Mamak drink een paar glazen melk en je bent er ook vanaf! En het helpt onwijs goed. (moet je wel melk lusten natuurlijk )
Ow super , al 2 tips... geweldig meiden.. Ik ga het zeker proberen want dit is ook heeeeeeeeeeel irritant....
Hoi allemaal. Hier ff klein berichtje. Heb wel terug gelezen maar ben te moe om te reageren. Alles gaat weer goed, voel de kleine veel Annika hoe laat moet jij donderdag op de poli zijn ik om 15.15. Misschien zie ik je wel. Groetjes marieke
hoi marieke. Ik om 10,15 bij de PND zijn en daarna ctg en gesprek met de gyn. Nee kwart over 3 hoop ik al weer thuis te zijn Veel liefs Annika
Nou meiden, na 4 dagen verjaardagen vieren ben ik weer van de partij! Net nog ff lekker een tukkie gedaan Gisteren werd ik gebeld van mijn werk, dat er weer een nieuw waterpokken geval is! Ik had helemaal zin om weer aan het werk te gaan vrijdag en nu mag dat dus niet....! Ook al ging het om nog maar 3,5 week en een paar uurtjes per dag, ik baal stevig! Mijn rug is nog niet je-van-het, dus voor vervangend werk ben ik niet echt te porren. Maar mijn collega's na 4 mnd weer zien leek me echt leuk! Nu is er een minuscuul kansje dat ik de laatste dag voor mijn verlof nog kan werken, maar als er vandaag of daarna weer iemand met waterpokken is, kan ik dat ook vergeten...Blegh, ik had juist zo'n zin om even iets anders te doen dan 'moeder' zijn de hele dag. Mariaatje, ik eet nooit vis. Ik slik toevallig nu visolie tabletten, maar dat heb ik in mijn vorige zw.schap ook niet gedaan. Zico, ik wilde stemmen maar ik zag al niet waar. Maar het is al afgelopen begrijp ik. Leuk dat je hebt gewonnen. Triessie, foto van je behang?! Hoop dat het werken niet teveel tegenvalt vandaag. En hier is het nog steeds warm hoor...het huis is blijkbaar zo goed geïsolleerd, dat ik de warmte er gewoon niet uit krijg! Denise, je vroeg me hoe het met Mick is, maar dat snap ik niet zo goed...? Bedoel je iemand anders, of bedoel je Tim? Mijn muurschildering heb ik laten maken door een vriendin. Sambi, heb je nog gebeld naar de vk? Susanna, wat balen van die positieve test. Wat zijn de gevolgen? Liz en Annika, wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Zena, wat een schrik dat je naar het ziekenhuis moest....doe maar rustig aan!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-# Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 14 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 12 :-# AFSPRAKENLIJST 6 augustus Tzm: vk, Kibi: 19.30u 31 wk controle gyn., Marije: vk 7 augustus Mariek: gyn. 11 augustus Butterfly: pretecho 13 augustus Tzm: groeiecho (32 wkn) 18 augustus Symoen: gyn 19 augustus Kus: controle vk + antiD spuit 21 augustus Kus: groeiecho 30 weken 22 augustus vke: echo 22 augustus Kibi: 34w controle gyn. 19.30u 4 september Zico: gyn. 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi VERLOF Bambie Symoen Kiezeltje Bianca Susanna Tal74 Liz Gerda Nony Marije Zena Timzijnmama Joli: 16 augustus Semmi: 18 augustus Mariek: 18 augustus Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie vanaf 22 augustus) Ischa: 25 augustus Rolia: 28 augustus MamaK: 11 september (6 wkn van te voren + 2 wkn vakantie vanaf 28 aug) Hansje: 30 augustus Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren tot die tijd 50% werken) Kibi: 29 september (1 wk ervoor, vrije dagen vanaf 10 september) Mironne: 15 september (4 weken van te voren) Zico: 15 september Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september
Timzijnmama misschien heb ik het verkeerd onthouden maar dacht dat Mick je pasgeboren neefje was, waar je op kraamvisite geweest was. Tim is jouw kleine kanjer met het mooie kamertje toch.
hee allemaal, Zag dat annika en liz weer thuis zijn. Super! Hoop dat het nu beter mag gaan met jullie en de beebjes. Ik voel me inmiddels wel wat beter dus zal vanaf nu weer gaan proberen te reageren op iedereen. Morgen weer naar de vk en ook ijzer prikken, ben benieuwd, de vorige keer was mn ijzer wel 8, haha, goed he 8) , maarja, dat is al 23 weken terug Van t weekend hebben wij de babykamer afgemaakt en ben ondanks onze redelijk beperkte financiële middelen toch wel errug tevreden, zal ff wat fotootjes in mn album zetten --> staan erin!
het gewonnen object wordt me toegestuurd met de post. Zal moeten wachten tot we aankomen voor de cadeau
Zico; wat leuk dat je hebt gewonnen, spannend wat je toegestuurd gaat krijgen zeg...leuk! Kiezeltje; wat is je kamertje mooi geworden zeg!! TzM; dat meen je niet...weer waterpokken!! Is dat 'normaal' dat dat zo lang blijft binnen een kdv?? Kan me voorstellen dat hele dagen 'moederen' op een gegeven moment klaar is...maar gelukkig voor je rug dat je niet hoeft te werken..beetje dubbel dus! Foto van behang zal ik gaan proberen... Mamak; succes met je zuur....toen ik er last van kreeg, ging ik rennie's kopen en heb ze uiteindelijk niet hoeven te gebruiken! Simone; leuke en handige ontdekking! Zena; pff...gelukkig dat je die huisarts sprak en hij zo bijdehand was...jeetje meid... Butterfly; wanneer heb je die afspraak met arts van arbo...succes! Joli; je blijft dus bij de gyn..fijn...ik weet ook niet hoe dat dan zit...poli dan bellen? Nou na een heleboel tranen tussen mn clienten door op kantoor, ben ik naar mn leidinggevende gegaan (ook weer in tranen) en heb mn verhaal gedaan...dat ik het emotioneel eigenlijk niet trek, dat het me niet lukt om hele dagen verantwoordelijkheid te dragen voor al die clienten en daarnaast mezelf/man/beeb/huishouden etc. Ze zag het al aankomen zei ze en vond het goed van me dat ik naar haar toe was gekomen. Op de vraag wat ik dan graag zou willen, kon ik niet goed antwoord op geven, mn gevoel zegt;' stoppen/klaar!' mn verstand zegt;' hele dagen thuis zitten is niets dus iets schappelijks' ...leidinggevende zegt: doe hetgeen wat je nodig hebt! Wauwie....ik wist niet wat ik hoorde...zoooo fijn maar ondertussen wel een bevestiging dat ik me (dus) niet aanstel..(sorry zo voelt het nog heeel even)...vandaag en morgen kan ik erover nadenken en donderdagochtend hebben we een afspraak erover. Vanavond ook even met manlief er goed over praten...pffff....voel me best opgelucht eigenlijk....
Triessie het gesprek is donderdag. En ik weet precies hoe je je voelt. Ik dacht ook dat het tussen mijn oren zat maar ik lees het hier steeds meer. Je hoort altijd wel dat de eerste 3 maanden een drama kunnen zijn maar over de laatste 3 wordt nooit wat gezegd. Als je gevoel zegt stoppen dan denk ik dat je dat ook gewoon moet doen. Je voelt jezelf het beste aan. Al zie ik wel tegen het gesprek met de bedrijfsarts op (net als de rit heen en terug) ik doe het toch voor mezelf en de kleine, en mijn mannetje want elke dag een vrouw die overal last van heeft is ook niet gezellig TZM jeetje snap best dat je wel weer ff zin had om je collega's te zien. Maar alles voor je beebje he kan me voorstellen dat je geen zin hebt in aangepast werk.
hey meiden Ik heb ook mijn gebruikersnaam veranderd, net als MamaK. Ik had ook nogal wat mensen die me blijkbaar google-den en die wisten dingen te vertellen die ik alleen hier of op andere fora etc vertel. Ik heb natuurlijk ook nog een niet veel voorkomende naam, dus de link was vaak makkelijk te leggen dat het om mij gaat/ging.... Hieronder in mijn onderschrift zien jullie gewoon mijn naam staan hoor, dus dan weten jullie dat ik niet nieuw ben, en dat de "oude" ik nog steeds aanwezig is...
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-# 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# Sarisha, 29 jaar, 1e kindje 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-# Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen Sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING Jimmy, 24jaar Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ??? 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE 17 OKTOBER Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING 18 OKTOBER Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-# 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 23 OKTOBER Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-# 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE 29 OKTOBER Allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE Totaal 14 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 12 :-# AFSPRAKENLIJST 6 augustus Tzm: vk, Kibi: 19.30u 31 wk controle gyn., Marije: vk 7 augustus Mariek: gyn. 11 augustus Butterfly: pretecho, Mieni: controle gyn 13 augustus Tzm: groeiecho (32 wkn) 18 augustus Symoen: gyn 19 augustus Kus: controle vk + antiD spuit 21 augustus Kus: groeiecho 30 weken 22 augustus vke: echo 22 augustus Kibi: 34w controle gyn. 19.30u 4 september Zico: gyn. 8 september Butterfly: pretecho 25 september Zico: gyn. Onze gedachten gaan uit naar: Coni en haar dochter Nikkie* Klusser en haar zoontje Jort* BUDDYLIJST: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mieni - Tam27 Liz - Zico Mariek/Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Kiezeltje - Kus26 Mariaatje - Joli Tal - Vke Symoen - Zena Joel - Denise1976 Bambie - Triessie Mamak - Semmi VERLOF Bambie Symoen Kiezeltje Bianca Susanna Tal74 Liz Gerda Nony Marije Zena Timzijnmama Joli: 16 augustus Semmi: 18 augustus Mariek: 18 augustus Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie vanaf 22 augustus) Ischa: 25 augustus Rolia: 28 augustus MamaK: 11 september (6 wkn van te voren + 2 wkn vakantie vanaf 28 aug) Hansje: 30 augustus Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren tot die tijd 50% werken) Kibi: 29 september (1 wk ervoor, vrije dagen vanaf 10 september) Mieni: 15 september (4 weken van te voren) Zico: 15 september Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)
Hee Denise, Mick is mijnpasgeboren neefje! (al is hij ondertussen alweer precies een week oud) Tja, en de kraamvisite? Ik ben elke dag bij mijn zus te vinden haha! Maar hier verder alles goed,fijn om te lezen dat het ook met liz en annika beter gaat. Zo op het forum lees je wel veel klachten he, wat een zwangerschap allemaal met zich mee kan brengen, wordt daar soms wel eens een beetje bang van, het doet je des te meer beseffen dat het allemaal toch een echt wonder is. Ik heb vandaag ook maar even met mijn werk gebeld, zou volgende week nog 2 dagen moeten werken, maar heb aangegeven liever geen verantwoodelijke diensten te willen draaien. Heb afgelopen weekend huiskamer dienst gehad en had zondag middag gehele dag last van harde buiken. Leek leidinggevende verstandig om dan die dagen helemaal niet meer te werken... Maar ze zal nog even terug bellen over hoe en wat, maar dat zou dan inhouden dat ik nu al verlof zou hebben.. Das mooi op tijd niet?
Hee meiden, Mijn middag bestond uit....niets doen...Tim was niet lekker en heeft de hele tijd op schoot gezeten en naast me op de bank liggen slapen. Hij wilde wel eten, maar dat kwam er een kwartiertje later allemaal weer uit (hoera voor de plavuizen) Nu ligt hij met een zetpil lekker op bed en hoop ik dat het morgen weer beter gaat. Manlief is de box in elkaar aan het zetten, want woensdag komt het dochtertje van een vriendin een paar uurtjes (1 maand oud) (denise, misschien was je daar mee in de war...hihi). Maandag komen mijn oppaskindjes voor het eerst na de vakantie weer (5 mnd en 2,5 jaar) dus dan is het wel handig dat hij alvast staat. Kiezeltje, mooi bedje hoor. Triessie, het is zeker niet 'normaal' dat de waterpokken zolang blijven hangen! Bij Tim heerste het 3 weken en kon ik dus na 6 weken weer aan het werk. Nu heerst het al sinds 1 april!!! Wat fijn dat je leidinggevende zo meegaand is! Ik weet ook nog goed dat ik met mijn vorige zw.schap al snel een dag minder ging werken. Toen dat ook niet meer ging en ik huilend elke avond thuis kwam, zei mijn man ook dat ik maar eens moest gaan praten. Toen kon ik de laatste 3 weken, 2 dgn per week werken en dat was erg fijn. Er valt dan echt een last van je schouders! Nu heb ik sinds 1 april maar een paar weken gewerkt (vervangend werk) en dat is weer de andere kant. Op zich soms best lekker, maar alleen maar thuis zitten is het ook niet voor mij (anders had ik daar toen wel voor gekozen) Het betekend dat ik nu al verlof heb, maar zo voelt het nog niet. Op de een of andere manier zal ik er vanaf 27-8 pas van kunnen genieten en me niet meer schuldig voelen. Miene, ongelovelijk dat mensen dat doen! Hebben ze niets anders te doen ofzo... Linnepin, zou heerlijk zijn als je al vrij bent toch?
Wat fijn meid dat alles goed is. Ik krijg elke controle (2 wekelijks) afwisselend gyn/vk een echo, maar dit doen ze ook om de groei goed in de gaten te houden ivm medicijnen en te hoge bloeddruk (die gelukkig al lang goed is).