Krijg net een sms terug alles is goed met haar, ze is lekker vakantie aan het vieren en kan niet op het forum komen. Blij te horen dat het goed met haar gaat !
nieuws van Rolia Helaas door omstandigheden kan ze op dit moment niet op het forum komen ze wil niet dat ik hier openbaar schrijf wat er aan de hand is maar als iemand dit graag wil weten kun je mij een pb sturen. Met de baby is alles goed.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-# Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 14 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 12 :-# AFSPRAKENLIJST 1 augustus Susanna: medische echo 4 augustus Liz: controle en echo 6 augustus Tzm: vk, Kibi: 19.30u 31 wk controle gyn. 7 augustus Mariek: gyn. 11 augustus Butterfly: pretecho 13 augustus Tzm: groeiecho (32 wkn) 18 augustus Symoen: gyn 19 augustus Kus: controle vk + antiD spuit 21 augustus Kus: groeiecho 30 weken 22 augustus vke: echo 22 augustus Kibi: 34w controle gyn. 19.30u 4 september Zico: gyn. 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Zoekt nog een buddy: VERLOF Bambie Symoen Kiezeltje Bianca Susanna Tal74 Liz Gerda Nony Joli: 16 augustus Semmi: 18 augustus Mariek: 18 augustus Zena:22 augustus (tot die tijd 50% werken) Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie vanaf 22 augustus) Ischa: 25 augustus Timzijnmama: 27 augustus (6 weken van te voren) Nu in ziektewet vanaf 8-8 50% werken. Rolia: 28 augustus MamaK11 september (6 wkn van te voren + 2 wkn vakantie vanaf 28 aug) Hansje: 30 augustus Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren) Kibi: 29 september (1 wk ervoor, vrije dagen vanaf 10 september) Mironne: 15 september (4 weken van te voren) Zico: 15 september Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)
Nou de echo was goed hoor! Ik wist wel dat de baby gewoon okay is! Zo leuk om te zien weer. Het lag in de foetushouding dus ik kon niet opnieuw zien of het ook echt een meisje is. Maar ik vertrouw erop dat de 20 wkn echo correct was Het gewicht is 1520 gram dus ik loop 3 dagen op voor op mijn uitrekendatum. Vandaag alweer 30 weken! Annika goed nieuws joh! Ik hoop dat je je mentaal ook wat beter gaat voelen. Misschien lukt dat nu beter nu je ouders terug zijn. Liz/Zico ik hoop dat alles met een sisser afloopt! Sterkte hoor! Ischa lekker dat jouw echo ook zo goed ging! Denise gelukkig gaat alles nog okay voor je meid. Keep it up! Butter hmm vis is altijd een beetje uitkijken. Hopelijk voel je je snel opgeknapt. Joli ja plaats ze snel hoor die foto's van je katjes. Ben er gek op. Lampie dat moet vreselijk zijn om je moeder zo te missen tijdens deze bijzondere periode in je leven. x uit de VS. Simone waar is die feestoutfit foto nou? Is je man al klaar met de meubeltjes? Mironne hoe is het met Milan? Ik ga ff een kroket in de frituur gooien! Mijn laatste kroketje in huis. Nu moet ik tot oktober wachten tot mijn moeder weer een nieuwe lading meeneemt.
Het gaat nu goed met hem, die pukkeltjes en blaren/blaasjes beginnen af te nemen, alleen bij zijn voetjes nog wel extreem... Vooral eronder! Lief dat je het vraagt! Fijn dat je echo helemaal goed is gegaan vandaag! Als ik een doos kroketten kon opsturen dan deed ik dat voor je... Gefeliciteerd met je mijlpaal! 30 weken alweer.... Ben je nog zo misselijk als in het begin?
Wat fijn om te horen dat alles goed is . En die kroketten ik kan het me voorstellen . Hebben ze daar wel kaas? Of moet je dat ook missen?
Hoi allemaal Ischa fijn dat de controle weer goed verlopen is en dat de bloeddruk goed blijft. Ach ja maakt niet uit als je kindje klein op de wereld komt toch, als het maar gezond is. Susanne fijn dat ook jou echo goed was. En wat berteft kroketten, daar mag je mij 's nachts ook voor wakker maken hoor (mag ik niet meer eten nu ivm gal) vandaag rustig dagje, beetje wassen, boodschappen enz. dacht ik dat het goed ging met de isias in de linker bil heeft de fysio het denk ik verschoven het zit nu aan de rechterkant. Hoop dat manlief zo thuis komt kunnen we eten. liefs marieke
Meiden ik ben trouwens gisteren naar dirty dancing geweest. Mjammie, chris tates deed mee...hihi. Een aanrader hoor (de musical...hihi) Manlief krijgt ook 'last' van nesteldrang! Jippie! Hij heeft de hele tuin schoongespoten met de hogedrukreiniger en nieuw zand tussen de voegen geveegd. Heerlijk dat het er weer zo netjes uitziet!
Mironne jeukt dat niet verschrikkelijk voor zo'n jochie? Zo sneu. Ischa ja goudse kaas is hier volop te krijgen maar ontzettend duur natuurlijk. Dit weerhoud me er niet van het toch te kopen Mariek wat mag je niet meer eten? Wat was de kroket heerlijk. Opsturen wordt lastig ja. Mijn moeder belde net dat een kennis heeft een derde kindje overleden met 32 weken zwangerschap. Ze hadden al 2 jongetjes overleden aan het einde van de zwangerschap en nu een meisje. Zomaar, ze weten niet hoe en waarom. Ze hebben 1 zoontje dat wel leeft. Vreselijk toch! Hoe is het mogelijk dat sommige mensen dit zo vaak treft. Antwoorden vind je nooit. Je realiseerd je dat het nooit vanzelfsprekend is, ook niet na de 3 kritieke maanden.
Liz...sterkte meis... Annika...hou vol.... Deze verhalen doen me een hoop...vooral het besef dat het allemaal niet vanzelfsprekend is! Denise, ergens fijn dat het gelijk is gebleven...hoop dat het zo een tijdje blijft hoor. Fijn dat je Bambie hebt gesmst en ze lekker vakantie aan het vieren is...je was me voor met sms'en.
Bedankt voor jullie lieve reacties, ondanks dat ik hier niet zo vaak ben. Had nog een vraag, heb nu heel de dag al flinke harde buiken en een soort menstruatiepijn in mijn buik en rug. Kunnen dit voorweeen zijn of is dat te vroeg? Weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Ik zou altijd ff de vk bellen voor je eigen gemoedsrust. Ik heb wel eens harde buiken, maar niet die krampen die jij hebt. Zou het gewoon ff navragen.
Lampie, klinken inderdaad als voorweeen! Heb er zelf ook wel eens last van... Zolang ze niet regelmatig komen en maar tijdelijk zijn is er niets om je druk over te maken Je lichaam is gewoon al even aan het oefenen!
@Kus, dat is nou juist het probleem hier, hebben geen VK alleen maar een HA en die proberen je altijd af te wimpelen. Heb het nu al regelmatig aan de stok gehad met de assistente. Is erg lastig als je het niet vertrouwd @marije, ik zal mn lijf even melden dat het moet stoppen met oefenen hahaha Echt een naar gevoel bah.
triessie sorry wilde je niet passeren, maar zat al een aantal dagen me af te vragen waar ze was normaal reageerde ze eigenlijk vrij regelmatig en ineens niet dus heb maar de koe bij de hoorns gevat zeg maar.
goedenavond dames. Na een lang en goed gesprek met mijn eigen gyn. Is nu afgesproken om voor mijn gemoeds rust 2 keer per dag ctg en dan maandag sowieso de doplers en weergesprek over hoe het gaat. Ze vind het heel belangrijk dat ik me ook goed voel nog met deze zwangerschap. Aangezien dat niet meer het geval is. zal ik toch waarschijnlijk al met 30 wk ks krijgen. Want de stress nu is ook niet goed, Ook heeft de gyn voorgesteld om morgen na de ctg als die goed gekeurd is om lekker met maarten en lotte even middagje er tussen uit gaan. Tussen 5 en 6 dan terug zijn. Dus we zouden weekendje naar vrienden gaan die hier vlak bij op de camping staan. Dus ik mag morgen ff mee en dan moet maarten mij weer terug brengen. Veel liefs Annika
Ja das lastig, fijn die huisartsen En ff naar de dichtsbijzijnde huisartsenpost, ziekenhuis of andere vk in de buurt bellen? Moeilijke situatie, heb hier alles heel makkelijk "om de hoek" liggen.