om.

Butter, oh bah zeg, vriendjes met je wc pot, liever niet toch?! Hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt ben.

Lampie, niet raar hoor, dat je je moeder op dit soort momenten erg mist. Mijn man heeft geen vader meer en dat komt op dit soort momenten ook bovendrijven.

Zo...ik ga lekker met een boek in de tuin straks. Is nu tenminste weer uit te houden he?!

12. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Annika en Liz: Sterkte voor jullie allebei meiden! Schrok me rot toen ik las dat ook Liz nu al in het zh ligt zeg!

Ischa en Zena: Die 3 weken lijken nog mijlenverweg hè?! I know! Ik moet nog 15 dagen, 16 augustus m'n laatste werkdag, maar voor m'n gevoel duurt dat nog een eeuwigheid :rolleyes: ....

Gisteren heb ik mezelf ook ziekgemeld trouwens, voelde wel een beetje als falen, maar ik vond dat ik nu vooral niet aan mezelf, maar juist aan m'n liefste wonder moet denken! Ik voelde gisteren gewoon dat het niet ging lukken om in m'n eentje achter elkaar klanten te moeten gaan helpen, staan, lopen, sjouwen...pfff....werd al beroerd bij 't idee! Gelukkig niet al te veel gezijk ermee gehad, behalve toen m'n man ff langs ging op m'n werk om iets op te pikken, m'n collega ging helemaal af tegen 'm joh :confused: ! Ze had er juist op gerekend dat ze eerder naar huis kon, vond het erg jammer van me, bla, bla, bla! M'n man heeft haar gelukkig wel ff duidelijk gemaakt dat ik echt beroerd was, dat het nu eenmaal wat zwaarder is dan normaal... Uiteindelijk dimde ze wel in, en zei ze dat ze het ook wel begreep :rolleyes: .... Gelukkig is m'n baas (=m'n vader) niet zo moelijk, hij begreep 't wèl, en dat vind ik toch wat belangrijker dan die collega van me ;) ... Vanmiddag ga ik wel weer werken, van 16u tot 20u, hopelijk is het nu niet zo druk....

Gisteren ook nog bij de vk geweest en heb voor het eerst kunnen voelen hoe ons kindje precies ligt! Zo enorm ontroerend en bijzonder! Hij/zij ligt met z'n hoofdje naar beneden, ik weet natuurlijk dat dat nog kan veranderen, maar om het op dat moment te kunnen voelen, is echt super zeg!

Wie vroeg er nou om foto's van de kittens met 2 weekjes trouwens?! De oogjes gaan nu open, ik zal volgende week weer eens foto's plaatsen, ze worden echt met de dag leuker joh!

Ik ga nu echt ff bankhangen nog, voor ik het weet, moet ik weer weg, dus ga nog ff luieren met m'n boekje van Daphne Dekkers! Errug leuk trouwens, 'de geboorte van een moeder'!

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Denise ik kan me voorstellen dat je erg moe bent, het brengt natuurlijk ook veel stress met zich mee. Maar het is in ieder geval goed nieuws toch dat het vruchtwater hetzelfde is gebleven. Wel een beetje aan jezelf denken heh.

Joli inderdaad die 3 weken lijken wel een half jaar :) . Het is alleen maar goed dat je jezelf gisteren ziek gemeld hebt, als het niet gaat dan gaat het niet en goed dat je aan je babytje hebt gedacht. Lekker egoistisch van je collega zeg "ik had gehoopt eerder naar huis te kunnen :rolleyes: ". Niets van aantrekken.

Butterfly ik hoop dat je je snel beter gaat voelen meid.

Lampie ik kan het me heel goed voorstellen dat je je moeder op dit moment heel erg mist. Mijn vriend heeft zijn beide ouders niet meer en ik mis mijn schoonmoeder nu ook heel erg, schoonvader heb ik helaas maar 2 keer mogen zien en toen was hij al ongeneesbaar ziek :cry: . Knuffel voor jou meid.

14. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Heeft iemand iets van BAMBIE gehoord ze is al 1 hele wk niet geweest, ze was bezig met haar verhuizing maar laatste bericht was dat ze naar het ziekenhuis geweesr was, vroeg me af of alles goed gaat met haar...

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nee ik heb niks van Bambie gehoord.

Mijn buddy Rolia is ook al een week niet meer online geweest, zal haar dadelijk wel een smsje sturen.

16. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Nou je het zegt Denise. Wie is de buddy van Bambie? Misschien kan die eveneen smsje sturen ofzo?
    En mamajanneke, die is hier ook al heel lang niet geweest...

17. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Kibi, ik heb je pb niet gekregen :(
    Symoen, waar is de foto van je party outfit? ;)
    Wat schrikken van Liz zeg... :confused:
    Denise, hopelijk slinken je voeten nog een beetje...
    Zena, 43 is inderdaad jong zeg. Getsie. Sterkte met je rug/buik.
    Ik heb een mama fiets en zelfs dat is dus niet alles :p
    Marije, vreselijk die muggen :(
    Annika, wat hadden ze dan gedacht met die vruchtwaterpunctie als je die wel deed?!

Ik ga eten koken...doegie

18. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Timzijnmama eet smakelijk strakjes ik ga ook beginnen met het eten..

19. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik eet bij een collega, hoef me dus alleen mar even om te kleden. Heerlijk hoor, als een ander voor je kookt!
    Eetse dames.

20. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Dat is idd een luxe, en smaakt ook altijd beter.

Ik heb bambi even een sms gestuurd, hoop snel iets van haar te horen.

Deel Deze Pagina