Zo vandaag controle gehad, uiteraard is alles gelukkig weer goed, over 2 weken weer terug komen! We hebben ook de intake gehad, omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen wederom. Heb nogmaals aangegeven geen stagaire te willen, wat ik ook bij Milan had aangegeven, maar helaas was er toen wel een stagaire bij! (je gaat dan ook niet zeggen, wil je ff oprotten... ) Hopelijk gaat het dit keer wel goed! Mijn kleine meisje is zo ontzettend druk, mijn buik is constant in beweging, dat zelfs (on)bekenden het opvalt dat mijn buik beweegt! Lars schrok gister toen hij zijn hand op mijn buik had, hij had in ineens een voet in zijn hand, hij riep: "ieuw, wat is dat?" Whahaha ik lag helemaal in een deuk... Ik zeg het voetje van je dochter... Hij zegt het leek wel een slang wat langs me hand ging. Vanmiddag zat ik ook in de auto en dan is toch aan het kickboxen dat ik bijna de auto aan de kant moet zetten, omdat ik amper nog lekker kan zitten... Maar goed we zijn natuurlijk blij dat er beweging is. Als die er niet is maak ik me ook weer zorgen, maar soms zou ik wel ff rust willen, met name als ik in bed lig.... Heb even niet teruggelezen, ben onwijs moe en ga lekker op de bank liggen, zoonlief was vanmorgen om 6.00 wakker, dus mama ook...
@Mariaa, heel veel sterkte en hopelijk stopt ook dat oude bloed gauw zodat je donderdag weer lekker naar huis mag. @Joli, heel veel sterkte de laatste dagen met je oma*. @Ischa, hopelijk is je bloeddrukmorgen bij de ha gewoon goed. @zico, hopelijk blijft het weer goed. De steken heb ik ook heel erg en erg pijnlijk,maar bij mij is de uk al flink ingedaald wat die steken dus veroorzaken. Verder kan ik je niet geruststellen. Kan je de vk niet telefonisch even bereiken? @mienie, Gezellig he dat de kleine zo actief is. Hier zie je de buik ook steeds heen en weer gaan. soms wel erg pijnlijk. maar ik vind het ook wel weer erg fijn, want mijn 2 andere ukkies waren vrij rustig. Is dit weer eens iets anders. Verder gaat het hier aardig. Zie erg tegen vrijdag op. Heb vandaag via marktplaats nog een kolf en luiertas gekocht. Wil toch proberen bv te gaan geven en mijn electrische kolf had ik uitgeleend en dus niet meer terug gekregen. Verder baal ik best wel van mezelf, want we hebben Dylano erg laat opgegeven voor de peuterspeelzaal en nu kan hij pas per 1 okt. terecht. Maar ja dat word dus nov. want zoveel veranderingen in eens baby en psp kan hij niet aan. Maar goed we zien wel hoe alles gaat lopen. wie weet komt deze uk wel in september.
zo en nu hang ik even aan de klaagmuur Kom net bij de fysio vandaan en ja hoor bi DUs nu een band mee (staat heel charmant) en kijken hoe dat gaat. Hele hoop beperkingen mee.. En ik wil nog zo graag t/m 4 september werken maar zie het nu opeens heel somber in. Verder nog telefoon van de fam: mijn nichtje is een dag eerder uitgerekend en ligt nu in het ziekenhuis wegens ontzettende rugpijn en bloedverlies. Ze kijken het aan anders wordt het kindje gehaald. Het is een erg groot kind en zou dan maar een paar dagen in de couveuse moeten.... Nou nou wat een geklaag Nu ff lekker douchen en slapen. Tot morgen!
Las dat een aantal meiden weer meer last hebben van misselijkheid. Helemaal herkenbaar (helaas) ik dacht dat dat alleen iets van de eerste 3 maanden was, maar zal ook wel met maagzuur te maken hebben denk ik? Trouwens ff een vraagje: kan iemand me vertellen hoe oefenweeën voelen? Had van de week pijn in mn buik vanuit mn vagina trok het naar boven en toen naar mn rug, duurde ongeveer een halve minuut en dan trok het weer weg, 5 minuten later weer en 5 minuten later weer en toen stopte het, dus ik dacht: misschien voorweeën? Het deed opzich niet heel erg pijn ofzo dus vandaar dat k een beetje twijfelde. Vandaag gingen we trouwens ff wandelen, en na 5 minuten was mn buik echt al superhard Maar het deed geen pijn, dus ik dacht: rustig doorlopen, trekt wel weer weg, maar na een kwartier kreeg ik dus allemaal kramp in mn buik (dus meteen terug gaan lopen) eerst bij vlagen en daarna ging het helemaal niet meer weg, als het ene krampje wegtrok begon de volgende, en uiteindelijk dus echt wel pijnlijk Toen ik eenmaal zat trok het wel langzaam weg, en thuis verder de hele avond op de bank gezeten en dan gaat het wel goed, maar zodra ik opsta is mn buik dus bijna meteen weer hard en krijg k weer krampjes. Heb dus niet de vk gebeld verder, leek me een beetje onzinnig omdat het dus weer wegtrok. (Of moet je nou juist wel bellen bij zoiets? )
@kiezeltje: Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon bellen. Maar zoals je zelf al zegt, ging het na een tijdje weer. En je weet ook waar het vandaan komt. Maar bij onzekerheid zal ik ten alle tijde de v.k. waarschuwen. Groetjes Lotte
Mieni dan kunnen onze meisjes elkaar een handje geven. De mijne is ook continue in beweging! In jouw geval met nog een kind in huis kan ik me indenken dat je niet altijd even blij hiermee bent. Mamajanneke wat lullig dat je kolf noooit terug hebt gehad. Ik hoop dat bv geven je goed afgaat! Saris wat klote van je bi! Ja nu moet je misschien toch concessies doen t.a.v. je werk. Succes. Kiezel tsja, moeilijke situatie maar bellen kan toch nooit kwaad. Afgelopen weekend met mijn man had ik ook om de haverklap harde buiken. Zeker elke 5 minuten omdat we veel moesten lopen. Harde buiken zijn in feite ook oefenweeen, BraxtonHicks contracties heten ze. Ze doen op zich geen pijn,maar kunnen later wel pijnlijker worden als ze vaker komen. Althans volgens mijn gyn. dus. Hoera ik heb geen zw.sch.diabetes! De test was negatief! Ga nu een nieuwe buikfoto plaatsen. Eindelijk kun je nu ook een buik zien MET kleren aan
@ Kiezeltje, klinkt als oefenweeen, maar als je het niet vertrouwd kan je altijd je vk bellen hoor. Sterkte. @susanna, fijn dat je geen diabetes hebt! en ja ik baal er ook flink van, want het was een nieuwe mendela kolf en nog geen maand gebruikt omdat de bv bij dylano niet goed ging. En ik had m van de vk ook nog eens met korting gekregen,omdat we toen financieel erg moeilijk zaten. Snap ook niet dat mensen zo kunnen zijn....
Annika mooie buikfoto en goed dat de controle goed was Lotte, wat rot dat jij ook al last hebt van lichte weeën ik verlang ook zo naar de tijd dat de baby er is... terug op men buik slapen, terug in mijn normale kleren... er niet uitzien als een olifant, en dat met een mooi princesje op men arm Tam27, hoe was het met de kids op de kinderboerderij? scrappercindy, geniet maar van je egodingetjestijd ik denk dat dat nu de moment is Kibi, ik weet het eigenlijk niet of het schoppen en je misselijkheid iets met elkaar te maken hebben :s heb het zelf nog niet gehad... Blub wow dat leek me nog een heleboel dat je moest doen vandaag misschien is het enkel omdat ik me zo lui voel hehe Denise dat is een heerlijk gevoel he als het zo echt naar je zin is die kamer ik voelde me helemaal op wolkjes haha Marije rot dat je een slecht weekend hebt gehad, ik ga hier eerst even op iedereen reageren en dan ga ik je verhaal lezen TZM, wat goed dat je goede nachtrust hebt zeg mag ik niet bij je komen liggen s'nachts hehe Bianca, ai je knieën hmm weet ik ok nog niets van... ik hoop dat je niet al te veel last ervan hebt... Joel, wauw je baby is al goed op gewicht en lengte zie ik dat geeft je toch al een gevoel van gerustheid denk ik niet? Semmi, leuke bovenbuur zo precies Susanna, nee zere borsten heb ik niet echt... heb soms wel dat ik dagen niet echt lek en dan op een dag ineens niet meer ophoud met lekken... alle zo lijkt het toch he is nie techt het houdt wel op maarjah Joli, ik wens je alvast veel sterkte voor donderdag moest ik het niet meer kunnen zeggen hier ofzo iemand verliezen die je zo nauw ligt is zo en zo al niet makkelijk en dan tijdens een zwangerschap helemaal niet... mijn vriend is zijn tweelingbroer verloren toen ik rond de acht weken zwanger was... het was een auto-ongeluk en ik ben hem ook nog enkele keren gaan groeten... nou ik wou het telkens om hem toch nog te kunnen zien maar ik was toch precies NOG emotioneler dan anders en had het er heel moeilijk mee... probeer je een beetje kalm te houden tijdens de herdenking enzo denk aan je kleintje ik wens je alvast alle knuffels en sterkte in de wereld toe Zico, hey buddy, als je je zo'n zorgen maakt denk ik dat het toch wel goed zou zijn om eens te bellen naar de gyn of vk of zo. of lukt dat niet van daaruit? als er iets is dat ik voor je kan doen zeg het maar al is het dat ik voor je moet bellen als het je niet lukt van daaruit xx Mieni wat leuk dat ze zo beweeglijk is heb het hier ook heel goed qua beweging... alleen nog geen voetje in men hand gehad Saris, ai dat zal wel schrikken zijn voor je nicht en net nu jij beetje rustig aan moet doen voor je bi ! ik hoop dat alles goed gaat, ik duim alvast mee Kiezeltje, wat betreft voorweeën, bij mij werd mijn buik heel erg hard en trok precies al het vel rond mijn buik samen. alsof alles tekort werd... ook voelde ik het in mijn rug, moest het met momenten beetje wegpuffen... je voelt alles heel erg spannen... zo heb ik het ervaren... het kwam bij mij ook om bepaalde tijd
zo ik heb gereageerd op iedereen denk ik... nu het ego gedeelte wat schulden en schuldbemiddeling gedoe betreft... nou ik ben 19 en men vriend 20... we zijn nu drie jaar en vier maand samen en toen we een jaar samen waren ben ik op vakantie vertrokken met mijn moeder... Op die moment is mijn vriend een beetje in het zak gezet door (vrienden van en) mijn vader... die hebben twee leningen op zijn naam gedaan, waar eentje zo en zo voor hem zou zijn en die andere was voor mensen die geen leningen krijgen... maar alles zou zeker betaald worden... Ondertussen zijn we zo veel verder en zijn wij alles aan het betalen... het gaat om een totaal van 40 000 euro... bijkomend dat er nog wat is misgelopen met het beheren van mijn vriend zijn geld toen wij dat zelf niet konden... Mijn pa besloot ons een beetje te helpen met beheren en mijn vriend heeft 4 maand gewerkt en daar is geen frank van over... ja 200 euro hebben we gezien... dat en nog een aantal andere akkefietjes heeft mijn pa gelapt... tot ik het beu was en dus uit huis ben vertrokken... dan enkele kleine financieringetjes aangegaan op mijn naam... maar jah het is allemaal niet zo makkelijk en dus zitten we af en toe in een financieel slopje... maar al goed dat ik mijn mama heb en mijn grootmoeder... die hebben ons enorm geholpen... bijna alless voor men kleine meid komt van men grootmoeder zij word dus ook meter van kleine Amy... sorry voor dit lange bericht... maar ik wou het even van me afschrijven... hoop dat jullie me nu nie tanders gaan bekijken... mijn controle bij de gyn is verplaats van woensdagmorgen naar woensdagavond... pff nog langer wachten xx
@Liz, pff meid wat hebben jullie al veel mee gemaakt! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen over die situatie behalve dat je oma en moeder dus super zijn! Betreft de sanering.. Het is even aan poten, maar als je eenmaal uit de schulden bent, voelt dat echt als een bevrijding. Ik spreek nl uit ervaring. Ik heb zelf 3 jaar in de wsnp (wettelijke schuldsanering) gezeten en ben nu eindelijk schuld vrij. T was zwaar, maar zeer zeker ben ik blij dat dit zo kan. Sterkte!
In NL was ik werkzaam als juridisch secretaresse op de insolventieafdeling (faillieten). Mijn hemel wat een shit-situaties ben ik daar tegengekomen. Helaas komen veel mensen door verkeerd met geld omgaan in de wsnp terecht (niet iedereen door eigen schuld, dat weet ik, maar heel veel wel). Dat je in de wsnp je eigen stront moet vreten (zogezegd) is wel duidelijk. Sterkte voor degenen die hiermee te maken hebben.
Liz, Wat een ellende zeg! Gelukkig worden jullie nu goed geholpen door je moeder en oma.. Hopelijk raken jullie snel uit de schulden zodat je heerlijk rustig kan leven! Spreek ook uit ervaring, weet hoe heerlijk het is om schuldenvrij te zijn! Heb het nu extreem goed en alles wat mn hartje begeerd maar ik zal daar nooit van naast mn schoenen gaan lopen omdat ik ook weet hoe het voelt om droog brood te eten en water te drinken.... Allwoman, voel je je alweer wat beter? Wat ellende het spugen! blegh, je voelt je gelijk zo slap hé! Joel, ik vind het toch een flink verschil hoor, 4 weken op voor lopen met de groei lijkt me niet helemaal de bedoeling. Hopelijk duurt het voor jou dan niet heel lang meer, als je ook nog eens overtijd gaat lopen zal het helemaal zwaar zijn! Butter, hoe was de echo? Jullie meisje weer goed kunnen bekijken? Semmi, fijne buurman heb jij! Hopelijk haal je aankomende nacht je slaap weer in! Jody, heerlijk hé als je 't advies krijgt om lekker lui te doen... Zwanger zijn is ook niet niks! Helaas komt er van het lui alleen vaak weinig terecht hé.. Althans, mij lukt het soms maar moeilijk om echt even te gaan liggen! Scrappercindy, goed dat je genoten hebt van de gezichtsbehandeling, mag best hoor jezelf laten verwennen! Nu ik dit tik bedenk ik me dat ik nog een schoonheidsbon heb liggen t.w.v. 100 euro.. Hmm. Morgen ook maar eens een afspraak maken! 8) Kus, het misselijk zijn is beroerd hé.. Gelukkig helpen de rennies bij mij echt enorm goed.. Ik heb er bijna aandelen in Tam, arm kind.. Wilde ze zo graag naar de kinderboerderij, isie dicht! Is idd voor kleintjes dan maar moeilijk te begrijpen hé.. Susanna, grappig om te lezen dat je het als een mijlpaal ziet dat je aangekomen bent en nu 60 kg weegt! Wel fijn voor je zeg, lekker pronken met die buik van je! Ziet er mooi uit op de foto! Joli, gecondoleerd meis.. Ik heb er eerder overheen gelezen ben ik bang. Sorry! Enorm veel sterkte met dit verlies.. Helemaal in deze periode! Saris, pijn rond de schaamstreek kan wel degelijk van het indalen zijn ja! Balen van de BI, weet er alles van.. Hopelijk kan de band je wat verlichting geven! En ik zal duimen voor je nichtje! Wens haar maar sterkte! Zico, doe vooral rustig aan! Hou het plasgedrag even in de gaten hé. Voor hetzelfde geldt heb je een blaasontsteking! En in tegenstelling met een vrouw die niet zwanger is voel je het vaak niet zo erg omdat je urinebuis al enigszins verwijd is. Maar het is niet goed om er lang mee te lopen! Hopelijk komt het gewoon doordat je kleine tegen je blaas zit! Mironne, waarom wil je er perse geen stagiaire bij? Fijn dat de controles in elk geval goed waren! Ik herken trouwens heel goed dat actieve in de buik. Af en toe voel ik echt een armpje of beentje langs mn hand gaan. En Dennis schrok er laatst echt van. Hij voelt onze vent regelmatig en goed, maar dit was zo krachtig en onverwachts, haha! Kiezeltje, bij twijfel altijd bellen! Maar herken je afwachtende gedrag hoor.. Ik maak me ook wel eens zorgen over iets en heb dan op dat moment zoiets van; "Nah het zal niets wezen" Maar toch maak je je druk erom! Wat je beschrijft klinkt me wel bekend (van horen en zeggen) als oefenweeen, maar ja ik ben geen ervaringsdeskundige of VK Ik had zelf vandaag ook steken over mn hele buik en rug.. Moest de pijn ook wegpuffen en buik werd helemaal hard. Dit had ik een paar keer en gelukkig trok het steeds weg. Hou het in de gaten hoor, anders bellen! Ik heb afgelopen nacht nadat we vervroegd uit CP zijn gekomen door alle emoties/verdriet enz heerlijk geslapen... Lag er om 1:00 uur in en ben alleen om 8:00 uur even wezen plassen en er toen weer ingedoken tot half 11! Echt uitzonderlijk goed geslapen dus! Hoopte dat het deze nacht ook wat makkelijker zou gaan, maar na een kwartier woelen werd me al snel duidelijk dat deze nacht iets minder makkelijk gaat verlopen... Daarom maar even achter de pc gekropen met een glaasje warme melk in de hoop wat slaperiger te worden... Ik ben inmiddels al meer dan een half uur bezig om op al jullie berichtjes te reageren en begin aardig moe te worden... Pff, zoveel geschreven door jullie! Ik hoop dat ik op iedereen gereageerd heb, zo niet.. SORRY! Nou nog even een laatste rondje forummen enz en dan duik ik mn bedje maar weer in! Weltrusten allemaal! Ps: Hier nog een fotootje van afgelopen weekend @ Center Parcs: (de rest van de fotoos zijn uiteraard weer te vinden op www.baby-honig.nl /wachtwoord: zwembad)
WOW Marije je ziet er supersexy uit zo! Heel mooi hoor! Die binkini is echt top! In preuts USA kon ik helaas geen bikini vinden voor zwangeren alleen badpakken. En ja... ik pronk me nu rot met mijn buik
Omdat mijn 1e kindje Julian* levenloos geboren is en ik tegen het einde zo gespannen ben of alles wel goed gaat, dat ik niet de spanning erbij wil hebben of die stagaire het allemaal wel goedt doet. Bij Milan ging het ook niet helemaal vlekkenloos en daar was ik erg onrustig van. Dus dit keer wil ik dat gewoon niet weer....
Goedemorgen meiden! Mieni: Super dat alles goed was bij de controle. Ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op een stagaire aan je bed gezien je ervaringen hiervoor. Niet zo netjes dat ze de vorige keer ondanks je verzoek toch een stagaire aan je opdringen Mamajanneke; Wat voor luiertas is het geworden? Jammer van de peuterspeelzaal, wellicht komt er onverwachts nog een plekje vrij? Saris; Hoe is het met je nichtje & de baby? V.w.b. die band....kan jou het schelen dat het minder charmant is, als het je klachten maar verlicht. Je hebt nog een paar weken te gaan. Kiezeltje; Vaak als je krampen krijgt alleen bij inspanning dan is het een teken van je lichaam dat je het rustiger aan moet doen. Telefoontje kan nooit geen kwaad. Susanna; Fijn nieuws dat je geen zwangerschaps diabetes hebt. En mooie buik! Liz0104; Lijkt me zwaar als je zoveel schuld hebt. Gelukkig dat jullie begeleiding hierin krijgen zodat je je kan richten op de toekomst. Onbegrijpenlijk hoe je eigen vader je zo in de problemen kan brengen. Marijee; Nog lekker geslapen? Wat ben jij mooi zwanger zeg! Hier net weer dochter naar school gebracht. Zo even stofzuigen, dweilen en toilet aanpakken en dan straks weer een ego-moment; naar de pedicure. Tja...na de vakantie krijg ik een algehele opknapbeurt/onderhoudsbeurt, ha ha. Groet!
Goedemorgen allemaal! vandaag voel ik me aardig goed en wel harde buiken gehad maar gelukkig niet meer met regelmaat. Vandaag moet ik ook weer 3 keer naar de poli suiker prikken,das de laatste keer.moet dus 7 keer op de fiets vandaag haha(met school halen en brengen erbij) Kiezeltje: harde buiken zijn heel onschuldig,ze kunnen vervelend zijn maar hoefd niet.als je ze hebt elke leer nadat je wat drukker bent geweest is het een teken dat je het wat rustiger aan moet doen..heb je ze vaak en met regelmaat kan een belletje nooit kwaad,al is het maar voor je gemoedsrust he! Susanna:zeker fijn te weten dat je geen zwangerschapssuiker hebt! Lizdat is een heel rugzakje meid,een ontzettend vervelende situatie,fijn te lezen dat je wel wat hulp hebt en je probeerd de boel weer op de rit te krijgen..en natuurlijk zien we je niet anders,we zijn allemaal mensen hoor,ieder met een eigen verhaal Marijeewat zie jij er goed uit,geef mij zo'n lijf (ook als ik niet zwanger ben) hihi zonder gekheid,leuke foto en een hele mooie ronde buik! Kus:vervelend die misselijkheid,ik heb er ook steeds vaker weer last van,vooral door de maagzuur en odat de maag steeds meer in de knel komt.eet en drink me gek aan rennies,een drankje van de apotheek,melk en vanille vla Mienie: wat gaaf een voetje zien/voelen..kan ik ook wel maar dan ligt er ook gelijk een meter vet in mijn hand 8) als je wat zwaarder bent is het wel wat lastiger,maar voel wel bijv dat het hoofdje onderin ligt en waar het ruggetje en kontje ligt Geniet maar lekker van die drukte in je buik! mijn buurvrouwtje is trouwens een week minder ver dan mij,..zij is afgelopen vrijdag opgenomen met vroegtijdige weeen. Het was al verstreken bij haar maar nog geen ontsluiting gelukkig,ze reageerd goed op de weeen remmers. Zondagochtend was ik bij haar op bezoek en die middag lag ik een etage hoger dan haar op de verloskamers....:S Ze zei al: ik hoef je hier niet als buurvrouw hoor! Vanavond weer naar de pufclub....heb er niet zo heel veel zinin eerlijk gezegt..vind het een beetje mutserig allemaal Komt denk ik oook omdat het voor mij de 2e keer is..veel dingen zijn al bekend bij mij en de oefeningen tja... ik ga wel om even bewust met deze zwangerschap bezig te zijn en voor eventuele contacten. Het is ene behoorlijk stuk fietsen en ben al moe als ik er ben! heb ik mn gym ook wel gehad
hee allemaal, Wat liz beschrijft als voorweeën zo voelde het bij mij ook, heb af en toe ook moeten puffen idd, alleen had ik dus uiteindelijk een half uur lang een harde buik die niet meer ontspande en echt pijn deed, dus niet dat het om de zoveel tijd terug kwam, maar het ging gewoon niet weg... en later in de auto kwam er een elke 2 minuten en toen ik eenmaal thuis kwam elke 5 minuten, en nu niet zolang ik stilzit of lig, maar zodra ik overeind kom heb ik een harde buik, en bij een paar stappen lopen schiet de kramp erin... of soms al als ik ga verzitten een hele harde buik, en dat vind ik eigenlijk wel een beetje absurd... ik bedoel... als je al niet eens door je huis kan lopen zonder de hele tijd harde buiken te krijgen maargoed, misschien zie ik t wel niet helemaal in perspectief omdat ik eerst zelden harde buiken had, maar denk dat ik zo wel ff de vk bel ofzo.
Goedemorgen, Vannacht heerlijk geslapen nadat we ons meissie weer ff gezien hebben. IK BEN ZOOOOOOOO VERLIEFT! Wat is ze mooi en ze heeft al haar! Was helemaal leuk! Ze lachte zelfs! Nu gaan we over 4 weken nog 1 keer als dat nog kan en dan kies ik een mooie foto uit om op kanvas te laten zetten. Ze lag trouwens al met haar hoofdje naar beneden ook erg fijn! Er is weer een hoop bijgeschreven en niet alles is blijven hangen, Liz wat lekker dat je moeder en grootmoeder je zo helpen! Wees maar zuinig op die mensen zo zie je gelijk op wie je kan bouwen en ik denk dat iedereen wel eens een financieel dipje heeft gehad en daar hoef je je ook niet voor te schamen hoor. Kiezeltje ik heb nog geen harde buiken gehad dus weet ook niet hoe ze voelen maar ik denk dat je gewoon moet doen wat jou het beste lijkt. Een moeder in spe voelt zelf het beste aan of er wat is of niet toch En als je het geruststellender vind om de vk te bellen, gewoon doen! Marijeee nog lekker geslapen vannacht? Mieni mooi gevoel is dat he hahaha. Heel veel mensen hebben last van maagzuur en misselijkheid, ik hoop voor jullie dat het snel wat afzakt want dat lijkt me niet echt een pretje. Susan wat goed dat de test voor zw.suiker negatief was! Is wel een felicitatie waard toch! Allwoman dat is niet zo mooi van je buurvrouw, kan me ook voorstellen dat jij haar niet als buurvrouw nu wil (in het ziekenhuis dan he ). Hopelijk mag ze snel en gezond naar huis. Veel plezier vanavond bij de pufclub! Ik ga even foto's op mijn babysite zetten en hyves van mijn kleine fotomodelletje (ze heeft al lange benen ) en daarna ff een hapje eten.
@scrappercindy, het is een luiertas met winnie de pooh er op geworden via marktplaats. En ze gaat haar best doen voor een plekje op de psp, maar alle plaatsen zijn voor nu bezet en er kunnen voorrangskindjes zijn. Ik zou via het consultatiebureau een plek aan kunnen vragen, maar dan ben je ook weer zo veel weken verder. Ik laat het dus maar zo en geniet nog even van de tijd dat Dylano lekker bij mama thuis is. Hoewel het ook zwaar is met een puberende en gillende drukke peuter. @allwoman sterkte voor je buuf. Lijkt me voor jou ook erg moeilijk.