En ga je nu je naam nog veranderen dan? Het kindje van je collega zie je niet heel vaak denk ik? Of wel?
Zena,wat mooi dat lles goed was met jou en de baby! Susanna,idd een mooi buikje,en waarom krijg je je kindje niet gelijk op je buik in Amerika? Tzm,goed te horen dat alles goed was met de baby! Annika,oeps dat is ook balen dat je vriendin per ongeluk de naam op hyves had gezet.En wat mooi dat het goed ging gisterenavond en dat jullie bij die mevrouw thuis mogen komen,lijkt me wel een geruststelling dat zo iemand contact kan krijgen met overledenen. Iemand vroeg of je tegen de bevalling op zag,ik wist al van te voren dat het een geplande keizersnede gaat worden,dus vind het totaal niet erg. Alhoewel ik me nu toch afvraag hoe een wee dan zou voelen. Ischa,dat is balen,maar houyden jullie nu wel de naam? Voor de rest ben ik het weer even kwijt O ja iemand vroeg voor blauw witte spekken,misschien bij de sligro,of Jamin. Vandaag met een hoop mensen het hele "nieuwe" huis gepoetst.Nu helemaal gebroken en mega rugpijn.Maar ja voor een goed doel! groeten Simone
Bij ons is onze naam ook opgedoken. Een oude vriendin van ons zit sinds gister op hyves en zocht weer contact. Nu hebbeb zij een baby die op een letter na dezefde naam heeft als onze kleine. Nou we gaan de naam daar echt niet om veranderen, die naam hebben we al zo lang, die is echt niet bij hun gestolen. Wel balen hoor, zo hoor je het nergens en nu duikt hij ineens in je kenissenkring op. Ischa hoe gaat het met je? Farfan welkom en alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap Zin er veel dames die hier bewust voor een ruggenprik kiezen als pijnbestrijding? We hebben wel voorlichting gehad, en volgens de gyno kiest 20% voor een ruggenprik bij hun. Dat houd in dat de meeste het nog zonder pijnbestrijding doen Ik ga het niet doen als het niet nodig is. Ben lekker opgeschoten vandaag met opruimen, dat geeft ook een opgeruimd gevoel in mijn hoofd, heerlijk. ga ff lekker eten doeiiii marieke
hey meiden, Even een up-date vanaf de computer van mijn ouders, heb al een tijdje niet gereageerd, maar we zijn thuis vreselijk druk en de computer staat niet aangesloten. De verbouwing is nog in volle gang, maar de babykamer is gelukkig klaar, alleen nog schoonmaken en inrichten. Met mij gaat het verder goed, bedankt voor je berichtje tzm ! Ik hoop dat het met jullie allemaal ook goed gaat! Las wel dat het met annika en liz even niet zo lekker ging, hoop dat het nu beter met jullie gaat meiden. Als thuis alles weer op orde is, zal ik hier weer wat vaker zijn, groetjes lief
zoooooooo hehe...was is weer schoon en droog owowow... tzm> wij hebben straks opa's en oma's als oppas idd....meisje van 15 vind je dat niet beetje te jong...ja weet niet? farfan> welkom meis ...ik ben eigelijks ook wel heel benieuwd wat je achtergrond is...hhihihi...ff voorstellen misschien? ischa> ja ijzergehalte in het begin idd opgenomen, en pas geleden ook weer...is wel jammer hé dat collega zelfde naam bijna heeft, maar ja...wat doen jullie nu? annika> hihihi beetje stom van die vriendin..hahaha..gelukkig heb je hm direct gezien en verwijderd symoen> doe je wel rustig aan meis met schoonmaken van jullie nieuwe liefdesnest? mariek> idd als je dan de naam zou veranderen, je kunt wel aan de gang blijven dan! idd wel balen! ik ga thuis bevallen...kun je dan ook een ruggenprik krijgen? wie weet? lekker gevoel hé mariek dat alles weer opgeschoond is en ja die blauwe met witte spekjes....die wil ik ooooooooooooook hahaha...voor op de tafel als kraambezoek komt...en uiteraard ook wel beschuit met muisjes.. voor op mijn werk heb ik hele leuke chocolaatjes gezien bij jamin (die grote snoepwinkel) is dan verwikkeld in blauw papiertje met IT'S A BOY erop, en op de achterkant kun je de naam en geboortedatum invullen...dan wil ik de chocolaatjes in een rieten mandje doen met blauwe stof aan de binnenkant ach ja heb zoveel ideeen hihihi...
Het is ook niet voor overdag en elke week! Alleen als we 's avonds een keertje samen weg moeten (wat misschien 4x per jaar gebeurd) of als het goed gaat misschien een keertje uit eten ofzo.... We moeten bv binnenkort samen naar de yoga (partneravond) dan komt ze als Tim al op bed ligt en zijn we 2 uurtjes weg.
kus, ja die natte oogjes. Ze geven die antibiotica druppels omdat er bij de bevalling veel bacterien vrijkomen die de baby zouden kunnen schaden. Dat is ook meteen het antwoord op Simone's vraag waarom je je kindje niet meteen op je krijgt. Dat is dus omdat het kindje snel afkoelt in het ziekenhuis, bacterien op het lijfje heeft van de bevalling etc. In mijn ogen onzin, hier standaard, ze weten niet beter. Dus vele Amerikaanse moeders kun je het niet kwalijk nemen, het is het enige dat ze kennen. Het gelazer is hier dat heel veel ziekenhuizen uit voorzorg al maatregelen nemen tegen EVENTUELE infecties. Ze doen dit dus om hun eigen in te dekken tegen eventuele processen die nieuwe ouders kunnen aanspannen tegen het ziekenhuis/arts als er iets met hun baby gebeurd. Mensen hier houden erg van processen aanspannen. Tzm, ja ik heb dus te kennen gegeven dat ik dat allemaal niet wil. Die oogdruppels ontkom ik niet aan, maar ik wil wel meteen het kindje op me. Als je dat vantevoren goed afspreekt is het goed. En ik ga echt geen proces aanspannen als er iets niet gezond is. Ook wil ik niet dat de Apgarscore het eerste half uur gedaan wordt. Wat hier dus ook gebruikelijk is. Ik wil gewoon eerst net als in NL 'bonden' met de baby EN hopelijk meteen voeden. Het kindje blijft ook niet bij je op de kamer maar gaat naar een zaaltje met andere baby's om te slapen. Dat vind ik erg jammer. Je kunt hier ook bevallen in een 'birthcentre' daar lijkt het meer op de NL situatie, alleen is dat een uur van ons vandaan. Te ver weg dus. Ischa hier wordt elke zoveel weken je ijzer gecheckt. Mariek ik zou de prik alleen als laatste redmiddel willen, niet op voorhand al. Gelukkig is dat hier in de VS no problem Mijn moeder belde net en zei dat het weer in NL net november is met storm en regen.
owwwwwwww ok..hihihi wil me er niet mee bemoeien hoor (weet doe het wel) maar voor die paar avondjes ja dat vind ik wel vertrouwd...hahaha
Hallo allemaal, weer een werkdag erop zitten. Ik las over de bevallingen. Ik zie er niet echt tegen op maar sta er ook niet om te springen. Ik vind het wel spannend. Vooral als je tegen het einde aan gaat lopen en dan gewoon moet zitten te wachten. Van wanneer zal het gebeuren. Dat lijkt mij erg. Vooral is dit voor mij de eerste keer. Hoe voelt een wee aan. Hoe dan ook ik laat het op mij afkomen, je krijgt er iets moois voor terug. Liefs Audrey
Ik weet niet meer wie het vroeg, over die BLAUW/WIT spekjes Ik heb een site gevonden daar staan ze op. op www.lekkeretraktatie.nl Groetjes Audrey
Dat was ik.... heb gelijk even gekeken.. maar 10 cent per stekje is wel wat duur... aangezien we het lekker op een schaal willen neerleggen,. Oa, ook voor mijn man zijn werk en daar werken zo'n 150 mensen...tsja.. wordt een dure hobby dan.....
Hallo, Kom ook weer even buurten. Vandaag de kleine weer heel erg voelen bewegen , heb veel geslapen vandaag had ik blijkbaar nodig. Net met vriendlief ergens wezen eten, was een aangename verrassing. Heb inmiddels mijn kraampakket binnen. Morgen controle bij de vk moet daar ook urine meenemen, moet zeggen ben een beetje zenuwachtig ben voor de controle en weet niet goed waarom, gewoon een gevoel Jody79 dacht even dat ik de enige was die de buikomvang opmeette Liz hoe was het bij de controle ? Zena goed te lezen dat alles goed was bij je controle! Bianca las dat jij groentesoep ging maken en daar had ik z'on trek in op dat moment, dus heb net bij de supermarkt kip en soepgroente meegenomen dus ga morgen ook soeppie maken. Timzijnmama veel plezier bij yoga vanavond, fijn dat de groeiecho goed was. Bij mij gaat me moeder oppassen. farfan Welkom ! Blub hopelijk wordt de pijn snel minder,heerlijk een schoonmaakster ach volgende wk heeft ze nu extra veel te doen.Doe je wel rustig aan pfff 8 klanten. Mamak hebben ze geen blauwe spek bij een geboortewinkel, hier in Nootdorp en Ypenburg zit er een, zal van de week eens voor je kijken. Ischa31 nee bij mij hebben ze het pas 1x gemeten.Zal het morgen ook eens vragen. annika gelukkig kwam je er snel genoeg achter om de krabbel te verwijderen. Symoen rustig aan he meid ! lief649 leuk je weer te lezen,en dat de babkykamer af is,kun je lekker gaan freubelen in het kamertje. Ik stap even onder de douche en dan bankhangen met kopje thee en iets lekkers. Fijne avond iedereen !
Maakt niet uit... bedoelde het ook niet vervelend hoor... sorry... Ik blijf gewoon zoeken.. heb net ook al iets anders gevonden wat echt SUPER cool is, dus heb al een offerte aangevraagd.
Nee, we gaan de naam niet veranderen. We hebben ook al een treintje gekocht met zijn naam en inderdaad het is een collega (wel iemand waar ik buiten het werk om af en toe contact mee heb). Maar we gebruiken deze naam ook gewoon als we samen zijn en het over ons kleintje hebben dus zouden we weer aan een andere naam moeten wennen. Ik zei wel op het werk per ongeluk oh shit dat is bijna onze naam, en 1 collega hoorde dat en zei oh dan gaat die van jullie zo heten (nog goed ook nog) maar ze geloofde me wel toen ik zei dat het niet goed was . Marieke het gaat op zich wel goed, in ieder geval weer behoorlijk geslapen vannacht, alleen veel pijn in mijn bil en kan ook bijna niet lopen maarja dat gaat ook wel weer over. Maandag mag ik weer voor controle naar de gyn en als het goed is nog maar 7 werkdagen en dan verlof . En hoe gaat het met jou? Susanna fijn dat ze het in het ziekenhuis dan bij jou anders gaan doen. Maar inderdaad wel jammer dat ze niet bij jou op de kamer kan slapen. In het ziekenhuis waar ik ga bevallen kan dat gelukkig wel en ook mijn vriend mag dan bij ons blijven slapen. Bianca een ruggeprik wordt alleen in het ziekenhuis gedaan, mag een vk niet. Ik zal ook een bij de Jamin gaan kijken lijkt me leuk die chocolaatjes . Lief leuk om weer eens iets van je te horen en fijn dat alles goed gaat. Over bevallen, ik zie er heel erg tegenop, waarschijnlijk doordat ik bij mijn miskraam constant 6 uur lang heel veel pijn heb gehad, kon het ook niet opvangen in bad/douche (maar misschien omdat ik er dadelijk iets moois voor terug krijg het beter gaat). In het ziekenhuis zeiden ze ook dat ze ten alle tijden pijnmedicatie (bv ruggeprik) kunnen geven (natuurlijk niet als je al teveel ontsluiting hebt). Ze hebben dit ook in mijn dossier gezet dat als ik het niet meer aan kan ze een ruggeprik geven. Over oppas, ik weet ook nog niet hoe we dat moeten gaan doen als we een avondje weg willen, mijn ouders is helaas geen optie (omdat we daar 1 uur voor moeten rijden).
geluk.com Echt super site en hele goede service... Wij hebben er vorig jaar ook onze trouwbedankjes besteld... Een echte aanrader en ze hebben mega leuke dingen!
Ja, klopt alleen willen wij 5 X 75 chocolaatjes en dan zonder blikken (wat moet k in hemelsnaam met 5 harten blikken?!?!?) dus ik heb gevraagd wat de prijs dan is... Vandaar