Nee klopt, ik kan alleen nog maar klitteband slippers aan. Ik heb al een paar kaar naar steunkousen gevraagd, maar de gyn zegt steeds nee. Krijg geen reden omhoog, maar ja. Uitzingen dus. Lijkt me heerlijk die steunpanty die jij hebt! Ze doen inderdaad behoorlijk zeer, kan geeneens mn voeten meer strekken, omdat ik daar gewoon geen huid genoeg voor over heb. Nou ja, als er iemand nog een huis-tuin-en-keuken-tip weer?
Hallo dames, Hier een kort berichtje van mij. Heb een aantal weken meegeschreven een tijd geleden maar er werd hier zoveel bijgeschreven dat ik afhaakte. Maar ik wil wel even melden dat alles hier prima gaat. Nette lage bloeddruk 105/65 Mooie grote buik (plus 15 kilo al ) geen vocht geen last van de warmte alleen al een paar dagen steeds hoofdpijn. Volgende week een weekje strand ('s Gravezande) en de week erna mijn vervangster op het wek inwerken en dan verlof (fijn maar zie er ook wel een beetje tegenop, ben niet zo'n goede thuiszitter). Nou dames, jullie allemaal veel succes, ook met de werkperikelen en ARBOartsen. In mijn verlof zal ik vast wat vaker "langskomen" groetjes Lisette
Zena,whooo je hebt idd varkenspootjes! (niet beledigend bedoeld hoor!) Maar dat lijkt me niet prettig,kan me voorstellen dat je huid veel te strak is,ik heb geen idee wat je er aan kan doen. Onze yoga juf zegt dat je in een emmer knikkers moet leggen en dan koud water in de emmer.Dan de voeten in de emmer en met je tenen de knikkers proberen te pakken. Of het helpt weet ik niet. groeten Simone
ik houd helemaal geen vocht vast heb wel me ringen afmoeten doen die gingen ietsje strakker zitten maar verder niks. Veel liefs Annika
annika vind ik maar beetje erg van je schoonkoe hoor beetje begrip mag wel vind ik... heb ook geen bezoek gehad in het zh van de kant van men ventie... maar hij had het ook niet gaan vertellen :s Marije ik denk dat een waterbed wel heeerlijk slaapt niet? en wat rot dat ze je zo controleren krijg het er al van als ik het nog maar lees Mariek hoe was de bruiloft? ben verzot op zo'n dingen, wil zelf ook ooit een huwelijk een beetje sprookjes maar toch simpel... misschien blijft het bij dromen en super dat het zo goed gaat met de beejb qua groei en gewicht Kiezeltje, ja met die warmte slapen is niet om uit te houden he Zena toch al een beetje beter las ik maar precies toch nog intens he en super dat je zo'n vriendin hebt ! Butterfly fijn dat ze je toch zo goed begrijpen... ik werk dan momenteel wel niet, maar moest ik werken zou ik ook zo een omgeving willen hebben Mieni mooie buikfoto TZM ik hoop dat alles goed gaat met Tim... amai logisch dat je schrik hebt of had ik schrik al bij het lezen ervan Triessie, goed dat je het wat rustiger aan kan gaan doen... Zico, rust maar goed! je zeker niet OVERDOEN ! en geniet van je vakantie je kan toch al gerust vertrekken dat (bijna) alles geregeld is he Ischa wat rot zeg zo zie je maar dat ze op elk werk anders reageren vind het alleen rot voor je dat ze je niet echt begrijpen... dat ze het dan allemaal zelf doen he! Symoen, veel succes met verhuizen maar hou je toch rustig he zo zo, proefdruk voor kaartje is aangekomen en was tip top in orde ben zeer tevreden, heb de enveloppen al geschreven... ook heb ik zo'n gipsgedoe besteld voor een gipsafdruk van menbuikje te maken de 14e is het er heb weer veel last van harde buiken enzo en ik hoop echt dat ze snel overgaan. men weeëremmers helpen ook niet echt maar ik wil echt niet terug naar het ziekenhuis :'( klinkt misschien beetje egoïstisch maar ik wil er echt niet naartoe, ik kan evengoed hier rusten... daar voel ik me zo alleen en depri en wil ik enkel maar wenen... dat kan toch ook niet goed zijn he:s maar ga jullie eens laten xx
Liz,kan me voorstellen dat je liever thuis bent dan in het zh.Balen dat de weeënremmers niet echt aanslaan.Hou je maar goed rustig meisje. groeten Simone
Nou simone, die knikkers zijn toch het proberen waard! O, Ischa (en andere dikke voeten dames) nog een tip: De buurvrouw van mn moeder is pedicure en die zei dat je als je zveel vocht vasthoudt, je een paar keer per dag wisseldouches moet nemen. Gewoon met de douchekop. En daarna goed insmeren met voeten creme (etos heeft hele lekkere), want als je huid nu kapot gaat, geneest het heel slecht en op dez manier hou je je huid een beetje soepel, voor zover dat gaat dan... Liz, ik snap je hoor, ik was van de week ook als de dood dat ze me zouden houden. Maar uiteindelijk gaat t wel om je kindje he?! Hou vol meid!
Die wisseldouche heb ik geprobeerd, maar bij mij werkt het helaas niet . Ik smeer ze wel bijna elke dag in met voetengel van zwitsal is ook nog lekker verkoelend.
Liz ik kan me voorstellen meid dat je liever niet naar het ziekenhuis gaat. Ben bijna 24 uur wakker . Ik snap het gewoon niet ben zo ontzettend moe en toch lukt het niet om in slaap te komen.
Goedemorgen, Ben er al weer lekker vroeg uit. De eerste was draait al. Weer valt mee is nu droog maar rommelt wel een beetje in de lucht. Gister zijn mijn ouders langsgeweest en hebben we ideeen uitgewisselt over de geboortekaartjes, tijdens wandeling de naam van onze uk genoemd en werd niet echt positief op gereageerd,vonden het onder geen omstandigheden leuke naam hmmm dus de twijfel is weer toegeslagen.Moet er nog even goed over nadenken. Ischa31 vervelend dat je zo slecht slaapt annika fijn dat de het bij de controle niet verslechtert is. Marijeee je hebt de juiste instelling dus trek je er niets van aan en ga lekker genieten met je mannetje van je weekendje center parcs Zena gezellig dat je vriendin even over komt, super zulke vrienden Timzijnmama de schrik zal er goed in zitten,beterschap gewenst met je kleine man hopelijk gaat het snel beter met hem. Zena jouw voeten lijken heel erg op de mijne, vervelend he. groetjes Denise
Denise,wat balen zeg dat ze het geen mooie naam vonden,maar ja uiteindelijk gaat het er om wat jullie een mooie naam vinden voor jullie kindje.En wat de rest er van vind,daar moet je eignelijk schijt aan hebben . Er zijn altijd mensen die de naam niet mooi vinden,maar het is jullie keus en de rest heeft het maar te accepteren dat jullie kindje zo heet.Stel dat je het niet tegen ze had gezegd en ze hoorden het bij de geboorte,dan moesten ze het er ook mee doen. Zena,nou ik hoor wel of je knikkerbadje gaat helpen.Heb je trouwens nog met zulke opgezwollen voetjes gewerkt?Dan zal je blij zijn dat je nu met verlof bent.Zijn het trouwens aaleen je voeten die zoveel vocht vast houden of de rest van het lichaam ook? Ischa,toch nog in slaap gevallen? Annika,mijn ringen zitten ook wat strakker maar kan ze nog wel aan houden.Hoe gaat het met je?En hoe is het met Lotte?Gaat ze nog een paar dagen naar je schoonmoeder,heeft ze het wel naar haar zin daar? moeten er nog mensen op controle vandaag?Veel succes! groeten Simone
Goeiesmorgens meiden. Hier ook een vroege vogel, heb de hele nacht liggen draaien. Had pijn aan mijn heup. Om de 2 uur wakker en om 5 uur had ik mezelf beloofd dat ik er om 7 uur uit mocht. Zena Ook hier varkens pootjes. Vandaag met de bruiloft maar een goeie lange broek aan zodat het niet zo opvalt. Ook al m'n ringen afgedaan, als ik nu moet bevallen moeten ze eraf gezaagt worden ( de ringen dan he niet de vingers ) Ja hoor vroeg wakker he. Ik maak me niet meer zo druk over de bevalling nu de gyno heeft gezegt dat het hoofdje niet groot is. Als dat er maar doorheen is volgt de rest automatisch. Denise het is jullie baby, jullie naam en jullie kaartje. Als jullie het mooi vinden en er blij mee zijn is het toch goed? Er zal altijd wel iemand raar reageren op een naam of kaartje, BOEIEN. Annika die schoonmoeder van jou is een portret hoor. En dan om 6 uur 's morgens, die is niet wijs. Normaal slapen mensen rond die tijd nog. Lis Het is helemaal niet ego wand je ligt niet voor je lol in het ziekenhuis. Als je maar goed rust houd thuis kun je daar blijven toch? FF rekken nog. TZM Hoe gaat het met de kleine man Zo ga ff opruimen, de kraamzorg komt om 10.15 voor intake. Moet wel ff netjes zijn doeiiii marieke
ey goedemorgen simone: Lotte blijft nou tot zondagavond tuis en dan weer naar schoonloeder. met de controles kan ze niet mee en ik moet standaard 2 keer per week, Heb gesprek gehad met maarten en afgesproken met hem dat hij daar niet heen mag zolang ons meisje niet thuis is. want komt altijd van 1 kant. hij probeerde nog van maar het is me broer en dat snap ik ook wel maar zijn broer is ook net 1 richtingsverkeer. dus maar zien of hij zich eraan houd. Veel liefs Annika
Hoi annika Ja het blijft een strijd. Weet je je kunt het hem niet verbieden om te gaan, als ze maar niet van jou en van je kids verwachten dat je gaat. Ik hoop voor je dat je man zich er aan houd. Het is een moeilijke situatie. Misschien dat het bij je zwager doordringt als je man een keer boos op hem word. Groetjes marieke
helemaal mee eens marieke. ik vnd het ook heel kinderachtig van mezelf maar soms is het ff nodig. Anders ziet hij het niet. Anders laat ie zich maar gebruiken vind ik ook niet kunnen. Maarten is iemand die graag iemeand helpt waar nodig is en daar maken mensen gebruik van helaas.
Marieke veel plezier met je intake en veel plezier op de bruiloft. Ik zou ook gewoon die naam houden Denise, jullie vinden hem toch mooi. Ik heb me net toch maar ziek gemeld. De receptioniste zei och meiske ik zag het al een paar dagen aan je dat het niet meer ging (ik meteen weer huilen). En mijn leidinggevende zei rust dan maar goed uit het weekend en dan zien we je misschien maandag wel weer. Wilde ik net mijn medicijnen voor mijn bloeddruk innemen (net gisteren nieuwe gehaald), blijkt de aantal mg minder te zijn dan ik normaal altijd heb. Maar goed dat ik het zag anders had ik te weinig ingenomen met het risico dat mijn bloeddruk weer snel zou stijgen. Dus ik de apotheek gebeld, ja zegt ze excuses wij hadden dat moeten zien maar de huisarts heeft het verkeerde aan ons doorgegeven maar wij hebben inderdaad een hogere dosis in het systeem staan. Nu maar 2 van die pillen tegelijk innemen ipv 1.
@ tzm: das ook schrikken! was me idd al opgevallen dat je n poosje niet was geweest. Hopelijk gaat alles nu weer goed met Tim @ triessie en butterfly: mooi dat jullie t zo op konden lossen, wel fijn als ze op je werk een beetje begrip voor je hebben. @ liz: vervelend dat de weeënremmers niet echt aanslaan, wel goed rusthouden dan he. Kan me wel voorstellen dat je niet naar t ziekenhuis wilt, zou k zelf ook niet willen @ denise: jij bent zeker vroeg op, haha. Zonde dat je ouders t geen mooie naam vinden zeg! Maar als jullie dat nou een geweldige naam vinden gewoon doen he @ annika: sterkte met het hele schoonfamilie-gebeuren @ ischa: gelukkig zag je t nog op tijd van die medicijnen. Succes met uitrusten dit weekend. @ iedereen met dikke voeten enzo: succes ermee! Ik kom net mn bed uitrollen (naja, om 10 uur ofzo) en heb nog steeds het gevoel dat ik niks uitgerust ben. Wordt er een beetje moedeloos van. Ik ben echt de halve dag bezig met op de bank zitten en energie te verzamelen, dan doe k wat in het huishouden van 10 minuten en dan zit ik weer op de bank moe te zijn. En als ik minder dan 9 uur per nacht slaap ben k de hele dag misselijk van vermoeidheid. Hoe kan dat nou? Aan mn ijzer zal t trouwens niet liggen, die was deze week nog 7,5.
Ik twijfelde zelf ook al heel erg over de naam ( was niet mijn eerste keuze, meer die van mijn vriend ) maar we hebben gisteren de namenboeken er weer bijgepakt en 3 andere namen als optie gekozen dus we kunnen nog veranderen of bij dezelfde blijven. Hier was het net best zonnig en nu regent het weer mariek73 hoe was de intake van de kraamzorg ?
Hoi meiden, ik heb wel bijgelezen ,maar even iet het fut om op iedereen te reageren sorry! TZM: hoe gaat het nu meid?kan em voorstellen dat je geschrokken bent,gaat het nu beter? Hier erg last van mn buik,denk weer een groeispurt. Heb erg last van harde buiken, en erg last van mn banden /buikspieren? Voor de zekerheid mn plas maar even naar de hh gebracht,vanmiddag ff bellen..slapen zit er ook niet meer in,want omdraaien en lekker liggen is er niet meer bij! ik heb foto's in mn album geplaatst,..van de babykamer,een schilderijtje wat ik daar zelf voor heb gemaakt en een recente buikfoto.. Tot gauw allemaal,maandag gaat mn dochter weer naar school en heb ik meer tijd
Wauw Allwoman,jij kunt goed tekenen/schilderen.Ik vind jullie kikkerkamertje erg leuk geworden,en je buikje groeit ook goed zie ik! groeten Simone