goedemorgen allemaal. heb eigenlijk weinig te vertellen, Gistermiddag was wel even lekker om er tussen uit te zijn. Wel erg vermoeiend pffffffff. Steekt bij jullie de misselijkheid ook weer op? Veel liefs Annika
Goedemorgen...hier (weer) zo'n k**nacht gehad...heb denk bij elkaar 3 uurtjes geslapen en das niet veel! Weekend loopt al anders dan gedacht, ik zou vrijdag gaan behangen maar de muur (oud en versleten) was er nog niet klaar voor dus manlief dat gister helemaal gedaan zodat ik vandaag dus kan behangen..maar ja voor mn gevoel nu dus 3 dagen ermee bezig ipv 1 en ik ben ondertussen zooooo moe! Hoop dat we vandaag geen andere tegenslagen erbij krijgen... Zena; hoop dat je nog ffies hebt geslapen meid! Bale dat je niet bij het afscheid kan zijn...(is een vreemde echt zo erg als die mee gaat?) Denise; ik vond het niet erg hoor dat je Bambie smste, je was me alleen voor Annika; fijn dat je een gezellige middag hebt gehad gister, even je gedachten een paar uurtjes op iets anders en in een andere omgeving! Susanna; wat een gemis dan he al die vette snacks....maarre...zoals je ziet iedereen werd er misselijk van hihi.. Simone; idd...je had je schoenen aan...jippie... Ga maar even een broodje eten en bakkie koffie nemen...misschien gaat de dag er dan beter uitzien hahhaaa...meiden tot later....
he meiden, heb een berichtje naar liz gestuurd, als ze haar gsm heeft op staan dan zal ze antwoorden denk. Bij ons is het niet toegestaan normaal een gsm op de kamer te hebben. Maar zo gauw ik iets weet breng ik jullie op de hoogte
****Buddynieuws**** Liz stuurt net een sms. Er is niet veel verandering. Ze zeggen hier dat de kleine een heel vinnig kindje is. Moet al zeker tot morgen blijven en dan gingen ze nog zien. De remmers slagen niet echt aanwant heb er vannacht een hele boel gehad en vanmorgen ook. Op de monitor wel 47. We zullen wel zien. Doe iedereen de groeten op het forum. Ook laat ze in een 2 de berichtje weten dat de kleine al heel laag zit. Dus bij deze weten jullie dat je allemaal de groeten krijgt. ****Einde Buddynieuws****
Haha zena je verwoord precies hoe mijn nacht is geweest! Irritant he? Ik hoop dat je nog wat heb kunnen slapen meid! TRIESSIE: balen meid dat het even zo tegenzit met die muur. Je denkt bij jezelf ach dat doen we even en dan blijkt het altijd tegen te vallen... ZICO: ben benieuwd hoe het met liz is..... Haha toen ik gepost had had jij al je berichtje staan Groetjes terug. ANNIKA: fijn dat je het gisteren leuk hebt gehad. Vandaag maar lekker bijkomen? Sterkte verder meis! Fijne zondag allemaal! Liefs
Bannercheck: 30 weken! \/ Ik heb vannacht heerlijk geslapen zeg, nergens last van gehad, wel 1x eruit om te plassen, maar daarna weer prinsheerlijk in slaap gevallen! Gelukkig maar! Wie vroeg dat nou over misselijkheid? Ik heb er nog geen last van gelukkig, maar ook in het begin van de zwangerschap geen last van gehad gelukkig! Symoen, zeker een gave outfit zeg! Jullie zagen er goed uit samen! Zena, balen dat je dinsdag niet meekan naar de herdenking, kan me voorstellen dat je je rot voelt eronder, is er geen vriendin die mee kan met je? Annika, fijn dat je gister ff in een andere omgeving kon zijn, zal je vast wel goed gedaan hebben! Hoe voel je je verder? Van liz nog niks bekend geloof ik he?! haha, moest wel lachen, al die patatjes en frikandellen en kroketten haha, heerlijk. wij hebben gister gezond gedaan, lekker pasta met zalm, jammie. komen jullie trouwens aan je 1x per week vette vis? ik ben niet zo'n viseter, dus dat lukt me bijna niet, moet er echt aan denken en rekening mee houden, misschien dat ik maar de vitaminepilletjes ervan ga halen, of doen jullie dat niet?! verder even weinig te melden, ik kom later vandaag wel weer spieken!
mariaatje jawel hoor kijk hierboven. Ik hoop voor haar dat alles goed komt. Wil met een gerust hartje op reis vertrekken. Indien ze nog in het zh lig geef ik m'n man gsm door, heb laptop bij in frankrijk.
Veel sterkte nogmaals Liz, hopelijk kan je de kleine nog even bij je in je buik houden waarna ze gezond geboren gaat worden! Ik kreeg gisteravond ineens heel erg veel pijn onderin mn rug en onderin mn buik. Wist niet meer hoe ik zitten moest... Uiteindelijk naar bed gegaan, maar ook dat was geen succes.. De pijn was niet te harden en moest het bijna wegpuffen... Nu vandaag wel uitgeslapen, al voelt het niet zo! De pijn onderin mn rug en buik zijn nog steeds aanwezig. Lijkt op menstruatiepijn... En ook heb ik soms steken in mn blaas (voor mn gevoel), alsof mn blaas geirriteerd is. Ik vraag me af of het misschien indalingsweeen kunnen zijn?! Iemand enig idee?! Word af en toe beetje dizzy van de pijn... Of misschien wel 'gewoon' bandenpijn... Nou ja, wat het ook is.. Het is flink vervelend!
Hai meiden, Liz: heel veel sterkte meid alles wel goed hier hoor,nog een weekje vakantie en dan zal ik hier weer meer te vinden zijn en meer up to date zijn! Ik slaap heel slecht,kan geen lekkere houding vinden en die kleine deukt me uit van binnen :S ook werd ik weer wakker met natte plekken van mijn borsten! De babykamer vorderd,ik zal snel wat foto's plaatsen,het word wel erg groen met wit en heeft spontaan een kikkerthema gekregen haha,vraag maar niets,ik heb ook niks met kikkers maar het is wel grappig.hangt ook een klamboe met knuffelkikkers erin boven het ledikantje. ook zal ik kijken of ik vandaag een nieuwe buikfoto kan maken! Hopelijk gaat het goed met jullei verder!
hallo allemaal, hier ook nog eens een bericht van mij. Ik las dat er het een en ander gebeurd is hier. Annika, veel sterkte en hou je rustig. Liz, jij ook veel sterkte en doe ook rustig aan. Blub, hoe gaat het met jou?? Voor degene die ik vergeet, sorry. Ik las ook nog van iemand over met vis eten. Ik slik visolie tabletten elke dag, dat hadden ze mij aangeraden. Dit slik ik al de hele zwangerschap. Verder gaat hier alles zijn gangetje, maar wat is het toch weer warm geweest. Met mijn slapen mag ik ook nog niet klagen, moet wel 3 of 4 keer eruit per nacht, maar slaap weer snel. Mijn lief mannetje heeft ook nog een verrassing geregeld voor ons 2tjes. Wij gaan 1weekje naar de Ardennen, in een appartement midden in het bos. Daar gaan we over 4weken heen. En ik was er super blij mee. Lekker nog 1weekje voor de laatste keer met zijn 2en op vakantie. Het is niet zover hier vandaan ander half uurtje. Moet zometeen nog naar een babyborrel ik heb echt geen zin Mijn mannetje is werken. Het is hier een dorp verder. Het is de broer van mijn schoonzus, en er hadden zich al veel mensen afgemeld. Dus kan het niet maken om niet te gaan. Dus mijn schoonzus of mijn broer komen mij halen. Dat is wel weer fijn. Nou ik ga mij eens klaar maken, dan schoonzus bellen, dat ze mij mag komen halen. Groetjes Audrey
ola, hier gaat het redelijk.ik moet niet teveel willen.ik krijg nu voornamelijk een harde buik als ik buk en dan weer opsta.verder gaat het goed.alleen ja dat is dan weer het probleem he.dan ga je toch teveel doen en ben ik een uur erna de klos.dan kan ik geen stap meer verzetten door dus de harde buiken.gisteren op mijn 11-en-30ste de huiskamer gestofzuigd.daar had ik naderhand echt spijt van.was bekaf. vandaag niks gedaan nog.net even de aardappels geschilt en de groente schoongemaakt voor vanavond. lekkende borsten heb ik nog geen last van.wel als ik me na het douchen afdroog op mijn borsten.dan komt er een druppie maar verder nog niks.gelukkig.heb het ook wel anders gehad pffffffffff. slecht slapen doe ik op het moment niet.maar ja ben nog niet aan het werk nu dus heb de tijd aan mezelf.rich gaat morgen weer beginen en als die te laat naar bed gaat gaatie snurken.ik heb hem gewaarschuwd en hem een bedtijd opgelegd.ik heb geen zin in een snurkende vent naast me de groeten.daar word ik nu heel erg aggressief van. @liz,sterkte meis.hopen dat het toch nog goed gaat komen. verder had ik even niks geloof ik.
Ik heb nog niet bijgelezen doe ik straks. Ik verwacht niet dat Rolia hier nog op korte termijn (misschien ook wel helemaal niet meer) komt meeschrijven dus misschien is het verstandig als iemand anders mijn buddy wil zijn?
he meiden ik doe mee aan een fotowedstrijd, kunnen jullie je stem erop uit brengen aub. link: http://fotowedstrijd.telenet.be/Zomerwe ... QI2ZE.aspx
@Zico Ik hem mijn stem uitgebracht . Mooie foto trouwens. @Marieke misschien is het iets als wij buddy's zijn? Jij hebt volgens mij ook nog geen buddy toch?
Hoi allemaal Jazeker ischa wil ik jou buddy zijn. Ik weet niet helemaal wat het inhoud, maar dat hoor ik morgen wel. Groetjes marieke
...jaaaa....behang zit er op....zoooo moooiiiii.....(ben wel gesloopt als ik vannacht niet beter slaap, meld ik me morgen af bij het werk..begin al te huilen bij het idee werken/denken... zucht)....
foto Ik heb dat zelf ook hoor zie er echt ontzettend tegenop om morgen na 2 weken weer te moeten gaan werken ookal is het maar 3 uurtjes. Ben ook helemaal op van het slechte slapen