Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    kiezel ja het is een pijnlijk scherp gevoel!

mamak, ja idioot dat je vaak je eigen land niet echt goed kent :)

ik heb net 2,5 uur lang met bloed zweet en tranen een box in elkaar gezet. k*t klus! maar wel trots dat ik het gered heb! het onding viel continue in elkaar :(
    Het is de enige houten box in de VS te koop! Ben dus al blij dat ik er eentje heb weten te bemachtigen.
    fotootje in album[/url]

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Mooie box susanna en mooi buikje ook! (had ik nog niet gezegd)

3. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Arghhhh! Ik kan weer niet in slaap komen!

Hebben jullie dat ook? Liggen woelen en steeds maar op de klok kijken en constateren dat de tijd maar 10 minuutjes verder is gegaan?
    Na 1,5 uur woelen er maar weer uitgegaan.. Beker warme melk gedronken en zo wat lopen.
    Heb steeds overal 'jeuk' als ik lig, heel rusteloos gevoel. Pff...

Ik moet gewoon zo slapen van mezelf! Maar weer een poging wagen.

Gelukkig hebben we morgen een leuke dag! Om 13 uur hebben we de 2e 3D/4D echo :D
    Iets om naar uit te kijken dus!

Oja zijn er al meiden die kleertjes gewassen hebben?
    Ik heb gister 1 wasje gedaan en vandaag nog 1.
    Nu de laatste nog strijken enz, maar wat ruikt het heerlijk fris zeg! :)
    Echt genieten! Afgezien van het enorme werk wat je er aan hebt, pff. Wat een k*t klus zeg.
    Ik ben al geen strijkfan! :O
    Maar ziet er wel ff mooier uit dan niet strijken en zo de kast in doen!

Ok, klaar nu..
    IK MOET SLAPEN!

Doeeeeg!

4. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    yep ik heb alle kleertjes al gewassen en de lakentjes etc. :)

5. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    goedemorgen....
    Ikwas al bijtijds wakker. pfff slecht geslapen en slecht gedroomd. Ben zo zenuwachtig....
    En dan is Dylano ook nog weer eens ziek (verkouden) dus toen we goed en wel in bed lagen, werd hijhuilend wakker omdat hij niet kon ademen door zijn neusje. Zo zielig, dus maar flink geknuffeld en luuf opgesmeerd wat hije eerst niet wilde en weer een neusspray wat een nog grotere drama is. Hij ziet dat ding...
    Nee mama niet doen en loopt weg. zo zielig, maar ja t werkt wel. Dus na veel overredingskracht toch neusspray kunnen geven.

En nu zo maar eens de hond doen en dan klaar maken voor de reis naar Groningen ziekenhuis........

6. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Mamajanneke; Sterkte en succes vandaag, we horen wel hoe het verlopen is.

7. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ mamajanneke: succes met je echo!

@ marije: heb je uiteindelijk nog een beetje geslapen? Echt vervelend als je wilt slapen en t steeds niet lukt. Geniet zo iig lekker van je 3-d/4d echo :D

@ susanna: gefeli met je box ;) hij ziet er goed uit

8. annika1985

annika1985 Niet meer actief

suc6 mamajanneke

Ik heb vandaag ook niet zo lekker geslapen.
    Lotte is ook weer thuis ben vandaag voor het eerst met haar alleen.
    Heb veel last van me ribben en zij-en kan er niet eens op liggen.

Veel liefs Annika

9. Goedemorgen dames,

Ik zie dat er een paar ook weer slecht hebben geslapen, een vervelende kwaal zeg......
    Eigenlijk moest ik gisteren slaapdienst draaien maar omdat ik dit niet meer mag vanwege dat mijn lichaam het niet meer aankon en er geen vervanging was hebben een collega en ik het zo kunnen oplossen dat ik tot 21:30 werk en dat die collega daar slaapt en het ochtendgebeuren doet en ik zometeen om 9uur haar aflos totdat de dagdienst om 12 uur komt. M'n man moest om 5uur opstaan voor zijn werk en heb sindsdien geen oog meer dicht gedaan. Voor mijn gevoel had ik net zo goed die hele slaapdienst kunnen draaien :( Maarja misschien op 1 of andere manier kom je toch nog tot rust als je wat langer in bed kan blijven liggen en rustig wakker kan worden dan dat je gelijk aan het werk moet......
    Ga vanmiddag nog wel effe liggen.

@ mamajanneke succes met de echo!

En de andere meiden met controles etc ook!

Ik ga effe douchen en zometeen maar naar m'n werk :cry:

Fijne dag allemaal!

xxx

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Mamajanneke heel veel succes vandaag in het ziekenhuis.

Marije heel veel plezier met je echo :D

Susanna mooie buik heb je zeg! en een mooie box en die wipstoel vind ik helemaal geweldig!

Marieke Voel je je eigen alweer wat beter meid? Heb je al even niet meer gezien hier.

Zo nog even tot 12 uur werken en dan weer lekker weekend. Als het goed is krijg ik vandaag te horen of ik volgende week vrijdag mijn laatste dag heb. Heb al heel lang geleden gevraagt of ik de laatste 4 dagen vrij mag zijn dus dat mijn laatste dag 22-08 is i.p.v. 28-08. Maar nog steeds geen antwoord op gehad. Nu gaat vandaag mijn baas met vakantie dus heb ik hem gisteren nog maar een mailtje gestuurd of het nog door gaat. Zul je zien dat er dadelijk een mailtje in mijn mailbox zit dat hij het er niet mee eens is :( .

Tot straks!

11. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Vandaag gelukkig weer mooi weer, nu maar hopen dat het morgen ook droog blijft!

Susanna; Mooie box. Fijn dat je er 1 kon vinden in USA. Toen wij onze dochter in Qatar kregen konden we alleen maar van die plastic pastel tinten boxen krijgen en heb ik met veel moeite er 1 uit NL laten overkomen. Gelukkig heb ik die nog steeds :)

Ischa31;
    Al wat gehoord van je baas?

Vanmorgen maar weer eens aan de slag in huis gegaan. Nu nog een berg strijkwerk en alvast de tas pakken voor morgen. Samen met m'n dochter gaan we naar vrienden van ons en dan gaan we samen naar Ouwehands Dierenpark. Ik heb maar een hotelletje geboekt want ik denk dat het teveel zal zijn om eerst 2 uur te rijden, hele dag in de dierentuin rond te lopen en dan weer helemaal terug naar huis. Nu lekker relaxed!
    Ik heb er zin in!

Vanmiddag even naar de huisarts. Er schijnt een pilletje te zijn die je direct na je bevalling in kunt nemen om te voorkomen dat je borstvoeding op gang komt dus die zou ik graag willen. Kijken of je die 'zomaar' kan krijgen.

Groet!

12. carma

carma Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

Hier even een ego berichtje.
    Ben even heel verdrietig, vanmorgen op controle geweest en wat denk je weer een te hoge bloeddruk.
    Weer bloed geprikt en urine ingeleverd en vanmiddag hoor ik via de telefoon of dit goed is.
    Zo niet nemen ze me op.
    Moet nu wel dubbele dosis medicatie slikken.
    Hopen en duimen dat dit met rust voldoende is.
    Ik wil zo niet naar het ziekenhuis :cry: :cry:
    ga nu even rusten en tussen 12 en 2 bellen ze me op.
    Laat het nog wel weten.

annika fijn dat de kleine nu zo goed groeit, ga zo door.
    mariaatje welkom thuis.
    mamajanneke suc6 vandaag

liefs marieke

13. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    hallo iedereen,

Even snel een berichtje van mij vanuit de bib :oops: ( beetje verslaafd hihi ).
    Hier gaat alles goed, rommelt alleen erg in mijn buik, heb het gevoel dat de kleine de hele dag door aan het schoppen en draaien is, soms best pijnlijk.

Kreeg vanmorgen een berichtje van Bambie, ze mist het forum, verder gaat het momenteel iets minder ze heeft bijwerking van medicijnen en daarvoor vanmorgen het ziekenhuis gebeld.Ze doet iedereen de groeten.

Maria fijn te lezen dat je weer thuis ben, kan me je schrik helemaal voorstellen, heb ook al 2x zonder duidelijke reden bloedverloren.Heb inmiddels ook sneller dan ik in gedachte had alles klaargemaakt.
    Mamak ik heb nog helemaal niets gehoord van de kraamzorg, hopelijk word ik ook snel gebeld.
    Liz hoe gaat het nu met je ?
    Marije fijn weer iets van je te lezen, had je even gemist.Ik heb bijna alle kleertjes nu gewassen alleen de strijkbout heeft het begeven dus moet nog wel alles strijken.Meid ik hoop dat je een beetje geslapen hebt vannacht.
    mamajanneke sterkte vandaag !
    Marieke jeetje zeg. Doe het rustig aan meid.

14. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @marieke, oh meid ik kan me zo goed voorstellen dat je nu even heel erg verdrietig bent. Ik ga heel hard voor je duimen meid, dat het allemaal meevalt en je niet opgenomen hoeft te worden.

@suzanna, ja hier ook constipatie van de ijzertabletjes, ik ben ook heel blij (alleen daarom al) dat ik ze niet meer hoeft te slikken ;)
    En je box ziet er mooi uit meid :D

@marije, nog een beetje geslapen vannacht? Ik sliep ook pas rond drie uur vannacht. Ik wist niet hoe ik moest gaan liggen en de kleine trapte er vrolijk ( en hard ) op los vannacht.

@mamajanneke, succes vandaag met de echo.

Ppfff gisteren is mijn man met onze kat naar de dierenarts geweest. Hij heeft veel ontstekingen in zijn mond en nu al de tweede antibioticakuur achter zijn kiezen.
    Na een bloedonderzoek van vorige week, waar niks bijzonders uitkwam behalve een veelst te hoge ontstekingswaarde, zijn we nog niets wijzer :(
    De dierenarts vertelde gisteren dat ook deze kuur weer niet aangeslagen had en dat nu de verdenking op FIP valt, een besmettelijke buikvliesontsteking die dodelijk is voor katten, het arme beestje is pas 4 jaar :(
    Het probleem is echter dat FIP moeilijk op te sporen is en dat onze kat nu weer een reeks van onderzoeken te wachten staat en het arme beestje is helemaal gespannen door al die dierenarts bezoeken.
    We gaan volgende week eerst op vakantie en daar gaan we eens goed overleggen hoe we nu verder moeten en in hoeverre we dit Indy allemaal aan willen doen.
    Pppppffff kl*tezooi :(

15. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Mariek, ik zal voor je duimen dat je goed nieuws krijgt straks!

Na een zwaar beroerde nacht (lag er om 12 uur in en sliep om half 4 nog niet)
    maakte Dennis me uiteindelijk tegen 11en wakker met
    het nieuws dat het echo apparaat stuk is...

Daar werd ik natuurlijk helemaal niet blij van!

Helemaal niet om het feit dat Dennis zijn moeder vanuit Assen onderweg is met de trein
    want zij zou meegaan.. En dat is een reis van 3:15 uur.
    Dus ik snel bellen met een ander echo bureau en daar kunnen we gelukkig vanavond terecht!
    Om 18:15 uur had ze nog een plekje vrij.
    Ben er echt zo blij mee!

Nu ga ik even bijkomen van de verotte nacht met een koppie koffie!

16. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hallo allemaal.

heb vanmorgen onverwachts de buurvrouw op bezoek gehad.
    En ik was langzaam beetje aan het rommelen boven.
    Heeft ze me geholpen nu is me hele boven verdieping top tot teen schoon hahaha.

Veel liefs Annika

17. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Annika, kan ik jouw buuf lenen? Lekker hoor, zo zie je maar weer, een goede buur...

Marieke, ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent, hopelijk mag je lekker thuis blijven.

Tam, ach goss, wat zielig zeg, voor je poes. Helemaal gestressed en dan ook nog niet lekker zijn. Heel erg klote meis!

Susan, waarom heb je zo weinig boxen in de vs? O ja...staat me vaag iets van bij dat ze dat gevaarlijk vinden he? Nou, ik vind hem mooi. En je buik is trouwens ook prachtig zeg!

Wie vroeg er over de ruggenprik? Ik heb wel in mn dossier staan dat ik er een krijg als ik dat wil. Ik hoef echt niet bij de eerste wee een ruggeprik, maar als ik het te heftig vind, vind ik het onzin om pijn te lijden als dat niet absoluut nodig is.
    Die prik in je been (pethidine) wil ik absoluut niet hebben. Die heb ik wel is gehad bij een darmonderzoek en ik werd echt knetterstoned. Ik wist geeneens meer hoe ik van mn zij op mn rug moest draaien. Dus dat wil ik niet. Daarnaast kan je kindje er ook erg suf van worden.
    Staat allemaal netjes in mn dossier. Maar goed, ik weet hoe de zkh's in nl werken. Als mijn eigen gyn geen dienst heeft als ik ga bevallen, kan er vanalles in mn dossier staan, maar krijg ik die ruggeprik echt niet zomaar op een presenteerblaadje aangeboden...Helaas.

Zo...ik ga even de administratie hier bijwerken, maar gezien het achterstallig onderhoud, zal "even"wel niet de juiste term zijn....hahahaha.

18. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nou helaas het feest gaat niet door. Omdat ik op therapeutische basis 3 uurtjes werk kan ik dus geen vrij nemen. Ja zei mijn toekomstige baas (per 1 sept. gaan we naar een andere afdeling met andere baas, huidige baas is vandaag met vakantie gegaan wat niemand wist, heeft me niet eens een fijn zwangerschapsverlof gewenst :rolleyes: ) maar als je het niet aankan dan meld je je eigen maar ziek. Ze hadden toch ook kunnen zeggen blijf jij lekker die 4 dagen thuis we hebben toch geen werk voor je. Andere collega's van mij wordt gevraagt of ze vrij willen nemen omdat er geen werk is :evil: . En ik moet ook als ik eerder of met 40 weken ga bevallen voor 2,5 dag terugkomen voor de kerstvakantie omdat niemand vrij mag nemen als ze gaan belansen en wij alles in moeten voeren terwijl je dan bijna de hele dag niets aan het doen bent en alles zo verwerkt hebt met 5 mensen.

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik denk dat je bedoeld dostinex. Maar ik denk niet dat ze dit zomaar voorschrijven. Ik heb dit middel moeten slikken omdat mijn prolactinegehalte te hoog en heeft toen goed geholpen maar het is eigenlijk rommel, is toch een soort hormoon wat er in dit medicijn zit. Het wordt ook weleens voorgeschreven bij mensen die een vroeggeboorte hebben gehad.

20. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ischa, ik vind ze zoooooo stug bij jou op je werk.
    Word er echt een beetje naar van, dat ze mensen bij jullie blijkbaar zo behandelen. Bahbah!
    Lekker ziekmelden dus, kan het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks hoor! Moeten ze zelf is een ongemakkelijke zwangerschap hebben zeg.

Deel Deze Pagina