Hoi Allemaal, Wat is er weer een hoop bijgeschreven zeg. TZM hoe gaat het nu met tim? Wat houdt het precies in wat hij had? Denise het gaat erom wat jullie mooi vinden en de rest moet lekker zijn mond houden. Je kan niet iedereen tevreden stellen. Jullie moeten een goed gevoel hebben bij de naam en dan went het vanzelf wel bij de rest. Liz vervelend dat de medicijnen niet aanslaan. Hoe is het nu met je? Denk wel goed om jezelf en de kleine he! Annika goed dat je een gesprek hebt gehad. Het is alleen niet te hopen dat je schoonfamilie die afspraak tegen je gaat gebruiken en dat je mannetje dan uiteindelijk voor zijn familie kiest. Want als ik hoor hoe je schoonfamilie is dan heb ik het idee dat ze niet helemaal achter jullie 2 staan of wel? Ischa wat goed dat je het op tijd ziet. Ik lees vaker dat er bepaalde dingen niet goed meegegeven worden. Beter 1 keer te veel kijken dan 1 keer te weinig. Allwoman mooie tekening hoor! Ben je zo ceatief? Kamertje ziet er ook leuk uit, de bloemen ook zelf getekend op de comode? Kiezeltje dat komt denk ik door de kleine in je buik. Het zwanger zijn kun je vergelijken met topsport (heb ik wel eens gelezen in al die zwangerschapsboekjes ) dus zo gek is het niet. Zena volgens mij had jij een foto geplaats met de enkels he. Jeetje meis wat een enkels (wat er nog van over is). Kan me voorstellen dat je geen schoen meer aankan hahaha. Mariek hoe was de intake van de kraamzorg? Vanmorgen was ik weer om 6 uur klaar wakker maar dit keer hoefde ik er niet s'nachts uit. Nu sliep ik ook pas om 1 uur. Dus toen 3 uur wakker gelegen en toen weer in slaap gevallen tot half 12. Dus in totaal 8 uur slaap. Voor het eerst dat ik weer zo goed geslapen heb. Vanmiddag als het goed is op kraamvisite en dan is de dag alweer voorbij. Ik ga nu even eten heb ik nog niet gedaan Dat herinnerd mij eraan dat ik las dat als een vrouw de gewoonte heeft om s'ochtends niet te eten dat de kans op een meisje groter is. Weet niet of het waar is natuurlijk. Volgens mij las ik dat ik het boekje van WIJ.
Hoi meiden, Nou de schrik zit er hier nog steeds in hoor. De babyfoon is weer uit de kast en ik ga 's nachts ook steeds kijken (ben toch vaak wakker). Overdag verlies ik hem ook geen moment uit het oog. Dat zal moeten slijten... Een koortsstuip is een plotseling verhoogde koorts, wat het lijf niet aankan. Het ziet er een beetje uit als een epileptische aanval. Hij viel gewoon recht voor over op de grond, helemaal verstijft. Ik legde hem meteen op bed en hij draaide zijn hoofd en ogen helemaal weg, schokte en liep blauw aan. Toen de ambulance kwam was dat wel over, maar hij was nog niet bij kennis... Hij heeft een oorontsteking en daar kwam het ws vandaan. Hij is nog erg hangerig, huilerig en heeft erg veel last van zijn evenwicht waardoor hij steeds valt (en ik me weer de ziekte schrik) Sambi, wat heeft je zoon als ik vragen mag? Zena, wat een grap dat je man de naam perongeluk zei... Wat vervelend van die weeën, hopelijk blijft het nu weg! Wat lief dat die vriendin langskomt...en inderdaad wat een opgezette voeten! Dat heb ik soms ook, maar het is de volgende ochtend wel weer weg dan. Liz, mooi kaartje hoor. Kibi, nog van harte met je man Linnepin, wat een leuk idee op dat doek Zico, ik weet het van de stamcellen. Maar als ik dat wil doen moeten we ze zelf naar Leiden brengen binnen een aantal uur....denk dat we wel iets anders aan onze hoofd hebben dan. Ik weet ook geen bekende die het nodig zou hebben. Annika, wat ongelovelijk om om 6 uur te bellen over een vissenkom! Marije, lekker laten kletsen die mensen.... Ik zag ook hele mooie buiken voorbij komen! Van mariaatje, butterfly, mieni en allwoman....(niemand vergeten hoop ik) Ik maak er morgen weer 1, dan alweer 7 maanden! Gaan jullie de opening van de olympische spelen kijken straks?
timzijnmamma, dat is schrikken he koorts sruipen. Heeft mijn neefje ook een keer gehad, hij had oor onsteking en een keel ontsteking. Aangezien dat mijn man mij (en zijn vader) wel vaker heeft zien omkiepen met een epileptische aanval was het voor hem wel bekend wat ie moest doen. Iedereen was in paniek behalve mijn vader en mijn man. Nadat de koortsstuipen over waren bleef mij neefje blauw, mijn man heeft toen gezegt om het mondje omlaag te doen, toen kwam er allemaal slijm uit en begon mijn neefje weer te ademen. Daarna kwam pas de ambulance, en hebben wij mijn neefje later die avond thuis een grote pluto knuffelbeer gegeven. Die pluto wil ie nu nog zelfs niet meer kwijt. Mijn neefje was toen een jaar of 3 en nu is ie er 8. Mijn man blijft tot nu toe nog steeds wel rustig als er iets ernstigs gebeurt met iemand. Is wel fijn en dat geeft mij veel vertrouwen. Hier regent het met vlagen heel erg en dan schijnt de zon weer ineens. Ik heb vannacht niet eens hoeven op te staan om te gaan plassen, heerlijk kunnen doorslapen Verder gaat het gelukkig met iedereen weer goed! en ik ben ook alweer bijna 30 weken, het aftellen is hier wel heel erg begonnen. We verheugen ons heel erg op de kleine. Mijn buik zit nu ook wel heel erg in de weg Maar ja het is voor een goed doel. Sorry dat ik niet op iedereen reageer, ik vergeet staads alles. Zo weer een lang berichtje geworden. Misschien nog tot laterrrrrrrr.
Vandaag was het weer tijd voor de apk keuring... en ik ben weer goedgekeurd.. Alles was goed. Bloeddruk zelfs erg goed. 125/80 Dus absoluut geen klagen. Ook de beeb ligt goed op schema. Hij ligt precies in het midden van het gemiddelde. Een echt gemiddelde beeb dus. Momenteel weegt hij 1333 gram.... Over 3 weken heb ik weer een keuring..
Ha meiden...ff kort berichtje...even mn ei kwijt want manlief is er nog niet en aan de telefoon kon hij niet veel doen. Kreeg vanmiddag tel van mn moeder uit italie, mn oma moet snel een operatie krijgen voor een pacemaker en zowel mn moeder als dr zus zitten in italie...en mn oma wilde mij niet bellen want ik mag me geen zorgen maken vanwege zwanger zijn! Dus ik oma gebeld en gezegd dat het met mij hartstikke goed gaat (niet verteld dat ik minder ga werken) en ik met haar mee ga naar het ziekenhuis en dat het geen vraag is maar dat we het zo doen...wat een eigenwijsje is die oma van mij zeg! Maar goed er spookt vanalles door mn hoofd heen, oma zei dat haar hartritme 25 was terwijl 70 normaal is...ga zo eens googlen hoe dat nou allemaal zit...pfff...oma moet nog wel even een paar jaartje blijven hoor... Zoo eventjes eruit kunnen gooien hier...heb een pot thee en veel chocolade naast me neer gezet, even proberen te ontspannen en googlen!
triessie wat naar... internet stelt niet altijd gerust hoor... wanneer moeten jullie naar het ziekenhuis?
@ allwoman Hé meid je bent er weer Wat een ontzettend leuk schilderijtje heb je gemaakt! En het kamertje ziet er ook al zo leuk uit. @ TZM jeetje meid kan me voorstellen dat je nog ieder moment bij tim wilt zijn. Het valt niet mee.... @ triessie ach je arme omaatje.. Sterkte meid en probeer te ontspannen Vanmorgen naar de Vk geweest. Alles was goed, m'n baarmoeder begon nu ook in de breedte te groeien Tot nu toe alleen maar naar voren. Bij de volgende controle gaan ze bloed bij mij afnemen en ik krijg een injectie in mijn been vanwege die antistoffen die destijds waren gevonden aan het begin van de zwangerschap. Hij is fijn..... Verder beweegt die kleine meid ontzettend veel en kan af en toe lekker vervelend op m'n blaas gaan liggen Verder niks bijzonders te melden. Meiden fijne avond! xxx
Goedenavond... TZM: wat ontzettend schrikken zeg die koortsstuipen van Tim. Ik had het vroeger ook toen ik een jaar of 3 was en het zag er echt eng uit zei mijn moeder. Beterschap voor je kleine knul! Wat grappig dat die kleine in je buik de hik heeft en je dat voelt! Hansje: bij jou de baarmoeder ook al in de breedte aan het groeien nu, bij mij ook zei de vk vandaag, heb dat bij de eerste zwangerschap niet zo gehad. En jij ook al zo'n bewegelijke meid...hier nog eentje! Triessie: sterkte met je oma, vervelende situatie, maar laat jezelf niet gek maken door het googlelen! Mamak: fijn dat alles weer goed was bij de VK Audrey: nu aftellen he vanaf de 30 weken....en tja....die buik zal nog wel ff doorgroeien Butterfly: volgens mij las ik dat fabeltje ook in de WIJ, moet zeggen dat ik er niet in geloof, jij wel? Allowman: leuk kamertje zo hoor, creatief ben je geweest zeg! Denise: gewoon lekker doen waar jullie je goed bij voelen, het is jullie kindje dus jullie keus Kiezeltje: heb je ook veel last van harde buiken? Vk zei bij mij namelijk dat je daar ook erg vermoeid van kan raken. Ischa: lekker rustig aan doen meid, goed dat je je toch ziek gemeld hebt, als het niet gaat dan gaat het gewoon niet en de gezondheid van jezelf en je kindje is het aller belangrijkste. Verder kan ik ff niet meer teruglezen doordat er weer zoveel bijgeschreven is. Hier alles goed. Ben wel erg moe en heb veel harde buiken. Vandaag nij de VK weer alles goed. Kindje is gedraaid met voetjes de andere kant op, maar nog steeds met hoofdje naar beneden. VK zei dus dat de harde buiken mij zo vermoeid maken. Moet het in de gaten houden dat ze niet met regelmaat komen. Ik doe momenteel bijna niks in huis en toch nog zoveel harde buiken, dat kan nog wat worden die laatste 8 weken. Nou ga ff verder surfen, fijne avond meiden! Liefs Sem
@ semmi... jeetje meis, doe je rustig aan..... wil niet te vroeg gaan vertellen dat je bent bevallen he? haha Ik had overigens vandaag dus ook weer een echo bij de gyn en kreeg ook de foto's mee.. zo leuk.. das weer voordeel van medische controle bij gyn... elke keer echo's
Mamak: dat lijkt me inderdaad wel leuk om weer mooie echo foto' te hebben! Hoe vaak moet jij voor controle eigenlijk? Enne.....komt goed hoor, ik doe rustig aan, maar doordat we ook een dreumes rond hebben lopen kom je nooit echt aan je rust toe. Iets eerder mag van mij wel, 2 weekjes ofzo, maar nu nog niet. Heb je trouwens mijn test sms-je nog ontvangen van de week?
@ semmie... Ja, die heb ik gehad. sorry nog niets terug gestuurd.. helemaal vergeten .. Ik ga naar de gyn zoals jullie naar de vk gaan.. Dus die doet al mijn controles. En omdat ik in het high risc spreekuur zit worden er altijd groeiecho's gemaakt.. (hoofomtrek +buikomtrek+bovenbeen lengte).. Nav deze info weten ze hoe zwaar de beeb is.. en nu is dat dus 1333 gram :d
Zozo nog niemand wat geschreven? Dat is een goed teken want dan slaapt iedereen nog Ik ben alleen vroeg op omdat goeie vrienden van ons gaan verhuizen, en mijn man helpt mee met sjouwen en ik zorg voor de lunch. Dus ga zometeen lekker op tijd naar de supermarkt anders is alles op en het is altijd druk op zaterdag...... Fijne dag allemaal! xxx
goedemorgen allemaal, wij zijn nu ook vroeg wakker, we gaan een dagje naar Zeeland. Mijn zus zit met haar gezin op een camping, dus daar gaan wij een dagje heen. Anders lagen wij nu ook nog te slapen. We kwamen er allebei niet uit. Nou misschien tot vanavond anders tot morgen. Groetjes Audrey
hoi dames ook ik ben vroeg wakker...we hebben vandaag de familiedag..mijn vader, moeder ik en mijn vriend moeten die organiseren, dus zal vanaaf wel helemaal kapot zijn iedereen een hele leuke dag vandaag...het zou mooi weer worden! ik kom zo gauw mogelijk weer ff iedereen reageren... kussies
Goedemorgen iedereen ! Mamak Fijn dat de apk weer goed verlopen is.Hoe was de rondleiding, misschien ga ik die volgende wel als jij hem de moeite waard vond.. triessie sterkte met je oma Timzijnmama hoe gaat het met Tim ? Bij mij heeft de kleine pas 1x de hik gehad maar vond het z'on leuk gevoel. Semmi lekker rustig aan blijven doen zodat je geen harde buiken krijgt. audrey23 veel plezier in Zeeland. Hansje draag je toch je steentje bij aan de verhuizing dmv lunch dame hihi.. Heb redelijk geslapen allleen als ik wakker word weet ik niet meer hoe ik moet liggen dus ga ik er maar uit. Hebben nu een andere naam gekozen voor onze kleine waar ik heel tevreden mee ben, toen ik de naam hoorde dacht ik meteen ja die hoort bij ons kind. Gaan strakjes even shoppen bij ikea voor kledingkast en allemaal geneuzel voor de babykamer, vind de lampen daar zo leuk. Hier is de lucht hemaal blauw en de zon schijnt al,hopelijk blijft het zulk heerlijk weer. Zie wel op tegen de weekend boodschappen, waggel iedere keer maar een beetje achter dat karretje aan en me vriend gooit er alles in, zelf geen pff en zin om dingen te pakken, erg he. Ga vriendlief wakker maken want wil vroeg bij de ikea zijn anders is het zo druk... fijne zaterdag allemaal ! groetjes Denise
Goedemorgen! Hier ook een mooie blauwe lucht...genieten he?! Denise; veel plezier bij Ikea, ik ga er binnenkort ook weer eens neuzen..en sterkte in de supermarkt Fijn dat je nu een naam hebt die helemaal goed voelt! Bianca; heeel veeel plezier en energie gewenst op de familiedag...wat hebben jullie georganiseerd? Annika; goedemorgen..hoe is het vandaag? Audrey; leuk zeg een daagje Zeeland...lekker in het zonnetje relaxen!! Hansje; hmmm....lunchen....(ik zal eens beginnen met ontbijten hihi)...fijne dag he!! Heb je goed geslapen (voel je je een beetje fit?)? Semmi; idd met een kleine is het moeilijk om echt rustig aan te doen...succes hoor hoop dat je harde buiken wat zullen afnemen. Mamak; fotootjes van je kleine blijven leuk, fijn dat alles goed was! Na het googlen gistermiddag ben ik toch wel iets gerustgesteld eigenlijk, ik heb alleen de medische pagina's gelezen met feitelijke info en geen persoonlijke verhalen. Het is geen zware ingreep gelukkig...in mijn gedachten gister wat het dat wel maar dat komt ook omdat ik en mijn oma een super contact hebben samen en het idee dat het wel eens anders zou kunnen lopen...pff.. daar werd ik ffies erg zenuwachtig van. TzM, mn oma wordt gebeld wanneer er plek is en dat is tussen 5 en 11 dgn ivm vakanties zijn er cardiologen weg. Het is nu dus wachten op telefoon! Vandaag gaan we 2 kraamvisites doen...erg leuk! Ook gaan we babymeubeltjes in de babykamer zetten, ik maak denk pas fotootjes als de kamer helemaal af is...dan zien jullie het hele resultaat! Onze beeb was gister erg rustig, hoop dat ie vandaag meer van zich laat merken...is toch iets fijner he?! All; fijne, mooie, rustige en gezellig dag 8)
hoi hoi ik ben echt zwaar gesloopt maar ja. was om 6 uur al wakker heb al wat van de olympische spelen gezien. Veel liefs Annika