Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ susanne: Met vlinder gaat alles goed, leest nog wel met ons mee maar heeft niet echt de puf om te reageren omdat er af en toe zoveel wordt geschreven. :) ;)

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    WAUW! Wat heb ik een mooie foto's van mooie meiden, buiken en baby's langs zien komen. ****Jaloers****
    Ischa, wat heerlijk dat je hebt kunnen doorslapen! Dat kun je ook wel gebruiken nu. Mick werd om 5 uur wakker, maar sliep zelf weer in, dus ik heb zomaar tot 7u geslapen! Heerlijk.
    Mijn schoonzusje is ook zwanger (half nov) en heeft gisteren en vandaag weer in het ziekenhuis doorgebracht. Ze weten niet wat het is, maar het lijkt meer lastig dan dat het ernstig is, gelukkig. Hopelijk heeft ze snel minder pijn.
    Hier gaat het gelukkig beter na het kraken. Normaal gesproken vind ik het erg prettig, daarna ben je immers weer pijnvrij, maar nu met zo'n buik is toch minder prettig.
    Kijken jullie ook de hele dag O.S.?
    Ik kan er geen genoeg van krijgen, maar goed daar ben ik dan misschien ook sportgek voor ;) .

Groetjes!

3. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoi dames..

vanmorgen weer naar verlos k geweest, alles was ok...zelf al een klein beetje ietsie pietsie ingedaald...mijn gewicht is hetzelfde gebleven dit keer, en mijn bloeddruk was perfect.
    Heb die malle spuit gekregen tegen die antistoffen..brrrrrrrrr..nu beetje last van de bil..

las iets over de hydrofiele luiers...ik heb ze gewoon gewassen zonder wasverzachter, en daarna kwamen ze vrij mooi uit de wasmachine, dus niet gestreken..heb er idd ook een hekel aan hihihi...

annika> meis sterkte..moeilijke tijd zo..lijkt me ook zo tegenstrijdig...iig ik denk aan je

timzijnmama> zwemmen is wel fijn, maar vond het ook vermoeiend hoor..pfff..eerst omkleden, badpak aan, zwemmen, dan weer afdrogen kleren aan hihihi

allwoman> haha idd beetje lastig hé die nesteldrang als je het kalm aan moet doen...doen jouwn banden ook zon pijn bij het omdraaien...pf zie er telkens tegen aan om me op de andere zij te draaien..

liz> alles goed meid....waarom moet je eerst een vervelend uur aan de monitor dan? suc6 morgen iig

ischa> jipppie.....lekker gevoel hé...ben je weer een beetje uitgeruster en kun je er weer tegen aan!

denise> kan best zijn dat de kleine aan het indalen is....de mijne was ook al druk bezig..zei de verlos k

susanna> ik vind dat je een hele mooie bescheiden buikje hebt...echt heel mooi
    leuk hé babykamertje inrichten en alles zover klaar maken...foto foto :D
    ik moet vanaf nu om de 2 wk ja....zozo komt steeds dichterbij dan hé zo...

jody> nee ik kijk geen olympisch spelen...vind nix aan hihi...maar mijn mannetje kijkt wel als hij thuis is :rolleyes: :)
    hopelijk heeft je schoonzusje gauw minder pijn idd....het is gelukkig niet ernstig...jeey maar dan hebben jullie pa en ma of jouwn schoonpa en ma (weeet niet zo goed) het druk straks...eerst jij bevallen in okt en dan je schoonzuster in nov....hihihi...wel mooi, tegelijker tijd zwanger :D

4. carma

carma Niet meer actief

Hoi Hoi

FF uurtje geslapen.
    Jongens wat ben ik onrustig, heb het idee dat m'n hart flink te keer gaat en als ik slaap lig ik steeds rare dingen te dromen.
    En dan gaat die kl..te telefoon weer.

Annika ik denk aan je meis, wat is het leven toch dubbel he vreugde om de een en verdriet om het ander.

Ischa zoals je hier boven ziet gaat het nog niet jofel.
    het velletje zit niet zo lekker zullen we maar zeggen. :cry:
    Ben erg gejaagt.

Fijn dat jij eindelijk de hele nacht geslapen hebt.
    Voel je je nu weer wat beter?

Volgens mij mag je hydrofile doeken wel strijken, ze zeggen met theedoeken ook altijd dat ze dan steriler zijn.
    Ik heb het deze keer wel gedaan dat kijkt mooi in de kast.
    Ik beloof niets voor de toekomst, zie strijken ook niet als hobby. ;)
    Al moet ik zeggen dat die kleine kleertjes strijken wel heel erg leuk en makkelijk is.
    Ik heb net het idee alsof ik poppenkleertjes aan het strijken ben, zo onwerkelijk allemaal.

Groetjes Marieke

5. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik heb ze inderdaad 1 keer gestreken en daarna nooit meer...hihi. De kraamhulp deed het trouwens ook niet.

Ik kijk af en toe OS, maar wil voor Tim niet de hele dag de tv aanhebben.

6. carma

carma Niet meer actief

TZM wat is OS?
    Of vraag ik nu iets heel stoms. :D

marieke

7. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Bianca24 daar had ik zelf inderdaad ook al aan zitten denken dat het dat wel eens zou kunnen zijn.

Ik ga even wandelingetje door het bos hier maken is zulk prachtig weer ineens.

gr Denise

8. carma

carma Niet meer actief

Laat maar ik weet het al, was idd een stomme vraag. :oops: :oops:
    Ach ja zwanger zullen we maar zeggen.

marieke

9. annika1985

annika1985 Niet meer actief

zo weer even een echo berichtje van mij.

Wij gaan vanavond naar iemand toe die contact kan leggen met overledenen.

2 weken geleden ben ik bij haar geweest toen heeft ze ook contact gehad met youri* nou zijn we voor vanavond ook weer uitgenodigt, maar nu gaat maarten ook mee.

Veel liefs Annika

10. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    :) Ik moest ook even nadenken hoor :)

11. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Heb geprobeerd hieronder op iedereen te reageren, is niet helemaal gelukt, geloof ik :p

@ susanna: gelukkig geen suiker, das mooi :D wat een mooie buik btw :D

@ butterfly: wat leuk dat je zo hebt kunnen genieten van je meisje

@ marieke en hansje: hoop dat jullie energie weer n beetje bijtrekt

@ annika: *knuffel*

@ marije: had je vakantieverhaal gelezen. Jammer dat het niet helemaal lekker ging en ik hoop dat je thuis een beetje opknapt! Leuke foto's erbij trouwens!

@ ischa: gefeli met je goeie nachtje, kon je wel ff gebruiken geloof ik

Heb vanmorgen dus de vk toch maar gebeld, moest mn urine laten checken voor blaasontsteking, maar ik had geen blaasontsteking, dus is ze smiddags ff langsgekomen want ze vond het toch niet normaal dat ik zoveel harde buiken had. Verder geen ontsluiting ofzo (maar dat dacht ik zelf ook al niet), beebje deed het ook prima, maargoed, de conclusie was dat ik een hele gevoelige baarmoeder heb ofzo en dat mn lichaam gewoon erg sterk reageert op het zwanger zijn. Ze vond het wel extreem dat ik er zoveel last van had (zeker 30 harde buiken terwijl ik de hele dag zo ongeveer alleen op de bank heb gezeten) terwijl ik een nogal rustig leven heb de laatste tijd, werk niet en heb geen rondlopende kinderen, dus ze adviseerde me om nu echt heel rustig aan te doen en alleen het echt hoognodige te doen, dus geen wandelingetjes meer of ff op de fiets naar de supermarkt, tenzij t echt opeens veel beter gaat. Oja, en paracetamol nemen zodat k een beetje kan ontspannen. (hmm, toch weer n heel verhaal zie ik, sorry hoor :oops: )

12. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Hansje: de kraamverzorgster zei tegen ons juist dat we de hydrofiele luiers beter niet konden strijken, dan namen ze beter vocht op....

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Zo, even snel, want ik moet zo naar de pufclub.

Gisteren hebben we onze mooie gewonnen bbq op mogen halen. Man wat een ding! (google maar is op weber Q320) en we staan nog op de foto ook, alleen geen idee wanneer die in de krant komt. Hahahaha!

Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor CTG en denk ik ook bloedprikken en half uurtje aan de bloeddrukmeter. Harde buiken zijn een stuk minder, maar voel me toch nog steeds niet top hoor. Nou ja, we zullen morgen wel zien.

Annika, ik hoop dat jullie vinden wat je zoekt vanavond. Kan me zo goed voorstellen dat deze periode moeilijk is. Je denkt aan je ene kind en je bent bang voor wat er gaat gebeuren met je andere kind. Moet vreselijk zijn. Knuffel voor jou.

Cao dames!

14. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    All Woman; Dat zijn aardig wat prikken! Wat zal jij een conditie opbouwen met al dat fietsen.
    Butterfly1; Wow, verbazingwekkend hoe goed ze alles kunnen zien, zelf haartjes! Mega leuk, ik denk dat ik met 36wkn nog een keer ga voor de ligging.
    Mamajanneke; Leuk zon' Winnie de Pooh tas. Mijn dochter heeft nog veel van Pooh op haar kamer met haar 5 jr vind ze het nog steeds leuk.
    Zico; Heerlijk zo vakantie, hoelang nog? Hier regent het!
    Lotte; Weet je al wat je aandoet met de bruiloft? Dan ben je 38 toch?
    Mariek 73; Vanmorgen schrok ik ook van de donkere kringen on der mijn ogen!!! Werkster...klinkt goed....wil ik ook, ha ha
    Hansje; Hydrofiele luier mag je zeker strijken, word bij een thuisbevalling zelfs aangeraden omdat het hygienischer is.
    Annika; Lijkt me niet gemakkenlijk. Zo dubbel; het verdriet van het verlies en blijdschap met het nieuwe leven in je. Succes vanavond.
    Suzanna; Ik moet nu ook iedere 2 wkn naar de verloskundige
    Jody 79; OS kijk ik niet, ben niet zo'n sportfanaat.
    Zena; Een BBQ super! Nu wachten op mooi weer.

Zo, mijn voetjes zijn weer netjes. Morgen naar de verloskundige.
    Mijn pufcursus is al voorbij, van de 8 meiden zijn er 4 al bevallen van een jongetje. Zo schattig allemaal. Mmmmm....ik moet nog even geduld hebben.

Fijne avond allemaal,
    Groet!

15. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ja, ze krijgen het druk! Ze waren al verrast toen we vertelden dat we van Mick zwanger waren en nu komen er dus 2 bij. Maar ze vinden het fantastisch gelukkig. Ze passen ook 1 dag in de week op en als dat een keer niet nodig is staan ze prompt op de stoep omdat ze hem missen :) .
    Helaas heb ik niet zo'n hele goede band met mijn schoonzusje, maar dat verhaal zal ik je besparen ;) , maar ik vind het natuurlijk niet leuk dat ze pijn heeft. Mijn buurvrouwtje was ook tegelijk zwanger en dat vond ik wel super, maar helaas heeft ze een miskraam gehad. En ze zitten al in mmm :cry: , heel zielig.

Maar goed, nog even over de O.S.: Ik weet niet hoe laat je mannetje thuiskomt, maar (helaas voor mij) is het hele gebeuren om 17u alweer afgelopen (het is immers 23u daar dan). Vorig jaar ben ik tijdens de finale van Wimbledon bevallen en had ook de tv aanstaan. Ik wilde alleen naar boven (had toen al 9 cm ontsluiting) als de tv aan ging ;) :) . Tussen het persen door vroeg ik naar de stand enzo, was echt lachen! De VK heeft het er nog over. Helaas is er nu niets bijzonders qua sport :rolleyes: en tijdens de O.S. bevallen is een beetje vroeg. Dat doen we maar niet ;) .

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Hoi meiden.

Ben dr weer eens een keer.
    Vandaag ben ik ook weer naar de vlos geweest. ben weer 3 kilo gegroeid sinds de laatste keer. Mijn bloeddruk was schitterd. (woorden van vlos :) ) De kleine lag mooi met hoofdje beneden. Wist ik ook wel, aangezien ik geregeld de billen onder mijn ribben voel. Tot pijnlijk aan toe.
    Heb nog even gevraagd waar die pijn in mijn schaambot nou eigenlijk vandaan komt.
    Dit heeft te maken met het verweken van de bekken. Heel normaal dus. Ik hoef me daar geen zorgen om te maken.

Sinds gisteren ben ik in de ziektewet. Ik kan niet meer werken. Vond t moeilijk om toe te geven. Maar het is beste keuze.
    Ik heb tijdens mijn werk bijna continu last van harde buiken. Doet me gewoon zeer dan. Ik vond t nu wel welletjes. Ik moest toch nog maar 3 dagen werken voordat ik met verlof zou gaan.
    Officieel gaat mijn verlof 19 augustus in.

Dit was mijn verhaal.

Allemaal een dikke knuffel van me.
    Groetjes Truus.

18. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0

19. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    denise hai hai nee ik kan niet verder zijn maar wachten maar gewoon af met jou verder alles goed. ik ga nu ook zo weer want heb ff gezeten en dan is het gedaan maar moet nog 4 wkn en dan maar 2 uur per dag maar dat word toch zwaar en ja idd ik hoop eignelijk niet dat ik tot week 40 of 42 loop want kan nu al amper fatsoenlijk lopen laat staan dan :D en als ik dalijk zon 12 ponder krijg word het flink persen of inscheuren haha maar ja ik voel hem goed bewegen maar nu gewoon afwachten en lat zo snel mogelijk iets weten
    groetjs

20. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    :) Ik zag het in een eerder berichtje staan en vond het wel een handige afkorting :p

Annika wat bijzonder! Ben benieuwd hoe het was.

Kiezeltje wat vervelend! Nou rustiger dan rustig maar doen hè?!
    Wel luxe dat de vk bij vele van jullie langskomt, hier doen ze dat denk ik echt niet.

Zena, mooie bbq!

Deel Deze Pagina