Och meiske toch, ik hoop dat er geen eiwitten in je urine zit en dat je gewoon thuis mag blijven en je bloeddruk zakt. Maar doe echt rustig aan heh en probeer je niet druk te maken over je bloeddruk. Ik ga heel hard voor je duimen dat je een goede uitslag krijgt.
Och wat zielig, ik heb het altijd zo te doen als er iets met dieren is. Ik hoop voor jullie dat het allemaal meevalt.
Wat fijn dat jullie nu toch vanavond nog ergens anders terecht kunnen. Heb je je er zo op ingesteld en dan zou het niet doorgaan .
Wat fijn Annika van je buurvrouw . Mijn poetsdrang is helaas weer met de noorderzon vertrokken Zena ik kijk het nog wel even aan en inderdaag lukt het niet meld ik me ziek al zou ik dat wel voor de laatste dagen erg jammer vinden.
Annika, wat fijn dat de kleine gegroeid is. Enne je buuf mag hier ook wel ff komen! Susanna, vervelen is er niet bij op zo'n cruise hoor! Er is zoveel te doen, dat je niet eens alles kan zien. Je hebt een mooie box en ik ben stikjaloers op je veranda! Denise, fijn dat de controles goed waren! Mariaatje, onze kleine was 1990 gram met 31w en 6 dagen. Zo heel groot is dat toch niet? Vervelend dat je placenta zo ligt. Hoop voor je dat de bloeding eenmalig was! Mamajanneke, sterkte met de echo Marije, 1 tip. Haal je klok van je kamer, want je maakt jezelf gek zo... Ischa, wat stom dat je geen vrij mag! Scindy, wat leuk zo'n dagje dierentuin! Ik zou ook nog wel een leuk uitje willen maken maar 10 min. lopen is voor mij al lang... (door mijn bekkenklachten) Mariek, wat een rotnieuws....sterkte Tam, sterkte met je kat!
heej iedereen heb niet echt bijgelezen... wilde gewoon even zegge dat het hier nog altijd hetzelfde is... ik lig veel neer heb er een rotnacht achter de rug... hoofdpijn en dan af en toe voorweeên maar wil toch wachten voor ik naar ziekenhuis ga... zo snel volgen ze mekaar deze keer niet op... verder wil ik iedereen alvast een gelukkige moederdag wensen dikke zoentjes xx
Dames ik probeer al een tijdje een berichtje te kunnen plaatsen..dit is poging tig en hoop dat ie geplaatst wordt...mijn internet verbinding is 1 groot drama...en stopt op de gekste momenten...jullie zien me weer wanneer ie het weer goed doet, dit is gekkenwerk! doeiii
Lieve meiden. Dank jullie wel jullie duimen heeft geholpen. Het ziekenhuis belde net en de urine en het bloed zijn in orde. Advies gyno: rust, rust, rust (delegeren) en dubbele dasis medicatie. Volgende week weer terug. Manlief was erg ongerust en gaat volgende keer zelf weer mee. Ben weer een beetje opgelucht. Marieke
@marieke, fijn dat alles goed was meid @liz, net wat ischa zegt; wel optijd het ziekenhuis bellen hoor.
Marieke, fijn meid. Enne...rust houden dus. (is zooooo moeilijk kan ik inmiddels uit ervaring zeggen. Maar ik kan ook uit ervaring zeggen, het werkt écht!)
@Marieke, fijn dat je niet naar t ziekenhuis hoeft! @ Liz, niet te lang wachten hoor, bij twijfel gewoon gaan. @Tam ik las overn een zieke poes, vreselijk, heel veel sterkte! Verder weet ik het nietmeer... Ik ben inmiddels terug van de cho. We hebben de beeb zelfs in 3d kunnen zien, zo mooi! Alleen een super beweeglijk en eigenwijs beebje krijgen we. Gelukkig was nu alles goed met de nieren. Ik ben daar zo blij om!beeb weegt 2109 gram. Flink of niet. Bedankt voor het duimen en sterkte wensen!
he meiden, heb nog niet alles bijgelezen. Heb vannacht oefenweeen gehad, zag het al helemaal voor mij, m'n man die met me naar en frans ziekenhuis moest rijden. Het weer is hier ook niet te best hebben de laatste 4 dagen onweer gehad. Tusenposen zon.
Hai meiden,ff snel tussendoor: Zico: vervelend meis,ik ken het gelukkig is het aleen maar oefenen maar vervelend is het wel. ik heb net voor 80 euro de hema weer wat rijker egmaakt..heb zo'n beetje de uitzet compleet nu! Fijn gevoel zeg ook kocht ik bij de zeeman nota bene een jurkje voor een paar euro..ik zal er niet snel mee op straat lopen,daar vind ik mijzelf echt te fors voor,maar heb er wel een paar aardige foto's ingemaakt..zie je mn buik goed in! ze staan in mn album..zeg eens eerlijk wat vinden jullie ervan? Ik heb echt zo'n negerinnekont zeg maar (vind mn man geweldig whaha) daar kun je een lopend buffet ophouden
tam> jeetje meis...ik vind het ook altijd zo sneu voor die beestjes...idd goed in overleg gaan of het uberhaupt allemaal wel nodig is...of je het beestje er niet teveel mee pijn doet ect....en tja de kosten zullen dan ook wel heel hoog oplopen waar gaan jullie trouwens heen op vakantie? marije> verdorie meis...hele nacht niet goed geslapen, en dan word je wakker krijg je ook nog zulk kutnieuws! gelukkig heeft een ander echo buro nog een gaatje vrij voor jullie...heeeeeeeeeel veel plezier gewenst annika> goh zon buurvrouw wil ik ook hihihi... ischa> meis denk aan jezelf....hun denken niet aan jou, dus moet je het zelf maar doen! liz> niet telang wachten hé met bellen wij hebben hier nog geen moederdag..hihi...volgend jaar zijn WIJ aan de buurt dames..grappig triessie> maak maar gauw die pc klaar mariek> jeey meis...gelukkig is je urine en bloed in orde...dus nu echt gaan rusten hé...denk aan je mamajanneke> poeh gefelicicteerd dat alles goed was met de niertjes van jullie beeb...dus idd best al wel een flinke denk ik zico> nouw idd daar zou ik dus ook echt niet aan moeten denken, ben je op vakantie moet je naar een frans ziekenhuis....spreek je wel wat frans?en kun je het verstaan?zou al een hele hoop schelen allwoman> 80 euri lichter jij hihihi....je denk, ach ff paar dingetjes kopen en dan sta je bij de kassa..en dan pling pling...weg euro's... maar fijn dat je je uitzet nu zon beetje compleet heb.. ik vind je buik heel mooi...het jurkje vind ik ook leuk hoor, het staat je goed!
ikke ,heb het ook,heb erg extreem maagzuur,tot overgeven aan toe :S helpt bij mij maar zo'n 20 min..gewoon proberen zou ik zeggen