Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Jody 79; Degene die de pufcursus gaf vertelde dat we volgens de statistieken uit deze groep van 8 officieel 4 meiden en 4 jongens moesten baren. De jongens zijn dus al op :)
    Cijfers van dit jaar bij mij niet bekend.

2. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hallo allemaal,

Susanna, wat fijn voor je dat de test negatief was.

Jou sms was weer goed aangekomen, weten we tenminste dat het werkt.

Liz, wel fijn dat je zoveel steun krijgt van je moeder en oma.

Marijeee, wat een mooie foto!

Annika, meid veel sterkte.

Hansje,die hydrofiele luiers die heb ik gewoon gestreken. Niet dat strijken mijn hobby is, ik ben namelijk zo iemand die alles recht in de kast moet hebben liggen :(
    Misschien veranderd dat nog!

Ischa,wat een luxe, dat je een nachtje hebt kunnen door slapen.

Hier gaat alles zijn gangetje, gisteren het een en ander gedaan in het huishouden, maar dat heb ik gisterenavond geweten. Pijn in mijn rug en als ik liep schoot het in mijn bil. ( als je het leest is het misschien lach wekkend :D maar fijn was het niet) :rolleyes:
    Vandaag had ik er geen last van, wel nod in mijn rug.
    De kleine is ook vrij druk.
    Ik slaap gelukkig nog heel goed, moet wel 2 of 3 keer eruit voor te plassen, maar ik slaap dan ook weer meteen.

Sorry als ik iemand ben vergeten.

Nog 1,5 week en dan hebben wij vakantie, ik ben er toch zo aan toe ;)
    Andere jaren had ik er niet zo'n last van, maar nu.

Ik zou zeggen nog een fijne avond voor iedereen.
    En misschien tot morgen.

Liefs Audrey

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @tzm
    Het probleem met de kolf is dat er helemaal geen contact meer is heb er meer malen om gevraagd toen er nog sporadisch contact was. Maar t lijkt of ze van de aardbodem verdwenen zijn en wij zijn niet mobiel genoeg om naar hen huis te gaan als ze er nog wonen, want dat weet ik zelfs niet.

E betreft Dylano hij is al 2 bijna 2 en half. We hebben hem in jan. opgegeven, maar hier werken ze dus een lijst af op inschrijfdatum en niet op leeftijd. Een kennis van me haar zoontje is 2 maand jonger en die start volgende week. en zo is er ook nog een kindje dat al bijna 3 is en nog geplaatst moet worden,
    Ik vind t ook maar raar dat t op inschrijfdatum gaat maar goed niks aan te doen.

@scrappercindy, Dylano heeft ook alles van winnie en is er helemaal stapeldol op,. Hij heeft ook zo'n tutteldoek en owee als die weg is. Dan is het een drama.
    Ach ik vind t zelf stiekem ook wel erg leuk. :) '
    We hebben ook wat dvds alleen dat vindt hij nog niet leuk, is hij nog te jong voor denk ik.

4. hey meiden,

Bedankt voor jullie antwoorden omtrent de hydrofiele luiers. De meningen zijn verdeeld wel en niet strijken dus weet het nu nog niet echt goed haha :) ;)

Vanavond m'n eerste pufclubles gehad. Zit met 7 andere meiden/vrouwen. Weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden maarja nog even de tijd geven..... Voel mij ook echt de jongste :( Over 2 weken weer een les dus ben benieuwd hoe het dan is....

Ik ga nu effe nog bankhangen en dan lekker naar bed! :)

Slaap lekker alvast iedereen!

xxx

5. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ik heb ze gewoon gestreken.. alleen het idee al dat ze zo verfromfraaid in de kast moest leggen... ik wil ze strijken! Of ik dat straks, als ik er 20 in de week gebruik, nog steeds wil is maar afwachten... haha

6. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    joel lijkt me wel zenuwslopend dat afwachten, hopelijk valt het allemaal mee. Hier gaat alles goed.

Voel de laatste 2 dgn de kleine zo duidelijk schoppen en dat geeft een ontzettend fijn en blij gevoel ( ondanks dat het soms echt zeer doet ).

Annika hoe is het gegaan vanavond ?

Er staat een nieuwe buikfoto in mijn album :D

Meten jullie je buikomvang wel eens op ?

7. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    nee, eigenlijk niet... maar hijs dik genoeg.. haha

8. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb het een hele poos wekelijks bij gehouden maar de laatste tijd ben ik het helaas vergeten, nu is mijn buikomvang 105 cm gemeten bij me navel.

Was gewoon nieuwsgierig of meer mensen het bij hielden.

9. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Ischa wat fijn dat je goede nachtrust krijgt nu :D dan ben je idd een heel ander persoontje :)

Jody79 nee daar kijk ik eigenlijk niet naar... kan het er niet voor opbrengen zie dat niet zo graag :(

Bianca, ja sinds ik was opgenomen met voorweeën moet ik altijd aan de monitor bij controle, zo checken ze de hartslag en mijn weeënstatus...

annika, ik hoop dat je er wat aan hebt meid :)

kiezeltje rust maar goed dan!

Zena wow je bbq :D wanneer ga je die is teste hehe

Truus, nu heb je de tijd om te rusten :)

hansje leuk zo'n pufclub :D

denise, mooie buikfoto :)

10. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Annika,hoe was het vanavond?

Tja en voor de rest heb ik heel veel pagina's bij gelezen maar ben het ook weer vergeten.Sorry! :oops:

Wou even doorgeven dat we morgenochtend om 9 uur de sleutel krijgen en dqan gaan we aan de slag in ons nieuwe huis,dus zal deze week weinig hier te vinden zijn.

Voor iedereen die van de week op controle moet heel veel succes!

Voor degene die rustig aan moeten doen,last hebben van harde buiken,weeën,ontsluiting,vruchtwater verlies,enz,hou jullie rustig meisjes!

tot snel!

groeten Simone

PS vanavond partner avond gehad op de yoga was echt gezellig!

11. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey dames

Ja was heel gezellig enzo.
    Alleen die mevrouw heeft ons gevraagt keertje bij haar thuis want er waren ook vrienden van ons erbij. dan wil ze er niet al teveel op ingaan.
    Dus we gaan keertje naar haar toe.

Veel liefs Annika

ps ben de vorige keer al heel veel duidelijker geworden en ben toen ook flink gebroken.

12. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ zena: succes in t ziekenhuis

@ tzm: ik had ook niet verwacht dat ze langs zou komen,aangezien het verder niks acuuts was, maar kreeg het idee dat ze dat standaard doen om een beter beeld van de situatie te hebben ofzo, en om gewoon helemaal zeker te zijn hoe t ervoor staat (of je geen ontsluiting hebt en of t goed gaat met de beeb enzo). Hoezo denk je dat ze dat bij jou niet zouden doen dan?

@ symoen: gefeliciteerd! Succes met het klussen en de verhuizing!

13. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hey meiden wat is het rustig...hihi...iedereen lekker aan het uitslapen en dingen aan het doen?
    normaal gesproken is er altijd wel iemand die heel vroeg uit bed is en die dan een berichtje post...

ik ben net uit mijn bed, heerlijk geslapen vanacht, er staat ook zo'n harde wind hier :(
    als ik zo naar buiten kijk, lijkt het al wel oktober, maar laten we nog maar ff kalm aan doen, nog ff wachten op de bevallling, ben er nog niet klaar voor :)

gister bij de verlos k, was alles weer prima in orde..bloeddruk 110/60...was nix aangekomen dit keer..poeh :)
    beebje was al ietsje pietsje ingedaald zei ze...zat nog niet vast ofzow,maar toch

ook die malle spuit gehad..voor de antistoffen, uit eerder bloedafname kwam naar voren dat ik gelukkig geen antistoffen tegen de beeb heb aangemaakt..mooi zo..

nu mag ik dus ook om de 2 wk heen...gaat echt erg snel brrrrrrrrr...

zien jullie tegen de bevalling op meiden?als ik eraan denk word ik al zenuwachtig hihi :)

14. annika1985

goedemorgen allemaal

Ik zie heel erg tegen de bevalling op omdat het als het goed is een keizersnee word.
    ben 2 keer op normaal manier bevallen.

Veel liefs Annika

15. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Gmorgen iedereen,

Werd vanmorgen weer wakker op mijn buik en dat is z'on raar gevoel.
    Vanmorgen internet en telefoon problemen gehad, dus ben meteen maar een belkaart gaan halen voor me mobiel just in case, maar gelukkig zijn we weer online.

Symoen succes in jullie nieuwe huis vandaag !
    Bianca24 Zie nog niet op tegen de bevalling vind het wel eng omdat ik niet weet wat ik er van moet verwachten.

16. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    annika> ja dat geloof ik direct...dat je er dan tegenop ziet...ze doen een keizersnee uit voorzorg?
    wanneer word de kleine nu gehaald dan? of......?
    gaat nu wel ok ofniet met jouw en de kleine?

denise> ja heb ik ook weleens dat ik wakker word op de buik, maar idd das geen prettig gevoel, ik krijg er buikpijn van...beetje spierpijn gevoel
    vervelend dat internet eruit lag zeg...gelukkig doet hij het nu weer!
    ja dat bedoel ik ook, omdat je niet weet hoe en wat zie ik er tegen op...moet alles maar over me heen laten komen!

17. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Bianca zo probeer ik het ook te bekijken maar weet niet of ik nog zo koeltjes reageer als het daadwerkelijk zo ver is is hihi

18. annika1985

er word nu per controle gekeken hoe de kleine zich houd daarbinnen.
    Ik ga sowieso met 38 weken bevallen.

19. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Al vind ik het geen goedemorgen. had bedacht dat ik ff lekker ging winkelen met Dylano. Hij is er helemaal klaar voor begint het niet te regenen?
    BAH!

Maar ik zie ook best wel tegen de bevalling aan. Het is elke keer weer anders. Heb nu 2 bevallingen achter de rug en beide was een wereld van verschil! Bij Darryl* deden de weeen door de ruggeprik heen pijn. Bij Dylano heb ik alleen een beenspuit gehad en sliep tussen de ween door.
    Als deze bevalling ook zo wordt, dan doe ik het er voor.

Iedereen die vandaag controle heeft suc6.

20. Hey meiden,

Ik moet zeggen dat ik niet echt tegen de bevalling op zie. Moet wel zeggen dat ik het enorm spannend vindt maar er wel nuchter onder blijf. Misschien is het ook wel in je voordeel als dit je eerste x is. Ik denk als je voor de tweede of derde x bevalt dat je het dan gaat vergelijken met de vorige en daardoor er meer tegenop ziet?
    Het beste is denk ik gewoon over je heen laten komen, je kan er toch niks tegen doen want je lichaam neemt het vanaf dat moment van je over. Annika bij jou kan ik mij wel voorstellen i.v.m. de keizersnede dat je ertegenop ziet, het is toch wel pittig.........

Iedereen die controle heeft vandaag succes maar weer!

xxx

Deel Deze Pagina