ik zal vanavond eens een updateje schrijven ben ook al een tijdje niet meer geweest hier ook omdat ik vond dat er al een hechte band was tussen bepaalde mensen ondanks dat ik een van de eerste was hier......niet dat dat erg is maar zou het zeker leuk vinden de laatste weken nog hier door te brengen tot vanaaf
Steffie, lekker doen juist die laatste weken meeschrijven. Heb ik bij mijn eerste zwangerschap van mijn dochter ook pas gedaan bij de nov 2006 mama's en na een tijdje zit je er zo in. Van dat forum heb ik nu 3 hele goede vriendinnen waar ik zelfs een weekendje mee weg ben geweest met de kids samen, dus ondanks dat sommigen al een band hebben, kun je er zeker nog tussen komen!
goedemiddag Ben er ook weer ffen jullie hebben aardig wat afgekletst zeg ff in het ochtendje dat ik weg ben. hihihih Maar goed alle mensen die zich weergemeld hebben vandaag fijn dat de zwangerschap goed gaat. Verder eigenlijk weinig te melden. Manlief en ik gaan vanavond naar de film Mamma mia. Het is echt jaren geleden dat ik een bioscoop ben ingeweest. Laatste keer was ik hoogzwanger van Lotte en zat toen bij de lord of the rings marathon. Veel liefs Annika
Hallo allemaal, Nou zeg er is al een hoop gebeurd hier. Joli, gecondoleerd met je oma en sterkte ermee. Mariaatje, jij ook veel sterkte en doe rustig aan. Allwoman, jij ook veel sterkte. Dagje Zeeland gisteren was heel erg leuk, we hadden gelukkig goed weer. Dus we zijn nog naar het strand kunnen gaan. Gisterenavond begon het te regenen, we waren om 22.30 u weer thuis. Kortom we hebben een hele leuke dag gehad. Voor iedereen nog een fijne zondag. Groetjes Audrey
Ischa, niet aan jezelf gaan twijfelen meid. Op mij kom je over al een leuke meid die alleen maar het beste voor heeft met de ander. Heb een tijdje gelijk met jou bij t topic zwanger worden na mk geschreven, en herinner me je van toen ook als iemand die gemeende interesse in de ander heeft
Wies,ik denk dat Sjef nu niet meer vergeet dat een box eigenlijk 80x100 hoort te zijn! Meiden die al lang niet mer hadden geschreven,vind het leuk om te horen en te lezen hoe het jullie allemaal vergaat! groeten Simone
Annika veel plezier bij de film. Ik kan me hier ook niet meer herinneren wanneer wij voor t laatst naar de film zijn geweest.
Wij zijn 2 weken geleden geweest. Zo'n enorm leuke film he Tenminste...je moet wel van ABBA houden Maar echt een aanrader!
de film is helemaal super idd! heb een heerlijk druk kindje dus dat swingde lekker mee met de abba nummers, veel plezier!
hihiih dan gaat dat helemaal goed komen. Ik heb gister voor Lotte nieuwe winterjas al gekocht. Bij de Villa Happ echt zo gaaf. hihihi Veel liefs Annika
ola, zo de kinderen zijn met hun vader mee.morgenochtend gaan ze met hem voor 2 weekjes lekker nar frankrijk.ik hoop dat hij een beetje weer heeft.ben heel de week bezig geweest met de vouwwagen in orde brengen maar het is gelukt.het is stil hier nu hihi. verder heb ik nu wel last van de ischias en heb vanacht ook pijn gehad maar ja heb gewoon teveel gedaan van de week.morgen weer aan het werk.pfffffffffff heb het meteen hartstikke druk. verder heb ik gelezen over iemands oma die is overleden.gecondoleerd meis. mariaatje ligt in het ziekenhuis las ik.beterschap vrouw. en toen wist ik het niet meer. wel heb ik met verbazing het bericht gelezen van debbieopzoek.ik vind je te ver gaan nu.je hebt alle recht om mee te lezen maar zolang je niet weet hoe alle situaties in elkaar zitten hoor je daar ook niet op te reageren.ben blij dat jij zo'n heilige familie en vriendenkring hebt.dat is niet bij iedereen zo. mijn mening over jouw bericht..... je bent in mijn ogen een erg zweverig type.jij klimt bewust op je roze wolk blablabla.wij willen dat ook maar door complicaties kan dat gewoon niet en het is super dat de vrouwen hier daar begrip voor hebben.jij hebt het over dankbaar zijn voor je kindjes.iedereen die hier zwanger is is dankbaar.helaas heb jij dat waarschijnlijk niet meegekregen want je leest pas 2 maanden mee.de andere maanden is er ook nog heel wat gebeurd. ikzelf heb 4 kinderen en ben zwanger van nummer 6.ja gek he.ik heb een miskraam gehad en ben dankbaar voor dit kindje.net als dat ik dankbaar ben voor mijn andere 4 kindjes. dat dit openbaar is weet iedereen,maar de meiden hier vormen nu zo'n toch wel hechte groep dat er ook persoonlijke dingen gedeeld worden.dat jij dat niet doet moet jij weten.wij doen dat wel.een aantal van ons hebben elkaar in het echt gezien. als het je niet aanstaat kun je beter hier niet meer komen want je zou zomaar van je roze(of blauwe)wolk kunnen storten bij het lezen van al onze klachten en persoonlijke verhalen. AMEN ik moest het toch nog ff kwijt hoor.ik lees meer mee dan ik reageer maar dit vond ik te ver gaan.zij heeft nog nooit gereageerd en leest ons ff de les.dacht het niet. nu gaan we gewoon weer verder zoals altijd.lekkerklagen en zeuren over die laatste rottige loodjes whahaha. ik ga zo lekker eten en vanavond ben ik alleen.mijn mannetje moet nachtdienst draaien. moet nog kaartjes afmaken dus dat ga ik maar doen denk ik.niet te laat want morgenochtend moet ik om half 9 weer aan de bak.