Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Nicole hoop dat het meevalt,duimen draaien!
    Durf toch niet zo goed VK te bellen,voor een afspraak te maken,komt me angst toch weer omhoog,ondanks dat ik er nu een beter gevoel over heb!Lees je de trieste berichten hier,moet je wel ff slikken,weet zo goed hoe die meiden zich voelen!Gun je niemand!

2. kimmetjehier

30 jan 2008
    13
    0
    0
    Den Haag
    Hay allemaal,

Jeetje wat wordt er veel geschreven zeg! Het was voor ons een druk weekend en begin van de week, dus heb hier helaas veel gemist.

Gisteren voor het eerst heel bang geweest dat het mis ging :( , alle zwangerschapskwaaltjes waren weg en ik had gigantische steken in mijn buik. De huisarts zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, maar toen ik 's avonds ook nog eens zag dat ik in 1 dag een kilo was afgevallen ben ik toch maar een test gaan halen bij de nachtapotheek. Gelukkig was deze nog positief, dus ik ben er wel wat geruster op. Heeft iemand hier misschien ook ervaring met dit soort steken?

3. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    @ Gerda: Ik herken het helemaal, mag gelukkig morgen komen. Ik durfde niet te bellen want dacht dat dat ongeluk zou brengen en dat het spontaan mis zou gaan. Maar ben eigenlijk meteen wel weer zo nuchter geworden dat je er toch geen invloed op hebt.

Kortom: Ik zou gewoon bellen, dan ben je ook gerustgesteld en weet je waar je aan toe bent

@Kimmetje: Die steken kunnen ook je banden zijn

4. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    OKTOBER 2008 MAMA'S

1 OKTOBER
    1.Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ?
    2Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ?
    3.Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje
    4.Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ?
    5.Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ?
    6. Sousa....24 jaar...1ste kindje
    2 OKTOBER
    7. kimmetjehier....24 jaar...1e kindje...kalendermeisje...denkt zelf meisje
    8. Spijkervrouwtje....31 jaar...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje
    9. Marit123....30 jaar...1ste kindje
    10.Sjannie....34 jaar...2de kindje
    11. Deng....26 jaar
    12. Linnepinn....21 jaar..1ste kindje...kalender jongen...zelf nog geen idee!
    13. Jennefer26....29 jaar
    3 OKTOBER
    14.Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf jongen
    4 OKTOBER
    15.MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje
    16.Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen
    17. Maka123...1ste kindje
    6 OKTOBER
    18. Jody79...28 jaar....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje
    19.Butterfly1...24 jaar....1ste kindje...denkt zelf jongen
    20. satyra...28 jaar...
    7 OKTOBER
    21.Kibi....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf ?
    22. Fofo....31 jaar...1ste kindje
    23. Lenah....26 jaar
    24. Jessica1981
    25. Susanna.....32 jaar.....1ste kindje
    26. Baby25
    8 OKTOBER
    27.Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje
    28. Eef76....31 jaar
    29. MsRoxy
    9 OKTOBER
    30. Mupkuh....24 jaar...1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje
    31. Zico.... 35 jaar...3de kindje...denkt zelf jongen
    32. Charlie01....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf ?
    33. Tweety...27 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf?
    10 OKTOBER
    34. nicole78....29 jaar...kalender meisje...denkt zelf meisje
    35. Kikiko
    36. jimmy...24jaar
    37. shelde....25 jaar...2e kindje
    11 OKTOBER
    38. Ischa....31 jaar
    39. Joli.... 27 jaar
    12 OKTOBER
    40. Mariaatje....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen
    41.Monique 1984.... 24 jaar... 1ste kindje... denkt zelf jongetje
    42.nony...31 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen
    43.gerda 1975...32jaar...
    44.Ellen1984...23 jaar...
    13 OKTOBER
    45. Muffie...24 jaar...1ste kindje
    46.Symoen....29 jaar...1ste kindje...kalender meisje
    47. Mironne....27 jaar... 3e kindje... kalender meisje... denkt zelf weer een jongen
    14 OKTOBER
    48. Wiets....27 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje
    18 OKTOBER
    49. taddy teddy....26 jaar...1e kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen
    50. tam27....29 jaar... 2e kindje... kalender meisje...denkt zelf meisje
    19 OKTOBER
    51. Audrey23...24 jaar... 1e kindje...kalender meisje... denkt zelf ?
    52.Norway...26 jaar...
    23 OKTOBER
    53.blub76.....

AFSPRAKENLIJST

Gerlinde: 11 feb 1e echo
    Truus1980: 12 feb intake vk
    zena: 12 feb 1e echo gyn
    ppa: 13 feb
    nony: 14 feb
    mupkuh: 18 feb 1e echo
    steffy: 19 feb gyn
    Sjannie: 20 feb
    Jennefer: 20 feb
    kibi: 21 feb
    mariaatje: 25 feb 1e echo
    Tweety: 25 feb intake vk
    kimmetjehier: 25 feb 1e echo
    Butterfly1: 26 feb intake vk + 1e echo
    eef76: 26 feb 1e echo
    Marit: 26 feb 1e echo
    Semmi: 26 feb 1e echo
    joli: 26 feb 1e echo
    monique1984: 26 feb 1e echo
    Jody79: 27e februari 1e echo
    Wiets: 27 feb echo
    baby25: 27 feb echo
    rolia: 27 feb echo
    ischa31: 28 feb
    zico: 28 feb gyn
    Gerlinde: 3 maart 2e echo
    Mironne: 5 maart 1e echo
    Ellen1984: 5 maart 1e echo
    Wiets: 11 maart 1e afspraak
    Linnepinn: 12maart 1ste echo
    [/b]Zena[/b]: 2e controle + intake gyn
    Gerlinde: 19 maart:nek plooi meeting
    Audrey23: 21 maart 1e controle VK

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    @Nicole78: Meid ik hoop dat het allemaal mee valt! Hoe is het bloeden inmiddels? Heb je al contact gehad met VK? Heel veel sterkte!

@mamajanneke: Ik hoop zo voor je meid dat er volgende week verandering is, het is je zo gegund! Sterkte!

@Sousa: Ik slaap ook nog steeds op mijn buik en heb dat tijdens mijn vorige zwangerschappen ook nog lang volgehouden!

@Ellen1984: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! ik heb je inmiddels op de lijst gezet!

@Wiets: Heb je afspraak op de lijst gezet! :)

@Norway: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! Ik heb je inmiddels ook op de lijst gezet!

@kimmetjehier: Ik heb ook bijna geen klachten, alleen gehad tot NOD, heb ook steken in de buik, maar herken die van de vorige 2 zwangerschappen en dat betekend dat er van binnen wat aan het groeien is.. Denk dat je geen zorgen hoeft te maken hoor!

Zo heb weer even flink bijgelezen, het gaat zo supernel hier... ;)
    Wat vreselijk dubbel is het om de vreugde te lezen van alle nieuwe zwangeren en het verdriet te lezen van alle zwangeren die een miskraam hebben gehad!
    Omdat het zelf nog zo pril is, wordt je er zelf nog angstiger van!

6. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Mironne,wat je schrijft heb ik ook,nu ben ik nog angstiger dat er straks iets mis is,ik moet vanmiddag naar de gyn,ben nu echt mega zenuwachtig.
    Ook omdat ik niet echt veel kwaaltjes heb,dan ben ik ook bang dat dat niet goed is.Nu weet ik wel dat dat helemaal niet zo is.Maar het is ook allemaal zo nieuw en spannend.

Tam,hoe is het met je man?Gaan ze opereren of niet?

Nicole,hoe is het met jou?Heb je al iemand gesproken?

groeten Simone

7. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    @ norway

Leuk samen op dezelfde dag uitgeteld. Mijn telling is wel gebeurt met de calculator van deze site.

21 Maart mag ik naar de verloskundige !

Ik verheug me er nu al op.
    Dadelijk even bloed prikken en dan om de 2 maanden prikken en om de 3 maanden telefonische controle met behandelend arts.

Zometeen ga ik de ziekte kosten verzekering even opbellen.

En dan heb ik tot nu toe alles geregeld denk ik. Heeft iemand nog suggesties of ik nog iets moet regelen?

8. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    @Symoen: Ben "blij" te lezen dat ik niet de enige ben! Ik ben ook niet onervaren met zwangerschappen want het is mijn 3e, maar bij alle 2 zwangerschappen hiervoor, had ik meer klachten dan nu... Ook niet misselijk, maar wel dat er iets anders smaakte! Ik heb wel sinds een dag of 2e veel last van een zeurende pijn in mijn onderrug!

Wat spannend trouwens dat je vanmiddag al naar de gyn mag. Krijg je dan al een echo?

9. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    MamaJanneke en Nicolle, ik denk aan jullie. Hoop dat alles toch nog goed komt!
    Tam, sterkte met je hubbie, hopen dat het snel aanslaat en een operatie niet nodig blijkt ne hij lekker terg naar huis kan komen!
    Lampie, wat een gedoe zeg, met die advocaat, snap dat je daar nu niet op zit te wachten.
    Kim, ik heb af en toe ook dat de klachten ineens minder zijn en steken in mn buik heb ik ook. Heel eng allemaal, maar zolang er geen bloed of hevige krampen zijn is er meestal niets aan de hand.

Meiden, ik heb een prachtig hartje zien kloppen!Wat was dat super zeg! Alleen denkt de gyn dat ik vandaag 6 weken ben. Daar kan ik me dus helemaal niets bij voorstellen, want ik weet zeker dat ik toen uiterlijk op zondag en was op vrijdag mn ei heb gehad en dat zou nu dus op dinsdag uitkomen. Baal een beetje van dat er 4 dagen afgepakt zijn. Maar ,misschien klopt dat gewoon niet, het is allemaal mog zo klein, 4,8 mm.
    12 maart moet ik weer terug voor een intake. 2 maart gaan we op vakantie, dus ik had gehoopt dat ik voor die tijd nog eenkeer oor een echo mocht, maar helaas. Verder voel ik me best goed. Erg moe, af en toe vaag misselijk, maar ik mag niet klagen. Wel een enrome buik al. Van de opgezette darmen. Kan echt geen broek meer dicht, maar dat wordt straks wel weer beter denk ik.

10. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    @Zena: Wat gaaf dat je nu al een prachtig hartje hebt zien kloppen! Bijzonder is dat he! Heb je hem ook gehoord. De gyn kan wel zeggen dat je 4 dagen minder zwanger vbent, maar het is een schatting naar aanleiding van de grootte van het kindje. Denk dat er best een kans is dat ze over een paar weken die 4 dagen er weer bij hebben geplakt!

Waar ga je naar toe op vakantie? lekker zeg heb ik ook zo'n zin in!

Wij hebben geannuleerd voor de zomervakantie. Wil niet hoogzwanger weg. Dus we zijn nu nog aan het kijken of het binnenkort gaat lukken!

11. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    @Gerline: Hoe ging de 1e echo? Heb je het hartje al zien/horen kloppen?

@Truus1980: Hoe is het jou vergaan bij de VK??

12. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Mironne, wij hebben kennissen met een wintersport hotel in les deux alpes en toen wij getrouwd zijn hebben we van hun een weekje cadeau gekregen. Het kwam er steeds maar niet van om er naar toe te gaan, zijn inmiddels ruim anderhalf jaar getrouwd. Maar nu gaan we er dan toch heerlijk gebruik van maken. Wij gaan van de zomer ook niet op vakantie, dus dit is wel erg fijn.
    De gyn zei dat het geen probleem is, als ik maar niet te stoer ga doen. Hahahaha!

13. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Misschien nog de kinderopvang? Bij ons moet je daar heel snel mee zijn.
    Nog erger, meteen de lagere school vastleggen.
    Ik was met een kindje van nog geen jaar te laat, hij staat nu op de wachtlijst

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik ga me nu omkleden, en dan naar de vk. Moet er om 13.00 zijn.

Jullie horen straks van me weer.

Groetjes.

15. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    goede middag,

jeetje wat word heir gekletst.ik houd dat echt niet bij.ik werk op de dag gewoon dus dan heb ik niet altijd tijd om bij te lezen.

voor de 2 meiden waar het niet zo goed bij gaat..........heel veel succes.

hier heb ik niet echt last van kwaaltjes.ik ben moe en ben af en toe misselijk mar verder merk ik niks.ik loop iedere keer naar de toilet om te kijken of ik niet toch ga vloeien.ik zit officieel nog voor mijn eigenlijke NOD dus ja.donderdag ben ik 4 weken zwanger.dus hier nog superspannend
    ik had wel een vet positieve test dus dat zit dan wel goed maar ja.ik heb 2 jaar geleden ook die mk gehad en dat vergeet je niet.die zwangerschap begon al met een nega test en een echo met een lege baarmoeder waar later wel iets inzat met een hartje en uiteindelijk ging het toch mis.
    het is nu dus ook een beetje dubbel want die mk kreeg ik rond valentijn :(
    aan de andere kant is het ook weer super want wat blijkt.....................
    mijn schoonzus en broer worden voor het eerst papa en mama!
    zij is precies 3 weken voor mij uitgerekend.
    zij vinden het wel een beetje vervelend wat ik me heel goed kan voorstellen.er zijn een aantal misverstanden en het komt erop neer dat mijn broer en schoonzus het idee hebben dat ik meer privileges geniet bij mijn vader dan zij en ik heb hetzelfde maar dan over hun dus ja moeilijk.
    ik gun het ze van harte en heb dan ook duidelijk gemaakt dat ik zo ie zo niks vertel tot 13 weken.dus dat zij de volle aandacht kunnen krijgen die ze verdienen.ik snap het echt wel.ik heb iedere ker in de picture gestaan met de kinderen,nu zijn zij aan de beurt en dan is het niet leuk dat je (schoon)zus dan komt met dce mededeling dat ze 3 weken later is uitgerekend.het komt wel goed.ik hoef niet meer zo veel aandacht hoor.het is voor mij niet nieuw meer zoals voor hun.wel spannend weer maar niet nieuw.

nou jeetje,moest dit ff kwijt geloof ik.zit me wel hoog maar ja ik heb het uitgelegd en ik kan er verder niks meer aan doen.ik heb het ze verteld en nu is het aan hun hoe ze ermee om willen gaan.als het goed blijft gaan zal ik ook in oktober bevallen.of later maar ok.

nou verder niks.ik ga zo eens ff met de honden naar het park.heb eigenlijk weinig puf maar ja het is nu mooi weer.

kus

16. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Heerlijk zeg met vakantie.
    Nu het hier zulk moooi weer is krijg ik ook helemaal zin.

gelukkig gaan we in mei 8 dagen naar de zon

17. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    @Truus1980: Spannend laat je nog ff weten hoe het gegaan is? Succes... :)

@Zena: Wat gaaf zeg, nog lekker op wintersport! Ga idd maar niet te stoer doen, maar als de gyn zegt dat het geen probleem is dan lijkt me dat ook niet. Het zit nu nog zo goed beschermd achter je schaambeen!

Maar leuk kado zeg!
    ;)

18. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    @Blub: Lijkt me ook vervelend dat je in een aandachtstijd zit met je broer.
    Jij verdient ook aandacht hoor. elk kindje is weer bijzonder, anders zou je van een 2de kindje ook niet zoveel kunnen houden, in jouw geval zelfs 3de kindje

Geniet maar lekker van het mooie weer.
    Ik zit hier opgesloten op mijn werk, heb niet zoveel zin zoals jullie wel merken aan de hoeveelheid reacties vandaag, hahaha.

Maar moet nu weer voor de klas gaan staan, daarna diplomering, dus tot straks.

Wat doen jullie qua werk?

19. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    @ppa: Ik zie dat je morgen de 1e controle hebt? Spannend zeg....

Ik werk momenteel niet. Heb ontslag gekregen toen ik parttime wilde gaan werken, dus ik geniet nu nog van mijn oprotpremie.... ;)

20. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    ik denk dat ik met aanmelden opschool nog maar even wacht. Zoals je hieronder op de banner kijkt ben ik net pas 4 weken. Er kan nog zoveel gebeuren. Daar gaan we natuurlijk niet van uit. (maarja je weet maar nooit)

En kraamzorg moet ik regelen voordat ik 5 maanden zwanger ben. Liefst zo snel mogelijk eigenlijk maar ik weet niet welke goed is of niet dus daar moet ik me nog in gaan verdiepen.

Al lijkt het me dat daar nietzoveel verschil in zal zitten.

Dit forum gaat echt snel, is bijna niet meer bij te houden, maar wel gezellig

Deel Deze Pagina