Wat een nacht hier. Gisteren werd ik na het avondeten ineens misselijk en dat heeft heel lang geduurd. Onze meid heeft daarna de hele nacht een feestje gebouwd in mijn buik en soms ging dat gepaard met steken in de schaamstreek (indalen?). Daarnet na ontbijt weer misselijk . Zou dat komen omdat onze meid in mijn maag schopt? Maar dan begrijp ik niet waarom het telkens onmiddellijk na het eten is. Maar ik wil niet teveel klagen . De kleertjes die we zaterdag gekocht hebben voor de materniteit, liggen uitgestald op onze eettafel (het zijn roze kleertjes, maar we wonen 8 hoog, dus mocht er iemand onverwacht beneden aanbellen, hebben we tijd genoeg om alles weg te moffelen ) en telkens mijn mannetje voorbij de tafel loopt, is er zo'n moment van geluk bij hem. Hij stopt soms om er wat langer naar te kijken. Echt leuk en schattig om te zien. @ Susanna: Ik weet niet of die rib iets te maken heeft met het gewicht, aangezien er langs binnen tegen geschopt wordt. Kan je aan de binnenkant van je ribben ook wat extra spek hebben? Maar het doet inderdaad veel pijn.
slecht slapen praat me er niet over pff maagzuur tot en met...krampen door de medicijnen heen en het omdraaien gaan voor geen meter met die bi doet gewoon vreselijke zeer :S maar ja laatste loodjes...had het bij de andere kids ook en het gekke was de dag na de bevalling was en het maagzuur weg en de bi een stuk beter dus laten we er maar weer op hopen he
goeiemorgen allemaal Annika mooi buikje en een schat van een dochter, suc6 bij de controle. Tam ik weet precies wat je bedoeld met die heup, wat is dat lastig he. en dan moet je je omdraaien, dat lukt bijna niet. en voor die pijn weer wegtrekt. Kiezeltje, je bent gister zeker druk geweest dan kun je de kleine wat minder voelen. Ischa tot vanavond. Een kwartier eerder he? Ook hier vanmorgen mijn enkels weer gevonden zo fijn dat strakke, pijnlijke gevoel weg. Het zal vandaag nog wel terugkomen maar gelukkig niet meer de hele dag. De rest met controles ook veel suc6 Dames met beginnende weeen rustig aan he hou de kleine nog ff binnen. Ga zo ff naar m´n winkel, ff bijkletsen met onze vakantieganger die weer terug is. groetjes marieke
zo de eerste 2 klanten zijn geweest.ik heb alleen nu al gemerkt dat ik wel moet blijven ontspannen.trek automatisch toch mijn buikspieren aan met vijlen.en madammeke heeft die 2 uur dat ik bezig geweest ben een feestje gebouwd maar dan niet bovenin maar lekker in mijn liezen en in mijn schaamstreek.niet zo lekker gevoel als je toch een beetje voorover moet zitten.......... ik heb nu vrij tot half 2 en de muizen liggen dood hier voor de kast whahaha.ik heb geen melk meer niks,dus ga zo even naar de C1000 voor vast wat boodschapjes.rich doet vanmiddag als hij uit bed komt de zware dingen. straks ook nog even op bezoek bij mijn moeder in het ziekenhuis.die ligt er nu inmiddels 4 maanden in en vooruitzicht dat ze eruit komt is er dus niet.pffffffffffff.nou ja afwachten meer kunnen we niet doen. ik las iets over schuldbemiddeling.meid ik weet er bijna alles van.ik niet persoonlijk maar vriendlief wel.het loopt hier nu redelijk op rolletjes maar vervelend is het wel om alles 2x te moeten overwegen voor je iets doet.nou ja kop op je komt er wel.wij vrouwen kunnen wat dat aangaat heel creatief met geld omgaan.vind ik zelf.als iets moet dan moet het.die mannen zijn daar zwakker in.succes vrouw. pfffffffffffff ik weet het al niet meer.gek word ik van die zwangerschapsdementie. fijne dag nog.degenen die op controle gaan succes. toedels
he meiden ik denk dat ik mijn vader gewoon op de man af ga vragen hoe het zit. hij heeft mij niet verteld dat hij een andere heeft. waarom weet ik niet maar heb wel een vermoeden. me moeder en ik hadden een hele hechte band jennefer
Een paar glazen melk helpt! Ik zweer erbij, zodra het op komt zetten hop 2 glazen en weg is het ideaal! Jennifer je moet doen wat je hart je ingeeft. Het blijft natuurlijk altijd je vader. En soms kan je verlieft worden terwijl je het eigenlijk niet wil. Wat dat betreft zit verliefdheid heel raar in elkaar maar in ieder geval heel veel succes want kan me voorstellen dat je best nerveus bent voor het gesprek. Annika succes vandaag bij de gyn! Jeetje blub je bent dus weer druk bezig geweest? Hoe lang of hoeveel klantjes heb je nu nog voor je stopt? Schuldsanering las ik nog ergens voorbij komen bij jou toch Liz, lijkt me een zware periode maar wel goed dat zoiets er is. Nu vind ik wel dat er erg makkelijk gedacht wordt over alles door de regering, van oh dan gooiden we de olieprijzen omhoog, oh dan gooien we de prijzen in de winkels omhoog en ga zo maar door. En dat terwijl de salarissen gelijk blijven. Mensen die ook een huis hebben gekocht en het net aan konden betalen hebben straks dan ook een probleem en een huishouden runnen met 1 salaris kan al bijna niet meer. In Amerika was het toch ook zo erg! Susanna weet dat misschien wel. Daar schijnen mensen kamers te verhuren om zo niet hun huis uit te hoeven. Echt schandalig dat zoiets moet gebeuren. Susanna je zal de kermis dan ook wel missen zeker? Ik las dat heel veel meiden slecht slapen. Hier gaat het redelijk de goede kant op. En wordt dan ook heerlijk wakker vooral van al die trapjes en bewegingen En vanavond mag ik haar ook weer ff zien
Hallo Mamak ik denk dat ik vrijdag ga voor de rondleiding, lijkt me toch wel interesant. jennefer idd moeilijke situatie, denk dat je de juiste beslissing genomen hebt door het hem gewoon te gaan vragen. allwoman fijn dat alles na controle in het ziekenhuis goed was, hopelijk wordt het gerommel in je buik minder. Blub76 doe je het rustig aan...Heel veel sterkte met je moeder Zena fijn dat je enkels minder dik zijn, bij mij schommelt het met de dikke voeten, met warm weer zijn ze veel dikker dan met zulk weer als vandaag Ischa31 hoe is het met de bloeddruk, heb je nog gebeld ? bambie welkom terug.Hoe was het eerste nachtje in het nieuwe huis ? wel balen dat het altijd zo lang duurt voordat je een internet verbinding krijgt.Fijn dat je er weer bent.Gaat alles goed met jouw en de kleine ? Susanna veel plezier alvast met je meubeltjes. annika Hoe was je controle vandaag in het ziekenhuis ? Mooi beschaafd buikje hoor. kibi kan me dat moment van geluk goed voorstellen wanneer je man bij de spulletjes blijft staan, je wordt er helemaal warm van van binnen. Iedereen die weer bij ons schrijft welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik ben net terug van me plasrondes, eerst bij de ha plasje ingeleverd want ik vermoed dat ik blaasontsteking heb, wordt vanmiddag gebeld met de utslag en daarna meteen ander plasje naar ziekenhuis gebracht voor de gbs bacterie. Gister hebben we de planken en lampen van ikea opgehangen, begint echt op een baby kamer te worden. Hemel hangt nu ook boven het ledikant, vanavond komen me ouders om de kast in elkaar te zetten, dan staat alles er in wat er in hoort. Lees jullie vanmiddag weer ! groetjes Denise
Hey, Weer terug van drama weekendje center parcs. Het begon erg leuk en eindigde minder. In mn dagboek op mn site kun je lezen waarom.. (www.baby-honig.nl wachtwoord: zwembad) Heb even nergens puf voor.. Ik ga straks op mn gemak alle geschreven pagina's teruglezen.. Met de kleine gaat het hier gelukkig goed. Is nog vrij beweeglijk maar merk wel dat ie veel minder ruimte heeft. Daardoor doen zn bewegingen vaak pijn! Maar ja, dat nemen we maar voor lief hé! Tot later....
Hee stelletje kletskippen Allwoman, had je dochter zin om weer naar school te gaan? Annika, hoe was je contole? Wat raar dat je je loon niet hebt gehad! En mooie foto's zeg. Mooie dochter heb je. Kiezeltje, wat eng als je even niets voelt hè? Fijn dat ie toch weer aan de gang ging. Liz, ben je al uit bed? Susanna, ik heb ook wel dat ik niet meer weet wat het 'steekwoord' betekende Krijgt iedereen zo'n diabetestest in Amerika? Hansje, lekker nog kunnen slapen? Lotte, doe maar rustig aan! Tam, heb je het droog gehouden in de speeltuin? Scindy, wat lekker zo'n verwenweekje! Kibi, pijn in schaambot klinkt wel als indalen. Misselijk is lastig zeg... Blub, wat vervelend dat je moeder al zo lang in het ziekenhuis ligt zeg! Wat heeft ze ook alweer? Jennefer, goed idee om met je vader te gaan praten hoor. Denise, wat lekker dat de kamer bijna af is hè? Marije, ik heb je dagboek gelezen. Wat een gedoe. Voelen jullie je nu weer beter? Ik heb vannacht als prinses op de erwt geslapen in mijn hoge bed. Wat is dat toch weer heerlijk! Het is hier nu ook genieten. Mijn oppaskindjes zijn er weer (na 6 weken vakantie) en alle mannen (manlief, Tim, de 2 oppaskindjes) liggen op bed! Goed geregeld hè? De kleinste is wel hele verhalen aan het vertellen, dus ik ga zo nog maar eens ff bij hem kijken waarom ie nog wakker is en dan ga ik me ff voorbereiden op een hectische middag
goedemiddag dames. De controle was goed. zelfs ietsje verbeterd aan de doorbloedingen. De groei is niet gemeten word donderdag gedaan. Veel liefs Annika
he meiden bedankt voor de reacties hoor TZM: ze had idd er weer zin in,en was er ook weer aan toe en mama ook sorry ben erg moe en ga een uurtje liggen,heb net ook weer gespuugt,mn maag zit weer lekker in de knel. tot gauw!
haaaaai dames ben er ook eens weer...erg druk weekend gehad, wij hebben elk jaar een familiedag en verleden jaar zijn wij uitgelood om het te mogen organiseren, dus zaterdag was de grote dag....pfiewww ben er nu nog kapot van! alles goed met de meiden hier, lees dat sommigen steeds weeen hebben, meiden doe kalm aan...en lekker rusten en je laten bedienen..is moeilijk, maar toch paar dames in het ziekenhuis gelegen..meiden beterschap en sterkte...houd de baby 'nog even bij je hé! annika wat mooi dat alles verbetert was meid...ik hoop dat het nog even zo door gaat voor jou en de kleine. allwoman heb jij ook weer gespuugd..ik vanacht ook weer, bah....voel me de laatste tijd ook weer vaker misselijk en niet lekker...ook last van veel maagzuur idd...jakkes timzijnmama je hebt het er maar druk mee met al die mannen in huis hihihi, maar wel gezellig druk lijkt mij.. marije meis was vervelend dat jullie weekendje zo is verlopen! hoe voel je je nu dan? beter? denise ben je al terug gebeld ivm urine onderzoek?en gbs bacterie, was dat als ik vragen mag?fijn dat de baby kamer bijna klaar is blub doe jij ook rustig aan meid met je nagelstudio?wat heeft je moeder dan joh, zolang al in het ziekenhuis.. nu stop ik eerst ff weer..hihi...ben heel wat vergeten op te schrijven...i now , dit is al heel wat voor mij hihihi... ow ja....wie heeft er hier nog meer last van de knieen...metname het bukken en dan weer opstaan...auw auw auw....en ook meiden waarvan de misselijkheid weer terug komt?
Hoi! Nou er is nu echt wel ontzettend veel afgekletst hoor! Heb alles wel gelezen, ben dus ook op de hoogte, maar moet heel eerlijk toegeven dat ik niet echt de fut heb om op iedereen persoonlijk te reageren sorry meiden! Vind wel dat er veel meiden zijn met vroegtijdige weeen en dat er al vele in ziekenhuis hebben gelegen, vindt dat best heftig allemaal, dan heb ik niks geen klagen. Tuurlijk slaap ik ook niet meer zo lekker, ben dan ook een echt buikslaper, en heb ik last van maagzuur en rug. Maar vindt dat wel een beetje in het niet vallen met wat ik hier allemaal lees. Sterkte iedereen ermee hoor! Idereen rustig aan doen, en proberen om de laatste weekjes ook nog te genieten! Zelf al een tijdje niet gereageerd hier, hadden vorige week feestweek in mijn 'ouderlijk' dorp, en afgelopen vrijdag is mijn schoonzus getrouwd, las dat er vrijdag nog iemand een bruiloft had gehad, waren er vast veel aangezien het 08--08--08 was! Zojuist zijn ze hier geweest voor de intake van de kraamzorg, gelukkig hadden we alles prima voor elkaar. En Bianca dus een familiefeest georganiseerd? wij moeten nog, werd ons vorig jaar zo even tussen neus en lippen meegedeeld. Maarja, zal toch ook echt maar eens wat moeten verzinnnen, dus als je nog tips hebt? IS altijd welkom!
hai hai meiden lang niet geweest maar heb me niet lekker gevoeld. als ik thuis ben lig ik voort veel want zitten is pijnlijk eerst ff voor iedereen die minder bericht had geschreven succes en stertke en joli gecondoleerd en andere mensen ga zo door, moet zoveel onthouden dus doe t zo ff kan niet lang zitten maar ik werk inmiddels nog maar 2 uur op een dag want ik gewoon veel ste zwaar maar heb vanmorgen echo gehad omdat ik ruime uitzetting had maar nu blijkt de baby al op 35 weken te zitten en de baby woog 2300 gram de benen lagen ongeveer gelijk en hoofdje ongeveer 37 en buikje 35 zoiets dacht ik en gemiddeld 35 weken. is dat niet heel erg verschillig? ook moet ik op suiker laten prikken en moet maandag naar vk om te kijken en naar uitslag maar is er een kans dat ik dan eerder beval of heeft er iemand toevalligg ervaring mee, hoop alleen niet dat ik tot week 42 loop en een 12 ponder krijg. gezondheid is belangrijker maar toch. ook heb ik klachten die je ook regelmatig later krijgt en ik heb erneiut langs getels want met 7 en 10 weken echo liep het gelijk maar verder ieedereen succes de latste 10 weken. oja en vocht vast houden wat een ramp zeg haha ben ook al 17 kilo aangekomen is dat veel of zijn er meer mensen die al veel zijn aangekomen groetjes
Goedenmiddag meiden, Joel: goh meid, je kindje ligt dus behoorlijk voor op groei, kan het niet gewoon zijn dat je eigenlijk eerder uitgerekend bent? Is die voorsprong bij de 20 weken echo nog niet opgevallen? Misschien ff contact opnemen met VK om toch nog eens verder te vragen? Ik ben nu ongeveer 11 kilo aangekomen. Weet dat tussen de 12 en 20 gem is, en omdat jouw kindje ook groot is, kan ik me voorstellen dat je al wat meer aangekomen bent. Linnepin: mooi dat de kraamzorg ook weer tevreden was, heb je dat ook maar weer gehad Bianca: ook hier af en toe weer misselijk hoor. De kleine krijgt natuurlijk steeds minder ruimte dus daar kunnen wij ons soms behoorlijk beroerd door voelen. Annika: fijn dat alles weer goed was meid! TZM: heerlijk joh dat je zo goed geslapen hebt! Succes met je hectische middag vandaag! Met Tim alles weer goed? Marije: jeetje wat balen van je weekendje CP. Hoe is het nu verder met je? Denise: leuk he dat alles dan steeds meer af wordt op de babykamer. Begint het steeds echter te worden he! Butterfly: veel plezier vanavond! Verder kan ik ff niet meer teruglezen. Hier ene beroerd nachtje gehad, nu sliep onze kleine meid heerlijk, maar hadden we dikke overlast van de bovenbuurman. Politie en al is er bij geweest, best heftig allemaal. Maar goed het lijkt allemaal weer opgelost, dus hopelijk vanacht weer wat slaap inhalen. Morgen weer voor t eerst werken na mn vakantie. Nog 3 dagen werken en dan lekker verlof...heeeeerlijk! Nou ik ga ff lekker bakkie thee doen, Jayna doet nog lekker haar middagdutje, dus kan ik ff lekker nixen. Tot later! Liefs Semmi
Yes, ik ben bijgelezen! Joel; ik ben ook veel aangekomen hoor. Ik hoopte dat het onder de 16 van de vorige keer zou blijven, maar dat is dus helaas niet het geval. Ik ga zeker NIET reageren op Debby (kansloos......). Vanmorgen bij de fysio geweest. Ik kon gisteren niet eens meer lopen, dus was echt nodig. De boel is weer gekraakt. Ik moest lekker lui gaan doen van hem (ja hoor, dat gaat wel lukken ahum). Ik typ even dit en dan ga ik liggen, voordat Mick weer wakker wordt. Take it easy dames! Liefs!
Goedemiddag allemaal, Genoten van de gezichtsbehandeling...zoooo ontspannend. 1e schooldag zit er weer op en dochterlief had meteen weer een speelafspraak gemaakt dus nu twee kleine donders over de vloer..... Kibi; Misselijkheid inmiddels weggetrokken? Blub; Dat moet zwaar zijn dat je moeder al 4mnd in het ziekenhuis ligt. Brengt toch de nodige stress/ onzekerheid met zich mee. Sterkte! Jennefer; Je vader wilt je vast niet kwetsen maar beseft niet door het niet te vertellen dat hij je nog meer kwetst. Goed gesprek doet wonderen. Denise; Heerlijk dat de babykamer bijna af is. Marijee; Jammer dat het weekend zo'n raar einde had. Nu maar een romantisch weekendje thuis inplannen? Allwoman; beterschap! Joel; Spannend! Goed na laten kijken voor het zelfde geld ben je al verder. Ze gaan nu je suiker checken toch? Dat zou ook een oorzaak kunnen zijn. Hoe is je bloeddruk? Omdat je ook veel vocht vasthoud. Vorige zwangerschap was ik 18kg in totaal aangekomen nu zit ik op de 7kg. Tzm; Al klossen onder het bed? mmm daar moet ik ook maar eens achteraan gaan. Annika; Goed nieuws! Op naar Donderdag. Semmi; Tja buren krijg je net als familie kado. Balen als je overlast hebt Jody 79; Gekraakt...klinkt niet echt lekker als je zwanger bent. Probeer zoveel mogenlijk rust te pakken. Alvast iedereen een fijne avond! Groet!
Hallo dames Ik las over misselijkheid. Nou heb ik sinds gisteravond regelmatig harde buiken, en telkens als ik er eentje heb wordt ik me toch misselijk ale: Heb er vanacht wakker van gelegen, nu gaat het wel weer iets beter. Hoop dat ik aankomende nacht iets beter slaap....