Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh meid dat is toch wel ook positief nieuws heh! En morgen wel genieten he!

2. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    @Kus, lijkt me geweldig om alles in de buurt te hebben, hier is het altijd vechten om iets voor elkaar te krijgen. Kijk het nog even aan en anders klim ik gewoon weer in de telefoon ;)

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Inderdaad Lampie anders gewoon met de 1e hulp bellen hoor! Altijd doen als je het niet vertrouwd, beter 1x teveel bellen he!

Ik heb volgens mij nog steeds geen harde buiken gehad.

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik zag vanmorgen trouwens onderweg naar het ziekenhuis dat ze deze weg gaan herstructureren en je ernstige verkeershinder kunt ondervinden vanaf half aug t/m half november. Ook lekker als ik straks met weeen in de auto zit onderweg naar het ziekenhuis :(

5. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Annika, wel fijn dat er naar je geluisterd wordt. morgen effe lekker eruit...ik denk aan je, knuf!

Joli, dat was ik, van de foto's....vind ze zoooo schattig op die leeftijd(en daarna ook nog!)

Susanna, mooi dat de echo zo goed was! Wat een verhaal van die kennis...

Ik ga zo mijn bedje in(yes, t is weer wat koeler!), morgen caravan inpakken, manlief had als verrassing een extra nacht vrijgenomen, dus die hoeft vannacht lekker niet meer...aa het eind van de dag een verjaardag en zondag 3 weken op vakantie....

xxx

6. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    @Ischa, lekker zo houden met (geen) harde buiken :) Hmm misschien een alternatieve route zoeken om bij het ziekenhuis te komen?

Zit erg in dubio om te bellen :rolleyes: , kijk het nog heel even aan.

@ Annika, is wel schrikken denk ik het gesprek met de gyn, maar ik ga er vanuit dat het helemaal goed komt. Ik duim nog steeds! Geniet lekker morgen met je gezinnetje.

7. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    En gebeld?

8. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ha meiden,

Hier een vroege vogel, kan niet meer slapen, werd wakker van een gemeen steekje in mijn rug en bandenpijn aan mijn rechterkant, dus hup er maar even uit.

Heb eindelijk een gesprek gehad met mijn werk en we hebben afgesproken dat ik geen hele dagen meer ga werken, ik begin nu later en als alles er doorheen is zeg maar ga ik weer naar huis. dus ik werk straks ongeveer 50%. Dit ga ik eerst proberen voordat ik helemaal de handdoek in de ring gooi. Maar ik ga proberen dit nog 4 weken vol te houden, moet te overzien zijn.

Ik las een hoop nare dingen weer zeg, het valt allemaal niet mee hier met de oktober-mama's.

Liz en Annika, veel sterkte meiden!

En Lampie, heb jij al gebeld of is het afgezwakt? Lijkt me wel moeilijk, wanneer besluit je te gaan bellen? Luister maar goed naar je lichaam en wat al eerder gezegd is, je kan beter 1x teveel bellen, dan 1x te laat!
    Hou je ons wel op de hoogte?

Ischa, goed dat je er nu achter komt dat er straks op de route naar het ziekenhuis wegwerkzaamheden zijn! kan je idd alvast gaan kijken naar een alternatieve route!

nou meiden, hoop dat iedereen een fijne dag heeft vandaag, gister was qua temperatuur in ieder geval zalig zeg! Heerlijk, zo mag het blijven van mij haha :D

9. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hier nog een vroege vogel. Was om 3 uur al wakker maar ben maar blijven liggen en heb wat gelezen :( . Ons mannetje is zo hard aan het schoppen dat het soms gewoon echt pijn doet.

Goed van je mariaatje dat je op je werk erover gesproken hebt en wie weet is dit al een hele vooruitgang 50% werken.

Lampie hoe gaat het?

10. carma

carma Niet meer actief

Halloooo

Hier ook een goeiemorgen.
    Was ook om 3 uur al wakker, ben gelukkig wel weer in slaap gevallen.
    Maar toen moest ik nog een kerr of 3 plassen.
    Ga me toch eens aanleren na 20.00 niets meer te drinken ofzo.

Om 10.00 komt mijn schoonvader om te helpen, en mijn schoonmoeder komt mee (gewoon gezellig :( )
    Ik moet nog ff naar de winkel toe om wat af te geven, dus ik hoop dat het geen uren gezellig is.

Verder alles rustig behalve de kleine :D

Susanne ik mag geen of weinig vet meer hebben ivm gal, dus ook geen kroketten.

Ischa ik heb je PB beantwoord.

Ga ff lekker strijken en de was vouwen nu het nog koel is.

Liefs Marieke

11. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen dames.

lang leven het ziekenhuis leven hahah.
    was ook al vroeg wakker.

zit zelfs al aan me ontbijt.

Veel liefs Annika

12. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Annika wat lekker dat je er ff tussenuit mag als het goed gaat. Is altijd weer ff lekker om je gedachten te kunnen verzetten.

Ischa ik heb ook nog geen harde buiken gehad (gelukkig) zou ook niet weten hoe het is. Het is me wel meerdere malen uitgelegd maar gelukkig heb ik ze nog niet ontdekt. En goed dat je er nu achter komt dat er verkeerhinder plaats kan vinden kun je alvast een extra route uitvogelen. Of hopen dat je s'nachts er heen moet ;)

Lampie waarom is er geen vk bij jou? Doet je ha dan ook de bevalling?

Mariek leuk joh dat je schoonouders komen (als je er een goede band mee hebt dan ;) ).

Mariaatje wat goed dat je een goed gesprek hebt gehad. En 50% klinkt idd heel goed. Wat zal er een soort van last van je afvallen.

Verder was ik al om 4 uur wakker moest idd naar de wc. Daarna werden we om 9 uur wakker gemaakt door de buren die aan het klussen zijn. Dus ja dan er maar uit. Voel me gelukkig wel weer een stukje beter en sterker.

13. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama

Goedemorgen,

Hier alvast een foto van ons in onze party outfit.

Ik reageer straks op iedereen.

groeten Simone

14. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Ziet er sjiek uit hoor Symoen en ook dat witte pak is erg mooi!

15. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Goeiemorgen allemaal!

Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens uitgeslapen!
    Ben net uit mn bedje :)

Nog beetje duf, dus even de tijd nodig om actief te worden. Zo eerst maar eens ontbijten!

Mannetje is wel weer druk in mn buik, vraag me echt af hoe ie nu ligt.
    Soms het idee dat ie al ingedaald is, weet niet waarom ik dat denk, een gevoel denk ik.
    Volgende week weer naar de VK en over 2 weekjes de echo, dus dan zullen we zien hoe ie ligt!

Symoen, wat zagen jullie er supergaaf uit zeg!
    Helemaal mijn smaak :)

Nou fijne dag allemaal meiden! Geniet ervan dat het wederom iets koeler is dan de vorige dagen!

16. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    @kus en ischa, heb niet meer gebeld, ben even gaan douchen en ben toen naar bed gegaan. Het zit er nog wel maar gooi het maar op oefenween, maandag toch maar even naar de HA bellen dus zal daar eens vragen wat dit nou telkens is.

@Butterfly, hebben hier idd geen VK dus de HA doet de bevallingen. Is wel lastig je moet altijd de HA bellen als er wat is en de assistente probeerd je altijd af te wimpelen. Dat mens drijft me regelmatig tot waanzin.

@Symoen, hele gave foto :D Jullie zien er echt top uit zo samen.

17. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    @ Lampie

Is het wel minder geworden dan? Ik weet ook niet meer of oefenweeen zo lang aan kunnen houden.

18. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Mij is verteld dat je best lang oefen weeen kan hebben, zolang het niet regelmatig komt en met name vlugger en heviger dan kan het niet veel kwaad.
    Maar ja, het is per persoon verschillend, een belletje naar de huisartsenpost om je gerust te stellen kan altijd?!
    Niet het hele weekend stressen in ieder geval hé!

Nu ik dit tik krijg ik weer een vlaag van duizeligheid, pff... Ik heb gegeten, gedronken...
    Zal wel weer door de warmte komen...

Ik ga maar even wat verkoeling zoeken...

19. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    goeie smiddags,

voorweeen,ik kan me niet herinneren dat ze zo vroeg zo heel veel kwamen.als ik op de dag 2x een harde buik kreeg met 30-31 weken was dat veel.een hele dag en dan ook nog pijnlijk zou ik even in de gaten houden.ik heb niet voor niks in het zh gezeten dinsdag op woensdagnacht.en ik had ze pas 1,5 uur......

hier gaat het verder redelijk.ben wel weer bezig want dat zitten heel de dag word je zooooo gaar van.ik doe wel alles met tussenpozen.heb wel harde buiken maar ja kan ook niet alles op rich zijn schouders neer laten komen als doen die mannen dat met regelmaat andersom wel maar goed.das een gebrek hihi.volgende week gaat hij weer werken en heeft hij dagdienst dus dan moet ik het ook allemaal zelf doen.gelukkig zijn de jongens zo zelfstandig dat ik die ook nog wel het 1 en ander kan laten doen.het enige is dat ze dan meteen vragen of het een heitje voor een karweitje is hahaha.tja ze zijn aan het sparen voor een nintendo DS.en die kosten 150,- en dan heb je er nog geen spelletje bij dus ja.alles wat ze doen moet geld achter hahaha.ach.ze leren zo wel dat ze niks voor niks krijgen.het loopt alleen wel mijn portemonnaie uit met 5 van die knaapjes.
    nou ja liever zo dan dat ze denken dat ze alles maar krijgen.dat is bij mijn stiefzoon dus het geval.die doet liever niks en dan komtie wel geld halen.zo werkt het bij mij dus niet en dat heeftie nu toch ook wel in de gaten.

ja ik ga nog ff wat doen.de plantjes moeten een plens water en mijn toilet moet even een borstel door de rest is al schoon.en eigenlijk moet er gedweild maar de vloer is net een bouwput na de verbouwing dus erg veel zin heeft het niet.na de bevalling komt er een nieuwe plavuizenvloer met verwarming en nog een nieuwe keuken dan ben ik helemaal klaar hier en hoeft er de eerste 10 jaar niet verbouwd te worden.gelukkig want ik heb er een hekel aan.hihi.

nou een heel verhaal weer geworden met eigenlijk niks belangrijks hahaha.nou ja heb ff weer gezeten dus ik kan weer aan de gang nu.

toedels

20. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Susanna, wat een naar bericht van dat kindje.
    Lampie, ik zou het zeker in de gaten houden en als het aanhoudt niet tot maandag wachten met bellen.
    Ischa, wat rot dat ze aan de weg gaan werken. Is het lang rijden naar het ziekenhuis?
    Tal, fijne vakantie!
    Annika, 30 weken...pff klein zal het dan nog zijn. Geniet lekker van je dagje uit!
    Mariaatje, fijn dat je 50% kunt gaan werken!

Hier zijn de boodschappen in huis. Manlief viert morgen zijn verjaardag (is maandag gelijk met mijn moeder jarig, hoe handig *not*).
    Vanmiddag eerst naar een andere verjaardag en dan vanavond ff een cake bakken.
    Ik ga zo maar eens ff uitgebreid zitten, want ik heb de kleine bijna nog niet gevoeld vandaag :(

Deel Deze Pagina