Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden bedankt voor jullie antwoorden.

Het is hier lekker relaxen, het is een zeer rustige camping iets wat ik op dit moment zeer goed kan gebruiken.

Hou jullie goed en tot binnen enkele dagen, dan kom ik weer eens one line

2. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    @kiezezeltje: Als je erg veel pijn heb, mag je gewoon een paracetamol slikken hoor. Dat ontspant heel erg. (Bij mij iig)

@Liz: wat een vervelende situatie met je vader. En het vervelende is dat het toch je vader blijft. Dat voelt vaak zo dubbel. Dat je van iemand zo kan houden die je eigenlijk heeft belazerd. Wel heel fijn dat je zo'n lieve moeder en oma heb.

@butterfly: wat fijn dat het zo leuk was. Kan me voorstellen dat je verliefd ben.

@ susanna: Jippie geen zwangerschapssuiker. Ik had volgens mij 2 a 3 maanden geleden een foto van je gezien en toen zag ik ook al een buikje hoor! Wel fijn dat je wat beter in je vel zit. Want al die toestanden was ook niets (ziekte van lyme etc.)

@allwomen: Ik vind het ook niets zo'n zwangerschapsgym. Ik had yoga gedaan, maar ook daar voelde ik me niet thuis, dus ben ik niet meer gegaan. Mijn meisje heeft nog even vakantie, dus we gaan nog lekker zwemmen. Dat is ook leuk. Wil dadelijk wel op babyzwemmen gaan. Lijkt me heerlijk.

Voor de misselijke onder ons. Succes. Heb ik gelukkig maar weinig last van nu. Heel af en toe, maar niet benoemswaardig.

Gisteren mijn schoonvader ingeschakeld om de lampen van de babykamer op te hangen en de klamboe. Ziet er erg leuk uit. Ben nu alle kleertjes aan het wassen, en dan nog een doekje erover en de babykamer is klaar. Zal is kijken of ik foto's in mijn album kan zetten.
    Dadelijk met een vriendin trouwjurk passen. Ze gaat 1 okt. trouwen. Ben helemaal blij voor haar.

Groetjes Lotte

3. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo,

Pffff wat is er veel geschreven, wel hartstikke leuk.
    Gister de uitslag gekregen van de urinetest bij de huisarts, gelukkig geen blaasonsteking, op de andere urine uitslag moet ik nog een week wachten.

Marijeee jammer van het weekendje center parcs, het loopt zoals het loopt. Maar je ziet er wel hartstikke goed uit op de foto, prachtige buik !
    Timzijnmama vind het ook heerlijk dat het bed zo hoog staat, slaapt en stapt een stuk makkelijker uit.
    Annika hopelijk is de groeiecho donderdag ook goed, sterkte. Ben zo blij voor je dat de kleine nog steeds veilig in je buik zit.
    Joel buddy leuk je weer te lezen op het forum.Minder dat je je niet goed voelt Kanje niet gewoon al iets verder in je zwangerschap zijn.
    scrappercindy heerlijk een gezichtsbehandeling daar zou ik nu ook wel zin in hebben.
    kus26 beetje kunnen slapen vannacht ? is de misselijkheid minder geworden ?
    Joli nogmaals veel sterkte in deze moeilijke tijd, ook ik kan me er goed in verplaatsen. Wel lief van je vriendin dat ze op zoek gaat naar wiegje.
    zico geniet van de ontzettend mooie omgeving daar, hopelijk hebben jullie er heerlijk weer bij. Zou zo met je willen ruilen, hier komt de regen weer met bakken uit de hemel.
    Mieni fijn dat alles goed was bij de controle.Ik wil ook geen stagiare aan me bed hoor.
    Maria mijn gedachten zijn bij jouw, heel veel sterkte, hoop dat ze een oorzaak kunnen vinden van het bloeden.
    Susanna gelukkig geen zw.sch.diabetes yeah, pff wat zal dat een last van je schouder af zijn zeg !
    Liz wat een verhaal, maar jullie zijn op de goede weg.Fijn dat je zulke goede mensen om je heen hebt staan.
    Butterfly1 je klinkt helemaal in de wolken, super. Fijn te lezen dat je er van heb kunnen genieten, ga straks je fotootjes bekijken ben erg nieuwsgierig.

Wij zijn gisteren nog even een uurtje bezig geweest in de babykamer, laatste kast staat in elkaar, kan de kleertjes er in gaan leggen en het kamertje knus maken.Gister even in de schommelstoel gezeten om het kamertje te bewonderen, blijkbaar is de kleine ook tevreden want begon hevig te schoppen hihi...

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hallooooo,ik ben weer terug van de 2e keer prikken haha :p

kiezeltje: misschien heb je net als ik een heel gevoelige baarmoeder,ik krijg ook spontaan harde buiken als ik opsta,of als die kleine druk is,..de kleine heeft ook een favoriet plekje bij mij,linksonderin mijn buik,helemala tegen de moederkoek en buikwand aan,heb dan echt een scheve buik en dat resulteerd ook altijd in een harde buik.
    Bel gewoon even je vk idd joh,daar zijn ze voor ;)

Lottejij vind het dus ook niks ;)
    ik heb mn dochter ook beloofd lekker veel te gaan zwemmen als mama een dikke buik had,die belofte ga ik helaas niet nakomen.Mijn positiebadpak van de vorige keer zit voor geen meter,te klein en een tentmodel.,....met mn postuur voel ik me daar erg onzeker in..heb verder ook niks meer kunnen vinden!
    Babyzwemmen trekt me ook niet zo..misschien komt dat nog ;) hopelijk ga jij in ieder geval er erg van genieten!

Butterflywat heerlijk om te horen hoe verliefd je zo al kan zijn op je meisje!En grappig dat ze al haar heeft!
    Mijn dochter is lang kaal geweest en heeft nu een dikke bos haar tot aan haar billen hihi leuk hoor!

5. carma

carma Niet meer actief

Hoi allemaal.

Zijn jullie ook zo moe!
    Ik ben kapot, slaap zo slecht en op de dag wil ik wel slapen maar dat schiet er vaak bij in.

Ischa hoe gaat het met je voel je je weer iets beter?

Maria, hebben ze al een oorzaak kunnen vinden?
    Susanne fijn dat je geen suiker hebt.

Heb helaas geen fut om op iedereen te reageren, maar denk wel aan jullie hoor.

Ga zo toch echt ff liggen als de werkster weg is.

lieve groetjes Marieke

6. He meiden,

Ook ik heb geen fut vandaag dus heb effe geen energie om op iedereen te reageren sorry :oops: Maar net wat marieke schreef ik denk wel aan jullie!
    Ik heb gisteren denk ik al m'n energie verbrand met het schoonmaken van het huis en 2x visite gehad....

Nog een vraag: mag je hydrofiele doeken/luiers nou wel of niet strijken?

Fijne dag nog allemaal!

xxx

7. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Goedemiddag dames,

Ik kom nog even kijken hier voordat ik even een middagdutje ga doen met mijn meisje.

@hansje, volgens mij mag je ze gewoon strijken hoor, ik heb het niet gedaan maar gewoon strak opgevouwen. En dit puur omdat ik een enorme hekel aan strijken heb :oops:

@suzanna, wat geweldig dat de uitslag negatief was, is vast een enorme opluchting. En wat een mooie buikfoto :D

@butterfly, leuk dat jullie zo van de echo hebben kunnen genieten en wat grappig dat ze al haartjes heeft :D

@zico, nog een hele fijne vakantie meid. Ben je al een beetje gerustgesteld?

@mieni, ik moest wel heel hard lachen om de reactie van lars :) Bart kan af en toe ook zo reageren, ik schrik dan meer van hem dan van de beeb.

@allwoman, ik kan me goed voorstellen dat je de pufclub een beetje mutserig vind, vind ik namelijk ook nu ik het weer voor de tweede keer doe ;)

Nou meiden, ik kom vanmiddag nog wel even kijken.

8. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey hansje

wel strijken anders krullen die randen zo en drogen ze beter af.

Verder heb ik ook geen fut vandaag om op iedereen te reageren.
    Ben beetje down omdat vandaag al weer 11 maanden geleden is dat Youri een engeltje is geworden.
    En dat ik daarin me ei niet zo goed kwijt kan :(

Veel liefs Annika

9. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh dat wist ik niet van dat strijken? Bij mij dochtertje toen geen last gehad van gekrulde randen of dat ze slecht afdroogde.

Veel sterkte annika, hopelijk kan je hier wel een beetje je ei kwijt.

10. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Mamajanneke, kon je die kolf dan niet alsnog terug vragen? Hij is toch van jou?! Wanneer wordt Dylano 2? Hier mag je de kids pas met 22 mnd opgeven en als er 2 mnd later geen plek is moet je ook wachten.

Kiezeltje
    , ik zou ook even bellen als ik jou was.

Liz, je bent welkom om hier te slapen hoor.... :D

Allwoman, waarom moet je 3x je suiker laten testen?

Hansje, die mag je gewoon strijken hoor. (waarom niet?) Al doe ik dat zelf nooit...

Saris, kun je die band niet gewoon onder je kleding dragen?

Susanna, mooie buik hoor. Duidelijk te zien toch? Fijn dat de test negatief was.

Marije, mooie foto hoor.

Ik ben gisteren weer wezen zwemmen (na de zomervakantie) en dat viel wel ff tegen. Kon merken dat ik een poos niets had gedaan en had veel harde buiken.

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni, Ischa31 en/of Timzijnmama.
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Onze hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl

23 SEPTEMBER
    Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN
    28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    1 OKTOBER
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    Jennefer26, 29 jaar, 2e kindje, denkt een jongen, hoopt op een meisje
    Sambi, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje en het wordt een :-#
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-#
    Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-#
    Sarisha, 29 jaar, 1e kindje
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    5 OKTOBER
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    6 OKTOBER
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een MEISJE
    Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongenen het wordt een :-#
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een MEISJE
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    Mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    Sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    10 OKTOBER
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING
    Jimmy, 24jaar
    Shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    Miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Mikatjuh, 1e kindje, denkt zelf ???
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN
    Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE
    12 OKTOBER
    Nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-#
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    13 OKTOBER
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-#
    Mieni, 28 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 22 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    Annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een MEISJE
    Blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje en het wordt een MEISJE
    17 OKTOBER
    Joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING
    MamaG, 27 jaar, 1e kindje, kalender meisje, twijvelt zelf nog, geslacht is een VERRASSING
    18 OKTOBER
    Lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    Taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het is een MEISJE
    Denise1976, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    Gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Bianca Loman, 26 jaar, 1e kindje
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    Danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje en het wordt een :-#
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    23 OKTOBER
    Wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    MamaK, 1e kindje, het wordt een JONGEN
    24 OKTOBER
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE
    Liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 18 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Triessie, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een :-#
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? en het is een MEISJE
    29 OKTOBER
    Allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    Vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    Kus26, 26 jaar, 3e kindje en het wordt een MEISJE
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het is een MEISJE

Totaal 14 jongens, 19 meisjes, 12 verrassingen, 2 tweelingen, 12 :-#

AFSPRAKENLIJST
    13 augustus
    Tzm: groeiecho (32 wkn), Butterfly: vk
    18 augustus
    Symoen: gyn
    19 augustus
    Kus: controle vk + antiD spuit
    21 augustus
    Kus: groeiecho 30 weken
    22 augustus
    vke: echo
    22 augustus
    Kibi: 34w controle gyn. 19.30u
    4 september
    Zico: gyn.
    8 september
    Butterfly: pretecho
    25 september
    Zico: gyn.

Onze gedachten gaan uit naar:
    Coni en haar dochter Nikkie*
    Klusser en haar zoontje Jort*

BUDDYLIJST:

Blub76 - Annika
    Bianca24 - Lotte27
    Mieni - Tam27
    Liz - Zico
    Mariek/Rolia - Ischa
    Brennmgn - Butterfly
    Gerda1975 - Allwoman
    Susanna - Audrey23
    Lief - Timzijnmama
    Vlinder - Hansje
    Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama)
    Kiezeltje - Kus26
    Mariaatje - Joli
    Tal - Vke
    Symoen - Zena
    Joel - Denise1976
    Bambie - Triessie
    Mamak - Semmi

VERLOF

Bambie
    Symoen
    Kiezeltje
    Bianca
    Susanna
    Tal74
    Liz
    Gerda
    Nony
    Marije
    Zena
    Timzijnmama

Joli: 16 augustus
    Semmi: 18 augustus
    Mariek: 18 augustus
    Lief: 20 september (ervoor 4 weken vakantie vanaf 22 augustus)
    Ischa: 25 augustus
    Rolia: 28 augustus
    MamaK: 11 september (6 wkn van te voren + 2 wkn vakantie vanaf 28 aug)
    Hansje: 30 augustus
    Mariaatje: 1 september (6 wkn van te voren tot die tijd 50% werken)
    Kibi: 29 september (1 wk ervoor, vrije dagen vanaf 10 september)
    Mieni: 15 september (4 weken van te voren)
    Zico: 15 september
    Ellen1984: 5 oktober (ervoor nog vrije dagen vanaf 19 september)

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hansje: ik heb toen en nu de hydrofiele luiers gewoon gestreken en ze doen het prima,..;)

Tzmik moest dat met 24 weken en met 28 puur uit voorzorg ivm mijn BMI/gewicht ,vorige keer was prima.

Ik merk echt dat ik nu weer in een groeispurt zit,heb echt voor mn gevoel een volle zware buik,veel pijntjes en steekjes en die banden snachts met omdraaien..oeeee :rolleyes:

krijg ook de drang nu de babykamer en het huis af en schoon te hebben,beetje lastig als je het rustig aan moet doen ;)

13. Annika, tzm: ik had gehoord dat als je ze streek dat ze dan minder vocht opnamen. Maar blijkbaar is dat niet zo...... Ach ja zie wel hoe ze uit de was komen...

Allwoman: Heb bij mij ook het idee dat de groei soms erg snel gaat, het wordt ook wel steeds zwaarder merk ik met lopen en omdraaien in bed... En ik heb nu ook sinds deze week dat ik alles klaar en aan kant wil hebben maar wacht nog even tot m'n vakantie in september dan ga ik alles wassen schoonmaken...
    Kan mij voorstellen dat als je rustig aan moet doen en je zoveel in je hoofd hebt om te doen dat dat moeilijk is. Gaat het allemaal wel een beetje? Kan mij voorstellen dat je ook wel geschokken bent...

xxx

14. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Allwoman, ik moest ook een keer bloedprikken met een week of 28 geloof ik en daar hebben ze toen mijn suiker op bepaald.
    Was het de eerste keer niet goed of doen ze bij jullie standaard 3 keer per dag?

15. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    mamajanneke ja veel meegemaakt maar heeft ons alleen maar sterker gemaakt :)

Marije, al goed dat je vannacht toch wat beter hebt kunnen slapen... zo zie je maar there's no place like home :D
    heb je verhaal gelezen en je foto's gezien en ik vind je echt zo heel stiekem een pracht van een vrouw :D een hele mooie dame hehe :)

Mieni, je hebt gelijk je moet gewoon naar je gevoel luisteren en duidelijk maken watje wil anders ga je al met stress de bevallingskamer in en ik denk dat je dat zo en zo kan missen

Scrappercindy veel plezier bij de pedicure :D

Allwoman wow dat zijn veel fietstochtjes vandaag :eek: ik bewonder je zou het niet kunnen opbrengen :D ik haat fietsen zo en zo al hehe :)

Butterfly begrijp het verliefde gevoel heeeeelemaal :D heb dat ook telkens ik men kleine meid zie :D morgenavond is het weer zover se :)
    na eerst een vervelend half uur aan de monitor...

Lotte27 je slaat de spijker op zijn kop :) want hij heeft me zoveel aangedaan blijft toch men pa he... pff rare dingen allemaal

Denise dat is al goed dat je geen blaasontsteking hebt he :D dan blijf je toch al van die zorg gespaard :)

Annika een extra dikke knuf voor jou vandaag :)

zo hoop dat ik iedereen heb gehad nu :) morgen nog is naar men meisje gaan zien :) :D
    dikke zoenen iedereen en tot straks

16. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Joepie ik heb vannacht op 1 uurtje na de hele nacht geslapen en wat kan een mens daar blij van worden zeg :whistle:. Niet dat ik nu helemaal uitgerust ben maar voel me wel anders.

Marieke hoe gaat het met jou?

Ik heb eerlijk gezegt verder niet terug gelezen.

17. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Liz ben idd blijd at het geen blaasontsteking is maar vraag me wel af wat dat drukkende gevoel dan is, maar moet donderdag naar de vk dus vraag ik het daar wel na.

Ischa31 fijn dat je eindelijk een goede nachtrust gehad hebt, op naar nog meer van zulk soort nachten...

18. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Lotte ja ik had al wel een buikje maar alleen ontbloot was ie duidelijk te zien. Nu eindelijk ook gewoon met kleren aan :D

De meubels zijn er eindelijk dus alle kleertjes gewassen en geinstalleerd. Mooi klussie!

Moeten jullie in NL/Belgie nu ook eens in de 2 weken op controle bij gyn/vk, vanaf 30 wkn?

19. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Hoe is het met Vlinder eigenlijk? Hansje weet jij iets?

20. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik hoef nu pas voor het eerst na 2 weken. Daarvoor was het 3 weken, 4 weken, 5 weken en de eerste keer zelfs 6 volgens mij.

Deel Deze Pagina